quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoe groot denkt Nick dat die cupcake wordt
Dank (en de rest ook), maar ik dacht dat hij daar had gezocht. Of iemand anders, of hij zelf loopt de boel te zieken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gewoon in zijn eigen jaszak!
Er wordt ook gebakken, zojuist weer een paar klaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:27 schreef jameshond7 het volgende:
Wat zijn ze nu aan het doen eigenlijk? De cakejes moeten toch eerst gebakken worden voordat ze kunnen versieren
kan zomaar iemand anders zijn die het zijn zak heeft gedaan jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dank (en de rest ook), maar ik dacht dat hij daar had gezocht. Of iemand anders, of hij zelf loopt de boel te zieken.
Man3quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:28 schreef Benny het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel in zijn jaszak cake
Had bij hem niet anders verwacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:30 schreef NickTheBomb het volgende:
Onhygiënisch wat ik daarnet heb gezien.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:28 schreef Benny het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel in zijn jaszak cake
Hij heeft meerdere keren gezocht op elk mogelijke plek en een boel andere bewoners ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dank (en de rest ook), maar ik dacht dat hij daar had gezocht. Of iemand anders, of hij zelf loopt de boel te zieken.
Kan al en op de plaats waar we altijd stemmen.quote:
Tuurlijk......quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan zomaar iemand anders zijn die het zijn zak heeft gedaan ja
Ja idd, gisteren hoorde ik hem zeggen dat hij in zijn jaszak heeft gekeken, ik verdenk hem ervan het zelf te hebben gedaan. Voor een beetje actie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren gezocht op elk mogelijke plek en een boel andere bewoners ook.
Ja. Zat in zijn jaszak.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:34 schreef NickTheBomb het volgende:
Is die schmink doos al terecht die Jerrel gisteren was kwijtgeraakt?
en geen van de 130 cameras heeft gezien wie het gepakt heeft of in zijn jaszak heeft gedaan ?quote:
Grappig. Bij RTLXL staat Thomas links, bij GoPlay staat hij rechtsquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
En als je refreshed?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Bij RTLXL staat Thomas links, bij GoPlay staat hij rechts
En blijven opletten hé? wanneer blijven in vertrekken wisselt...quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
DIe gaan daarna naar de produktiemedewerkers voor thuisquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:38 schreef Clasientje het volgende:
Mogen hun al dat bakspullen hebben of moet dat weer terug naar de voorraadkamer?
Goeie, heb ik gisteren eigenlijk helemaal niet op gelet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En blijven opletten hé? wanneer blijven in vertrekken wisselt...
Anderen hebben ook gezocht. Dan was hij gevonden denk ik. En ik heb Michel zelf horen zeggen dat hij die make up wilde gaan verstoppen. Paar uur later is dat ding weg. Wel heel toevallig. Voor die lieve goede vrede wordt er niks meer over gezegd. Heel laf van BB.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja idd, gisteren hoorde ik hem zeggen dat hij in zijn jaszak heeft gekeken, ik verdenk hem ervan het zelf te hebben gedaan. Voor een beetje actie.
Ja jammer dat het hierbij blijft, ben nu wel erg benieuwd. BB zal het vast weten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Anderen hebben ook gezocht. Dan was hij gevonden denk ik. En ik heb Michel zelf horen zeggen dat hij die make up wilde gaan verstoppen. Paar uur later is dat ding weg. Wel heel toevallig. Voor die lieve goede vrede wordt er niks meer over gezegd. Heel laf van BB.
Jerrel heeft dat gewoon zelf in z'n zak gestoken en vergeten ... niet alles is altijd een complotquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Anderen hebben ook gezocht. Dan was hij gevonden denk ik. En ik heb Michel zelf horen zeggen dat hij die make up wilde gaan verstoppen. Paar uur later is dat ding weg. Wel heel toevallig. Voor die lieve goede vrede wordt er niks meer over gezegd. Heel laf van BB.
en geen van de 130 cameras in het huis ( die iedereen volgen ) heeft gezien dat michel het gepakt heeft of terug gedaan in zijn jaszak ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Regie een keer met afbouwen gaat beginnen tot de laatste 3 en dan het stemmen wie er weg moet gaat wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goeie, heb ik gisteren eigenlijk helemaal niet op gelet.
en jij denkt dat een camera hem de weg zou wijzen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en geen van de 130 cameras in het huis ( die iedereen volgen ) heeft gezien dat michel het gepakt heeft of terug gedaan in zijn jaszak ?
Naomiquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:42 schreef Jockari het volgende:
Wie steekt er broccoli in een cupcake ?
Hij heeft hem niet verstopt!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lekker rauwe brocco in je cupcake.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:42 schreef Jockari het volgende:
Wie steekt er broccoli in een cupcake ?
nee, niet de weg maar zeker wel in een uitzending zou het terug gaan komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en jij denkt dat een camera hem de weg zou wijzen?
en de uitzending van gister was over gister?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, niet de weg maar zeker wel in een uitzending zou het terug gaan komen
p.s jerrol zei dat de cameras hem hielpen zoeken gister![]()
![]()
Nick is best creatief!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]. Ziet er leuk uit!! Cake Nick.
DIT !!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet verstopt!
Hij had hem gewoon nog in zijn jaszak zitten. Hij had buiten zitten kleuren.
Jazeker. Maar Jerrel begreep niet waarom die camera hem steeds de weg naar de deur wees.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en jij denkt dat een camera hem de weg zou wijzen?
waarom heb je en andere streamkleur?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]. Ziet er leuk uit!! Cake Nick.
nog 7 dagen te gaan voor jerrolquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
Jerrel moet winnen. Dan wordt hij huismeester. Ik wil de zelfbenoemde uppercut (Lies, Michel, July, Naomi en Nick) boos zien janken "het is niet eerlijk"
Dat Michel het heeft gezegd betekent nog niet ook automatisch dat hij het heeft gedaan. Misschien heeft iemand die het hem hoorde zeggen wel gedacht "oe! leuk idee!" En het vervolgens gedaan en misschien heeft Jerrel hem er zelf ingestoken en vergeten. Thuis is hij tenslotte ook altijd alles kwijt heeft ie gezegd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Goed gespeeld weer van BB. Even een klein clipje en Michel en Nick hebben het weer gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
DIT !!!!![]()
maar lekker blijven geloven in complot theorieën en die psychisch gestoorde jerrol blijven verdedigen.
Manipulatie a go go.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
+21quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog 7 dagen te gaan voor jerrol
de buitendeur ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jazeker. Maar Jerrel begreep niet waarom die camera hem steeds de weg naar de deur wees.
hij hoeft niet eetbaar te zijn het gaat om het uiterlijk, ferrel gaat verf gebruiken uit zn doosquote:
in je dromen.....dat trekt hij niet eens dat mietjequote:
ja maar stond dat in de handleiding dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij hoeft niet eetbaar te zijn het gaat om het uiterlijk, ferrel gaat verf gebruiken uit zn doos
ik wist wel dat hij omgebouwd wasquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij hoeft niet eetbaar te zijn het gaat om het uiterlijk, ferrel gaat verf gebruiken uit zn doos
Daarom, er zit een gedachten achter.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is elke nominatie al zo geweest.
denk het wel want de bewoners zeiden het op de streamquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar stond dat in de handleiding dan?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Michel is ontmaskerd als de make-up pallet verstopper?
nee, jerrol als vergeetachtig...quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
De prijs voor het schilderen was toch ook niet het huismeesterschap.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
Jerrel moet winnen. Dan wordt hij huismeester. Ik wil de zelfbenoemde uppercut (Lies, Michel, July, Naomi en Nick) boos zien janken "het is niet eerlijk"
Is het trouwens een vaststaand feit dat iemand geen tweede keer huismeester mag worden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef chufi het volgende:
Hoe voorkomen ze dat er nu een winnaar komt die dan al HM is geweest ?
Dat was toch al uitgesproken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt iig weer iets versierd in t huis.
Zag t tussen Zoey en Michael echt niet meer gebeuren
En Jill en Thomas ook niet.
Ik dacht dat het om een koffer met make-up gingquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, jerrol als vergeetachtig...
Hij gaat nu de cupcake wedstrijd winnen natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog meegekregen vanmorgen![]()
Make-up?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij gaat nu de cupcake wedstrijd winnen natuurlijk![]()
En de prijs kun je vast wel voorspellen...:+
Dat de winnaar huismeester zou worden is speculatie he... de prijs is nog niet bekend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef chufi het volgende:
Hoe voorkomen ze dat er nu een winnaar komt die dan al HM is geweest ?
Dat er ineens niet meer gestemd kan worden op een nieuwe bewoner is ook niet eerlijk geweest van BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet eerlijk natuurlijk en bladiebla, maar iets in mij zegt ja doe maar BB
dit is van wie en wat?quote:
Wie: Zoey. Wat: geen ideequote:
unicorn fart hoe je dat ook schrijft hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
Tuurlijk. De unicorn cupcake.
Er is altijd. Altijd. Iemand die een unicorn cupcake maakt.
Nu is dat Zoey
Als ze me twee keer laten stemmen welquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:08 schreef jameshond7 het volgende:
Ga je tijdens de TK verkiezingen ook 2 keer stemmen?
ja hij is leuk kippetjequote:
overdaad schaadquote:
't Zal tussen Nick en Jerrel gaan denk ik. Moet weer tegen mijn goesting toegeven, dat Jerrel er toch ook wel iets deftig van gemaakt heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:13 schreef Juan_Roman het volgende:
Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar die van Nick.
Nee Naomiquote:
Aangezien ze niet weet welke kleur een penis heeft... wellicht alleen met haar vriendin iets gedaan ?quote:
ze heeft die dingen altijd met naomiquote:
De kijker mag kiezen tijdens de live uitzending.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef Jockari het volgende:
Waarschijnlijk mogen Patje en Thomas de winnaar kiezen.
quote:
Nee, Jerrel liep al te roepen ik heb niemand genoemd ik heb niemand genoemd en sorry zat gewoon in mijn jaszak. Denk je echt dat hij uit beleefdheid hand in eigen boezem stak?????quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
quote:
Nick met Rudyquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]Van wie is die?
Is dat een camera?
Michel... en ja..is een camera in de keukenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]Van wie is die?
Is dat een camera?
Nee.. om 14:00 zei BB dat ze nog een half uur hadden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef danilel het volgende:
Jerrel is te laat, gediskwalificeerd
De leukste, voor zover ik zie.quote:
Staat Freddie opquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dacht Freddy eigenlijk.. maar dat maakt verder niet uit
Whutt?quote:
Of Freddy danquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dacht Freddy eigenlijk.. maar dat maakt verder niet uit
Ja hoor, deze toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand een beeld van de cupcake van Jerrel?
Nee want het is geen cupcake meer. Heeft er ook alles opgeflatst wat hij kon vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mislukte bombarie taart van tante till.quote:
Hierboven heb ik zijn creatie ergens gepostquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
nee hij trekt alleen naar zoeyquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef Ireth het volgende:
Jerrel zoekt ook geen contact he... Mike en matt vind ik ook geen klote aan maar die mengen zich nog wel in de groep...
Eerlijk = eerlijk, de cupcake van Jerrel is wel heel mooi!
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
daar hoop ik ook al de hele tijd op, dat ie m zelf laat vallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:26 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand de cupcake van Jerrel al per ongeluk van die tafel gestoten?
stop hem in zn jaszakquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:27 schreef danilel het volgende:
[..]
daar hoop ik ook al de hele tijd op, dat ie m zelf laat vallen
Nee joh, bloemen nou nou lekker origineel... en nog lelijke vlekken op die stokken die erop staan. als hij er een verf pallet op had gemaakt zou die mijn stem krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef Ireth het volgende:
Jerrel zoekt ook geen contact he... Mike en matt vind ik ook geen klote aan maar die mengen zich nog wel in de groep...
Hij MOET winnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef Ireth het volgende:
Jerrel zoekt toch wel hier en daar contact met de bewoners... Zoey, Thomas en Jill. Hier en daar met Matt. Hij pakt gewoon zijn momentjes alleen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:23 schreef Ireth het volgende:
Op tv kan allesquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Volgende week valentijn?
Zondag al hoor!
Dan kijk ik op de verkeerde momenten denk ik, zie hem eigenlijk alleen met Zoey communiceren.... verder niet meer dan af en toe een dienst mededeling naar iemand. ..quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel zoekt toch wel hier en daar contact met de bewoners... Zoey, Thomas en Jill. Hier en daar met Matt. Hij pakt gewoon zijn momentjes alleen.
Ik vind Matt juist zo afgezonderd. Die loopt vooral achter Jill aan.
zit er fleurig uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:33 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Omdat Julie die instructies had gekregen in de dbk om aan de rest te vertellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zegt julie dit en niet jill
Ze had nog wat tijd overquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Flow3r het volgende:
Heb streams niet aan, dacht van Jill, maar lees hier dat ze een kut en piemel heeft gemaakt
Ja vind ik ook.quote:
ja als dolletje die kip is idd van haarquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Flow3r het volgende:
Heb streams niet aan, dacht van Jill, maar lees hier dat ze een kut en piemel heeft gemaakt
Ze gaan echt geen cupcakes versieren voor immuniteit hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Maar gun hem geen immuniteit
als bonus tijd over, de kip is van Jillquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Flow3r het volgende:
Oquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze gaan echt geen cupcakes versieren voor immuniteit hoor.
patje thomas gameroomquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Is Patje even naar de baby toe of zo?
Pat en Thomas hebben de genomineerdenopdracht. Elkaar beter leren kennenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Nee een spelletje met de baby aan het doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt inderdaad op een hoopje rommel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:44 schreef Ang3l het volgende:
"Het is een beetje een groot rotzooitje geworden"
Net als je HOOFD Jerrel, je hoofd!
quote:
Ah natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Pat en Thomas hebben de genomineerdenopdracht. Elkaar beter leren kennen
je loopt weer 3 kwartier achter dit hebben we allemaal al besprokenquote:
Ja en Jill is geen Barbara, eerder een kip zonder kop.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
jill dit is barbara hoef niets meer te zeggen
jerrel en ja dat ben jij
nee ! oen het is een KIP
Heb jij een kapper in je badkamer ?... nicequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:50 schreef spapaars het volgende:
Heel normaal. ik zit ook altijd met ontbloot bovenlichaam bij de kapper.
nee de cakes zijn nuquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
je loopt weer 3 kwartier achter dit hebben we allemaal al besproken
zo heel veel zei ze niet toch ja dat ze hem niet willen nomineren enzoquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Patje emo van Naomo's nominatiereden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das hipquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef Tamiro het volgende:
Wie noemt zijn kind nu aaaivar krijg je altijd weer die ellendige discussie zoals Jerrlul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |