Dan gaat Jerrel gewoon naar huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Volgende week Jerrel en Julie op de bank zou een droomscenario zijn
Nee, K3 + Gertje (Michel) en Samson (Nick)quote:
dat weet ik nog niet.. zo heel veel fans heeft ze niet in NL.. belgie weet ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan gaat Jerrel gewoon naar huis
K5quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, K3 + Gertje (Michel) en Samson (Nick)
Michel en Julie op de bank.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michel alsjeblieft nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel en Julie op de bank.
Beide kregen deze ronde al meer stemmen dan voorheen.
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naamquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel en Julie op de bank.
Beide kregen deze ronde al meer stemmen dan voorheen.
Ik wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naam
yup, van iedereen krijgt hij stemmen denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naam
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.quote:
en net als bij nick een eigen keuze en dan iets leuks voor de groep laten schieten, droom scenarioquote:
Dat gaat em niet wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
na de finale, met de trofee
Dat Jerrel dan zegt: Ach visagie, kapper... same same!quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
liese wil een kapper hebben...
nou Liese dat willen we allemaal in Nederland
Te hoog in de bolquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
Hey, nog een Angelquote:
En zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dan gaat Jerrel weg en wint K4 nog steeds...
Als BB hem huismeester maakt, zijn ze nog meer kijkers kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.
Ik heb het serieus net pas gekeken (de tv afleverign) en ik zou t je niet meer kunnen vertellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
ok dan heb ik het mis waarschijnlijk
ik moet er niet aan denken dat K4 in de finale staat of Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als BB hem huismeester maakt, zijn ze nog meer kijkers kwijt.
En Michel moet lekker blijven.
Je moet er toch niet aan denken dat Jill of de hobbits in de finale staan?
de beste BB kandidaten ooit zijn hunquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat K4 in de finale staat of Michel
Nee iddquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht t dan ook alleen uit de hoek van BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.
dat mag jij vinden, maar daar hoef ik het niet mee eens te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de beste BB kandidaten ooit zijn hun
Zou een galante geste zijn om Liese dat zware ding niet zelf te laten sjouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
na de finale, met de trofee
Eigenlijk gun ik t niemand meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als BB hem huismeester maakt, zijn ze nog meer kijkers kwijt.
En Michel moet lekker blijven.
Je moet er toch niet aan denken dat Jill of de hobbits in de finale staan?
nog steeds niet op de stream.. al zou ik het best willen zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:48 schreef mario390 het volgende:
liese met haar gaa ik blumen giese
ja de liese met dich gaa ik nach de wiese
Je moet het afzonderlijk zien. Er moet een NL in de finale.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer aandacht aan het zoeken die relnicht, ja kloptquote:
ga maar voor Zoey.. ook al is het soms verschrikkelijk hoe ze doet... ze doet tenminste haar eigen dingquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik t niemand meer.
Ja... Patrick en Thomas nog t meeste misschien
Maar ja, die zitten samen op de bank nu.
Puur en alleen omdat de kandidaten selectie t niet slim hebben gedaan om 4 ongeveer even oude gelijkgezinde dames uit Belgie in de groep te plaatsen. Dan zie je vooraf al aankomen dat dat een groep wordt, en sterk gaat staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de beste BB kandidaten ooit zijn hun
Ik zou het wel vals vinden als iemand die troep heeft verstopt , aan de andere kant: dit wordt oorlogquote:
nu ga je echt te ver mario, zo man onvriendelijk ditquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:48 schreef mario390 het volgende:
liese met haar gaa ik blumen giese
ja de liese met dich gaa ik nach de wiese
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Frederik Fluweel is weer op zoek naar zijn verfdoos?![]()
https://i.gyazo.com/6beaff69537d1afe9af6ec84d0a6e258.gif
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Er is nergens op die 150 camera's te zien geweest wie die koffer verstopt heeft![]()
nee leuk juist, die sjerrel creep verdient ditquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel vals vinden als iemand die troep heeft verstopt , aan de andere kant: dit wordt oorlog
Het is net hoe je jezelf neer wil zetten. Vooral nu de meiden er alles aan willen doen om haar gelukkiger te zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, met iedereen meelullen en doen alsof je het er mee eens bent, vervolgens lekker je eigen plan trekken.
Dat laatste vind ik prachtig, het eerste heb ik wat moeite mee. Maar levert wel spanning op
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Frederik Fluweel is weer op zoek naar zijn verfdoos?![]()
https://i.gyazo.com/6beaff69537d1afe9af6ec84d0a6e258.gif
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
Nou nee dat dus niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee leuk juist, die sjerrel creep verdient dit
O ja, die misschien ook nog wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga maar voor Zoey.. ook al is het soms verschrikkelijk hoe ze doet... ze doet tenminste haar eigen ding
Misschien wel over t hek geflikkerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me trouwens serieus af te vragen waar die kleurdoos dan verstopt kan zijn? Jerrel is elke cm aan het afzoeken
nee waar blijven de Jens-en van de BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die misschien ook nog wel.
Maar als winnaar? ... Hmm.
Vind er geen enkele all round winnaar meer in zitten, of 100% leuk persoon.
Dat zegt ze tegen de K4+mies. Tegen Jerrel zegt ze dat zij met zijn tweeën moeten optrekken. Tegen Jill en Thomas zegt ze dat ze hen begrijpt en steunt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is net hoe je jezelf neer wil zetten. Vooral nu de meiden er alles aan willen doen om haar gelukkiger te zien.
Je zal maar zo'n vriendin hebben. Die glashard beweert dat ze de meiden nodig heeft om haar beter te laten voelen.![]()
Ik zie Liese, Naomi en Michel wel als winnaars... maar ik geef het toe het zijn geen Bart of Sandyquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de nieuwew carnavalskraker?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Waar oh waar is nou toch zn make upje
gevoelsmatig wil bb naomi laten winnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien slimmer dan de NL casting.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat de kandidaten selectie t niet slim hebben gedaan om 4 ongeveer even oude gelijkgezinde dames uit Belgie in de groep te plaatsen. Dan zie je vooraf al aankomen dat dat een groep wordt, en sterk gaat staan.
Verder totaal niet op welke andere verdienste dan ook.
Dit. En ik vraag me af of BB het ergens op video heeft en of dat vanavond in de uitzending zal zitten. Wellicht weet zelfs BB niet wie of watquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me trouwens serieus af te vragen waar die kleurdoos dan verstopt kan zijn? Jerrel is elke cm aan het afzoeken
juist en alles Jerrel nu nog een keer ''pest'' dan wordt ie weggestuurd door BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wel over t hek geflikkerd.
ALs hij blijft praten met Zoey wordt hij steeds beuserquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voorlopig loopt hij nog te dreigen7
Ik vind Liese vanaf dag 1 al de queen of Mean Girls, krijg geen fijne vibe van haar. Hoe ze ook als een Trump een mongooltje na aan t doen was bij de carnavals muziek, en de lacjtherapie belachelijk maakte waar Jill bij zat. Ik vind dat echt een mooi weer spelende pestkop.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Liese, Naomi en Michel wel als winnaars... maar ik geef het toe het zijn geen Bart of Sandy
Bestelt hij toch een nieuw paletje bij de Aliexpress.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:53 schreef puzziepie het volgende:
Jer wordt met de seconde bozer en dat wil hij niet
misschien is het wel kapotgehaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef waxmask het volgende:
mies ging gister ook hout kappen , zou het achter de houtblokken verstopt liggen?
De leukste kandidaten winnen doorgaans niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Liese, Naomi en Michel wel als winnaars... maar ik geef het toe het zijn geen Bart of Sandy
Dat hoort gewoon niet zo te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien slimmer dan de NL casting.
Cheap ass meuk ..quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bestelt hij toch een nieuw palletje bij de Aliexpress.
Ja, draaien ze morgen ochtendquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de nieuwew carnavalskraker?
Wat ie heeft is dat iemand bewust aan zijn spullen heeft gezeten en het verstopt heeft, om hem een hak te zetten enw eg te pesten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:53 schreef Hznootje het volgende:
Wat heeft Jerrel nou weer..echt een dramaqueen
Is niet erg maar het verschil is zo groot met wat er aan Nederlandse vrouwen in gezet zijn....Belgische vrouwen zijn best mooie dames en wat hebben wij gehad . Een zweverige zeurderige best wel mooie vrouw en laat de rest maar zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat de kandidaten selectie t niet slim hebben gedaan om 4 ongeveer even oude gelijkgezinde dames uit Belgie in de groep te plaatsen. Dan zie je vooraf al aankomen dat dat een groep wordt, en sterk gaat staan.
Verder totaal niet op welke andere verdienste dan ook.
mooi gezegd Angelquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Liese vanaf dag 1 al de queen of Mean Girls, krijg geen fijne vibe van haar. Hoe ze ook als een Trump een mongooltje na aan t doen was bij de carnavals muziek, en de lacjtherapie belachelijk maakte waar Jill bij zat. Ik vind dat echt een mooi weer spelende pestkop.
Ik vind Naomi best aardig, maar ene ongelooflijke zeur zonder ruggegraat. Die gaat bij een zuchtje wind al huilen.
En Michiel vond ik leuk, maar dat bazige mag echt minder. En dat wegpesten (ook al is Jerrel een eikel) vind ik echt beneden alle peil. Daarmee is ie door het ijs gezakrt.
Dus nee, die vind ik alle 3 geen winnaar.
Als Michel zo was gebleven als de eerste weken, dan zeker.
Maar Jerrel haalt t slechtste uit hem naar boven, en hij laat zich zo enorm kennen.
Oh die was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De leukste kandidaten winnen doorgaans niet.
BIanca (BB2) als notable exception.
Ja, videoland. Was gisteravond in de uitzending.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Is de bekendmaking van de nominaties aan de bewoners al ergens terug te kijken?
Wij wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:53 schreef puzziepie het volgende:
Jer wordt met de seconde bozer en dat wil hij niet
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs hij blijft praten met Zoey wordt hij steeds beuser
Dat weten we nog steeds niet zekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ie heeft is dat iemand bewust aan zijn spullen heeft gezeten en het verstopt heeft, om hem een hak te zetten enw eg te pesten.
Michel mag hem pesten, want Michel is the chosen one om BB2021 te winnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ie heeft is dat iemand bewust aan zijn spullen heeft gezeten en het verstopt heeft, om hem een hak te zetten enw eg te pesten.
Dat lijkt mij stug. een van de bewoners heeft het gedaan , gok ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Misschien heeft BB het wel weggehaald omdat ie alleen maar zat te kleuren
Kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weten we nog steeds niet zeker
Daar gaan we alquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptMaar het is wel HEEL erg typisch dat mensen het bespreken om te doen, dat het daarna weg is, en dat ie na een volle dag zoeken het nogs teeds niet heeft gevo.......
WHAHAH in z'n jaszak?!
je snapt helemal niksquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver mario, zo man onvriendelijk dit
Dat wordt dan zelfmoord.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef Ireth het volgende:
Jerrel:
"Let it go! Let it go! I will kill someone in this house!"
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef zodeju het volgende:
Jerrel heeft zijn spullen terug in zijn eigen jaszak.
Hij heeft nooit een naam genoemd, dat kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef Fikkert2 het volgende:
OMG,.. ze zaten in zijn jaszak.... ach, kan, wat een ei, 'ik heb ook niemand aangevallen'
Nee, maar hij kraakte als de vliegende ziekte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef waxmask het volgende:
Jer rel controleer je zender (maar ik zeg niks)
Dat is wat hij kwijt was....belachelijk dat hij kleurstiften mag hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef chufi het volgende:
Maar waarom liep ie rond met een pen? Das toch verboden ...
Somebody is going to die zong hij nog 10min geledenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef Juan_Roman het volgende:
Ze zaten in z'n jaszak
5 minuten geleden: ze moeten verstopt zijn, het kan niet dat ik daar zo achter moet zoeken. Ik ga kwaad worden.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
echt wel dat iemand anders dat in zijn jas heeft gestopt
ook naomiquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De leukste kandidaten winnen doorgaans niet.
BIanca (BB2) als notable exception.
Tuurlijk. Hij is thuis ook alles kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
Het is wel echt echt echt heel toevallig dat dirt gebeurde meteen nadat mensen het er over hadden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
Nee, deze komediant heeft dat ding zelf "verstopt".quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Zou iemand die nou terug gestopt hebben in z'n jaszak?
Ik vind t echt TE toevallig dat dit op dezelfde middag gebeurde als dat mensne t er over hadden het te verstoppen.
Dat zou wel mooi zijn maar dat denk ik niet... regie zal het vast wel ergens terug gaan vinden op de beeldenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
Hij heeft niemand persoonlijk aangevallen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:02 schreef TheRacingElf het volgende:
“Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen“
Ja dat heb je wel, je zei 5 minuten terug nog dat je iemand in dit huis ging vermoorden
Yeah right.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
Ook dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, deze komediant heeft dat ding zelf "verstopt".
Twee dagen gratis aandacht.
Plus dat hij rustig ging zitten schrijven en pas toen hij zijn mic. goed moest doen opstond met ik ga het vertellen...was niet zijn bedoeling.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:02 schreef TheRacingElf het volgende:
“Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen, Ik heb niemand aangevallen“
Ja dat heb je wel, je zei 5 minuten terug nog dat je iemand in dit huis ging vermoorden
Dat spook uit Utopia? Hou daar maar over op. Ik droom nog weleens van haar als ik zwaar getafeld heb.quote:
Ik geloof ook nog in sinterklaas. Hij is gewoon verstrooid geweest. Hebben we allemaal wel eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
en de regie verklapt alles?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn maar dat denk ik niet... regie zal het vast wel ergens terug gaan vinden op de beelden
Ach, hebben wij weer 2 dagen detective kunnen spelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sinterklaas. Hij is gewoon verstrooid geweest. Hebben we allemaal wel eens
Dat wordt dan zelfmoord !quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Gevonden en hij wilde iemand vermoorden.
Ho even, slidings zijn van Els hequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en de regie verklapt alles?
het was tenslotte nog steeds niet uit de hand gelopen. alleen maar mensen zoals ons die hoopte op een sliding van jewelste
Toeval bestaat niet, Zoey wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat zou me niets verbazen.
Het toeval verbaast me veel meer, dan iemand's opzet.
Of hijzelf, of een huisgenoot.
heeft hij buiten zitten kleuren gisteren? dan zal ik je gelovenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sinterklaas. Hij is gewoon verstrooid geweest. Hebben we allemaal wel eens
Dat zou echt meesterlijk zijnquote:
Wel jammer dat hij het zo snel terug heeft gevonden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, hebben wij weer 2 dagen detective kunnen spelen
Opzettelijk verstrooid dan. Zo kon die aandachtshoer weer twee dagen het middelpunt van de belangstelling zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies ditquote:
Is ook een optiequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opzettelijk verstrooid dan. Zo kon die aandachtshoer weer twee dagen het middelpunt van de belangstelling zijn.
Echt zin om dit als Valentijnskaart te sturen naar het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies dit
En dan Nick als een suffe Samson "Alleeeeez" erbij!
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Echt zin om dit als Valentijnskaart te sturen naar het huis
Hij zat toch buiten te schilderen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Zou iemand die nou terug gestopt hebben in z'n jaszak?
Ik vind t echt TE toevallig dat dit op dezelfde middag gebeurde als dat mensne t er over hadden het te verstoppen.
Nee hoor, Lieses Angels +waterdrager.quote:
Nee, de bekendmaking vanochtend aan de bewoners zelf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, videoland. Was gisteravond in de uitzending.
En dat ze dan tegen Mike, Matt en Thomas zingen:quote:
als je hem zelf hebt gemaakt wel anders is het pronken met iemand anders verenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Yep, hij voelt niet in zijn zakken en ineens heeft hij het gevondenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opzettelijk verstrooid dan. Zo kon die aandachtshoer weer twee dagen het middelpunt van de belangstelling zijn.
Ah zo! Nee dat weet ik niet helaas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, de bekendmaking vanochtend aan de bewoners zelf.
Zo, dat is knap. Heb daar nog nooit een man met een vrouw onder de dekens gezien. Ben je niet in de war met de andere slaapkamer.quote:
Dit is eigen werk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
als je hem zelf hebt gemaakt wel anders is het pronken met iemand anders veren
Ok, mag ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Lieses Angels +waterdrager.
ik heb de uitzending gezien maar niet gezien dat ze het aan de bewoners hebben bekend gemaakt, is er bij jullie een andere uitz als bij ons ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, videoland. Was gisteravond in de uitzending.
doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee sorry, ik dacht dat hij bedoelde de bekendmaking aan publiek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb de uitzending gezien maar niet gezien dat ze het aan de bewoners hebben bekend gemaakt, is er bij jullie een andere uitz als bij ons ?
Nee, bekendmaking aan de bewoners was pas vanochtendquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb de uitzending gezien maar niet gezien dat ze het aan de bewoners hebben bekend gemaakt, is er bij jullie een andere uitz als bij ons ?
Naomi en Michel in 1 bed...quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, dat is knap. Heb daar nog nooit een man met een vrouw onder de dekens gezien. Ben je niet in de war met de andere slaapkamer.
Michel en Naomi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, dat is knap. Heb daar nog nooit een man met een vrouw onder de dekens gezien. Ben je niet in de war met de andere slaapkamer.
lees: aandachtshoeren, achter het raam kruipt er geen hond opquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel en Naomi.
EN volgens sommigen gaat Julie ook al vreemd met Michel
(maar t hoeren noemen vind ik ook wel te, is geen aanleiding voor)
Z'n trainingswieltjes zijn er af en hij gaat nu op eigen benen staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:14 schreef JimLaFleur het volgende:
Zo hé, Matt staat eens niet in de schaduw van Jill! Zal iemand hem verteld hebben dat die moeten stoppen met het stalk gedrag?
Nou, het zijn wel de knapste dames in t huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
lees: aandachtshoeren, achter het raam kruipt er geen hond op
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel de knapste dames in t huis.
Maar dat is ook alleen maar omdat Els eruit is
Dat is meer @Whuzz 's dingquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan Benny geen genotsbal opsturen naar dat huis in plaats van die kaart? Geadresseerd aan Naomi. Kan ze hem in haar muil dauwen. Kutstem.
Sterker nog, daar heb ik letterlijk al eens een post over gemaakt, inclusief mooi plaatje van zo'n bal!quote:
Oh. bedoel je dat....dan zijn alle bewoners hoeren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
lees: aandachtshoeren, achter het raam kruipt er geen hond op
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sterker nog, daar heb ik letterlijk al eens een post over gemaakt, inclusief mooi plaatje van zo'n bal!
nomi de knapste?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel de knapste dames in t huis.
Maar dat is ook alleen maar omdat Els eruit is
Huh? Je bedoelt Mike en Matt denk ik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef waxmask het volgende:
als mike en michel samen in de keuken staan zie ik het verschil niet alsof het tweelingbroers zijn
nee mike vergeleek zichzelf met michel en niet matt, en nu zie ik het ook steeds, 2 druppels waterquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt Mike en Matt denk ik?
nee joh Mike michel lijken enorm op elkaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt Mike en Matt denk ik?
els? serieus?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:28 schreef Oranos het volgende:
[..]
Knapper dan Nathalie, Els en Jill ja
Ik vind Naomi sowieso knapper dan Liese ja, gegarandeerd.quote:
Nee, de Tokkie denkt dat hij veel beter ligt bij de vrouwtjes. Zei hij vannacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh Mike michel lijken enorm op elkaar
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Deze foto moeten ze echt in het huis laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:34 schreef Benny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij zegt zelf dat hij heel irritant wordt dan ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, ik ben benieuwd hoe erg dat gaat worden met wat drank erin (vanavond?)
Dan wordt die best vervelend vertelde hij enkele dage terug.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, ik ben benieuwd hoe erg dat gaat worden met wat drank erin (vanavond?)
Daar heeft hij geen drank voor nodig blijkbaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij heel irritant wordt dan ...
[..]OMG YESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik hoorde ergens Mike en Nick in een puzzeldoosquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel vals vinden als iemand die troep heeft verstopt , aan de andere kant: dit wordt oorlog
Laat me raden, boven de rivieren?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:39 schreef Cargamelk het volgende:
Die Mike is ook een verkapte Belg .. niet te volgen met dat accent.
Terug gevonden door Jerrel zelf: zat in zijn jaszak...quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens Mike en Nick in een puzzeldoos
[..]Iets met de logo's van twee concurrenten er op gaan ze natuurlijk niet laten zien op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit. Daar zit ook wel wat inquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:40 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Iets met de logo's van twee concurrenten er op gaan ze natuurlijk niet laten zien op tv.
Bijzonderquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens Mike en Nick in een puzzeldoos
Yepquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat me raden, boven de rivieren?
Ze komt net binnenlopen op beeldquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Ireth het volgende:
Waar is Jill? Die heb ik nog heel niet gezien?
In een puzzeldoos had ik hier ergens gelezen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Waar oh waar is nou toch zn make upje
Hmmm. Misschien ff in de jaszak van Jerrel kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Ireth het volgende:
Zal wel opdracht van BB zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef MissyZ het volgende:
Waarom gaat Tekkel met Michel praten?
Aan het wennen aan haar status van gescheiden vrouw?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Ireth het volgende:
om weer den duts uit te hangen hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef MissyZ het volgende:
Kweenie.. hij heeft ook een hele tijd voor het raam gezetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef Benny het volgende:
Jerrel komt ook net uit de DBK, niet?
Zo is zijn cyclus:quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef MissyZ het volgende:
Ze zouden nog steeds een gesprek hebben, maar de prinses was er nog niet klaar voor. Daarover ging toen ook die opmerking.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef MissyZ het volgende:
Om weer het slachtoffer uit te gaan hangenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef MissyZ het volgende:
Ut duurde bijna 4 minuten voor mijn tablet (uit 1840 ofzo...) mijn bericht had geplaatst, zag haar ook al naar binnen komenquote:
Of achter.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kweenie.. hij heeft ook een hele tijd voor het raam gezeten
Ja, Zoe zit buiten.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
Is die doos van Jerrel nu nog niet boven water?
ja hoor zat in zijn jasquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
Zat in zijn eigen jaszak!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
Ik vind het zo lastig .. ik wil dat Jill en Thomas verder komen in het spel, en dat lijkt alleen te kunnen met deze 2 .. maar deze 2 moeten er zo erg uit. Dus sja ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef MissyZ het volgende:
Zoey.........
Tja.
In 2 weken sprak ze nooit rechtstreeks tegen hij-wiens-naam-ik-niet-te-vaak-wil-noemen-hier-maar-wel-mijn-zoon-is
Ze lag op de bank met een deken en sprak alleen als haar wat gevraagd werd.
En nu heult ze met Jerrel.
Genoeg redenen om haar elke week te nomineren.
Binnenkomen met pailetten, make,up, hakken zo hoog en dun dat ze wiebelde.
Dag later op de bank met een dekentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |