Dan gaat Jerrel gewoon naar huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Volgende week Jerrel en Julie op de bank zou een droomscenario zijn
Nee, K3 + Gertje (Michel) en Samson (Nick)quote:
dat weet ik nog niet.. zo heel veel fans heeft ze niet in NL.. belgie weet ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan gaat Jerrel gewoon naar huis
K5quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, K3 + Gertje (Michel) en Samson (Nick)
Michel en Julie op de bank.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michel alsjeblieft nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel en Julie op de bank.
Beide kregen deze ronde al meer stemmen dan voorheen.
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naamquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel en Julie op de bank.
Beide kregen deze ronde al meer stemmen dan voorheen.
Ik wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naam
yup, van iedereen krijgt hij stemmen denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel scenario waarbij Jerrel volgende week niet op de bank zit. Hij heeft al 5 stemmen achter zijn naam
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.quote:
en net als bij nick een eigen keuze en dan iets leuks voor de groep laten schieten, droom scenarioquote:
Dat gaat em niet wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
na de finale, met de trofee
Dat Jerrel dan zegt: Ach visagie, kapper... same same!quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
liese wil een kapper hebben...
nou Liese dat willen we allemaal in Nederland
Te hoog in de bolquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
liese wil een kapper hebben...
nou Liese dat willen we allemaal in Nederland
Hey, nog een Angelquote:
En zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dan gaat Jerrel weg en wint K4 nog steeds...
Als BB hem huismeester maakt, zijn ze nog meer kijkers kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.
Ik heb het serieus net pas gekeken (de tv afleverign) en ik zou t je niet meer kunnen vertellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
ok dan heb ik het mis waarschijnlijk
ik moet er niet aan denken dat K4 in de finale staat of Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als BB hem huismeester maakt, zijn ze nog meer kijkers kwijt.
En Michel moet lekker blijven.
Je moet er toch niet aan denken dat Jill of de hobbits in de finale staan?
de beste BB kandidaten ooit zijn hunquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat K4 in de finale staat of Michel
Nee iddquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat K4 in de finale staat of Michel
Ik verwacht t dan ook alleen uit de hoek van BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat geen huismeester worden, volgens mij is er onder kijkers ook nog wel een universele hekel aan 'm, dus die komt bij een stemming nooit goed uit de bus.
dat mag jij vinden, maar daar hoef ik het niet mee eens te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de beste BB kandidaten ooit zijn hun
Zou een galante geste zijn om Liese dat zware ding niet zelf te laten sjouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
na de finale, met de trofee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |