Serieus? Is 'ie op wintersport?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dit inderdaad.
Trek het hele OMT en Gommers ook niet, waar zit die trouwens? Tweede prik gehad dus mag gaan skiën
In Zwitserland.
Ik zie de cijfers, denk zelf na en alles weer zoals in 2019 aub, kan gewoon. Horeca open, winkels open en vooral de scholen.
Participatie, dat was onze maatschappij. Mensen kunnen zelf heel goed inschatten of ze risico lopen.
Bereid je er maar geestelijk op voor.. NL gaat de VVD en vooral Rutte een monster zege geven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Als we mogen stemmen.
Ik hoop werkelijk dat we niet zo stom zijn met zn allen.
Hij mag, is gevaccineerd dus welkom in Zwitserland.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Serieus? Is 'ie op wintersport?
Dat denk ik ook, maar er komen voorlopig geen verkiezingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Degene die nu opstaat en zegt dat alles per 1 april opengaat wint de verkiezingen.
Graag een bron. Dat ie in Zwitserland zit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij mag, is gevaccineerd dus welkom in Zwitserland.
Ik lees net op NOS dat ze geen OMT advies gaan vragen voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar er komen voorlopig geen verkiezingen.
Een stem nu, is een stem op het virus!
Er staat: hij mag skiën en ik heb hem deze week nog niet gezien in de media.quote:
Kneden jongenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik lees net op NOS dat ze geen OMT advies gaan vragen voor de verkiezingen.
Dus reken er voorlopig maar op dat de verkiezingen door gaan zoals nu gepland.
Uiteraard. Uitstel is niet in het belang van de regeringspartijen. Zowel op Corona als electoraal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik lees net op NOS dat ze geen OMT advies gaan vragen voor de verkiezingen.
Dus reken er voorlopig maar op dat de verkiezingen door gaan zoals nu gepland.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat: hij mag skiën en ik heb hem deze week nog niet gezien in de media.
Is geen feit, maar een vraag.
Meen je dat serieus? Echt dat gaat niet gebeuren, nooit, never, wat is nou mooier als de verkiezingen er zijn als ze net alles hebben vrijgegevenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard. Uitstel is niet in het belang van de regeringspartijen. Zowel op Corona als electoraal.
Nou, normaal gesproken als ik iemand 2 dagen niet zie, dan roep ik niet: Hij zal wel skiën zijn danquote:
Baat het niet, schaadt het niet is geen argument voor een maatregel. Dan kun je net zo goed gaan stellen dat mensen op hun handen moeten gaan lopen. Immers zijn de vochtdeeltjes in je uitadem door de zwaartekracht dichter bij de grond en kunnen ze anderen minder snel besmetten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met die mondkapjesplicht heb ik niet zo’n moeite. Baat het niet dan schaadt het niet. Dat alcoholverbod is een heel mooi voorbeeld van “als het er eenmaal op zit kom je er niet meer vanaf”. De ratio er achter is met de sluiting van de horeca namelijk totaal weggevallen. En over de avondklok heb ik mij vaak genoeg uitgesproken volgens mij.
Laten we die discussie over mondkapjes aub niet weer aan gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet is geen argument voor een maatregel. Dan kun je net zo goed gaan stellen dat mensen op hun handen moeten gaan lopen. Immers zijn de vochtdeeltjes in je uitadem door de zwaartekracht dichter bij de grond en kunnen ze anderen minder snel besmetten.
Geen idee, is niet onderbouwt, baat niet, maar schaadt zeker niemand. Toch?
Onderbouw het of laat het.
Je eigen giswerk/vraag dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat: hij mag skiën en ik heb hem deze week nog niet gezien in de media.
Is geen feit, maar een vraag.
Ik ook niet, hij is al vanaf zaterdag stil. Dus waar is die?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken als ik iemand 2 dagen niet zie, dan roep ik niet: Hij zal wel skiën zijn dan
Nou ja er zijn wel wat aanwijzingen dat het werkt. En als de schade heel laag tot nihil is dan zijn de eisen die je aan het bewijs stelt ook flink lager. Ik kan daar niet zo mee zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet is geen argument voor een maatregel. Dan kun je net zo goed gaan stellen dat mensen op hun handen moeten gaan lopen. Immers zijn de vochtdeeltjes in je uitadem door de zwaartekracht dichter bij de grond en kunnen ze anderen minder snel besmetten.
Bij zijn vriendin, aan het werk? Wie zal het zeggen. Waarom is dit belangrijk voor jou?quote:
Dat is beetje de strekking van de avondklokquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we die discussie over mondkapjes aub niet weer aan gaan.
Verkiezingen met de ziekenhuizen bomvol. Rally ‘round the flag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Echt dat gaat niet gebeuren, nooit, never, wat is nou mooier als de verkiezingen er zijn als ze net alles hebben vrijgegeven
Omdat ik die kop al maanden dagelijks voorbij zie komen, en de grootste doemscenario’s hoor verkopen en nu niet. Hij wel die prikken heeft gehad en dus weg kan. Daarom dus, waar is die?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij zijn vriendin, aan het werk? Wie zal het zeggen. Waarom is dit belangrijk voor jou?
Is de spertijd dan zo heel laag in schade?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja er zijn wel wat aanwijzingen dat het werkt. En als de schade heel laag tot nihil is dan zijn de eisen die je aan het bewijs stelt ook flink lager. Ik kan daar niet zo mee zitten.
Who cares.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ik die kop al maanden dagelijks voorbij zie komen, en de grootste doemscenario’s hoor verkopen en nu niet. Hij wel die prikken heeft gehad en dus weg kan. Daarom dus, waar is die?
Ja, maar doe dat dan even in ander topic, want ik kan zo 50 publicaties voor, en 50 publicaties tegen vinden, als jij dan even een lijstje maakt van deze 100 onderzoeken dan vind ik het best.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Onderbouw het goed of laat het los.
Als ik met een zelf gemaakt netje mag gaan lopen, is het einde zoek. Dan is het bühne werk.
Het ging om mondkapjes toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is de spertijd dan zo heel laag in schade?
Oorlogsmaatregel in vredestijd met grote maatschappelijke impact. Je hokt iedereen verplicht op.
Daar mag wel een wat betere onderbouwing voor komen hoor dan wat _serial_ zegt.
Jij bent hier toch de onderzoeker, als je di meisjes in Costa Rica kan vinden, dan kun je Gommers zeker vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ik die kop al maanden dagelijks voorbij zie komen, en de grootste doemscenario’s hoor verkopen en nu niet. Hij wel die prikken heeft gehad en dus weg kan. Daarom dus, waar is die?
Dit, man ik hoor van meerdere mensen dat ze nu echt de schijt hebben aan die klok.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is de spertijd dan zo heel laag in schade?
Oorlogsmaatregel in vredestijd met grote maatschappelijke impact. Je hokt iedereen verplicht op.
Daar mag wel een wat betere onderbouwing voor komen hoor dan wat _serial_ zegt.
Jawel, maar dat momentum heb je niet meer, dat was vorig jaar in maartquote:
Ik, die kwal zorgt al maanden voor onnodige paniek en stress. Zijn werk is zorgen voor voldoende capaciteit IC bedden in het Erasmus. Niet meer en niet minder.quote:
Het is wel een hele sympathieke man!quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik, die kwal zorgt al maanden voor onnodige paniek en stress. Zijn werk is zorgen voor voldoende capaciteit IC bedden in het Erasmus. Niet meer en niet minder.
O ja, dat zijn die jongens van Denk ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is wel een hele sympathieke man!
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, man ik hoor van meerdere mensen dat ze nu echt de schijt hebben aan die klok.
Borreltje bij vrienden en te laat naar thuis... zonder fietsverlichting want anders worden ze gezien, lijkt de oorlog wel. Levensgevaarlijk.
Angstzaaierij? Volgens mij wordt dat hier steeds minder hoor.. wat ik merk is dat mensen steeds meer in 'verzet' gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
Dit forum kan wel dicht, angstzaaierij, toegegeven door Frau Merkel en haar schoothondje Rutte
Ik heb nog geen maatregelen gelezen, waarin staat dat je niet mag werken. Een schilder kan moeilijk thuiswerken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom net thuis van het werk. Op de snelweg was het echt teringdruk, alsof er geen Corona heerst.
Wat me op viel, 4 busjes achter elkaar van een schildersbedrijf. Ik snap dat zij ook gewoon door willen werken maar dat is toch niet goed te praten ten opzichte van de genomen maatregelen?
Jawel toch? Werk dat thuis niet kan, zoals schilderen, mag gewoon op locatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom net thuis van het werk. Op de snelweg was het echt teringdruk, alsof er geen Corona heerst.
Wat me op viel, 4 busjes achter elkaar van een schildersbedrijf. Ik snap dat zij ook gewoon door willen werken maar dat is toch niet goed te praten ten opzichte van de genomen maatregelen?
Het kromme is, ik mag wel twee schilders ontvangen en in de avond nog 1 bezoeker tot 9 uur (advies) maar 2 bezoekers op 1 dag wordt afgeraden. Het is hypothetisch maar het strookt gewoon niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:35 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen maatregelen gelezen, waarin staat dat je niet mag werken. Een schilder kan moeilijk thuiswerken.
Jij gaat naar je werk, zijn gaan naar hun werk. Zij moeten ook gewoon de kost verdienen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
lolwhutquote:Op donderdag 11 februari 2021 06:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat is er in deze tijd zo noodzakelijk wat geschilderd moet worden? Ik kan overigens nog wel een paar voorbeelden noemen van zaken waarvan ik mijn twijfels heb.
En de bouw en renovatie gaat ook gewoon door.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
lolwhut![]()
Die mensen moeten ook vreten op tafel hebben?
En ken je de huidige huizenmarkt? Een schilder moet je tegenwoordig 4 maanden van tevoren boeken.
Van dit beeld moeten we ook af.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je doet het voor je oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |