Er hoefde niet gestemt te worden he, onze heldhaftige regering zat kordaat te besturen in Londenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat Radio Oranje het verzet opriep om even te wachten tot de Canadezen er waren omdat het te gevaarlijk zou zijn.
Morrelen aan verkiezingen is morrelen aan de democratie.
Een stem te laat is een stem voor dictatuur.
Kreeg je een kaart?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer gefloten.
En dan weet je het wel..
Haha, bij AFC zekerquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer gefloten.
En dan weet je het wel..
Nee, ik rende voor de wedstrijd op hem af om te peilen wat hij dacht dat het zou wordenquote:
Willemientje was ook helemaal geen voorstander van het herstellen van de parlementaire monarchie. Die stuurde liever op een soort meritocratie aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er hoefde niet gestemt te worden he, onze heldhaftige regering zat kordaat te besturen in Londen
En toen kwam hij op het idee om ook mensen te gaan vragen wat hun dachten wat de uitslag zou zijn. Je hebt hem rijk gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, ik rende voor de wedstrijd op hem af om te peilen wat hij dacht dat het zou worden
Mjah dat was wel een andere tijdsgeest van opkomend populisme/facisme natuurlijk, dus heel gek was die gedachte niet, stel dat het nu oorlog zou worden en de PVV/Forum zouden met de bezetter heulen, dan zouden ook heel wata politici roepen: De volgende keer geven we deze mensen geen stemrecht meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Willemientje was ook helemaal geen voorstander van het herstellen van de parlementaire monarchie. Die stuurde liever op een soort meritocratie aan.
Dat gebeurt hem natuurlijk nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee hele flauwe opmerkingen enzo..
"Hey de Hond, wat vind Nederland dat het gaat worden vandaag?"
En meer van zulks soort opmerkingen..
En dan dit gezicht van hem erbij
[ afbeelding ]
Kan prima fluiten inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gebeurt hem natuurlijk nooit
Maurice floot trouwens wel op hoogste amateurniveau als ik me niet vergis
Nee in Leeuwarden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha, bij AFC zeker(bij ons floot Johny de Mol, ook een hele leuke vent!)
Over de rol van ons koningshuis valt veel te zeggen. Er zijn ook 100.000 landgenoten niet teruggekomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah dat was wel een andere tijdsgeest van opkomend populisme/facisme natuurlijk, dus heel gek was die gedachte niet, stel dat het nu oorlog zou worden en de PVV/Forum zouden met de bezetter heulen, dan zouden ook heel wata politici roepen: De volgende keer geven we deze mensen geen stemrecht meer.
Dan vrees ik dat jij wel op niveau voetbaltquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden.
Baalde die zelf ook wel van geloof ik
Was zelfs scheidsrechter in het betaalde voetbalquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kan prima fluiten inderdaad.
Ay ay kapitein.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:10 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
SC kan in het SC topic![]()
COR / [COR SC #4] Waar Dick zich lang voorbereid...
[/modbreak]
Beetjequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat jij wel op niveau voetbalt
https://www.rijksoverheid(...)sneeuw-en-winterweerquote:Mag er buiten koek-en-zopie zijn?
Afhaal bij horeca is mogelijk. Iedereen houdt 1,5 meter afstand.
Gaan we een keer sneller dan slowquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:10 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
SC kan in het SC topic![]()
COR / [COR SC #4] Waar Dick zich lang voorbereid...
[/modbreak]
Die sport heb ik ook gedaan. Eén scheidsrechter kwam wel in het nieuws, maar dat was omdat hij een evenement organiseerde, waar uiteindelijk drie mensen zouden overlijden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan gras plukken op het voetbalveld.
Daarna ben ik maar gaan waterpoloën, daar was ik toch een stuk succesvoller in.
Nog los dat een heerlijke sport is.
En daar kom je ook wel eens BN'ers tegen.
Wat is de glitch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)sneeuw-en-winterweer
ZIET IK HIER EEN GLITCH IN HET SYSTEEM!!!!!!!!?????
Ik ben ook wel klaar met sportlessen achter de zoom, en vrienden zien via de zoom hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Herhaling van Op1.
Rutte bagatelliseert maar weer even even het leed van de jongeren.
Ziet allemaal prachtige initiatieven door het land heen gaan door studenten.. met elkaar dit dat, zoom initiatieven bla bla bla..blablaaa ..bblaaalablaaa
Trek hem steeds minder
Dan moet je de geschiedenis van koek en zopie weten, dat valt wettelijk niet onder controle omdat het niet op het land plaats vind maar op het water, vandaar dat ze vroeger ook geen BTW betaaldenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is de glitch?
Afhalen is toch gewoon mogelijk?
Oh. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet je de geschiedenis van koek en zopie weten, dat valt wettelijk niet onder controle omdat het niet op het land plaats vind maar op het water, vandaar dat ze vroeger ook geen BTW betaalden
Ik zie een business model om feesten op het ijs te organiseren
'zoek maar alternatieven, want ik ga jullie echt niet geven wat je nodig hebt. Vrijheid krijg je niet meer terug. Doei.'quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Herhaling van Op1.
Ziet allemaal prachtige initiatieven door het land heen gaan door studenten.. met elkaar dit dat, zoom initiatieven bla bla bla..blablaaa ..bblaaalablaaa
Trek hem steeds minder
Maskerplicht, alcohol na 2000 en de spertijd. Die slaan nergens op wegens ongefundeerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met sportlessen achter de zoom, en vrienden zien via de zoom hoor.
Ze staan zover van de realiteit in Den Haag, ze hebben geen idee wat er in hoofden van mensen rond gaat.
Ik begrijp de maatregelen oprecht, en sta achter de meeste, maar zodra het kan, zo snel mogelijk opheffen.
Men laat hem er ook mee wegkomen. Het zijn bepaald geen "geen woning, geen kroning" tijden meer zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'zoek maar alternatieven, want ik ga jullie echt niet geven wat je nodig hebt. Vrijheid krijg je niet meer terug. Doei.'
Die man staat nog verder van de werkelijkheid af als.... Ja wat eigenlijk. Gewoon vergelijkbaar met niets.
Illegale bezetter lijkt het steeds meer op.
En als nou veel meer NLers dan voorheen op die man gaan stemmen, wat denk je dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'zoek maar alternatieven, want ik ga jullie echt niet geven wat je nodig hebt. Vrijheid krijg je niet meer terug. Doei.'
Die man staat nog verder van de werkelijkheid af als.... Ja wat eigenlijk. Gewoon vergelijkbaar met niets.
Illegale bezetter lijkt het steeds meer op.
Ja. De hele oppositie lijkt lam geslagen. Hebben geen verhaal voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Men laat hem er ook mee wegkomen. Het zijn bepaald geen "geen woning, geen kroning" tijden meer zullen we maar zeggen.
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En als nou veel meer NLers dan voorheen op die man gaan stemmen, wat denk je dan?
Jammer genoeg niet, mensen sprongen bovenop tanksquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Men laat hem er ook mee wegkomen. Het zijn bepaald geen "geen woning, geen kroning" tijden meer zullen we maar zeggen.
Ik ben normaal nooit zo van dat elite gelul. Maar ik moet zeggen dat ik wel even een momentje had toen ik las dat het catshuisoverleg wegens sneeuw was afgelast. Ben je dan niet zo opgegaan in je eigen crisisstand dat je wat losgezongen raakt van de samenleving. Had dat niet prima via zoom gekund? Of althans een beveiligde variant daar van...quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met sportlessen achter de zoom, en vrienden zien via de zoom hoor.
Ze staan zover van de realiteit in Den Haag, ze hebben geen idee wat er in hoofden van mensen rond gaat.
Ik begrijp de maatregelen oprecht, en sta achter de meeste, maar zodra het kan, zo snel mogelijk opheffen.
Je kunt bij forum zien wat oppositie voeren op Corona doet. De PvdA probeerde het de andere kant op maar dat komt ook niet uit de verf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. De hele oppositie lijkt lam geslagen. Hebben geen verhaal voor de verkiezingen.
Het is oprecht jammer wat er gebeurd is met forum, dat ze zo'n extreme partij zijn.
Ik snap ook werkelijk waar niet dat ze dat niet via MS Teams oid kunnen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo van dat elite gelul. Maar ik moet zeggen dat ik wel even een momentje had toen ik las dat het catshuisoverleg wegens sneeuw was afgelast. Ben je dan niet zo opgegaan in je eigen crisisstand dat je wat losgezongen raakt van de samenleving. Had dat niet prima via zoom gekund? Of althans een beveiligde variant daar van...
Er zijn hier, in dit topic, al mensen die zo'n uitslag betwijfelen qua mogelijkheid. Terwijl alles daarop wijst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren.
Rutte gaat met een ongelofelijke overmacht winnen.
Met die mondkapjesplicht heb ik niet zo’n moeite. Baat het niet dan schaadt het niet. Dat alcoholverbod is een heel mooi voorbeeld van “als het er eenmaal op zit kom je er niet meer vanaf”. De ratio er achter is met de sluiting van de horeca namelijk totaal weggevallen. En over de avondklok heb ik mij vaak genoeg uitgesproken volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maskerplicht, alcohol na 2000 en de spertijd. Die slaan nergens op wegens ongefundeerd.
Rest is begrijpbaar voor het moment. Wel zo snel mogelijk open en weg. Maar met dit omt-kabinet hoeft niemand daar hoop op te hebben.
Precies.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn hier, in dit topic, al mensen die zo'n uitslag betwijfelen qua mogelijkheid. Terwijl alles daarop wijst.
Dus dan moet het wel rigged zijn. Of zo.
De huidige coalitie gaat dit winnen. Met meer zetels dan 4 jaar geleden. Uiteindelijk staat het merendeel van NL gewoon achter deze aanpak. En fok! en Social media is geen goede afspiegeling van de maatschappij.
Kan heel goed zijn hoor. Maar Parijs is nog ver. Er kan nog een hoop gebeuren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn hier, in dit topic, al mensen die zo'n uitslag betwijfelen qua mogelijkheid. Terwijl alles daarop wijst.
De huidige coalitie gaat dit winnen. Met meer zetels dan 4 jaar geleden. Uiteindelijk staat het merendeel van NL gewoon achter deze aanpak. En fok! en Social media is geen goede afspiegeling van de maatschappij.
VVD gaat gewoon met de meerderheid zetels er vandoor, alle bejaarden stemmen daar al jaren blind op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook zijn spreekbuis he. Pers is te laf want het eet uit de zelfde ruif.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat is het alternatief hé..quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn stem gaat daar in elk geval niet heen.
Ja. De hele maatschappelijke consensus is aan het verschuiven. Maar dan komen verkiezingen altijd te vroeg. We weten niet waar het eindigt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt bij forum zien wat oppositie voeren op Corona doet. De PvdA probeerde het de andere kant op maar dat komt ook niet uit de verf.
Wat dat betreft komen de verkiezingen eigenlijk net te vroeg. Want je ziet het maatschappelijk sentiment wel degelijk kantelen.
Ik overweeg ook sterk om maar eens wat anders te gaan stemmen. Een niet nader te noemen iemand deed me de suggestie van JA21 aan de hand...quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
VVD gaat gewoon met de meerderheid zetels er vandoor, alle bejaarden stemmen daar al jaren blind op.
Die moet je eerst allemaal tussen 6 plankjes schuiven wil daar iets aan gaan veranderen (daarmee impliceer ik niet dat ik mensen daar wil hebben)
Dan weet je ook waar ze mee samen gaan regeren. Hetzelfde clubje als de afgelopen jaren.
Mijn stem gaat daar in elk geval niet heen.
Gebeurt niet. Als we mogen stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En als nou veel meer NLers dan voorheen op die man gaan stemmen, wat denk je dan?
Dit.quote:
O dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Herhaling van Op1.
Trek hem steeds minder
De ideale schoonzoon en de grootste crimineel. *soppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Precies.
Ik zou willen dat mensen wat meer kritisch zouden zijn zoals mensen hier op FOK!
Maar Henk en Annie en Boris de hond zien 1x per maand Rutte op TV en vinden hem wel daadkrachtig.
Degene die nu opstaat en zegt dat alles per 1 april opengaat wint de verkiezingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Wat is het alternatief? Klaver?
Geeft geen echt ander corona-beleid volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |