Er hoefde niet gestemt te worden he, onze heldhaftige regering zat kordaat te besturen in Londenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat Radio Oranje het verzet opriep om even te wachten tot de Canadezen er waren omdat het te gevaarlijk zou zijn.
Morrelen aan verkiezingen is morrelen aan de democratie.
Een stem te laat is een stem voor dictatuur.
Kreeg je een kaart?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer gefloten.
En dan weet je het wel..
Haha, bij AFC zekerquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer gefloten.
En dan weet je het wel..
Nee, ik rende voor de wedstrijd op hem af om te peilen wat hij dacht dat het zou wordenquote:
Willemientje was ook helemaal geen voorstander van het herstellen van de parlementaire monarchie. Die stuurde liever op een soort meritocratie aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er hoefde niet gestemt te worden he, onze heldhaftige regering zat kordaat te besturen in Londen
En toen kwam hij op het idee om ook mensen te gaan vragen wat hun dachten wat de uitslag zou zijn. Je hebt hem rijk gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, ik rende voor de wedstrijd op hem af om te peilen wat hij dacht dat het zou worden
Mjah dat was wel een andere tijdsgeest van opkomend populisme/facisme natuurlijk, dus heel gek was die gedachte niet, stel dat het nu oorlog zou worden en de PVV/Forum zouden met de bezetter heulen, dan zouden ook heel wata politici roepen: De volgende keer geven we deze mensen geen stemrecht meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Willemientje was ook helemaal geen voorstander van het herstellen van de parlementaire monarchie. Die stuurde liever op een soort meritocratie aan.
Dat gebeurt hem natuurlijk nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee hele flauwe opmerkingen enzo..
"Hey de Hond, wat vind Nederland dat het gaat worden vandaag?"
En meer van zulks soort opmerkingen..
En dan dit gezicht van hem erbij
[ afbeelding ]
Kan prima fluiten inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gebeurt hem natuurlijk nooit
Maurice floot trouwens wel op hoogste amateurniveau als ik me niet vergis
Nee in Leeuwarden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha, bij AFC zeker(bij ons floot Johny de Mol, ook een hele leuke vent!)
Over de rol van ons koningshuis valt veel te zeggen. Er zijn ook 100.000 landgenoten niet teruggekomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah dat was wel een andere tijdsgeest van opkomend populisme/facisme natuurlijk, dus heel gek was die gedachte niet, stel dat het nu oorlog zou worden en de PVV/Forum zouden met de bezetter heulen, dan zouden ook heel wata politici roepen: De volgende keer geven we deze mensen geen stemrecht meer.
Dan vrees ik dat jij wel op niveau voetbaltquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden.
Baalde die zelf ook wel van geloof ik
Was zelfs scheidsrechter in het betaalde voetbalquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kan prima fluiten inderdaad.
Ay ay kapitein.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:10 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
SC kan in het SC topic![]()
COR / [COR SC #4] Waar Dick zich lang voorbereid...
[/modbreak]
Beetjequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat jij wel op niveau voetbalt
https://www.rijksoverheid(...)sneeuw-en-winterweerquote:Mag er buiten koek-en-zopie zijn?
Afhaal bij horeca is mogelijk. Iedereen houdt 1,5 meter afstand.
Gaan we een keer sneller dan slowquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:10 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
SC kan in het SC topic![]()
COR / [COR SC #4] Waar Dick zich lang voorbereid...
[/modbreak]
Die sport heb ik ook gedaan. Eén scheidsrechter kwam wel in het nieuws, maar dat was omdat hij een evenement organiseerde, waar uiteindelijk drie mensen zouden overlijden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan gras plukken op het voetbalveld.
Daarna ben ik maar gaan waterpoloën, daar was ik toch een stuk succesvoller in.
Nog los dat een heerlijke sport is.
En daar kom je ook wel eens BN'ers tegen.
Wat is de glitch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)sneeuw-en-winterweer
ZIET IK HIER EEN GLITCH IN HET SYSTEEM!!!!!!!!?????
Ik ben ook wel klaar met sportlessen achter de zoom, en vrienden zien via de zoom hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Herhaling van Op1.
Rutte bagatelliseert maar weer even even het leed van de jongeren.
Ziet allemaal prachtige initiatieven door het land heen gaan door studenten.. met elkaar dit dat, zoom initiatieven bla bla bla..blablaaa ..bblaaalablaaa
Trek hem steeds minder
Dan moet je de geschiedenis van koek en zopie weten, dat valt wettelijk niet onder controle omdat het niet op het land plaats vind maar op het water, vandaar dat ze vroeger ook geen BTW betaaldenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is de glitch?
Afhalen is toch gewoon mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |