Is de spertijd dan zo heel laag in schade?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja er zijn wel wat aanwijzingen dat het werkt. En als de schade heel laag tot nihil is dan zijn de eisen die je aan het bewijs stelt ook flink lager. Ik kan daar niet zo mee zitten.
Who cares.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ik die kop al maanden dagelijks voorbij zie komen, en de grootste doemscenario’s hoor verkopen en nu niet. Hij wel die prikken heeft gehad en dus weg kan. Daarom dus, waar is die?
Ja, maar doe dat dan even in ander topic, want ik kan zo 50 publicaties voor, en 50 publicaties tegen vinden, als jij dan even een lijstje maakt van deze 100 onderzoeken dan vind ik het best.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Onderbouw het goed of laat het los.
Als ik met een zelf gemaakt netje mag gaan lopen, is het einde zoek. Dan is het bühne werk.
Het ging om mondkapjes toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is de spertijd dan zo heel laag in schade?
Oorlogsmaatregel in vredestijd met grote maatschappelijke impact. Je hokt iedereen verplicht op.
Daar mag wel een wat betere onderbouwing voor komen hoor dan wat _serial_ zegt.
Jij bent hier toch de onderzoeker, als je di meisjes in Costa Rica kan vinden, dan kun je Gommers zeker vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ik die kop al maanden dagelijks voorbij zie komen, en de grootste doemscenario’s hoor verkopen en nu niet. Hij wel die prikken heeft gehad en dus weg kan. Daarom dus, waar is die?
Dit, man ik hoor van meerdere mensen dat ze nu echt de schijt hebben aan die klok.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is de spertijd dan zo heel laag in schade?
Oorlogsmaatregel in vredestijd met grote maatschappelijke impact. Je hokt iedereen verplicht op.
Daar mag wel een wat betere onderbouwing voor komen hoor dan wat _serial_ zegt.
Jawel, maar dat momentum heb je niet meer, dat was vorig jaar in maartquote:
Ik, die kwal zorgt al maanden voor onnodige paniek en stress. Zijn werk is zorgen voor voldoende capaciteit IC bedden in het Erasmus. Niet meer en niet minder.quote:
Het is wel een hele sympathieke man!quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik, die kwal zorgt al maanden voor onnodige paniek en stress. Zijn werk is zorgen voor voldoende capaciteit IC bedden in het Erasmus. Niet meer en niet minder.
O ja, dat zijn die jongens van Denk ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is wel een hele sympathieke man!
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, man ik hoor van meerdere mensen dat ze nu echt de schijt hebben aan die klok.
Borreltje bij vrienden en te laat naar thuis... zonder fietsverlichting want anders worden ze gezien, lijkt de oorlog wel. Levensgevaarlijk.
Angstzaaierij? Volgens mij wordt dat hier steeds minder hoor.. wat ik merk is dat mensen steeds meer in 'verzet' gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
Dit forum kan wel dicht, angstzaaierij, toegegeven door Frau Merkel en haar schoothondje Rutte
Ik heb nog geen maatregelen gelezen, waarin staat dat je niet mag werken. Een schilder kan moeilijk thuiswerken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom net thuis van het werk. Op de snelweg was het echt teringdruk, alsof er geen Corona heerst.
Wat me op viel, 4 busjes achter elkaar van een schildersbedrijf. Ik snap dat zij ook gewoon door willen werken maar dat is toch niet goed te praten ten opzichte van de genomen maatregelen?
Jawel toch? Werk dat thuis niet kan, zoals schilderen, mag gewoon op locatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom net thuis van het werk. Op de snelweg was het echt teringdruk, alsof er geen Corona heerst.
Wat me op viel, 4 busjes achter elkaar van een schildersbedrijf. Ik snap dat zij ook gewoon door willen werken maar dat is toch niet goed te praten ten opzichte van de genomen maatregelen?
Het kromme is, ik mag wel twee schilders ontvangen en in de avond nog 1 bezoeker tot 9 uur (advies) maar 2 bezoekers op 1 dag wordt afgeraden. Het is hypothetisch maar het strookt gewoon niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:35 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen maatregelen gelezen, waarin staat dat je niet mag werken. Een schilder kan moeilijk thuiswerken.
Jij gaat naar je werk, zijn gaan naar hun werk. Zij moeten ook gewoon de kost verdienen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:27 schreef Vliegbaard het volgende:
lolwhutquote:Op donderdag 11 februari 2021 06:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat is er in deze tijd zo noodzakelijk wat geschilderd moet worden? Ik kan overigens nog wel een paar voorbeelden noemen van zaken waarvan ik mijn twijfels heb.
En de bouw en renovatie gaat ook gewoon door.quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
lolwhut![]()
Die mensen moeten ook vreten op tafel hebben?
En ken je de huidige huizenmarkt? Een schilder moet je tegenwoordig 4 maanden van tevoren boeken.
Van dit beeld moeten we ook af.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je doet het voor je oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |