Vraag me nou echt af wie hem nou zo erg kan hatenquote:
Ik ben groterquote:
Met mijn Noors wat ik in de eerste lockdown heb geDuoLingoot kwam ik af en toe wel woordjes van herkenning tegenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
Hij is kleiner dan ikquote:
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
Zit in de familie.. Zn opa stond voor zn trouwfoto op een sinasappelkistjequote:
@Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Wie zegt dat ik niet bluf en ik gewoon een 4 hadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ou est le syndicat d'initiative?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Oké dan ben ik de enige die zich geen rapportcijfers kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |