Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat een gezanik van pat.Hij is pist dat ze op hem gestemd hebben
Dit is correctquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.
Dit ja, maar hij moet toch inzien dat het hele spel enkele weken heeft overgeslagen. Hij loopt trouwens voor op de feiten want de nominaties zijn nog niet bekend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.
Kind is zó naïefquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt tegen Zoey dat ze echt niet wil dat Jerrel weg gaat
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt tegen Zoey dat ze echt niet wil dat Jerrel weg gaat
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het spul van Jerrel al gevonden
Inderdaad, begint er steeds meer op te lijken, zit inmiddels al minimaal 5uur in de sauna die niet eens op volle toeren loopt anders ga je daar niet lang met kleren aanzitten (tekkel, Nick)quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef Benny het volgende:
Pat = mannelijke / Vlaamse versie van Els
Nou lekker, wij streamers doen er kennelijk niet toe voor jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Is er vanavond iets bijzonders met de uitzending?'
Zoey : 'Nee...'
Jerrel: 'Dan haal ik de make-up eraf'
Dit valt in dezelfde categorie als jezelf opdoffen voor de liveshow terwijl je 24/7 wordt gefilmdquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Is er vanavond iets bijzonders met de uitzending?'
Zoey : 'Nee...'
Jerrel: 'Dan haal ik de make-up eraf'
Heeft ze ook al heel vaak geroepen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey zegt dat ze alles beu is, maar zich nog even inhoudt.
Waait met alle winden mee. Gevaarlijk persoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:08 schreef suzi1 het volgende:
zoey houdt zich nog even in maar ze gaat een keer ontploffen. ze overstroomt niet snel
Blaffende honden bijten niet, hadden we ook met Snapjuhlie, Liese, Els en Daanquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze ook al heel vaak geroepen.
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill heel naief: 'Als er bepaalde mensen weg zijn, weet ik zeker dat we 1 groep worden'
Precies!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.
van ons hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Van wie heeft hij bevestiging dan gehad dat ze over hem praten. Soms weer van BB
Gelukkig doet ze dat zelf niet...quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel zegt tegen Pat dat de sfeer schijnheilig is en allemaal kletsen over mij
Deze gozer zijn bord voor zijn kop is nog langer en hoger dan de chinese muurquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel zegt tegen Pat dat de sfeer schijnheilig is en allemaal kletsen over mij
Jill ten voeten uit!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'We hebben Patje en Thomas allebei nodig straks'
Jill : 'Ja, voor de gezelligheid, en de eerlijkheid'
Nee Jill, dat was niet wat Zoey bedoelde.
Ik ben ook benieuwd want effe niet meer online geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het spul van Jerrel al gevonden
Nee.. nog steeds zoekquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd want effe niet meer online geweest.
Waarschijnlijk ook tot de nominaties, want dan denk ik dat ook thomas en pat genomineerd zouden worden. En als Jill niet huismeester zou zijn, dan had zij met thomas op de bank gezetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.
Daarom is het heel slim van Michel dat hij erbij is komen zitten toen Liese, Naomi, Zoey en Julie er over aan het praten waren wat ze gingen doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : Ze hebben beloofd dat ze niet op mij zouden stemmen tot mijn kleinzoon wordt geboren. Als ik er wel opsta, hebben ze hun belofte verbroken he.
Dus iemand anders eruit laten gaan en hij volgende week dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : Ze hebben beloofd dat ze niet op mij zouden stemmen tot mijn kleinzoon wordt geboren. Als ik er wel opsta, hebben ze hun belofte verbroken he.
Nee joh, Thomas en Jerrel zouden dan zijn genomineerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook tot de nominaties, want dan denk ik dat ook thomas en pat genomineerd zouden worden. En als Jill niet huismeester zou zijn, dan had zij met thomas op de bank gezeten
Dat hoop ik dat dat betekent dat hij inderdaad niet op Michel heeft gestemd. Ik vertrouw hem nog steeds niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat gaat morgen niet meesporten met de bootcamp van Michel, want hij gaat niet schijnheilig tegen Michel lopen doen.
Snap daar helemaal niks van....hij kan als hij wil direct zijn kleinkind zien...Nee hij wil denk ik via een foto zijn kleinkind laten zien op tv....alsof heel nederland dat niet met een paar dagen vergeten is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die Jerrel wel heel erg negatief in alles, hij denkt ook dat de hele wereld om hem draait of zo. Patje is gewoon Patje die draait door met zijn denken. Maar patje zegt dat hij als zijn kleinkind er is hij vertrekt. Gaat hem er om dat hij zijn kleinkind kan laten zien op tv en daarna stapt hij eruit. Dat is dan toch ook niet netjes naar de persoon die dan eventueel vandaag moet vertrekken.
Het ging om het feit dat ze 1 groep waren tot de 3 nieuwen kwamen..als die er niet zouden zijn, dan.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:18 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee joh, Thomas en Jerrel zouden dan zijn genomineerd
Dat heb ik ook met haar en die jerrel nog veel erger.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan die Naomi geen muilkorf om krijgen
Ja, maar zij kunnen niet zelf naar de Appie voor boodschappenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Gaan ze nu andijvie stamppot eten met rookworst. Vreemd voor mij, wij eten dat altijd met gehakballen en spekjes er doorheen.
Gaat die nick de andijvie koken waar hij stamppot mee wil maken. Dat moet rauw gestapt worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar zij kunnen niet zelf naar de Appie voor boodschappen
Het zou mij niets verbazen als BB de boel opnaait.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Van wie heeft hij bevestiging dan gehad dat ze over hem praten. Soms weer van BB
Vind Naomi ergerquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met haar en die jerrel nog veel erger.
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:20 schreef suzi1 het volgende:
zelfs mensen in cos trappen in de praatjes van pat
Ongelofelijk is hij/zij/het.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel bevestigt nog maar weer eens dat hij thuis altijd z'n sleutels en telefoon kwijt is.
Jerrel : 'Ik beschuldig ook niemand, ik vraag alleen ... en daar wordt gelijk een heel drama om heen gemaakt'
Hahahaa... wie maakt hier nou het drama
dat kan rauw en gekooktquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat die nick de andijvie koken waar hij stamppot mee wil maken. Dat moet rauw gestapt worden.
heeft hij van zoey natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als BB de boel opnaait.
Over wie want ik kan even niet tegen die stemmen van die twee. Allebei zwelgen ze in zelfmedelijdenquote:
Dat zou IMO al gebeurd zijn als die nieuwen niet immuun waren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook tot de nominaties, want dan denk ik dat ook thomas en pat genomineerd zouden worden. En als Jill niet huismeester zou zijn, dan had zij met thomas op de bank gezeten
Gebruiken ze dan echte roomboter?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef lucienne2 het volgende:
Nick doet later het vlees in de stamppot ivm met vegan Naomi, maar blijkbaar is een klomp boter met dierlijke vetten ineens wel vegan.. vreemd
niet in mijn huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben jullie wel eens een vrouw zien koken?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat die nick de andijvie koken waar hij stamppot mee wil maken. Dat moet rauw gestapt worden.
wij doen door de stampot ook altijd klontje roomboterquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gebruiken ze dan echte roomboter?
95% van de mensen kookt en bakt met (plantaardige) margarine.
De kenners spreken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Beetje nattig die andijvie stampot, is ook niet in de vergiet geweest
sopt er overquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Jerrel had nog wel een week kunnen wachten als er nu een kans geweest zou zijn om twee sterke / favoriete spelers naast elkaar op de bank te krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:18 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee joh, Thomas en Jerrel zouden dan zijn genomineerd
Die andijvie is eerst gekookt en ziet er niet uitquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ik haal altijd andijvie die al gewassen is. pap andijvie vind ik vreselijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ik neem aan dat Nick daar wel rekening mee houdt en dat ze plantaardige "boter" gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wij doen door de stampot ook altijd klontje roomboter
waarom zou je dat erdoorheen doen, dat is gewoon viesquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gebruiken ze dan echte roomboter?
95% van de mensen kookt en bakt met (plantaardige) margarine.
Pesten niet meer van deze tijd? Keihard in iemand oor fluiten en zeggen: ik heb ooit iemand doof gemaakt. Of tegen Michel zeggen dat die op een rat lijkt. Of tegen Julie haar benen zeggen dat die op rollades lijken. Dat is geen pesten dat is plagen...quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : Pesten is niet meer van deze tijd, dat kan echt niet.
Jerrel : Ik zeg ook niet dat het dat is, maar het is wel apart.....
Ik ook, doe bijna alles met roomboterquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wij doen door de stampot ook altijd klontje roomboter
Volgens mij boeit het de niet kokers niet. Zo ja, dan moeten ze het zelf doenquote:
Ja bah zo natte drap op je bordquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Liese en Zoey?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jerrel had nog wel een week kunnen wachten als er nu een kans geweest zou zijn om twee sterke / favoriete spelers naast elkaar op de bank te krijgen.
Inderdaad, die jerrel is er zelf mee begonnen vanaf het moment dat hij binnen is gekomen. Daarom hij mag echt heel snel weg van me.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Pesten niet meer van deze tijd? Keihard in iemand oor fluiten en zeggen ik heb ooit iemand doof gemaakt. Of tegen Michel zeggen dat die op een rat lijkt. Of tegen Julie haar benen zeggen dat die op rollades lijken. Dat is geen pesten dat is plagen...
Je hoort echt dat gesop steedsquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja bah zo natte drap op je bord
Ja ja ja. De revue gepasseerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Pesten niet meer van deze tijd? Keihard in iemand oor fluiten en zeggen ik heb ooit iemand doof gemaakt. Of tegen Michel zeggen dat die op een rat lijkt. Of tegen Julie haar benen zeggen dat die op rollades lijken. Dat is geen pesten dat is plagen...
Of zeggen tegen Jill die graag een vriend wil. Er zal toch wel één looser op de wereld bestaan die op je valt...quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Liese heeft weleens met Nick samen gekookt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben jullie wel eens een vrouw zien koken?
Gestoofde andijvie kan best lekker zijn, maar dat doe je niet door de stamppotquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je de andijvie koken?
Volgens mij kan hij ook vaak niet alles volgen en vliegt een gesprek alle kanten bij hem op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap die Pat ook niet hoor.
Ligt zelf de hele dag alleen maar te hangen op de bank, in de hottub of in de sauna.
En loopt te mopperen dar er mensen zijn die alleen aan t bankhangen zijn.
Ik vind Pat dus helemaal niks.
Maar dat zijn dan éénmalige acties geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft weleens met Nick samen gekookt.
Natte Alie heb ik ook weleens zien koken. Van woede.
Als je goed oplet proef je wel het verschil, maar de meeste mensen bakken gewoon in Becel etc.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
waarom zou je dat erdoorheen doen, dat is gewoon vies
Wil echt niet meeeten blehhhh natte zooiquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo te zien ook verkeerde aardappels. Voor stamppot moet je kruimige aardappels hebben.
Ik zet het altijd op en voor het water überhaupt kookt giet ik het al weer af! Dan is het alleen opgewarmd en koelt je stamppot niet zo af.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Rauwe andijvie is sowieso 100 x lekkerder dan gekookt, of je moet het heel kort koken
Pat is Els gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Angelflush het volgende:
Ligt zelf de hele dag alleen maar te hangen op de bank, in de hottub of in de sauna.
Ik kiep altijd de spekjes er overheen. Is net hele rauwe eraf. Anders wordt het meteen zo koud.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je de andijvie koken?
Ik ook...heerlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kiep altijd de spekjes er overheen. Is net hele rauwe eraf. Anders wordt het meteen zo koud.
Kaas heel veel kaas erbij doen.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wil echt niet meeeten blehhhh natte zooi
Ja dat doe ik ook en even goed late uitlekkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zet het altijd op en voor het water überhaupt kookt giet ik het al weer af! Dan is het alleen opgewarmd en koelt je stamppot niet zo af.
Ik hoorde m vanmiddag zeggen dat hij 3 jaar koksschool heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:30 schreef lucienne2 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Nick iedere avond laten koken. Dit is al het zoveelste gerecht waaruit blijkt dat hij echt geen verstand van koken heeft. gekookte andijvie in een stamppot. Van de week die chili met basmatirijst. Wat voor koksopleiding is dat in Belgie?
Aangezien er hier heel wat sterrenrestaurants zijn zal dat wel meevallenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:30 schreef lucienne2 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Nick iedere avond laten koken. Dit is al het zoveelste gerecht waaruit blijkt dat hij echt geen verstand van koken heeft. gekookte andijvie in een stamppot. Van de week die chili met basmatirijst. Wat voor koksopleiding is dat in Belgie?
Ieuwwwwwquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kaas heel veel kaas erbij doen.....
Denk jij dat Zoey iemand is die het publiek er graag in wil houden?quote:
Zoey heeft dus gewonnen met haar strategie. Wordt door iedereen aangehaald als de soulmate. Gaat ze allemaal zuur opbreken, als ze het ontdekken. Maar dan staat zij daar al in de finale waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef zodeju het volgende:
Michel Liese en Juli hebben het over Zoey en dat ze er wat aan moeten doen dat ze ongelukkig is. Vooral voelen Juli en Michel zich schuldig omdat ze gezegd heeft dat zij geen soulmaatje in het huis had. Michel zei het werd ons opgelecht en het had leuk geweest maar de chemie ontbrak aan beide kanten en dat hebben Juli en ik wel. Ook wil hij bewijzen dat de standaard gedachte is je kan als man niet een soulmaatje hebben als vrouw niet waar is en wel degelijk kan. Juli is met hem eens. Het zal nooit verder gaan dan een dikke knuffel en elkaar 100% vertrouwen. Liese heeft maatje Naomi en Zoey is zoekende.
Weten niet dat Zoey niet alleen daarin zoekende is maar hoe komt ze van Michel af om haarzelf dichter bij de finale te brengen.
Niet is wat het lijktquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk jij dat Zoey iemand is die het publiek er graag in wil houden?
Van mij mag ze blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk jij dat Zoey iemand is die het publiek er graag in wil houden?
Op de hotelschool. Ik heb de opleiding instellingskok gedaan en de eerste twee jaar geen keuken gezien hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:32 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik hoorde m vanmiddag zeggen dat hij 3 jaar koksschool heeft gedaan.
Pat wil weg, maar moet er een nummer van maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:28 schreef Angelflush het volgende:
Yepquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pat wil weg, maar moet er een nummer van maken.
Ja denk ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pat wil weg, maar moet er een nummer van maken.
Is meestal "hotelschool" en geen echte kokschool zoals Spermalie in West-Vlaanderen. Maar die van de hotelschool denken dat ze kunnen koken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:30 schreef lucienne2 het volgende:
Bij mij ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Van mij ook, Zoey stijgt bij mij met de dag.
Stijgen is overdreven, maar ze is een etter en die moeten erin blijven, net zoals Jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze speelt het spel goed eigenlijk net zoals Thomas . Ze proberen allebei van 2 walletjes te eten en dat is toch het spel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Daarom moeten ze beiden blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van mij mag Zoey niet blijven. Is valser dan Jerrel.
Niet eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nou, uit de polls blijkt wel dat Zoey aan de onderkant van alle lijstjes bungelt.quote:
Van mij ook wel hoor, maar de gunfactor bij het publiek heeft ze niet echt.quote:
Omdat hij altijd loopt te roepen dat hij er 19 februari uit wil zijn. Wat maakt die week eerder dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom op patje en niet op nick dan gestemd. Of gewoon allemaal op elkaar stemmen.
Zijn vast nog makeupdoosjes aan het zoekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel en Patje zitten allebei niet bij het eten?
neinquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal elke keer op dezelfde plek.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill met haar drie Hobbits aan één tafel. Ik wil niet dat er groepjes zijn...
lijkt mij onzinquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
Op Twitter vernam ik dat Jerrel een eigen toilet heeft. Want poepen met camera's kan die niet. Toilet kan die bereiken via de voorraadkamer.
Iemand hier dit opgevangen?
Nee niet gehoord, maar het klopt wel dat er in de voorraadkamer naast een klein keukentje ook een douche en toilet is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
Op Twitter vernam ik dat Jerrel een eigen toilet heeft. Want poepen met camera's kan die niet. Toilet kan die bereiken via de voorraadkamer.
Mooi zo. Zit de gezellige club weer samen. Die Terrel duikt er altijd tussen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel en Patje zitten allebei niet bij het eten?
Jup die in de voorraadkamer...Hij heeft allerlei privilegesquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
Niet waarquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal elke keer op dezelfde plek.
hij vertelde vanmiddag wel op de stream dat hij 4 x per dag poeptquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
Of hij vergaderd via een geheime deur met de productie:quote:
Daar kwam hij inderdaad vanaf van de week. Zonder zender ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
Nee, wel dat hij 4 keer per dag moet poepen en iets met vies oidquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
inderdaad we d88 zowiezo al dat hij bij het productie team hoorde toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of hij vergaderd via een geheime deur met de productie:
"Hoe maken we TV" , welke drama maken we deze keer, wie zetten we tegen elkaar op
Ook dat zegt helemaal niets. Moe je weten bitch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, uit de polls blijkt wel dat Zoey aan de onderkant van alle lijstjes bungelt.
Nu zeg je weer iets anders, het is meestal dat die 4 bij elkaar zitten. Ga dat verspreidt zitten als je niet wilt dat er bepaalde groepen ontstaan...quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel en zijn harem zitten ook altijd bij elkaar.
Pfoe, dat had Jill ook wel gewild toen zij er last van had. Zou niet eerlijk zijn nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:46 schreef MissyZ het volgende:
Vanmiddag zei die wel zoiets. Hij zei op stream dat die niet kon poepen anders, normaal gaat die 4x per dag. En hij is blij dat dat opgelost is. Kennelijk opgelost door een prive toilet.
Als dit klopt is het wel weer wat zeg.
Ik zeg dat ze meestal op een vast plekje zitten bij het avond eten. En wat die groepjes betreft heb je gelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:49 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nu zeg je weer iets anders, het is meestal dat die 4 bij elkaar zitten. Ga dat verspreidt zitten als je niet wilt dat er bepaalde groepen ontstaan...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[.ik lust t niet met rauwe andyvie,ik kook t ook.]
naar huis met hem hosenscheisserquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MissyZ het volgende:
vor wat? als jemand ziek werd?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee niet gehoord, maar het klopt wel dat er in de voorraadkamer naast een klein keukentje ook een douche en toilet is.
Wat mij betreft schijt hij lekker in een gouden emmer, als hij volgende week maar weer lekker op de pot thuis zitquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:46 schreef MissyZ het volgende:
Vanmiddag zei die wel zoiets. Hij zei op stream dat die niet kon poepen anders, normaal gaat die 4x per dag. En hij is blij dat dat opgelost is. Kennelijk opgelost door een prive toilet.
Hij is sowieso de ontvanger in de relatie. Kringspier zal wel de veerkracht van een oude post elastiek hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, wel dat hij 4 keer per dag moet poepen en iets met vies oid
Julie heeft ook een maagband of verkleining, zij heeft ook poep problemen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pfoe, dat had Jill ook wel gewild toen zij er last van had. Zou niet eerlijk zijn nee.
Ja klopt hij zat van de week erop en werd toen gestoord door roddelgroepjequote:Op woensdag 10 februari 2021 18:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pfoe, dat had Jill ook wel gewild toen zij er last van had. Zou niet eerlijk zijn nee.
Die rooie zit meestal naast Jill dus ze hebben geen ''vast plekje''. Ik zeg alleen voordat k4 kwamen zitten zaten ze weer bij elkaar. En ik herhaal: Als je dan niet wilt dat er bepaalde groepen ontstaan ga dan niet steeds bij dezelfde mensen zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze meestal op een vast plekje zitten bij het avond eten. En wat die groepjes betreft heb je gelijk
Oei ook al aan het chanteren geslagen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Begrijp ik het correct dat Patje in hongerstaking is vanwege zijn aanstaande nominatie?
Hij heeft toch een maagverkleining gehad, want dan kan het als bijwerking zijn dat je vaak moet. Tenminste dat heb ik van een familielid en een collega gehoord.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, wel dat hij 4 keer per dag moet poepen en iets met vies oid
Als iemand in alle polls onderaan staat kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat die persoon niet populair is. Dat was wat ik stelde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook dat zegt helemaal niets. Moe je weten bitch.
Hoe weet jij dat? Rene?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee niet gehoord, maar het klopt wel dat er in de voorraadkamer naast een klein keukentje ook een douche en toilet is.
Nee hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Begrijp ik het correct dat Patje in hongerstaking is vanwege zijn aanstaande nominatie?
Dat is heel normaal bij een maagverkleining.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie heeft ook een maagband of verkleining, zij heeft ook poep problemen?
Dus Julie kan ook op die wc poepen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft toch een maagverkleining gehad, want dan kan het als bijwerking zijn dat je vaak moet. Tenminste dat heb ik van een familielid en een collega gehoord.
Heeft ze namen en adressen van patiënten genoemd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Jockari het volgende:
Liese die haar beroepsgeheim stilletjes aan het schenden is als verpleegkundige...
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iemand in alle polls onderaan staat kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat die persoon niet populair is. Dat was wat ik stelde.
Ik weet ook wel dat als de productie niet wil dat ze gaat, dat dat dan ook niet gebeurt. Maar dat was dus niet de kwestie hier.
dat is al meerdere malen verteld op stream, ook dat ze die niet mogen gebruikenquote:
Ik hoor alleen dat Jerrel een prive plee heeft, en Julie dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is heel normaal bij een maagverkleining.
Volgens twitter...niet echt een bron waar je op kan bouwen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen dat Jerrel een prive plee heeft, en Julie dan?
Klopt een bewoner had hem snachts betrapt dat hij daar naar toe ging vertelde hij tegen iemand maar daar had hij maling aan want het mocht van BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:46 schreef MissyZ het volgende:
Julie heeft ook een maagband of verkleining gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens twitter...niet echt een bron waar je op kan bouwen.
dat willt ik nooit wetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef BBguy het volgende:
[..]
Hij is sowieso de ontvanger in de relatie. Kringspier zal wel de veerkracht van een oude post elastiek hebben.
Ja maar misschien niet zo'n probleem om op een wc met camera te zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie heeft ook een maagband of verkleining gehad
Ja samen met Jerrel! En dan stem ik op Jerrel!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Matt voegt werkelijk waar helemaal niets toe. Die saaie, achter de reet van Jill aanlopende straathond, mag volgende week wel genomineerd worden.
Als ik bij een concert ben(tijdje geleden natuurlijk) en er staan 20 lui naast me, dan kan ik ook niet pissen. Moet relax kunnen pissenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar misschien niet zo'n probleem om op een wc met camera te zitten.
ook na een jaar??? Hij heeft het er continu over maar ik ken een paar mensen en die leven een heel normaal leven zonder verdere klachten alleen wat minder eten, kleine porties. Sommige restaurants hebben daar al speciale menu s voor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is heel normaal bij een maagverkleining.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef Oranos het volgende:
Hoop echt dat de presentator morgen tijdens de liveshow vraagt of de bewoners nog steeds vinden dat ze de juiste keuze hebben gemaakt met de nieuwe bewoners
dat gevt het niet,het gevt geen extrawurstquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus Julie kan ook op die wc poepen?
Gelukkig kan volgende week Matt er nog uit mocht Jerrel huismeester worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Matt voegt werkelijk waar helemaal niets toe. Die saaie, achter de reet van Jill aanlopende straathond, mag volgende week wel genomineerd worden.
Jerrel moet blijven. We willen tv toch? Dan stem je zo'n teringlijer er toch niet uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:59 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja samen met Jerrel! En dan stem ik op Jerrel!
?????quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gevt het niet,het gevt geen extrawurst
Ja wat snap je niet aan extrawurstquote:
In de uitzending vanavond lees ik net. Zal dus komen straks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:59 schreef puzziepie het volgende:
Nog steeds niets bekend over de nominaties?
Zit met spanning voor vanavond en morgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lekker blijven dromen Mike.
Hij gaat in de halve finale de hele week vegan eten.
Dan komt 'ie te dicht bij het plebs.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou teveel moeite om van de tafel te eten. Is de afstand naar zijn mond te groot.....??
Ah ..quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In de uitzending vanavond lees ik net. Zal dus komen straks.
dus er komt extra worst als julie ook op die wc poept, jij snapt het ook niet hahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja wat snap je niet aan extrawurst![]()
Hij eet nog onsmakelijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou teveel moeite om van de tafel te eten. Is de afstand naar zijn mond te groot.....??
Heus wel dat ik het snap! Ik ga het jou alleen niet uitleggenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
dus er komt extra worst als julie ook op die wc poept, jij snapt het ook niet haha
neeeeequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
dus er komt extra worst als julie ook op die wc poept, jij snapt het ook niet haha
wat ligt daar op het riggeltje? de tekendoos?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zou ze missen, Zoef of mij?
[ afbeelding ]
me ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zou ze missen, Zoef of mij?
[ afbeelding ]
ik ben het voor het eerst met hem eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft een onderbuikgevoel dat er nog iets geks gaat gebeuren met nominaties
Nee, nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn die tekenspullen al terug ( was in slaap gevallen namelijk )
en Patrick al uit zijn dak gegaan?
Ja ik heb ook het gevoel dat ze nog iets geks gaan doen. Want het blijft wel oneerlijk dat ze gestraft worden omdat er drie mensen waren die hebben opgeven. Zou er een verborgen kamer zijn? Of wordt de verliezen automatisch genomineerd voor volgende week en dan twee van de drie eruit?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:07 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik ben het voor het eerst met hem eens
Ik verander alleen de 1 in een 2 of een 2 in een 1 .hoef ik maar een tabblad open te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:10 schreef mario390 het volgende:
ik moet bij wisseln det streams
altijd f5 klicken![]()
Die hebben dan geluk gehad. Lactose intolerantie of pds komt heel veel voor na een maagverkleining en dat heb je dan meestal voor de rest van je leven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook na een jaar??? Hij heeft het er continu over maar ik ken een paar mensen en die leven een heel normaal leven zonder verdere klachten alleen wat minder eten, kleine porties. Sommige restaurants hebben daar al speciale menu s voor.
Ik ben Jill fan maar Thomas moet ik niet hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef zodeju het volgende:
Die tegenover Thomas komt te staan krijgt het moeilijk.....al Jill haar fans stemmen natuurlijk op Thomas.
Ja ik ook, maar ik wil ook niet dat Jill alleen overblijft met die stalker Matt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Jill fan maar Thomas moet ik niet hebben
Hopelijk denken meer mensen zo
Hij moet ook niet vergeten dat hij de supporters van Liese en haar groepje achter zich heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:15 schreef Kefke04 het volgende:
Patje trekt wel een heleboel conclusies nog voor hij de uitslag weet. Ik ben vanaf het begin fan van Patje, maar hij is mij aan het kwijtgeraken. Ga misschien gewoon niet stemmen.
Niet te snappen hé.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:15 schreef Kefke04 het volgende:
Patje trekt wel een heleboel conclusies nog voor hij de uitslag weet. Ik ben vanaf het begin fan van Patje, maar hij is mij aan het kwijtgeraken. Ga misschien gewoon niet stemmen.
Mike zegt met iedereen een band te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:18 schreef BB-King het volgende:
Mike ziet zichzelf met Julie en Naomi wel ver komen.
Els was daar bij vergeleken een engeltjequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een sore loser die Patje.
Gelul allemaal.
Nog niet. Maar ze gaat al wel naar details. Seffens gaat het over de "buurman", en zijn we vertrokken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ze namen en adressen van patiënten genoemd dan?
grunn kohlquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
ik kenn stampot niet
was dat stampot met swanswurst?
Als Liese dadelijk met hem gaat praten is het weer oké, hij denkt gewoon te veel er raar na. Weet je nog dat die de vorige nominatie op Naomi heeft gestemd?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef danilel het volgende:
ik heb mijn keuze gewijzigd, ik stem patje er uit, krijg een beetje de konijnen van hem
Inderdaad. Als je dat als Jill-fan niet doet, ben je geen Jill-fan. Zou bij Matt een ander verhaal zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef zodeju het volgende:
Die tegenover Thomas komt te staan krijgt het moeilijk.....al Jill haar fans stemmen natuurlijk op Thomas.
Ik begin die mike wel te mogen, die is zeker niet team Zoey Ferrel patje/thomas, die hangt meer tegen k3 en michel aan. En als ie werkelijk de kleurdoos van Ferrel heeft verstopt komt ie zomaar de top 3 binnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:18 schreef BB-King het volgende:
Mike ziet zichzelf met Julie en Naomi wel ver komen.
https://de.wikipedia.org/wiki/Stamppotquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
ik kenn stampot niet
Ik vreet mijn lul niet op hoor. Het is rookworstquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
ik kenn stampot niet
Hij gaat zelfs hun verdenken met achterbaks zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:17 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hij moet ook niet vergeten dat hij de supporters van Liese en haar groepje achter zich heeft.
Liever een andere presentator dan die rimmende Van de Veire. Geef mij maar Walter Grootaers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef Oranos het volgende:
Hoop echt dat de presentator morgen tijdens de liveshow vraagt of de bewoners nog steeds vinden dat ze de juiste keuze hebben gemaakt met de nieuwe bewoners
Hij pakt het op zich slimmer aan dan Matt en Ferrel die beiden al opzichtig een kant hebben gekozen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik begin die mike wel te mogen, die is zeker niet team Zoey Ferrel patje/thomas, die hangt meer tegen k3 en michel aan. En als ie werkelijk de kleurdoos van Ferrel heeft verstopt komt ie zomaar de top 3 binnen.
Stampftopf met kartoffeln en Endivie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
ik kenn stampot niet
Die Mike is wel ok iddquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik begin die mike wel te mogen, die is zeker niet team Zoey Ferrel patje/thomas, die hangt meer tegen k3 en michel aan. En als ie werkelijk de kleurdoos van Ferrel heeft verstopt komt ie zomaar de top 3 binnen.
ja die ziet de bui ook hangen dat hij genomineerd staat maar jankt niet zo als patje is wel lekker de hele dag met jill in de weer want die is wel ook verdrietig alquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Het zonnetje is vandaag een donderwolkje
Deal. Neem ik Julie zonder trui, mag jij d'r truiquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ook die trui die Julie heeft.. ziet er zo lekker warm uit
Nu word je een karikatuur (zoek maar op wat dat is).quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
ik kenn stampot niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |