Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat een gezanik van pat.Hij is pist dat ze op hem gestemd hebben
Dit is correctquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.
Dit ja, maar hij moet toch inzien dat het hele spel enkele weken heeft overgeslagen. Hij loopt trouwens voor op de feiten want de nominaties zijn nog niet bekend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral boos omdat ze een bepaalde belofte hebben gebroken. Er was besproken niet op hem te stemmen tot een bepaalde datum (iets met kleinzoon op komst). Maar goed, doordat de nieuwe bewoners stemvrij waren verklaard, hebben een aantal zich daar niet aan gehouden. Kan iemand dat misschien bevestigen want ben er niet zeker van.
Kind is zó naïefquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt tegen Zoey dat ze echt niet wil dat Jerrel weg gaat
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt tegen Zoey dat ze echt niet wil dat Jerrel weg gaat
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het spul van Jerrel al gevonden
Inderdaad, begint er steeds meer op te lijken, zit inmiddels al minimaal 5uur in de sauna die niet eens op volle toeren loopt anders ga je daar niet lang met kleren aanzitten (tekkel, Nick)quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:00 schreef Benny het volgende:
Pat = mannelijke / Vlaamse versie van Els
Nou lekker, wij streamers doen er kennelijk niet toe voor jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Is er vanavond iets bijzonders met de uitzending?'
Zoey : 'Nee...'
Jerrel: 'Dan haal ik de make-up eraf'
Dit valt in dezelfde categorie als jezelf opdoffen voor de liveshow terwijl je 24/7 wordt gefilmdquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Is er vanavond iets bijzonders met de uitzending?'
Zoey : 'Nee...'
Jerrel: 'Dan haal ik de make-up eraf'
Heeft ze ook al heel vaak geroepen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey zegt dat ze alles beu is, maar zich nog even inhoudt.
Waait met alle winden mee. Gevaarlijk persoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:08 schreef suzi1 het volgende:
zoey houdt zich nog even in maar ze gaat een keer ontploffen. ze overstroomt niet snel
Blaffende honden bijten niet, hadden we ook met Snapjuhlie, Liese, Els en Daanquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze ook al heel vaak geroepen.
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill heel naief: 'Als er bepaalde mensen weg zijn, weet ik zeker dat we 1 groep worden'
Precies!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.
van ons hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Van wie heeft hij bevestiging dan gehad dat ze over hem praten. Soms weer van BB
Gelukkig doet ze dat zelf niet...quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel zegt tegen Pat dat de sfeer schijnheilig is en allemaal kletsen over mij
Deze gozer zijn bord voor zijn kop is nog langer en hoger dan de chinese muurquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel zegt tegen Pat dat de sfeer schijnheilig is en allemaal kletsen over mij
Jill ten voeten uit!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'We hebben Patje en Thomas allebei nodig straks'
Jill : 'Ja, voor de gezelligheid, en de eerlijkheid'
Nee Jill, dat was niet wat Zoey bedoelde.
Ik ben ook benieuwd want effe niet meer online geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het spul van Jerrel al gevonden
Nee.. nog steeds zoekquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd want effe niet meer online geweest.
Waarschijnlijk ook tot de nominaties, want dan denk ik dat ook thomas en pat genomineerd zouden worden. En als Jill niet huismeester zou zijn, dan had zij met thomas op de bank gezetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren weer 1 groep tot die hobbits kwamen.
Daarom is het heel slim van Michel dat hij erbij is komen zitten toen Liese, Naomi, Zoey en Julie er over aan het praten waren wat ze gingen doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : Ze hebben beloofd dat ze niet op mij zouden stemmen tot mijn kleinzoon wordt geboren. Als ik er wel opsta, hebben ze hun belofte verbroken he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |