Moord is de ernstigste vorm van pestenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:52 schreef waxmask het volgende:
pesten staat gevangenis straf op WTF
Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook hm wordtquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hij denkt echt dat hij huismeester wordt morgen. En hij gelooft alles wat zoey zegt op dit moment.
Kwaliteits make-uppie dan, dat welquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is warm hier" #jerrel
Het is een sauna clown, wat denk je
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is warm hier" #jerrel
Het is een sauna clown, wat denk je
breng Theo terug voor 1 dagje .......dan is het jerrol probleem wel opgelostquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef MissyZ het volgende:
Jerrel compleet in vol ornaat in de sauna om te janken tegen Patrick.
Ik kan hem niet meer hebben.
Roep maar als die eruit is, over de schutting is gegooid of iets.
De irritatie's lopen mijn nek in.
Godverdomme, gemene BB bewoners! Gaan zelfs bij Jerrel thuis zijn shit verstoppen. Ik vind dat NIET kunnen! Ben ECHT HEEL boos nu!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef Ireth het volgende:
De wezel: ik ben thuis ook altijd alles kwijt!
Maak je er toch gewoon diefstal van?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef BB-King het volgende:
"Amai, spreek ik met de politie?"
Jazeker
"Ik wil aangifte doen wegens pesten!"
Wat voor pesten?
"Iemand heeft een make-up pallet verstopt".
*klik* tuut tuut tuut
"Hallo?"
Zou leuk worden als hij HM wordt, dan gaat hij strenge regels bedenken...quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook hm wordt
Dan is hij immuun en weer een week gered door BB
Jerrelogic. It's... a special kind of logic.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef aswesleep het volgende:
Waarom vertrouwt hij Nick nu weer? Zit toch ook geen logica in.
Die komen echt wel weer te voorschijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maak je er toch gewoon diefstal van?
Die krengen zijn best duur
het zou vies spel zijn om hem zo erin te houden maar ik heb het ook gezegd maar belachelijk dat hij er zo mee rond looptquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook hm wordt
Dan is hij immuun en weer een week gered door BB
zou me niks verbazen als BB hem huismeester maakt volgende week, dan kunnen ze hem nog steeds niet wegstemmen volgende week.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zou leuk worden als hij HM wordt, dan gaat hij strenge regels bedenken...
Omdat Nick naar hem is gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef aswesleep het volgende:
Hij probeert iedereen die hij los van de groep spreekt, te isoleren van de groep.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef waxmask het volgende:
jer rel liegt nu over dat iedereen binnen zegt dat patje buiten loopt te huilen?
Gewoon de stream muten en andere stream kijken, deed ik bij rene ook altijdquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef MissyZ het volgende:
Jerrel compleet in vol ornaat in de sauna om te janken tegen Patrick.
Ik kan hem niet meer hebben.
Roep maar als die eruit is, over de schutting is gegooid of iets.
De irritatie's lopen mijn nek in.
Het is ook oneerlijk hoe hij daar de eerste week mag doorkomen zonder nomineren. Hebben alle anderen ook niet gehad (behalve deze 3 dan)quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het zou vies spel zijn om hem zo erin te houden maar ik heb het ook gezegd maar belachelijk dat hij er zo mee rond loopt
Of de kroepoekquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef aswesleep het volgende:
Het is wel beter verstopt als de Nalu blikjes, Michel valt dus af als verdachte.
Dat zegt hij omdat hij weet dat Nick een maatje is van Patrick...quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef aswesleep het volgende:
O sure.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die komen echt wel weer te voorschijn.
Zoey heeft met puzzeldozen geschudquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Windhapper het volgende:
Heeft er nou al iemand in die puzzeldoos gekeken?
ja ik verdenk 1 van die 4quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Jerrel zijn make up verstopt?
Michel gedaan?
Die hoorde ik vanmorgen zeggen dat hij dat wilde doen. Naomi, Nick en Lies stonden daarbij.
Oorlogquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Hij beschuldigd ook niemand he, hij is het gewoon aan het zoeken
Denk je dat echt? Ik ben daar denk ik vaak wat naïef in hoor ik wel eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
tis allemaal zo doorzichtig
omg Febo....
kansloos dit weer
met je opdrachten naar Tarrel
hij had "keihard" lopen buffelen had hij gezegd met die sneeuw.......quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
Hey Jerrel, ik zou gewoon even alle sneeuw wegruimen, misschien ligt het daar. Je had toch nog wat in te halen.
Touché!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gewoon de stream muten en andere stream kijken, deed ik bij rene ook altijd
Zonder COS is er ook geen ruk aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zit hier echt in mezelf te lachen om de cos hier![]()
Jerrel zoekend door t huis als timelapse met een soort pomtidom muziekje er onder.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
Stagair 1: Hoe lang is de uitzending ook weer?
Stagiar 2: een uur
Stagair 1: kutkutkuuuuut hoe gaan we DIT daar in proppen man?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerrel zoekend door t huis als timelapse met een soort pomtidom muziekje er onder.
Als ik met mij add kop in de stress raak vind ik ook niets meerquote:
Hij is nu toch ook ff t slachtoffer?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja praat er alleen over. En vooral in de slachtofferrol.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen drama hoor! Hij zoekt gewoon zijn spulletjesquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij loopt hysterisch heen en weer. Bleert wat.
Een bonk hysterie.
en dan kom je een hele tijd later erachter dat het gewoon in het zicht lag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik met mij add kop in de stress raak vind ik ook niets meer![]()
Ja, ik ook hoor. Die René was er ook een zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:00 schreef Benny het volgende:
Ik had aandelen in Mais (POPCORN/AEX, +235,12%) moeten kopen voor deze week begon
July stond er ook bij. Lies was de enige die het niet zo leuk vond.quote:
Precies ja, kom maar op met die dramaquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:03 schreef Joyce-43 het volgende:
geef nu maar eens daad bij woord met je word pissig en bla bla bla nou laat maar zien
je zou je toch schamen als moeder zijndequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:03 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Die René was er ook een zeg.
Versneld afspelen, met dit eronderquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerrel zoekend door t huis als timelapse met een soort pomtidom muziekje er onder.
ja zoey alle dozenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Windhapper het volgende:
Heeft er nou al iemand in die puzzeldoos gekeken?
Hij was zo leuk als baby..........quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
je zou je toch schamen als moeder zijnde
Uitdaging voor @DGK_Tegengas .. jammer dat ie weer cursus heeft vandaagquote:
Benny Hill!!quote:
Stream 2 doet het nogquote:
groetjes aan renequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:06 schreef MissyZ het volgende:
Ben er weg van, zorg dat ik straks 2 u te lezen heb......
Dat is eigenlijk altijd stream 2 en niet 1quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stream 2 doet het nog
wss iemand in DBK
Misschien door het liedje wat ze zongen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stream 2 doet het nog
wss iemand in DBK
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan kom je een hele tijd later erachter dat het gewoon in het zicht lag?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef juul. het volgende:
Jerrel en Zoey samen lachen, hij vindt t zo grappig, de battle is on, zegt de sneuneus
Zo smerig is ze welquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Wat
Zal toch niet zo zijn dat Zoey het gehoord heeft van wat ze dan van plan waren en nu samen met Jerrel dit plan bedacht hebben.
Nee... Nick heeft gisteravond in de slaapkamer gezegd dat hij Thomas en Zoey heeft gestemdquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Pat, Nick, Jill en Thomas hebben julie gestemd
Dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Hij is uit op chaosquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Dit is dus echt gespeeld van hem.
Kan niet meer anders.
Dan blijkt maar dat de rest ook toneel is.
Ik denk eerder dat het ze heel goed uitkomtquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Wat
Zal toch niet zo zijn dat Zoey het gehoord heeft van wat ze dan van plan waren en nu samen met Jerrel dit plan bedacht hebben.
Dan zit Matt op een verkeer spoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Nick heeft gisteravond in de slaapkamer gezegd dat hij Thomas en Zoey heeft gestemd
ingehuurd door BB !!!quote:
Lag voor de hand, toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ze heeft niet in de gaten dat het eau de Zoerry is
Dan ga ik met pijn in mijn hart tegen julie stemmen... K4 moet kapot.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Thomas tegenover Julie staat, weet ik nog niet zo goed op wie ik ga stemmen.
Dat zit ie wel vaker... maar goed, we gaan het zien vanavondquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan zit Matt op een verkeer spoor
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knul Tarrel.. gaat met boter en suiker
Zoe is slimmer dan de meute
grap met Feboquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Raak er nu wel meer en meer van overtuigd dat het zijn eigen grap is.
En zo onrust te zaaien
Ik denk dat Michel wel voor hetere vuren heeft gestaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Vind het wel sneu voor Michel.
Dit gaat over zijn rug.
Tenzij hij ook net zo de boel bespeelt, maar dat wil ik nog niet geloven
zo gooi ik regelmatig tot 4 keer toe al mijn tassen leegquote:
Meestal zit die maar op een spoor en dat is die van Jill.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zit ie wel vaker... maar goed, we gaan het zien vanavond
De rest heeft toch meer stemmen? Wat maken 3 of 4 (met Michel) stemmen volgende week uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan ga ik met pijn in mijn hart tegen julie stemmen... K4 moet kapot.
Ach joh, die heeft K3 nog.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Vind het wel sneu voor Michel.
Dit gaat over zijn rug.
Tenzij hij ook net zo de boel bespeelt, maar dat wil ik nog niet geloven
Heel erg herkenbaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo gooi ik regelmatig tot 4 keer toe al mijn tassen leeg
bij een 5e keer vind ik het in 1 van die tassen
of zoek ik weet niet hoeveel dozen na
en dan na een week of wat kom ik het per ongeluk tegen.
Of op zijn eigen remspoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Meestal zit die maar op een spoor en dat is die van Jill.
Ik ook. Ik wil die tranen zien na afloop.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dan blijft de vraag, wie draagt m het vaakst ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Thomas tegenover Julie staat, weet ik nog niet zo goed op wie ik ga stemmen.
Thomas moet ik niet echt hebben. Maar Julie vind ik ook niets aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De rest stemt minder eensgezind.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De rest heeft toch meer stemmen? Wat maken 3 of 4 (met Michel) stemmen volgende week uit.
soms verdwijnen er dingen naar een andere dimensie en komen dan weer terug op de plek waar je 10 keer eerder gekeken hebtquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo gooi ik regelmatig tot 4 keer toe al mijn tassen leeg
bij een 5e keer vind ik het in 1 van die tassen
of zoek ik weet niet hoeveel dozen na
en dan na een week of wat kom ik het per ongeluk tegen.
Nick lag voor mij niet voor de hand nog.quote:
Heb ik vaak met sokkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
soms verdwijnen er dingen naar een andere dimensie en komen dan weer terug op de plak waar je 10 keer eerder gekeken hebt
Nick heeft thomas en zoey gestemd toch las ik gisteravond hier.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nick lag voor mij niet voor de hand nog.
Maar wel zonder langs Start te gaan he.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:15 schreef Whuzz het volgende:
Gaan ze nu pesten!?
ALLEMAAL NAAR DE GEVANGENIS!
Die kan ik me beter voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick heeft thomas en zoey gestemd toch las ik gisteravond hier.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
huh heb ik net tijdens het koffiezetten de nominaties gemist
en 2000 inleveren pp van de potquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel zonder langs Start te gaan he.
O, huh? Zijn die bekend dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
huh heb ik net tijdens het koffiezetten de nominaties gemist
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
grap met Febo
.. niks eigen hihihihihi
sukkel begrijpt niet dat ie keihard in zn reet genaaid wrd
mbt tv maken
hersens van een kwal
ik denk echt dat hij het zelf heeft weggelegd/verstoptquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:17 schreef suzi1 het volgende:
nou ik vind dat jerrel toch erg lang rustig blijft hehehe
ik ben be/nl en zou michel eruit stemmenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:18 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik snap k4 ook echt niet... Als ze Patje wilden houden waarom zetten ze dan niet Michel tegenover Thomas dan weet je toch bijna zeker dan Michel wint? Bij de Belgen is Thomas heel erg onpopulair en de Nederlanders stemmen denk ik ook eerder op Michel dan Thomas.
NL en zou Michel er ook uit stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben be/nl en zou michel eruit stemmen
Opzetje met BB, beetje trollen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
wat een gluiperige lach heeft die jerrel zeg. Ik ga inderdaad ook denken dat hij het zelf heeft gedaan.
ja maar de bewoners weten toch niet hoe populair iemand isquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:18 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik snap k4 ook echt niet... Als ze Patje wilden houden waarom zetten ze dan niet Michel tegenover Thomas dan weet je toch bijna zeker dan Michel wint? Bij de Belgen is Thomas heel erg onpopulair en de Nederlanders stemmen denk ik ook eerder op Michel dan Thomas.
Kan er niet naar kijken maar geloof je op je woord.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
wat een gluiperige lach heeft die jerrel zeg. Ik ga inderdaad ook denken dat hij het zelf heeft gedaan.
Dat weten zij toch niet. Ik denk dat je dat kan uitleggen aan Michel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:18 schreef JimLaFleur het volgende:
precies, ik word ook misselijk van hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan er niet naar kijken maar geloof je op je woord.
Had hem gister in bed zien gaan liggen en die lach toen was echt duivels.
ik geef het op gegeven moment ook op en ga dan liggen/hangen evt ogen dicht. en uur later weer verder zoekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik iets kwijt was had ik niet gaan zitten ik had echt elk kastje opgedraaid en hij gaat nu rustig zitten
Ik wil geen enkele tegenover Michel.....risico zou ik niet willen nemen.....terwijl hij er toch echt wel bij zit en misschien wel op de bank.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:18 schreef JimLaFleur het volgende:
Hebben we het al 2 dagen overquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn de mogelijke opties denken jullie[poll=1641]
Heb de mogelijke opties ingevoerd. Ik kon ze niet allemaal invoeren want ik had 56 combinaties
Heeft ie al 6x gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik iets kwijt was had ik niet gaan zitten ik had echt elk kastje opgedraaid en hij gaat nu rustig zitten
hij is overal langs gelopen en in begin van de kamer gestaanquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik geef het op gegeven moment ook op en ga dan liggen/hangen evt ogen dicht. en uur later weer verder zoeken
Vanavond dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze flink in hun maag zitten met die nominaties. Het duurt allemaal veel te lang.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze flink in hun maag zitten met die nominaties. Het duurt allemaal veel te lang.
een groep speelt unoquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef Benny het volgende:
Waar is iedereen? Alleen Jerrel en Zoey zijn te zien
uiteraard, mijn hoofd stuitert dan nog alle kanten uit hahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar ik kan er niet om lachen...blijft in mijn hoofd zitten en ben dan echt niet gezellig . Ook al is het niet verstopt en mijn eigenschuld .
Wat is de witte kamer?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien krijgen we nu die witte kamer zoals in Australië. Hebben ze gewacht tot er een geschikte kandidaat op de nominatie stond.
Daar werd de geëvacueerde bewoner in een witte kamer gezet voor een aantal dagen. Die kon meekijken in het huis en kwam later weer terug in het huis met geopende ogen!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:34 schreef TheRacingElf het volgende:
Even weggeweest maar de tekkeldoos is nog steeds weg?
Zoiets hebben ze wel. Dat is waar Liese en Ziko zaten bij de eerste nominaties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar werd de geëvacueerde bewoner in een witte kamer gezet voor een aantal dagen. Die kon meekijken in het huis en kwam later weer terug in het huis met geopende ogen!
Oeh dat zou wel echt een leuke twist zijn. Maar mijn verwachtingen zijn laag bij deze BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar werd de geëvacueerde bewoner in een witte kamer gezet voor een aantal dagen. Die kon meekijken in het huis en kwam later weer terug in het huis met geopende ogen!
In welk opzicht zegt dit veel dan? Ik vind het best een enorm aantal..voor een normaal mens tenminstequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:42 schreef Juan_Roman het volgende:
“Julie heeft maar 2.5k volgers, dat zegt ook wel veel” aldus Jerrel.
Wat een kutuitspraak. Past helemaal in zijn kutkarakter.
Bedreigingquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:45 schreef Benny het volgende:
Jill: "Heb je het al gevonden?"
Jerrel: "Nee. Laat ook maar. Anders gaan er morgen koppen vallen"
Oke.
Julie heeft er 4,5K, Jerrel 2,6K. Dus...quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:42 schreef Juan_Roman het volgende:
“Julie heeft maar 2.5k volgers, dat zegt ook wel veel” aldus Jerrel.
Wat een kutuitspraak. Past helemaal in zijn kutkarakter.
Yayyquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:45 schreef Benny het volgende:
Jill: "Heb je het al gevonden?"
Jerrel: "Nee. Laat ook maar. Anders gaan er morgen koppen vallen"
Oke.
In zijn fake wereld zal dit wel weinig zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
In welk opzicht zegt dit veel dan? Ik vind het best een enorm aantal..voor een normaal mens tenminste
Als ik zoveel internet'stalkers' heb gooi ik direct mijn pc uit het raam..Wat ergquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Julie heeft er 4,5K, Jerrel 2,6K. Dus...
Zoey 26,9K
Raarquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLHm0qjK2SA/
Nominaties zijn vanavond inderdaad op tv te zien
Ja ben benieuwd aub niet posten hier als iemand vooruit kijktquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLHm0qjK2SA/
Nominaties zijn vanavond inderdaad op tv te zien
Michel 8,4, Liese 21,6 en Naomi 9quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Julie heeft er 4,5K, Jerrel 2,6K. Dus...
Zoey 26,9K
Denk dat ze alle post gaan openen en controleren 🤭😱quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
In de Instagram stories van BB:
Zondag is het Valentijn. Brengen jullie wat liefde in het huis?
Stuur een lieve boodschap voor jouw favoriete bewoner naar
Big Brother
Mediarena 2
1114 BC Amsterdam
(of in het tekstveld in de story)
☠️quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat een gezanik van pat.Hij is pist dat ze op hem gestemd hebben
Maakt me niet uit... Ik heb nog een gratis code van Greetz.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Denk dat ze alle post gaan openen en controleren 🤭😱
Hij heeft toch ook op 2 mensen gestemd!quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat een gezanik van pat.Hij is pist dat ze op hem gestemd hebben
Hopen dat Thomas er dan nog in zitquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Maakt me niet uit... Ik heb nog een gratis code van Greetz.
Kaartje voor Jill en Thomas
Met de groeten van Simonequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
In de Instagram stories van BB:
Zondag is het Valentijn. Brengen jullie wat liefde in het huis?
Stuur een lieve boodschap voor jouw favoriete bewoner naar
Big Brother
Mediarena 2
1114 BC Amsterdam
(of in het tekstveld in de story)
Het-stijgt-naar-je-hoofd-virus-uitbraak in het BB-huis. De brandhaard zit in de hottubquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
Team Patje maar hij is nu wel aan het doorslaan hoor, die hitte van de hot tub en sauna is naar z’n hoofd gestegen
Dat is het hottubwater wat hem geen goed doet. Zelfde verhaal bij Els.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
Team Patje maar hij is nu wel aan het doorslaan hoor, die hitte van de hot tub en sauna is naar z’n hoofd gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |