Wel als iemand t verstopt hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef Fikkert2 het volgende:
'Ik ben zo netjes op mn spulletjes', idioot dan raak je het toch niet kwijt
Zou me nix verbazen idd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Michel zegt dat hij het echt niet heeft
Denk ook eik dat die sukkel het ergens zelf neergelegd heeft.
Hij is zo druk met, hoe ze hem wel niet behandelen, dat hij het onbewust ergens gelaten heeft.
Dat is wat anders. Ik zoek de randjes, maar een beetje respect voor de medemens is op zijn plaatsquote:
Dat was voor de Big Bang hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef BB-King het volgende:
Jerrel zegt dat hij nog geen vibe met de mensen heeft voor zulke grappen.
Man o man, zelf fluit hij in oren en boert in gezichten maar o wee als iemand wat bij hem flikt.
je moet nooit je volledige vocabulaire in EEN zin gebruiken, johquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
De relnicht gaat straks rellen
Sfeer wordt grimmiger
Dat is wel wat afgezaagd aan het wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef waxmask het volgende:
als het is verstopt gaat hij naar huis
Daar wordt ik spuugzat van elke keer dat dreigen van ik ga weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef Ebinas het volgende:
Het is weg, het is weg, het is echt weg.
Oh als jill het gedaan heeft, dan gaat hij echt weg.
Ze mogen niet aan zijn spullen zitten.
Hij gaat alweer
Dit klinkt als een Zoey plan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Iemand heeft Nick en Michel het horen plannen, en is met dat idee aan de haal gegaan
Ja daar zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Iemand heeft Nick en Michel het horen plannen, en is met dat idee aan de haal gegaan
Inderdaad ga dan ook!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar wordt ik spuugzat van elke keer dat dreigen van ik ga weg.
Oe dan hoop ik dat jill het verstopt heeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Als Jill het heeft verstopt gaat ie weg zegt ie
Sneaky Zoey. Dan bv. onder Michel z’n bed gestopt zodat hij de schuld krijgt, daar zie ik haar wel voor aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Thomas, om stemmen te winnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook aan te denken.
OMG mensen, het wordt gewoon een whodunnit!
Miss Marple, Sherlock, Hercule Poirot, dit dat alles!
Alles er op! A-Team, Airwolf, He-Man! Oplossen dit mysterie!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit in de slowcooker, maar cooken zal 't!quote:
Ik denk niet dat iemand het verstopt heeft, maar dat hij het zelf kwijt is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef danilel het volgende:
[..]
is dat ook zo? of is hij het echt zelf kwijt
*trekt She-Ra kostuumeke aan*quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alles er op! A-Team, Airwolf, He-Man! Oplossen dit mysterie!
Zij had toch ook de bokaal van Nick verstopt? Wie weet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef JimLaFleur het volgende:
Liese deed vond ik best wel verdacht tegen Jerrel, zou zij het hebben gedaan?
Alweer,quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef waxmask het volgende:
als het is verstopt gaat hij naar huis
Hij wilde wat doen omdat iedereen iets voor zichzelf doet nu. Nu heeft hij iets om mee bezig te zijn en dan is het weer niet goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Begin het ook wel komisch te vinden.
Maar hoe fucking irritant is het wel niet als je iets kwijt ben, wat je niet leuk vindt.
Dat zou wel echt echt echt serendipity zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het verstopt heeft, maar dat hij het zelf kwijt is.
Ik moet het toch ff voor ons Jerrel opnemen , want in deze zetting zou het wel heel erg ongepast zijn .quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Sangha het volgende:
Echt triest als je naar huis gaat omdat iemand voor de gein je spullen verstopt, wil je zo graag meedoen, ga je om zoiets futiels er weer uit. Sneu voor alle mensen die op de wachtlijst staan.
ja dat is ook vaagquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef engine het volgende:
Mike geeft iedereen een high five zodat hij straks niet aan Matt geknoopt hoeft te zitten
Rare jongen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij wilde wat doen omdat iedereen iets voor zichzelf doet nu. Nu heeft hij iets om mee bezig te zijn en dan is het weer niet goed.
Ik zorg dat ik standaard een bericht of 20 heb klaarstaan. Veel is van te voren te maken hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Joyce-43 het volgende:
hij wilt niemand beschuldigen maar doet het toch dat iemand het moet zijn
en hoe kunnen jullie al zo snel typen in een cos die ook net open is?
Ms.Green in het washok met een kandelaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel bedoel je.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Begin het ook wel komisch te vinden.
Maar hoe fucking irritant is het wel niet als je iets kwijt ben, wat je niet leuk vindt.
Net als zijn fatsoen, en zijn zelfbeheersing, die raakt ie ook steeds kwijtquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het verstopt heeft, maar dat hij het zelf kwijt is.
Eens. Maar dan nog zou ik me niet weg laten pesten hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet het toch ff voor ons Jerrel opnemen , want in deze zetting zou het wel heel erg ongepast zijn .
bb heeft nu minimaal 10 minuten materiaal voor de uitzending dus die vindt het topquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Predator40 het volgende:
die jerrol doet ook echt geen ene reet in dat hele huis he.....
Matt is een vorm van schaduwquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. Jill gaat helpen zoeken.. dus Thomas ook ... en Matt hobbelt er achteraan
Misschien ook ff op de hometrainer dan is het geen verloren geld.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij wilde wat doen omdat iedereen iets voor zichzelf doet nu. Nu heeft hij iets om mee bezig te zijn en dan is het weer niet goed.
was ik, i hope so.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Net schreef iemand misschien in die puzzeldoos waar hij vanmorgen bij zat
Yup.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:32 schreef Predator40 het volgende:
jerrol middelvinger naar de camera ?
Hij gaat nu voor een zware mannenstem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:31 schreef suzi1 het volgende:
waarom wil nick naar de dbk. hij had het over zn stem aanpassen!
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Maar dan nog zou ik me niet weg laten pesten hoor
This means war, dat dan sowieso.
Theo had jerrol echt afgemaakt hahahaquote:
Of gewoon "Nee, jij bent niet okee"quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Mss betekent het wel "Nee" van zoek het lekker zelf uit
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik standaard een bericht of 20 heb klaarstaan. Veel is van te voren te maken hoor.
"omg wat doe die tekkel nu weer"
"Noompje!"
"Ik versta geen zak van patje!"
"Freggel dreigt weg te gaan..."
"Kijk die Matt weer aan Jill plakken!"
En dan gewoon heel snel copy-pasten
ja doe ik ook maar toch zijn er mij al vele voorquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik standaard een bericht of 20 heb klaarstaan. Veel is van te voren te maken hoor.
"omg wat doe die tekkel nu weer"
"Noompje!"
"Ik versta geen zak van patje!"
"Freggel dreigt weg te gaan..."
"Kijk die Matt weer aan Jill plakken!"
En dan gewoon heel snel copy-pasten
nah..gezien de snelheid van cos..en de hulp van Feboquote:
Blijf oefenen! Je kunt het!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar toch zijn er mij al vele voor
naar de DBK en janken bedoeld hijquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Hij blijft dreigen van dan wordt ik boos
Want dan ga je ook uit BB weg?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moesten ook niet met mijn spullen lopen fucken
Boos worden en dreigen zijn twee verschillende zakenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is de leider en ze hebben een leider nodig volgens de Cossies hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Yolk het volgende:
Als Michel het heeft verstopt, moet BB hem een sanctie geven. Kun je lachen
Nou, zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef danilel het volgende:
Michel zegt; "het zou me niet verbazen als hij ze zelf verstopt heeft"
Die voelt soms toch echt een andere sfeer dan de rest heb ik het idee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef danilel het volgende:
Nick gaat zo iets doorgeven in de DBK en ook aangeven dat iets veranderd moet worden anders leven ze in een Els-sfeer
hij is en hosenvollknallerquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah..gezien de snelheid van cos..en de hulp van Febo
niks slecht over Tarrel
gaat em niet worden
Febo heeft afgesproken met Tarrel
maak drama..maak tv
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef danilel het volgende:
die gaat zn vingertjes nergens aan brandenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef JimLaFleur het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat Mike er iets mee te maken heeft. Hij lijkt heel onschuldig maar....
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef JimLaFleur het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat Mike er iets mee te maken heeft. Hij lijkt heel onschuldig maar....
Haha dacht ik ook net aan om drama te schoppen en mensen mee te krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef danilel het volgende:
Hij stond vanochtend ook in de keuken toen michel dit opperdequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik dacht daar ook al aan, dat ze in de dbk gezegt hebben dat Michel met Julie aan het bespreken was om dat te doen..quote:
Vindt dat een goede.....voor twee kanten of hij heeft het zelf gedaan of verstopt omdat hij gister zei dat hij nooit zou gaan puzzelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Net schreef iemand misschien in die puzzeldoos waar hij vanmorgen bij zat
Je als een debiel gedragen, meerdere keren boeren in iemand zijn gezicht, meerdere keren keihard fluiten in iemand zijn oren en geen ene flikker doen in huis is wel allemaal oke ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moesten ook niet met mijn spullen lopen fucken
Eensch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:36 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik word wel een beetje moe met dat camera gedoe de hele tijd
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
vollknaller = en broekvollsheisserquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut ??
Swansie ik begrijp ut nie
snee in de snow
hahah we hebben het over Jerrol he.....die gaat janken en stampvoetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
Kom op mensen, dit is basis/middelbare school werk. Iedereen weet toch hoe je dit het beste aanpakt?
Gewoon je schouders ophalen, NOOIT over hebben, dan is de grap er zo vanaf. En als je er achter komt wie het was, dan spreek je af op het schoolplein, deelt een paar tikken uit en dat was het.
Jodeliquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:38 schreef Fikkert2 het volgende:
Ow en beker verstoppen is wel funny volgens tekkel
Op zich is dat geen persoonlijk item, maar ik snap het ook niet dat je hier niet mee kan lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:38 schreef Fikkert2 het volgende:
Ow en beker verstoppen is wel funny volgens tekkel
2 pagina's teruglezen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef GwaiLow het volgende:
Waar hebben ze het over? Wie heeft wat gepakt? En wie is daar zo ziek van?
Whoo, dat is niet zo mooi....vond hem al heel vreemd doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is in de DBK, want het gaat niet goed met Patje zegt Naomi
gebruik aub google translate deze woorden kennen wij nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vollknaller = en broekvollsheisser
hij rende er naartoe!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft voor het eerst echt moeten huilen in de DBK zegt ie
Na zo'n ruzie, gisteren en vanmorgen is dat niet grappig, inderdaad, maar pestgedragquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet het toch ff voor ons Jerrel opnemen , want in deze zetting zou het wel heel erg ongepast zijn .
Het is Terror Theo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou er 1 van de medewerkers het huis in gesluipt zijn om dat ding te pakken
Mystery solvedquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:38 schreef Whuzz het volgende:
Uhoh, nou issie ook al zijn badjas kwijt. Snel tekkel, check of je piemel er nog hangt!
Vals jochquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef Whuzz het volgende:
Ik had echt niet meegezocht. "Je makeuppertjes kwijt? Achut. Naja... we hebben een crosstrainer, ga je dat toch lekker doen?"
Die dagboekkamer begint een soort ggz-loket te worden, waar je met alle probleempjes ff langs kan komen. Voorheen was dat niet zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is in de DBK, want het gaat niet goed met Patje zegt Naomi
Alsof dat nog slechter kanquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Heb moeite vandaag om mezelf te beheersen, weet dat het beter is, maar gaat tegen m'n natuur in. Normaal gesproken ga ik de confrontatie aan, maar ik denk dat dat me dan in een slecht daglicht plaatst.'
fixedquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Na zo'n ruzie, gisteren en vanmorgen is dat niet grappig, inderdaad, maar pestgedrag Karma
Ja, alles schud ook aan die man...hij kan zijn lijf niet stilhouden ...ogen mond handen benen armenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat slecht met patje omdat hij vermoed dat hij genomineerd is en geloof dat nick nu wat wil laten veranderen
dus patje is al over de zeik dat die genomineerd is
Houdt ie van witte of rode rozen? Opgebaard ligt ie al zo te zien?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef D. het volgende:
Hij gaat op bed liggen en BB mag 'm roepen als ze weten waar het ligt
#metooquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Kom op Jerrel, je weet hoe dit moet. Dit heb je geleerd op onze opleiding.
Even boven de wimperlijm hangen voor de rode ogen, vervolgens het kohlpotloodje in je oog prikken een beetje.
Wachten tot de tranen goed rollen... en DAN de huiskamer inlopen dat je het zo erg vind!
Schiet op, de Oscar wacht op je.
Moeten we een poll maken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat die muis van Jill er met de paletjes vandoor is.
Dat is wel zo ja, als het bewust daarom is gedaan zou ik het zeker snappen dat hij boos zou worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja blablabla oud nieuws. Ben het met eens, maar oud nieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Je als een debiel gedragen, meerdere keren boeren in iemand zijn gezicht, meerdere keren keihard fluiten in iemand zijn oren en geen ene flikker doen in huis is wel allemaal oke ?
dit is gewoon karma
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:44 schreef Juan_Roman het volgende:
En nu die zooi onder zoey haar matras leggen. Kan ie niemand meer vertrouwen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel ligt opgebaard zo te zien...
Hij is in protest denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan hij op bed gaan liggen zo rustig als hij zijn spullen kwijt is.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:44 schreef Juan_Roman het volgende:
En nu die zooi onder zoey haar matras leggen. Kan ie niemand meer vertrouwen.
Weten we niet. Ik verdenk Nick.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Even; Michel heeft Jerrel zijn spullen verstopt?
Je weet niet echt wat karma inhoud dus. Dat haantjes gedrag van michelle vind je zeker ook normaal?quote:
maak een pol met alle namen en dan kiezen wie we denken dat het verstopte, ben wel benieuwdquote:
Met het touw in de DBKquote:
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel ligt opgebaard zo te zien...
ga je nu echt echt dat compleet achterlijke gedrag van jerrol/diva/dramaqueen verdedigen ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je weet niet echt wat karma inhoud dus. Dat haantjes gedrag van michelle vind je zeker ook normaal?
Niet zo slim om als newbie hier je nu in te gaan mengen..quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee denk dan mike op 2 dat is ook best een sneak
Nickquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:46 schreef waxmask het volgende:
michel is toch verdachte nummer 1 kan me geen ander voorstellen
Here we goquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Jerrel wordt steeds pissiger. Hij gaat nu met deuren gooien
Die Mike is helemaal koekoek. Het zou me niet verbazen.quote:
Ik ga wel even kijken of hij dat goed doetquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:48 schreef TheRacingElf het volgende:
Jerrel gaat een vuist trekken zegt iedaaaaaag Sjerrol daaaaag
Als ik aan jou moderatorknopje kom, ga je dan ook met deuren gooienquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Jerrel wordt steeds pissiger. Hij gaat nu met deuren gooien
stampvoeten en jankenquote:
Ik ben vooorrrrquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:50 schreef Ebinas het volgende:
Pat zegt dat hij naar de DBK moet omdat het pesten is, en dat is strafbaar.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:50 schreef Ebinas het volgende:
Pat zegt dat hij naar de DBK moet omdat het pesten is, en dat is strafbaar.
Ja lol, nu wordt hij echt boos, gisteren was hij leuk boos, nou lachen zeg!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:47 schreef Hunter het volgende:
Wanneer heeft hij die kleurdoos voor het laatst gebruikt?
Had Jill die niet toen ze Thomas opmaakte?
ik zeg je hoofd oorzaak is die polonaise in de ochtendquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is elke middag raak ... elke middag
Ik ga echt steeds meer aan Nick denken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
Michel is blij dat hij het niet heeft gedaan
Naomi hoopt niet dat Nick het heeft verstopt. Dan is het oorlog
Dat zou wel prachtig zijn. En ook niet verbazend.quote:
Whoo....inderdaad of ze heeft hem even laten liggen en is toen verstopt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:47 schreef Hunter het volgende:
Wanneer heeft hij die kleurdoos voor het laatst gebruikt?
Had Jill die niet toen ze Thomas opmaakte?
Ik wacht tot ze gaan eten. Dan zijn ze rustiger meestalquote:
In Belgie is dat zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:52 schreef waxmask het volgende:
pesten staat gevangenis straf op WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |