Wel als iemand t verstopt hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef Fikkert2 het volgende:
'Ik ben zo netjes op mn spulletjes', idioot dan raak je het toch niet kwijt
Zou me nix verbazen idd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Michel zegt dat hij het echt niet heeft
Denk ook eik dat die sukkel het ergens zelf neergelegd heeft.
Hij is zo druk met, hoe ze hem wel niet behandelen, dat hij het onbewust ergens gelaten heeft.
Dat is wat anders. Ik zoek de randjes, maar een beetje respect voor de medemens is op zijn plaatsquote:
Dat was voor de Big Bang hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef BB-King het volgende:
Jerrel zegt dat hij nog geen vibe met de mensen heeft voor zulke grappen.
Man o man, zelf fluit hij in oren en boert in gezichten maar o wee als iemand wat bij hem flikt.
je moet nooit je volledige vocabulaire in EEN zin gebruiken, johquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
De relnicht gaat straks rellen
Sfeer wordt grimmiger
Dat is wel wat afgezaagd aan het wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef waxmask het volgende:
als het is verstopt gaat hij naar huis
Daar wordt ik spuugzat van elke keer dat dreigen van ik ga weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef Ebinas het volgende:
Het is weg, het is weg, het is echt weg.
Oh als jill het gedaan heeft, dan gaat hij echt weg.
Ze mogen niet aan zijn spullen zitten.
Hij gaat alweer
Dit klinkt als een Zoey plan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Iemand heeft Nick en Michel het horen plannen, en is met dat idee aan de haal gegaan
Ja daar zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Iemand heeft Nick en Michel het horen plannen, en is met dat idee aan de haal gegaan
Inderdaad ga dan ook!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar wordt ik spuugzat van elke keer dat dreigen van ik ga weg.
Oe dan hoop ik dat jill het verstopt heeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Als Jill het heeft verstopt gaat ie weg zegt ie
Sneaky Zoey. Dan bv. onder Michel z’n bed gestopt zodat hij de schuld krijgt, daar zie ik haar wel voor aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Thomas, om stemmen te winnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook aan te denken.
OMG mensen, het wordt gewoon een whodunnit!
Miss Marple, Sherlock, Hercule Poirot, dit dat alles!
Alles er op! A-Team, Airwolf, He-Man! Oplossen dit mysterie!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook aan te denken.
OMG mensen, het wordt gewoon een whodunnit!
Miss Marple, Sherlock, Hercule Poirot, dit dat alles!
Het zit in de slowcooker, maar cooken zal 't!quote:
Ik denk niet dat iemand het verstopt heeft, maar dat hij het zelf kwijt is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef danilel het volgende:
[..]
is dat ook zo? of is hij het echt zelf kwijt
*trekt She-Ra kostuumeke aan*quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alles er op! A-Team, Airwolf, He-Man! Oplossen dit mysterie!
Zij had toch ook de bokaal van Nick verstopt? Wie weet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef JimLaFleur het volgende:
Liese deed vond ik best wel verdacht tegen Jerrel, zou zij het hebben gedaan?
Alweer,quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef waxmask het volgende:
als het is verstopt gaat hij naar huis
Hij wilde wat doen omdat iedereen iets voor zichzelf doet nu. Nu heeft hij iets om mee bezig te zijn en dan is het weer niet goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Begin het ook wel komisch te vinden.
Maar hoe fucking irritant is het wel niet als je iets kwijt ben, wat je niet leuk vindt.
Dat zou wel echt echt echt serendipity zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het verstopt heeft, maar dat hij het zelf kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |