laat die hulp maar zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
Stoer jerrel er wel op de dam staan voor de BLM. Hij gaat nu doen alsof hij een activist is. Hij is gewoon geen lief oprecht persoon maar iemand die heel hard hulp nodig heeft om te leren zelfreflectie te hebben. Ik vind het zo misselijk dat hij dit nu allemaal naar voren brengt.
Shit, gemist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zodeju het volgende:
Whoo Michel is op het ogenblik een beetje scherp....
wij denken aan Marioquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:39 schreef Ireth het volgende:
Jill denkt bij "swans" aan een zweterige anus....
Oké... we wisselen weer ff van stream
Onzin, hij had gisteren gewoon gelijk. Michelle gedraagt zich soms iets te veel als het Alphamannetjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef Oranos het volgende:
Dat je Jerrel leuke TV vind kan ik me nog enigszins voorstellen
Maar je moet zelf toch wel echt ook een valse nicht zijn als je hem als persoon verdedigd
hihihihiquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:39 schreef Ireth het volgende:
Jill denkt bij "swans" aan een zweterige anus....
Oké... we wisselen weer ff van stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij dat beter had aangepakt had hij vandaag meer vrienden gehad..quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Onzin, hij had gisteren gewoon gelijk. Michelle gedraagt zich soms iets te veel als het Alphamannetje
Precies. Maar ik denk niet dat ie dat dan gaat toegeven of zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:39 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel heeft het er maar constant over dat hij afgerekend wordt op zichzelf zijn. Dat is het probleem helemaal niet. Je kan gewoon jezelf zijn maar als dat betekent dat je je zo kut gedraagt dan is het niet gek dat mensen daar over vallen
Jerrel is het Gay alphamannetje en Michel het Hetero alphamannetje. Ook weer opgelostquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Onzin, hij had gisteren gewoon gelijk. Michelle gedraagt zich soms iets te veel als het Alphamannetje
Ja, tegen Mike al de opmerking die naar een compliment zat te vissen in dat groepje "we doen niet aan vissen hier" was wel na een stilte die viel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Zat bij Jerrel naar BLM en de wens een queer boegbeeld te worden
Gaat hem niet worden Jerrel! Vind je niet bepaald een aardig humaan rolmodel.
Die Matt spoort niet. Of hij heeft een gigantische volle zak, of hij wil geen andere vriendjes maken in dat huis.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Matt spoort niet. Of hij heeft een gigantische volle zak, of hij wil geen andere vriendjes maken in dat huis.
Ja dat was al duidelijk van zijn kandidaat kaart: "De leiding pakken"quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel is het Gay alphamannetje en Michel het Hetero alphamannetje. Ook weer opgelost
Op zoek naar al zijn fans.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef Ireth het volgende:
De wezel zoekt iets, hebben ze al iets verstopt?
Moet toch wat verzinnen, boeit mij die titel nou. Als je maar kunt cossenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef D. het volgende:
Rare TT trouwens, hij kan zichzelf niet eens beheersen
In die groep is helemaal geen leider nodig. .quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk van zijn kandidaat kaart: "De leiding pakken"
Er kan er maar 1 de leider zijn
En persoonlijk denk ik dat Michel een betere is dan Jerrel daarin, ook al kan ie er iets te veel in doorslaan.
Vergelijk het met je theekransje en ik kom er opeens bijzittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef puzziepie het volgende:
Het zegt meer van de groep dat zij zich door 1 persoon gek laten maken
Ze hebben BB al, en elke week een huismeester.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In die groep is helemaal geen leider nodig. .
Jerrel heeft vanaf begin gezegd , dat hij erin gaat om de leiding te pakken. Jerrel is er gewoon ingezet om te rellen en dat doet hij goed. Ik houd daar wel van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk van zijn kandidaat kaart: "De leiding pakken"
Er kan er maar 1 de leider zijn
En persoonlijk denk ik dat Michel een betere is dan Jerrel daarin, ook al kan ie er iets te veel in doorslaan.
Dat vind ik wel een 'kwalijke' ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben BB al, en elke week een huismeester.
Toch voelt Michel zich de geroepen leiedr. En wordt daarin gesteund door BB.
Even die ratelslang vervangen door Noom en ik wordt gekquote:
Dat wordt ook niet opgelost door een maagbandquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoop los vel nog na die maagband
het is een kutjong maar wel ons kutjong, gaan hem nog wel missen als hij eruit isquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel heeft vanaf begin gezegd , dat hij erin gaat om de leiding te pakken. Jerrel is er gewoon ingezet om te rellen en dat doet hij goed. Ik houd daar wel van.
Ik vind dat nog best meevallenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou haar zeker doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er is altijd een leider nodig in groepen. Wil niet zeggen dat diegene boven je staat, of toestemming moet vragen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In die groep is helemaal geen leider nodig. .
nietjes.. sterft de rest langzaam afquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet opgelost door een maagband
De event managerquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier word ik zo onderhand moe van
DJ was ie ook toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De even manager, boodschappen gedaan voor de verjaardag van zn zusje ?
Snaptuhquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: snapjuh? snapjuh? snapjuh? snapjuh?
Was jij niet al opgestapt!?
Vergelijk het met vorige week. Saaie bende en kijk nu. Ben blij met zo'n etter als Jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
het is een kutjong maar wel ons kutjong, gaan hem nog wel missen als hij eruit is
Daar zijn we het dan weer mee eens🤣quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel heeft vanaf begin gezegd , dat hij erin gaat om de leiding te pakken. Jerrel is er gewoon ingezet om te rellen en dat doet hij goed. Ik houd daar wel van.
quote:
Stalker net een hondjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
man man waar thomas en jill zijn
je kunnt de ur stellen,komt matt
Kracht, en valkuil.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie tegen Zoey : 'Uw kracht is dat u door iedereen geapprecieerd wordt'
In deze groep is geen leider nodig. BB is leiding , plus dat er wekelijks een huismeester is die wat meer mag bepalen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er is altijd een leider nodig in groepen. Wil niet zeggen dat diegene boven je staat, of toestemming moet vragen.
Hoho, jouw k*tjong dan hequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
het is een kutjong maar wel ons kutjong, gaan hem nog wel missen als hij eruit is
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thomass haal die meuk van je snavel
plies
Jij bent een DJ en JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ! Jullie zijn ALLEMAAL.... een DJ. Behalve jij.quote:
Vogel foei...quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nietjes.. sterft de rest langzaam af
duurzaam ontvellen
oh d8 dat het over Tarrel ging ...zorry
Waarschijnlijk zo'n wannabee dj die een hele tijd met zn handen in de lucht staat tijdens een set op USB gedraaid door een vriendjequote:
Ik heb weleens geDJ'edquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent een DJ en JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ! Jullie zijn ALLEMAAL.... een DJ. Behalve jij.
Kijk aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan weer mee eens🤣
Ik heb net ook spotify aangezet.quote:
Zonder leider anarchie. Er is altijd een leider, in elk huis.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In deze groep is geen leider nodig. BB is leiding , plus dat er wekelijks een huismeester is die wat meer mag bepalen.
Dat iemand zich opwerpt als 'leider' en dat de rest daar akkoord meegaat vind ik onbegrijpelijk. \Er is geen leider nodig
Kus eropquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis KUTjuszz dag
begon al rond 07uur![]()
alle veren in de sneeuw ..
hij ziet het heel goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een kronkels heeft pat nu weer in zijn hoofd over die meiden. Dat ze zich beter voor willen doen voorkomen door verschillend te hebben gestemd en dan naar buiten toe laten zien dat ze niet samen spelen.
Pat is volgens mij helemaal in de war....sinds hij weet dat er op hem gestemd is....heeft allemaal theorieén bedacht en kan niet stoppen of van zich af zetten en denken ik zie het wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een kronkels heeft pat nu weer in zijn hoofd over die meiden. Dat ze zich beter voor willen doen voorkomen door verschillend te hebben gestemd en dan naar buiten toe laten zien dat ze niet samen spelen.
gezien matt en mike hetzelfde type zijn (matt is irritanter) had ik er ook graag een nieuwe neger in gezien, of mocro/turkquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Zoey jowi is al een paar weken weg.
Ja, nick.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu...Nick of wie.
Ik vond het vorige week helemaal geen saaie bendequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergelijk het met vorige week. Saaie bende en kijk nu. Ben blij met zo'n etter als Jerrel
Dat is in dit geval lariequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zonder leider anarchie. Er is altijd een leider, in elk huis.
niet meer dan wat jij zegtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Yolk het volgende:
Patje had het er gisteravond over dat hem is beloofd door ik meen K3 dat ze hem niet zouden nomineren tot en met de geboorte van zijn eerste kleinzoon. Weet iemand hier meer van?
Meningen verschillenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week helemaal geen saaie bendeVond het zelfs met de huisregels van Naomi een erg leuke week eigenlijk!
OMG, ik zie het nu pas, dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
plies
was meer een net5 programma, ik haakte afquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week helemaal geen saaie bendeVond het zelfs met de huisregels van Naomi een erg leuke week eigenlijk!
Leuke opdracht, bij iedere snaptuh 5eu uit de potquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef Jockari het volgende:
Da's toch ook voortdurend "Snapje". Wordt er moe van als ge er op let.
Zo te zien heb jij ook meuk op je snavelquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
plies
Tot ze over Theo begon te lullen, ze kan het niet een oprecht gesprek hebben. Altijd bijbedoelingen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Julie en Zoey nu een best goed gesprek hebben.
Nu wordt hij WOESTquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, Jerrel z'n tekenspullen kwijt?
Is Michel nu al aan de slag geweest?
Denk het niet .. hadden we ons al veel meer zitten verkneukelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:03 schreef D. het volgende:
Ik hoorde wel van verstopplannen eerder vandaag, maar weet iemand of er ook daadwerkelijk iets verstopt is?
Denk het dus wel....toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:03 schreef D. het volgende:
Ik hoorde wel van verstopplannen eerder vandaag, maar weet iemand of er ook daadwerkelijk iets verstopt is?
Mja, jammer welquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet .. hadden we ons al veel meer zitten verkneukelen.
Ze zeiden make-upkoffer jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
maar volgens mijn zouden ze die hele koffer doen
Ik ben vooooorrrrquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef waxmask het volgende:
actie-reactie...binnenkort alle kleren van de bewoners het hek over gekieperd
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:02 schreef waxmask het volgende:
hahaha makeup verstopt, jer rel gelooft niet dat het verstopt is, or then i'll be mad![]()
![]()
![]()
ja mischien maar goed de koffer zelf heeft die nogquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zeiden make-upkoffer ja
Maar misschien viel dat teveel op
gaat hij het aan de dbk vragen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef D. het volgende:
Alsof BB bij gaat houden waar hij alle rommel laat slingeren
Da's deel 2 van het planquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja mischien maar goed de koffer zelf heeft die nog
Als je niet steeds je zin door drukt, maar ook andere de ruimte kunt gevenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer ben je een 'sterke speler'
Jaloers muchquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel hou eens op met je gezever tegen Naomi.
Ja precies. Straks wordt Mike boosquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel hou eens op met je gezever tegen Naomi.
is dat jouw definitie van sterke speler, of zegt Michel dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je niet steeds je zin door drukt, maar ook andere de ruimte kunt geven
Dat was sarcastisch van mij naar Michelquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
is dat jouw definitie van sterke speler, of zegt Michel dat?
Hij had gewoon een goed punt hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon gezever over sterke speler blablabla.
De sterkste speler, is degene die straks wintquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je niet steeds je zin door drukt, maar ook andere de ruimte kunt geven
Ik zat Michel's gezicht af te lezen, of ie niet een soort van grijns had.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef Sangha het volgende:
Shit ze spreken normaal tegen elkaar...
Normaal wel, maar in dit geval maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Zou wel een kinderachtige streek zijn, spullen van iemand verstoppen
Ze hebben t wel echt letterlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat viel mij ook op, hmzz.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat Michel's gezicht af te lezen, of ie niet een soort van grijns had.
Maar hij zei t met een stalen gezicht.
Ja echt he, de gemiddelde puber heeft meer niveauquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet, ongeacht hoe iemand ook is. is puur uit te lokkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal wel, maar in dit geval maak ik een uitzondering
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef waxmask het volgende:
stiekem hoop ik dat het paranoia is en hij hem zelf ergens heeft neer gelegd
Zijn ook niet verstopt maar zijn over het hek gepleurd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben t wel echt letterlijk gezegd.
Dus vraag me af of ze t nu dus ook gedaan hebben.
Het doel (Tekkel weg) heiligt de middelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja echt he, spullen verstoppen valt wel zo ongeveer in dezelfde categorie als in iemands oor fluiten, in het gezicht boeren, enzquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja echt he, de gemiddelde puber heeft meer niveau
Krijg wel ineens flasbacks van DGK.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is Abby OMG die haar corset kwijt was en vervolgens iedereen bij elkaar schold.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef waxmask het volgende:
Nja als hij het niet kan vinden, lijkt mij dat het dus wel verstopt is.. of hij weet zelf niet meer waar hij het gelaten heeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben t wel echt letterlijk gezegd.
Dus vraag me af of ze t nu dus ook gedaan hebben.
Moet hij straks weer sorry zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef waxmask het volgende:
Nick, Michel.quote:
Nou zeg dat welquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
stream 2 althans die anderequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel nu bij Michel en Naomi over zijn make-up meuk. en verder zoeken.
... Michel over Patje...en weg beeld
Aha...dan gok ik dat ze dat hebben gedaanquote:
Precies daaromquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, ongeacht hoe iemand ook is. is puur uit te lokken
Niet t ene veroordelen en t andere goedkeuren omdat "hij begoooon"quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja echt he, spullen verstoppen valt wel zo ongeveer in dezelfde categorie als in iemands oor fluiten, in het gezicht boeren, enz
Ik vind hem er nogal rustig onder maar denk wel dat hij dat een beetje zo doet laat lijken. En ineens zo drama!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:
De kans op een ontploffende jerrel wordt steeds groter
Dat is dan helemaal triest zegquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn ook niet verstopt maar zijn over het hek gepleurd.
Jerrel weet van niets drama te maken dus ik heb goede hoopquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind hem er nogal rustig onder maar denk wel dat hij dat een beetje zo doet laat lijken. En ineens zo drama!
Stomme zet is dat danquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het doel (Tekkel weg) heiligt de middelen.
Klopt dat hebben ze besproken als Jerrel zo door bleef gaan met zijn gedrag. Maar ging over zijn makeup tas niet zijn kleurpotlodenquote:
Dat zometeen gewoon een volgeschminkte Els vanaf de schutting een bommetje in de hottub maakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel, ik zou even naast de Kroepoek kijken
hoezo hahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha...dan gok ik dat ze dat hebben gedaan
Zou trouwens ook een domme actie zijn van die twee
De bewoners passen zich aan, aan het gedrag van Jerrel. Ook niets mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als het Nick is heeft Nick "gelogen" daarjuist, toen Jerrel vroeg of Nick wist waar die troep ergens kan zijn. En liegen, daar kan Nick niet tegen zegt hij altijd.quote:
Maar t is wel heel frappant hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt dat hebben ze besproken als Jerrel zo door bleef gaan met zijn gedrag. Maar ging over zijn makeup tas niet zijn kleurpotloden
Ja datquote:
Dan werk je het wel in de hand natuurlijk. En helemaal na dat gezeik tussen Michel en Jerrelquote:
ik stiekem ookquote:
Michel net ook glashard dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het Nick is heeft Nick "gelogen" daarjuist, toen Jerrel vroeg of Nick wist waar die troep ergens kan zijn. En liegen, daar kan Nick niet tegen zegt hij altijd.
Hij begint er al op te hinten dat ze het verstopt hebben!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel weet van niets drama te maken dus ik heb goede hoop
Hij zelf had toch gisteravond met de andere zo'n lol om heleboel spul op te eten....vertelde hij vandaag nog tegen Zoei....wat hadden ze gelachen ze blijven eten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Michel had een boekje met sportoefeningen bijquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn; hij had die hele make-up shit nooit mogen hebben. Niemand anders mocht iets van zijn hobbies meenemen.
De rapen zijn bijna bijna gaarrrquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij begint er al op te hinten dat ze het verstopt hebben!![]()
Conjo bo Hettyquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef waxmask het volgende:
inc parabrother, in me fokking gezicht swa
is dat ook zo? of is hij het echt zelf kwijtquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zometeen gewoon een volgeschminkte Els vanaf de schutting een bommetje in de hottub maakt.
"Hier ben ik booooooooooooooys! Slidiiiing!"
Nick wilde hem toch pesten. Of een vorm van. Hadden ze het vanochtend nog over.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef BBguy het volgende:
Ik geloof niet dat iemand het heeft verstopt. Zie ik ze allemaal niet voor aan.
De dames hebben ook gewoon hun makeup bij zich, hoor. Waarom zou een man dat dan niet mogen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn; hij had die hele make-up shit nooit mogen hebben. Niemand anders mocht iets van zijn hobbies meenemen.
Of dat BB het verstopt heeft!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Nu ga ik natuurlijk hopen dat het verstopt is
Bryan godquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef waxmask het volgende:
inc parabrother, in me fokking gezicht swa
Ja erg he, alles wat er gebeurt maakt hij zo dat hij het slachtoffer is. Hele nare eigenschap. En als hij echt zo is wat hij beweerd heb ik medelijden met zijn vriend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is nu lekker voorzichzelf bezig maar hij kan nu niets doen.
Weer de slachtofferrol.
Of dat iemand vannacht in het huis is geweest.
Die gaat para worden een keer
ik denk het steeds meer.........quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:21 schreef Predator40 het volgende:
jerrol is gewoon ingehuurd door BB, dat kan toch niet anders ?
Van andermans spullen blijf je af zei hij net nogquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
Hoelang nog voordat hij in andermans kasten gaat zoeken?
Flikker eens op met dat woord relnicht. Er zijn hier ook gays en dat kan storend zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
De relnicht gaat straks rellen
Sfeer wordt grimmiger
Ja hoor, dat mag best. Net zoals de rest. Busje deo, lippenstiftje, eyeliner, wat rouge. Da's wat anders dan een complete hutkoffer met shit. Ik neem aan dat je dat zelf ook begrijpt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De dames hebben ook gewoon hun makeup bij zich, hoor. Waarom zou een man dat dan niet mogen?
Misschien heeft Zoey het in de kast van Michel gestopt. Dat leveren mooie streams opquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
Hoelang nog voordat hij in andermans kasten gaat zoeken?
Maar ik vind reljongen/man ook kwetsend. Alsof alle mannen rellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat woord relnicht. Er zijn hier ook gays en dat kan storend zijn.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat woord relnicht. Er zijn hier ook gays en dat kan storend zijn.
Ze zijn allemaal ingehuurd door BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:21 schreef Predator40 het volgende:
jerrol is gewoon ingehuurd door BB, dat kan toch niet anders ?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
.. * lkkr doorgaan zo Mies....
tot je maar in je huig vanuit de ster geknuft gaat worden
Whaha, dat t gewoon een set-up isquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien heeft Zoey het in de kast van Michel gestopt. Dat leveren mooie streams op
dat kontje pieren in/ van Mandje aka Amandahhquote:
Tuurlijk weet hij dat, gewoon niks ervan zeggen ze zullen het niet vernield hebben en hoe meer je reageert hoe meer lol hebben ze ervan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |