quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Ja, daar ging me koffie....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Hangen die camera's er toch niet voor niksquote:
Je vergeet wel een klein stukje:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij eet 2 maaltijden per dag. Is al 5 kilo afgevallen in het huis.
Is de hele dag actief.
Andere snacken veel meer. Daarbij koken hij en Nick elke dag voor iedereen. De dames eten veel minder, dus dat heft elkaar weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle commotie van vanmiddag .....
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee.. .douche/wc auto switchquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Oehhhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Jill?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Die kinderfoto's op Insta![]()
https://www.instagram.com/p/CLFAWMZouuY/
[ afbeelding ]
Die was wel moeilijk hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe tussenstand bij mijn lijst der favorieten:
Hoe hoger tegen de honderd, hoe leuker ik die vind:
1. Nick 85
1. Jill 85
3. Michel 84
4. Naomi 83
5. Liese 81
6. Patrick 78
7. Julie 70
8. Mike 62
9. Matt 55
10. Thomas 51
11. Zoey 48
12. Jerrel 5
Lastige, haar naam hangt om haar nekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
als dat een fiets is ben ik pipo de clownquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het blijft een briljant mooie fiets
[ afbeelding ]
Ik irriteer me er echt kapot aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt speelt weer eens de strontvlieg
Kan je ook gewoon in de tuin gaan rennen en beetje met je armen zwaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als dat een fiets is ben ik pipo de clown
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Strontvliegen moet je kapot slaan ^^quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Klopt. Er zit helemaal *niets* in die jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Matt, zit toch geen kwaad in die jongen?
Ja ik begon voor de eerste keer echt te twijfelen aan Matt toen die op zijn tweede dag met Jill de plee aan het poetsen was en hij met een sponsje vol schaamhaar ook het wasbakje wilde poetsen. Vanaf toen was ik als klaar met hem. Nooit meer goed gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.
Ze leert het al niet op reagerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Matt tegen Jill: Lieverd?
Jill: Je moet de plee nog schoonmaken
Matt: ... ok.
Dat ging om de tussendoortjes. Fruit, brood, crackers en zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet wel een klein stukje:
Michel was degene die vond dat er beter gedeeld moest worden met eten, is degene die voor iedereen zuinig opschept en vervolgens zijn eigen bord ramvol schept.
Hij moet lekker zelf weten hoeveel hij eet, maar laat iedereen dat dan doen en alleen jezelf.
En hij is de ergste stalker ooitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nee, hij heeft schoonmaakbeurt met Jill .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.
Nope. Ging over AL het eten. In diezelfde discussie is de regel afgesproken om restjes van het avondeten bij de volgende lunch op te etenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat ging om de tussendoortjes. Fruit, brood, crackers en zo.
Was me niet opgevallen, zag wel meteen dat het Naomi isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lastige, haar naam hangt om haar nek
Zet em achter het hek. Gaat ie daar maar lekker trainen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
neem dat ding lekker in je eigen slaapkamer
Ja, als hij dat had gedaan had ieder hier weer gezegd kijk die eigent hem al toe.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
neem dat ding lekker in je eigen slaapkamer
nou dat is echt niet de reden neem maar van mijn aan zoals hij als loops hondje achter haar aanlooptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo irritant dat matt steeds bij Jill zit.
Hij weet net zoals de COS'sers hier dat Jill heel populair is. Hij denkt: Ik moet ook populair zijn, laten we beste vrienden worden van Jill
Niet zo heel dom eigenlijk. Alleen kan dit wel irritant overkomen . Voor mij is het ok, zolang Jill het ok vind
Stagair 1: KUT. Ze hebben de hometrainer gekozen! WTF!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef jameshond7 het volgende:
Lmao ze zouden een fiets krijgen maar BB dacht al die sport apparaten zijn toch een pot nat dus hier heb je een crosstrainer haha
Het is meer de uitspraken die bij zijn foto stonden bij het kiezen van nieuwe bewoners, dat maakt hij totaal niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Volgens mij ziet hij zichzelf graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zit echt de halve dag voor een spiegel
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mijne:
1: Nick 289
2: Naomi: 274
3: Patje: 232
4: Julie: 198
5: Jill: 187
6: Thomas: 175
7: Michel: 101
8: Liese: 84
9: Mike: 31
10: Zoey: 5
11: Matt: 4
12: Jerrel: -482
Mijn tactiek is om op bepaalde personen zwaar te bezuinigen, zodat ik meer punten over heb voor anderen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mijne:
1: Nick 289
2: Naomi: 274
3: Patje: 232
4: Julie: 198
5: Jill: 187
6: Thomas: 175
7: Michel: 101
8: Liese: 84
9: Mike: 31
10: Zoey: 5
11: Matt: 4
12: Jerrel: -482
Mijn tactiek is om op bepaalde personen zwaar te bezuinigen, zodat ik meer punten over heb voor anderen
En ondanks dat alles toch dé Tinderkoning van Brabant.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
Dit is wat ik Mike heb horen vertellen;
Gewerkt bij de Keukenkampioen, 3,5 jaar maar liefst
Rookte 60 sigaretten per dag, 2 dagen voor binnenkomst gestopt
Hij heeft een kwade dronk
Bijna uit de schuldsanering
Beschuldigt van aanranding dmv GHB in drankje, hij verkracht geen dronken vrouwen
Al zijn tanden laten trekken onder narcose
maar zijn wij allemaal zo zuiver dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
dag 9 februari 2021 @ 19:35:53 #268
Beschuldigt van aanranding dmv GHB in drankje, hij verkracht geen dronken vrouwen
naomi staat er op die ketting tochquote:
Schuldsanering? Hij heeft toch altijd een baan gehad?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
rapporteerquote
MissyZ
Zonder te wijzen....maar er zit een luchtje aan deze vent.
Kan de vinger er nog niet op leggen.
Fout in megarode neonletters.
Die denkt de laatste dagen wel meer te bepalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Ah Michel bepaald even waar de hometrainer moet komen
En dan daarbij, dat hele huis ruikt naar oplosmiddel sinds tekkel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh my Goooooood, Matt zegt net tegen Michel: Michel, we moeten wel even checken dat er straks niet zo'n zweetlucht in de slaapkamer hangt. (als de hometrainer er komt te staan)
Alsof die godverdomme met 12 zwervers in het huis zit die net een gangbang hebben gehad.
en ten tweede, hoe the fuck kun je "checken" dat er geen zweetlucht hangt?
Bedoel je dat zijn woorden uit verband worden getrokken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
rapporteerquote
MissyZ
Nee. Maar daarom ben ik des te meer benieuwd wat hij wel nog te bieden heeft. Het lijkt tot op heden niet zoveelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef jameshond7 het volgende:
Vergeet niet dat Matt vrij jong is he. Ik denk dat weinig 19 jarige jongens goede aansluiting zullen vinden bij dertigers
Dat is standaard. Ik ben er zo aan gewend dat als mijn vriendin nu tegen me praat, dan neem ik het op en speel ik het af met vertraagd beeld. Anders snap ik er geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie problemen met het gelijk lopen van geluid
Met een knoepert van een vis op de foto bohhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ondanks dat alles toch dé Tinderkoning van Brabant.
Even de tijdslijn terugschuiven en dan weer op de rode live klikken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie problemen met het gelijk lopen van geluid
Hij bedoelt natuurlijk .. laten we dat niet doen, want dan stinkt straks de hele slaapkamer naar zweet. Maar dat durft ie dus niet te zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh my Goooooood, Matt zegt net tegen Michel: Michel, we moeten wel even checken dat er straks niet zo'n zweetlucht in de slaapkamer hangt. (als de hometrainer er komt te staan)
Alsof die godverdomme met 12 zwervers in het huis zit die net een gangbang hebben gehad.
ALLESquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die denkt de laatste dagen wel meer te bepalen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Met een knoepert van een vis op de foto bohh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij heeft dit zelf verteldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bedoel je dat zijn woorden uit verband worden getrokken?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jerrel valt aardig door de mand, twee fragmenten achter elkaar geplakt ....![]()
Liegen en bedriegenHAHA! MeesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet de twee fragmenten en weet meteen waar het heen gaat
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik hoop Jerrel met Pat ... please .. Jerrel met Patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Ze gaan zo vastbinden aan elkaar, lachtherapie en dan hints
Jerrel graag aan nick..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Ze gaan zo vastbinden aan elkaar, lachtherapie en dan hints
Wut?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Nee inderdaad. Even serieus, als depressie een persoon zou zijn zou die Matt heten. Als hij meelacht om een grap, vind ik het al niet meer grappig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom ben ik des te meer benieuwd wat hij wel nog te bieden heeft. Het lijkt tot op heden niet zoveel
Ik vind 'm sneuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Even serieus, als depressie een persoon zou zijn zou die Matt heten. Als hij meelacht om een grap, vind ik het al niet meer grappig.
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvullingquote:
Freggel!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
Jerrel. Gewoon Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvullingquote:
Eiwitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
En Michel neemt na zijn 2 kilo rijst nog even een bak yoghurt.
Ik rook niet, dus geen idee, maar hij vertelde 3 minuten per peukquote:ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken weg
ik ben echt een pittige rookster en ik ben bijna 24 uur wakker en ik kom niet eens aan de 60 stuks per dag
ik rook er denk ik iets van 40 om en nabij veel meer zal het niet wezen
dus hij heeft 8 uur minder door slapen en dan 60 nee geloof er geen zak van
En die halve kip was...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvulling
[..]
Eiwitten.
Ja dat is hij ook. Ik geloof oprecht dat het een hele goede jongen is in real life. Zorgzaam enzo. Maar in het huis is het echt he-le-maal niks.quote:
Ook eiwitquote:
nou dat ruik je echt wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
wat erg, zo weinig slaap.quote:[b]Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken weg
ik ben echt een pittige rookster en ik ben bijna 24 uur wakker en ik kom niet eens aan de 60 stuks per dag
Dit inderdaad. En ik vind het oprecht jammer. Want ik geloof ook dat hij absoluut niks kwaads in de zin heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ja dat is hij ook. Ik geloof oprecht dat het een hele goede jongen is in real life. Zorgzaam enzo. Maar in het huis is het echt he-le-maal niks.
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
MissyZ
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
MissyZ
Ofwel: overbodig.quote:
Ja klopt, je hebt gelijk, ik overdrijf, sorry.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat ruik je echt wel hoor
en idd krijg je van het sporten in een ruimte wat niet echt geventileerd word een zweetlucht dus daar geef ik hem wel gelijk in.
Ik gebruikte het hier voor Michel en Juliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wie zijn jut en jul dat lees ik vaker hier
Als iedereen klaar is. Dan worden ze eerst aan elkaar vastgebonden. Lachtherapie en aansluitend hintsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Wanneer lachtherapie? Wordt een mooie denk ik
Ow, dacht dat het vastbinden al was geweest. Combineren ze vastbinden en lachtherapie?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Als iedereen klaar is. Dan worden ze eerst aan elkaar vastgebonden. Lachtherapie en aansluitend hints
ja maar daar train je wel veel mee en was ook enige wat ik leuk vond in de sportschool, stond daar het langst opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een giga bakbeest, daarvoor hadden ze 2 hometrainers kunnen plaatsen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Nick en Jerrel .....
merciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Nee hoor, er zijn al mensen op geweest in de voorraadkamerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe verrassend, Michel als eerste erop
Is maar goed dat er geen stem in dat apparaat zit. Stel je voor dat het volume een keer wat hard zou staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Mike, stelt het apparaat in: Gender... MALE!
tekkel straks: Gender? Uuuh... uuuh... OMG DIT APPARAAT IS ZO ONEERLIJK
doet hij toch de ene keer met en de andere keer zonder opmaakquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Mike, stelt het apparaat in: Gender... MALE!
tekkel straks: Gender? Uuuh... uuuh... OMG DIT APPARAAT IS ZO ONEERLIJK
het is nu de jill showquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:21 schreef odie22 het volgende:
is toch vermoeiend die 3 nieuwe erbij, snap best dat de oude garde ze nu al zat is
Ja, en ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef engine het volgende:
Julie heeft wel al een vriend toch? Weet Michel dit ook?
Naomi en Jerryquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef Benny het volgende:
Gekoppeld zijn:
Jill en Michel
Liese en Jerrel
Nick en Matt
Ze zegt van wel en michel weet datquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef engine het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:21 schreef TB-Spoelie het volgende:
Big Brother roept straks om: "Jerrel, gender check"
Dan is hij best brutaal met zijn flirten.quote:
Ja, alleen was hij niet de eerste maar Nick.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe verrassend, Michel als eerste erop
liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
en tegen wie zei michel dan, we hadden beide hartjes. en straks samen duimpjes omhoog
Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
en tegen wie zei michel dan, we hadden beide hartjes. en straks samen duimpjes omhoog
Tegen Liese over Julie jaquote:
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef engine het volgende:
Weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef Benny het volgende:
Gekoppeld zijn:
Jill en Michel
Liese en Jerrel
Nick en Matt
zaad van een maat kan geen kwaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef engine het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is hij best brutaal met zijn flirten.
dat dacht ik dus ook. vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je dit zeker?
Ik meen toch echt dat Michel net zegt dat hij met Julie moet.
Was grapje, omdat hij zegt dat doen we vannacht wel....dat spel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je dit zeker?
Ik meen toch echt dat Michel net zegt dat hij met Julie moet.
Eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:28 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Julie zat net met d'r benen over Michel op de bank, zou ze dan ook beter niet doen..
Ik maak ook grapjes als ik flirtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was grapje, omdat hij zegt dat doen we vannacht wel....dat spel.
Zijn ze te lamlendig voorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Voorspelling: Die crosstrainer wordt morgen en overmorgen nog een keertje gebruikt, misschien zelfs door iemand anders dan michel, daarna kijkt er geen kip meer naar om.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn ze te lamlendig voor
Oh, ik maak zelfs grapjes als ik niet flirt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Eens
[..]
Ik maak ook grapjes als ik flirt
Jill: Hoe fok je broodquote:
zodeju lachen met jou godverdomme jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik maak zelfs grapjes als ik niet flirt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:33 schreef Benny het volgende:
Huh... Thomas en Jill zijn aan elkaar gelinkt?
Anders ging michel iedereen klappen. Snapjuh.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:33 schreef aswesleep het volgende:
Hoe zo hebben ze deze trainer gekozen boven 1 van de fun activiteiten. Begrijp ik echt niet.
Jill zit aan thomas zie ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef Benny het volgende:
Gekoppeld zijn:
Jill en Michel
Liese en Jerrel
Nick en Matt
Altijd baasbovenbaas...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
zodeju lachen met jou godverdomme ja
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik maak zelfs grapjes als ik niet flirt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef TB-Spoelie het volgende:
Matt en Nick zitten aan elkaar vast maar zeggen gewoon geen woord he. Echt een straf voor Nick dit. Ik zie Nick gewoon denken, "Hoe kan ik die gast hierin gestemd hebben? een Event Manager mijn reet, zeker van koffietafels, man man man wat een figuur, dees komt nie goe"
Zo lief!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Zo lief!
Mijn kat doet dit ook. Als ik mij omdraai in de ochtend, weet die dat ik wakker wordt. Dan gaat die net zolang huilen voor mijn deur tot ik hem knuffel. Katten zijn fantaaaastisch!
24u opdracht met de crosstrainer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef mario390 het volgende:
moeten ze nu toch met
deze ding rijden?
24 uren?
Dank je,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
katten.
alsof we er niet al genoeg hebben in nl..
Ik vind dit heerlijk om te volgen...en hoop stiekem dat ze het volhouden deze vriendschap.....ook al zou dat zwaar zijn. Het is een mooi koppeltje om te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]dat hoop ik niet
[..]![]()
![]()
Ik verwacht dat Michel er gewoon opduikt zodra hij de kans krijgtJulie is best aantrekkelijk
nee is funquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
24u opdracht met de crosstrainer?
goeeiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
bij ons doet rooike dat al van jongs af aan, loetje was altijd een stille, maar heeft het nu overgenomen omdat het schijnt te werken. mauwen voor het eten, mauwen om naar buiten te gaaan, mauwen om naar binnen te mogen, mauwen voor aandacht, mauw mauw mauwquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Zo lief!
Mijn kat doet dit ook. Als ik mij omdraai in de ochtend, weet die dat ik wakker wordt. Dan gaat die net zolang huilen voor mijn deur tot ik hem knuffel. Katten zijn fantaaaastisch!
Ze wil niks liever, zit zelf steeds aan die mannen, duikt bovenop ze, stompt ze, daagt ze uit, zogenaamd allemaal vriendschap, zie haar zelden knuffelen en hangen bij een van de meidenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch echt ongelovelijk sneu hoe die matt doet erbij blijven en liggen en hopen op beetje aandacht van jill
hoe laag kan je zinken en hij kijkt ook continue naar der. zielig figuur
https://www.dailymotion.com/video/x7z7w3fquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Rodriho het volgende:
Louter informatief vraagje: gebruikt Mario google translate om hier te posten, of speelt hij gewoon een zéér geslaagd typetje?
Of wanneer mensen van fok bespreken interessanter is dan de BB-bewoners
Zeker leuk om te volgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit heerlijk om te volgen...en hoop stiekem dat ze het volhouden deze vriendschap.....ook al zou dat zwaar zijn. Het is een mooi koppeltje om te zien.
Het probleem is ,hij gebruikt juist geen google translatequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Rodriho het volgende:
Louter informatief vraagje: gebruikt Mario google translate om hier te posten, of speelt hij gewoon een zéér geslaagd typetje?
Of wanneer mensen van fok bespreken interessanter is dan de BB-bewoners
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe is Matt nu alweer bij Jill/Thomas terecht gekomen???
Michel voelt zich behoorlijk genaaid afgelopen dagen. Dat komt niet meer goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef waxmask het volgende:
als je mies zo hoort is er nog steeds geen vertrouwen tussen hem en de febo, als ze me zo willen neer zetten doen ze maar
ken je de engelse office? is een aflevering met bedrijfsuitje in disco, die engelse dwight heeft sjans met een vrouw en die vraagt hem mee naar huis, maar meteen komt haar man ook, hij bedankt maar aan het eind gaat hij toch met ze mee naar huis, dat is michel in een notendopquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Michel is volgens mij zo'n type die wel kan flirten, maar nooit de "next step" durft te zetten en uiteindelijk gefriendzoned wordt wanneer de dame in kwestie het zat is.
Bij ons zeggen ze "Heet in de mond koud in de kont".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Michel is volgens mij zo'n type die wel kan flirten, maar nooit de "next step" durft te zetten en uiteindelijk gefriendzoned wordt wanneer de dame in kwestie het zat is.
De beste beslissing ooit!quote:
Ook dat de tijd heel snel ging dat ze moesten beslissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
Even wat beelden terug gekeken betreft het relletje van deze middag.
Moet zeggen dat ik pro Michel bent. Die Jerrel weet van een mug een olifant te maken. Snap Jill ook niet. Ze was helemaal niet gedwongen de hometrainer te kiezen. Michel had echt niet moeilijk gedaan als ze alsnog het luxe avondje eten had gekozen. Hij is de enige die initiatief toont als er beslissingen moeten worden gemaakt en staat open voor anderen hun inbreng maar ze leken het allemaal best te vinden en gingen er niet eens diep op in.
Hoop niet dat hij nu genomineerd is vanwege dit incident.
Je bedoelt dezelde michel die bij het zien van de tablet 5 minuten lang "hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!hometrainer!" heeft geroepenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
Moet zeggen dat ik pro Michel bent. Die Jerrel weet van een mug een olifant te maken. Snap Jill ook niet. Ze was helemaal niet gedwongen de hometrainer te kiezen. Michel had echt niet moeilijk gedaan als ze alsnog het luxe avondje eten had gekozen. Hij is de enige die initiatief toont als er beslissingen moeten worden gemaakt en staat open voor anderen hun inbreng maar ze leken het allemaal best te vinden en gingen er niet eens diep op in.
Dat is niet waar. Hij heeft letterlijk gezegd dat als de huismeester niet voor het groepsbelang kiest de huismeester daar ook op afgerekend kan worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
Ik vind die Michel wel tof! Laat zich niet zomaar behandelen op kindniveau.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef waxmask het volgende:
als je mies zo hoort is er nog steeds geen vertrouwen tussen hem en de febo, als ze me zo willen neer zetten doen ze maar
bij de top 2000 was hij de meest out-of-place dj ooit daar, erger nog dan wesselquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Matt... Giel Beelen zit helemaal niet bij Q music
quote:
Las deze comment nu pas, maar ik ga stuk om ‘K4’ 😂quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
K4 loopt te mauwen dat de nieuwen niet mogen stemmen. Maar zouden ze ook beseffen dat het weleens positief voor ze uit kan vallen?
Leuk om te zien.quote:
Ja dat is misschien zijn persoonlijke motivatie om op iemand te stemmen en dat is zijn goed recht. Maar hij zou echt niet opeens de sfeer gaan verpesten omdat hij zijn zin niet had gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij heeft letterlijk gezegd dat als de huismeester niet voor het groepsbelang kiest de huismeester daar ook op afgerekend kan worden.
Welkom in COS #187! Lees de rest ook evenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Las deze comment nu pas, maar ik ga stuk om ‘K4’ 😂
zijn hun niet vastgebondenquote:
ja we zijn me toch een stelletje...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen Michel . Erger mij niet aan hem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vind die Michel wel tof! Laat zich niet zomaar behandelen op kindniveau.
Heb je zeker gelijk in. Dat tweede is in de toekomst kijken, dat weet je niet. Hij was behoorlijk chagerijnig/pissig. In mijn ogen was hij op dat moment de sfeer aan het verpesten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja dat is misschien zijn persoonlijke motivatie om op iemand te stemmen en dat is zijn goed recht. Maar hij zou echt niet opeens de sfeer gaan verpesten omdat hij zijn zin niet had gekregen.
nopequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn hun niet vastgebonden
en jerrel ook niet ?
nee mario, maar dat ga je me vast vertellen door random wat woorden achter elkaar te plaatsen hierquote:
Niet het enige wat hij (er uit) zuigt... me dunktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
naast het stofzuigen, zuigt jerrel verder al het spelplezier bij iedereen er uit
Volgens mij hebben ze niet meer gesproken maar heb ook even gegeten enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Sangha het volgende:
Heeft Jerrol het nog bijgelegd met Michel?
wat ????quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef Ireth het volgende:
Zei Julie nu serieus "ik heb een hele kleine vagina"
Niet op beeld voor zover ik weetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Sangha het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef TB-Spoelie het volgende:
Giel Beelen heeft die Matt in zijn hoofd, alsof die Belgen hem kennen. Kunnen ze toch nooit raden. Hij kan niet eens normaal een fucking spelletje doen. Alsof je aan iemand in Spanje vraagt of die gisteren Goede Tijden heeft gezien.
En dan morgen ja morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese en Jill zeiden net nog dat ze echt éééélke dag op de crosstrainer zouden gaan.
Heb ze er nog niet op gezien. Elke dag begint uiteraard morgen
Thanx, hoe dan ook, ik denk dat het wel even na blijft sudderen wat er vanmiddag gebeurde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet meer gesproken maar heb ook even gegeten enzo
Hahaha rustaaaghh. Nee die SC is niet bij te houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welkom in COS #187! Lees de rest ook even
als hij in de slimste belgie heeft gezeten kennen ze hem wel, belgen kennen meer nederlanders dan dat wij belgen kennenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef TB-Spoelie het volgende:
Giel Beelen heeft die Matt in zijn hoofd, alsof die Belgen hem kennen. Kunnen ze toch nooit raden. Hij kan niet eens normaal een fucking spelletje doen. Alsof je aan iemand in Spanje vraagt of die gisteren Goede Tijden heeft gezien.
Volgens mij niet, maar steek mijn handen niet voor in het vuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Sangha het volgende:
grote kans dat Jerrol dus voet bij stuk heeft gehouden, wat op zich wel prima is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet op beeld voor zover ik weet
Wacht maar tot je de grappen van Matt tegenkomt...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
nee jedrol wilde geen gesprek met Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Sangha het volgende:
Uh... even terugdenken hoor...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Sangha het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Centraal - 9 februari 2021.je hebt er veel werk aan vandaag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Matt, Nick, Thomas en Jill deden een spelletje. Matt had iemand in zijn hoofd en die 3 moesten het raden met ja/nee vragen. Heeft hij Giel Beelen in zijn hoofd. Dat gaan ze toch nooit raden!quote:
Ok thanx!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar steek mijn handen niet voor in het vuur.
Nee, da's pas 17 maartquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaan ze nu zometeen stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
hebben ze al gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaan ze nu zometeen stemmen
Ja dat had ik nog gezien, maar was benieuwd of hij voet bij stuk hield. Maar blijkbaar heeft hij het zo gehouden. Goed zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee jedrol wilde geen gesprek met Michel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |