quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Ja, daar ging me koffie....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Hangen die camera's er toch niet voor niksquote:
Je vergeet wel een klein stukje:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij eet 2 maaltijden per dag. Is al 5 kilo afgevallen in het huis.
Is de hele dag actief.
Andere snacken veel meer. Daarbij koken hij en Nick elke dag voor iedereen. De dames eten veel minder, dus dat heft elkaar weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle commotie van vanmiddag .....
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee.. .douche/wc auto switchquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Oehhhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Jill?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Die kinderfoto's op Insta![]()
https://www.instagram.com/p/CLFAWMZouuY/
[ afbeelding ]
Die was wel moeilijk hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe tussenstand bij mijn lijst der favorieten:
Hoe hoger tegen de honderd, hoe leuker ik die vind:
1. Nick 85
1. Jill 85
3. Michel 84
4. Naomi 83
5. Liese 81
6. Patrick 78
7. Julie 70
8. Mike 62
9. Matt 55
10. Thomas 51
11. Zoey 48
12. Jerrel 5
Lastige, haar naam hangt om haar nekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
als dat een fiets is ben ik pipo de clownquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het blijft een briljant mooie fiets
[ afbeelding ]
Ik irriteer me er echt kapot aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt speelt weer eens de strontvlieg
Kan je ook gewoon in de tuin gaan rennen en beetje met je armen zwaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als dat een fiets is ben ik pipo de clown
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Strontvliegen moet je kapot slaan ^^quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Klopt. Er zit helemaal *niets* in die jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Matt, zit toch geen kwaad in die jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |