quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Ja, daar ging me koffie....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Bewust, wil niet met vlees gooien, zitten Vegan's hier.
Hangen die camera's er toch niet voor niksquote:
Je vergeet wel een klein stukje:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij eet 2 maaltijden per dag. Is al 5 kilo afgevallen in het huis.
Is de hele dag actief.
Andere snacken veel meer. Daarbij koken hij en Nick elke dag voor iedereen. De dames eten veel minder, dus dat heft elkaar weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle commotie van vanmiddag .....
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee.. .douche/wc auto switchquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Oehhhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Weer huiskamer camera.
Zou er wat gaan gebeuren..? Gelijkspel in nominatie?
Jill?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Die kinderfoto's op Insta![]()
https://www.instagram.com/p/CLFAWMZouuY/
[ afbeelding ]
Die was wel moeilijk hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe tussenstand bij mijn lijst der favorieten:
Hoe hoger tegen de honderd, hoe leuker ik die vind:
1. Nick 85
1. Jill 85
3. Michel 84
4. Naomi 83
5. Liese 81
6. Patrick 78
7. Julie 70
8. Mike 62
9. Matt 55
10. Thomas 51
11. Zoey 48
12. Jerrel 5
Lastige, haar naam hangt om haar nekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
als dat een fiets is ben ik pipo de clownquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het blijft een briljant mooie fiets
[ afbeelding ]
Ik irriteer me er echt kapot aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt speelt weer eens de strontvlieg
Kan je ook gewoon in de tuin gaan rennen en beetje met je armen zwaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als dat een fiets is ben ik pipo de clown
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Strontvliegen moet je kapot slaan ^^quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Klopt. Er zit helemaal *niets* in die jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Matt, zit toch geen kwaad in die jongen?
Ja ik begon voor de eerste keer echt te twijfelen aan Matt toen die op zijn tweede dag met Jill de plee aan het poetsen was en hij met een sponsje vol schaamhaar ook het wasbakje wilde poetsen. Vanaf toen was ik als klaar met hem. Nooit meer goed gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.
Ze leert het al niet op reagerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Matt tegen Jill: Lieverd?
Jill: Je moet de plee nog schoonmaken
Matt: ... ok.
Dat ging om de tussendoortjes. Fruit, brood, crackers en zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet wel een klein stukje:
Michel was degene die vond dat er beter gedeeld moest worden met eten, is degene die voor iedereen zuinig opschept en vervolgens zijn eigen bord ramvol schept.
Hij moet lekker zelf weten hoeveel hij eet, maar laat iedereen dat dan doen en alleen jezelf.
En hij is de ergste stalker ooitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nee, hij heeft schoonmaakbeurt met Jill .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt wil lekker vies doen met Jill. Omdat het niet lukt op de manier zoals hij dat wil gaat hij maar vieze dingen schoonmaken met haar.
Nope. Ging over AL het eten. In diezelfde discussie is de regel afgesproken om restjes van het avondeten bij de volgende lunch op te etenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat ging om de tussendoortjes. Fruit, brood, crackers en zo.
Was me niet opgevallen, zag wel meteen dat het Naomi isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lastige, haar naam hangt om haar nek
Zet em achter het hek. Gaat ie daar maar lekker trainen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
neem dat ding lekker in je eigen slaapkamer
Ja, als hij dat had gedaan had ieder hier weer gezegd kijk die eigent hem al toe.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
neem dat ding lekker in je eigen slaapkamer
nou dat is echt niet de reden neem maar van mijn aan zoals hij als loops hondje achter haar aanlooptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo irritant dat matt steeds bij Jill zit.
Hij weet net zoals de COS'sers hier dat Jill heel populair is. Hij denkt: Ik moet ook populair zijn, laten we beste vrienden worden van Jill
Niet zo heel dom eigenlijk. Alleen kan dit wel irritant overkomen . Voor mij is het ok, zolang Jill het ok vind
Stagair 1: KUT. Ze hebben de hometrainer gekozen! WTF!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef jameshond7 het volgende:
Lmao ze zouden een fiets krijgen maar BB dacht al die sport apparaten zijn toch een pot nat dus hier heb je een crosstrainer haha
Het is meer de uitspraken die bij zijn foto stonden bij het kiezen van nieuwe bewoners, dat maakt hij totaal niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Volgens mij ziet hij zichzelf graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zit echt de halve dag voor een spiegel
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mijne:
1: Nick 289
2: Naomi: 274
3: Patje: 232
4: Julie: 198
5: Jill: 187
6: Thomas: 175
7: Michel: 101
8: Liese: 84
9: Mike: 31
10: Zoey: 5
11: Matt: 4
12: Jerrel: -482
Mijn tactiek is om op bepaalde personen zwaar te bezuinigen, zodat ik meer punten over heb voor anderen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mijne:
1: Nick 289
2: Naomi: 274
3: Patje: 232
4: Julie: 198
5: Jill: 187
6: Thomas: 175
7: Michel: 101
8: Liese: 84
9: Mike: 31
10: Zoey: 5
11: Matt: 4
12: Jerrel: -482
Mijn tactiek is om op bepaalde personen zwaar te bezuinigen, zodat ik meer punten over heb voor anderen
En ondanks dat alles toch dé Tinderkoning van Brabant.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
Dit is wat ik Mike heb horen vertellen;
Gewerkt bij de Keukenkampioen, 3,5 jaar maar liefst
Rookte 60 sigaretten per dag, 2 dagen voor binnenkomst gestopt
Hij heeft een kwade dronk
Bijna uit de schuldsanering
Beschuldigt van aanranding dmv GHB in drankje, hij verkracht geen dronken vrouwen
Al zijn tanden laten trekken onder narcose
maar zijn wij allemaal zo zuiver dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
dag 9 februari 2021 @ 19:35:53 #268
Beschuldigt van aanranding dmv GHB in drankje, hij verkracht geen dronken vrouwen
naomi staat er op die ketting tochquote:
Schuldsanering? Hij heeft toch altijd een baan gehad?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
rapporteerquote
MissyZ
Zonder te wijzen....maar er zit een luchtje aan deze vent.
Kan de vinger er nog niet op leggen.
Fout in megarode neonletters.
Die denkt de laatste dagen wel meer te bepalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Ah Michel bepaald even waar de hometrainer moet komen
En dan daarbij, dat hele huis ruikt naar oplosmiddel sinds tekkel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh my Goooooood, Matt zegt net tegen Michel: Michel, we moeten wel even checken dat er straks niet zo'n zweetlucht in de slaapkamer hangt. (als de hometrainer er komt te staan)
Alsof die godverdomme met 12 zwervers in het huis zit die net een gangbang hebben gehad.
en ten tweede, hoe the fuck kun je "checken" dat er geen zweetlucht hangt?
Bedoel je dat zijn woorden uit verband worden getrokken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef juul. het volgende:
rapporteerquote
MissyZ
Nee. Maar daarom ben ik des te meer benieuwd wat hij wel nog te bieden heeft. Het lijkt tot op heden niet zoveelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef jameshond7 het volgende:
Vergeet niet dat Matt vrij jong is he. Ik denk dat weinig 19 jarige jongens goede aansluiting zullen vinden bij dertigers
Dat is standaard. Ik ben er zo aan gewend dat als mijn vriendin nu tegen me praat, dan neem ik het op en speel ik het af met vertraagd beeld. Anders snap ik er geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie problemen met het gelijk lopen van geluid
Met een knoepert van een vis op de foto bohhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ondanks dat alles toch dé Tinderkoning van Brabant.
Even de tijdslijn terugschuiven en dan weer op de rode live klikken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie problemen met het gelijk lopen van geluid
Hij bedoelt natuurlijk .. laten we dat niet doen, want dan stinkt straks de hele slaapkamer naar zweet. Maar dat durft ie dus niet te zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh my Goooooood, Matt zegt net tegen Michel: Michel, we moeten wel even checken dat er straks niet zo'n zweetlucht in de slaapkamer hangt. (als de hometrainer er komt te staan)
Alsof die godverdomme met 12 zwervers in het huis zit die net een gangbang hebben gehad.
ALLESquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die denkt de laatste dagen wel meer te bepalen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Met een knoepert van een vis op de foto bohh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij heeft dit zelf verteldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bedoel je dat zijn woorden uit verband worden getrokken?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jerrel valt aardig door de mand, twee fragmenten achter elkaar geplakt ....![]()
Liegen en bedriegenHAHA! MeesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet de twee fragmenten en weet meteen waar het heen gaat
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik hoop Jerrel met Pat ... please .. Jerrel met Patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Ze gaan zo vastbinden aan elkaar, lachtherapie en dan hints
Jerrel graag aan nick..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Ze gaan zo vastbinden aan elkaar, lachtherapie en dan hints
Wut?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
Nee inderdaad. Even serieus, als depressie een persoon zou zijn zou die Matt heten. Als hij meelacht om een grap, vind ik het al niet meer grappig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom ben ik des te meer benieuwd wat hij wel nog te bieden heeft. Het lijkt tot op heden niet zoveel
Ik vind 'm sneuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Even serieus, als depressie een persoon zou zijn zou die Matt heten. Als hij meelacht om een grap, vind ik het al niet meer grappig.
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvullingquote:
Freggel!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
Jerrel. Gewoon Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvullingquote:
Eiwitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
En Michel neemt na zijn 2 kilo rijst nog even een bak yoghurt.
Ik rook niet, dus geen idee, maar hij vertelde 3 minuten per peukquote:ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken weg
ik ben echt een pittige rookster en ik ben bijna 24 uur wakker en ik kom niet eens aan de 60 stuks per dag
ik rook er denk ik iets van 40 om en nabij veel meer zal het niet wezen
dus hij heeft 8 uur minder door slapen en dan 60 nee geloof er geen zak van
En die halve kip was...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb haar daar nog niets zien doen. Julie opvulling
[..]
Eiwitten.
Ja dat is hij ook. Ik geloof oprecht dat het een hele goede jongen is in real life. Zorgzaam enzo. Maar in het huis is het echt he-le-maal niks.quote:
Ook eiwitquote:
nou dat ruik je echt wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
wat erg, zo weinig slaap.quote:[b]Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken weg
ik ben echt een pittige rookster en ik ben bijna 24 uur wakker en ik kom niet eens aan de 60 stuks per dag
Dit inderdaad. En ik vind het oprecht jammer. Want ik geloof ook dat hij absoluut niks kwaads in de zin heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ja dat is hij ook. Ik geloof oprecht dat het een hele goede jongen is in real life. Zorgzaam enzo. Maar in het huis is het echt he-le-maal niks.
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
MissyZ
ik blijf er bij die 60 peuken per dag kan nooit of hij gooit hele peuken wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
MissyZ
Ofwel: overbodig.quote:
Ja klopt, je hebt gelijk, ik overdrijf, sorry.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat ruik je echt wel hoor
en idd krijg je van het sporten in een ruimte wat niet echt geventileerd word een zweetlucht dus daar geef ik hem wel gelijk in.
Ik gebruikte het hier voor Michel en Juliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wie zijn jut en jul dat lees ik vaker hier
Als iedereen klaar is. Dan worden ze eerst aan elkaar vastgebonden. Lachtherapie en aansluitend hintsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Wanneer lachtherapie? Wordt een mooie denk ik
Ow, dacht dat het vastbinden al was geweest. Combineren ze vastbinden en lachtherapie?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Als iedereen klaar is. Dan worden ze eerst aan elkaar vastgebonden. Lachtherapie en aansluitend hints
ja maar daar train je wel veel mee en was ook enige wat ik leuk vond in de sportschool, stond daar het langst opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een giga bakbeest, daarvoor hadden ze 2 hometrainers kunnen plaatsen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Nick en Jerrel .....
merciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Nee hoor, er zijn al mensen op geweest in de voorraadkamerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe verrassend, Michel als eerste erop
Is maar goed dat er geen stem in dat apparaat zit. Stel je voor dat het volume een keer wat hard zou staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Mike, stelt het apparaat in: Gender... MALE!
tekkel straks: Gender? Uuuh... uuuh... OMG DIT APPARAAT IS ZO ONEERLIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |