Echt waar? Daar trappen we toch niet meer in. Zeker over de Britse variant des doods?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Rutte predikt hel en verdoemenis vanaf de kansel alsof het 1400 is.
Pagina opent niet. Denk ik door een blocker. Aan de url te zien gaat het rivm lekker door met paniek zaaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Nia het volgende:
Godver, de sneeuwstorm is nog maar net gaan liggen. https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Dan heb je Anna (een collega van mij) van rond de 60 nog niet gehoord. Die twijfelt niet aan het beleid van Rutte & Co, want zij weten immers wat het beste voor ons is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt waar? Daar trappen we toch niet meer in. Zeker over de Britse variant des doods?
[..]
Pagina opent niet. Denk ik door een blocker. Aan de url te zien gaat het rivm lekker door met paniek zaaien.
Bekijk coronatest.nl maar eens. Een simpel snotneusje is al voldoende. En zelfs al zou je geen klachten hebben, een test is zo geregeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet genoeg klachten is niet testen, dus moet je al overdrijven om een test te krijgen.
Zag het ook net, ik zet mijn aluhoedje wel vast op hoor, maar de timing is wel heel keurig. We hebben een paar dagen meer aandacht voor sneeuw en kou en een Elfstedentocht, dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Nia het volgende:
Godver, de sneeuwstorm is nog maar net gaan liggen. https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Nadat gebleken is dat de Britse variant niet zo gevaarlijk is als men al die tijd gepredikt heeft, moeten we vanaf maart weer thuisblijven omdat er een vierde golf dreigt met een Zuid Afrikaanse variant...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt waar? Daar trappen we toch niet meer in. Zeker over de Britse variant des doods?
[..]
Pagina opent niet. Denk ik door een blocker. Aan de url te zien gaat het rivm lekker door met paniek zaaien.
Daar begint het op te lijken inderdaad. Weer iemand anders die hel en verdoemenis aankondigt... kom op zeg..... denken ze dat we dat niet doorhebben ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou hier nu iemand een rooster voor zitten te maken? Wie er op welke dag de media mag opzoeken om een nieuw paniekverhaal op te halen?
Nou..."never overestimate the intelligence of the crowd" zeg ik altijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar begint het op te lijken inderdaad. Weer iemand anders die hel en verdoemenis aankondigt... kom op zeg..... denken ze dat we dat niet doorhebben ofzo?
Maar er komt storm hoor, heus!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
UK intussen al naar iets boven de 12K gedaald aan nieuwe besmettingen.
Was gister nog 15K.
In Groot-Brittanniė heeft het ook gesneeuwd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
UK intussen al naar iets boven de 12K gedaald aan nieuwe besmettingen.
Was gister nog 15K.
Lijkt me ook gewoon prettig. Weet je wat dan ook slim is? Er naar handelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:
Je kan ook blij zijn dat het mee lijkt te vallen met die Britse variant. Ik noem maar een dwarsstraat.
Komt vanzelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je wat dan ook slim is? Er naar handelen.
Alsof we een Elfstedentocht krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:35 schreef josja het volgende:
[..]
Zag het ook net, ik zet mijn aluhoedje wel vast op hoor, maar de timing is wel heel keurig. We hebben een paar dagen meer aandacht voor sneeuw en kou en een Elfstedentocht, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Lijkt mij ook, maar ik denk dat draagvlak verliezen geen goed plan is.quote:
Mja, met de verkiezingen in aantocht hoop ik eerlijk gezegd dat ze zich zo impopulair mogelijk makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ik denk dat draagvlak verliezen geen goed plan is.
De VVD? Zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, met de verkiezingen in aantocht hoop ik eerlijk gezegd dat ze zich zo impopulair mogelijk maken
Ach, alleen al de gedachte aan die vrolijke hossende Unoxmutsen verbroedert. Die goeie ouwe tijd. Komt ie ooit weer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof we een Elfstedentocht krijgen
doen alsof ze bang zijn, zie jij ze met mondkapjes in de kamer staan/zitten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 januari zaten ze daar nog op 62K.
Maar in Den Haag poepen ze de broek vol.
Dus ze weet niet hoe groot de storm is, maar wel dat het een storm is en dat hij komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef popje het volgende:
Nu.nl:
'De "storm" van de Britse coronavirusvariant is in aantocht, zegt Susan van den Hof van het RIVM dinsdag tegen NU.nl. Ondanks de nog dalende besmettingscijfers is het belangrijk "dat we niet in slaap gesust worden". De epidemioloog zegt niet te weten "hoe groot de storm is, maar we weten dat die eraan komt".'
Het gaat stormen! Buig je! We gaan allemaal dood! Het lijkt inderdaad wel of ze elke dag weer een alarmbericht de wereld in moeten sturen. We kunnen het ons uiteraard niet permitteren om ons een dag geen 'grote zorgen' te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |