Nah, vergeleken de rest is hij nog heel fit, zit er nu 4 dagen in dus heeft mentaal nog niets meegemaakt in dat huis. Wel leuk dat hij nu zo'n grote bek heeft maar dat gaat hij niet lang volhouden.quote:
Ja eens, en dat mag best een toontje lager.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry Michel
Is echt wel het alfa mannetje die echt even overal over heen moet piesen
Lastig om toe te geven maar Jerrol heeft inderdaad wel gelijk ja, Michel denkt alles te kunnen bepalen, wat voor iedereen goed en gezond is.quote:
Michel ging weer eens zagen over BB. Dat ze niet alles duidelijk in een lijstje hadden staan of zo.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
En dit allemaal omdat Jill geen ruggengraat heeft en niet zelf het leukste voor haar durft kiezen.
Heeft er niet 1 een ruggengraat.. behalve tarrel op dit momentquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
En dit allemaal omdat Jill geen ruggengraat heeft en niet zelf het leukste voor haar durft kiezen.
Video van opa ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
"Ons volk" kan gewoon niet zo goed tegen onderdrukkingquote:
Eens, sinds hij die harem om zich heen heeft verzameld wordt hij anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef spapaars het volgende:
Helemaal niet erg dat Michel wat tegengas krijgt.
Zit daar het mooie meneertje te spelen met een wat nare arrogantie.
Ik had al Videoland en kreeg de streams er 'gratis' bij. Nog beterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
Over relletjes gesproken; ik heb gratis streams, maar als ik Videoland had genomen om BB te kunnen zien, dan was ik toch wel in opstand gekomen
Vergeet ie af en toe dat t een spel is en dat niet alles eerlijk hoeft te zijn? Er zitten nou eenmaal vaak addertjes oner t gras en haken en ogen aan dingen. Da's bewust.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Michel ging weer eens zagen over BB. Dat ze niet alles duidelijk in een lijstje hadden staan of zo.
En straks bij een 1 tegen 1 met michel weer zeggen dat heb ik niet zo bedoeld, komt door mijn jeugd, schild enzo...quote:
Leg die baksteen neer D, leg neer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
Over relletjes gesproken; ik heb gratis streams, maar als ik Videoland had genomen om BB te kunnen zien, dan was ik toch wel in opstand gekomen
Nquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Amputalent het volgende:
Hoeveel heeft die jerrel gisteren eigenlijk verdient met dat boodschappenspel?
niks omdat iedereen maar 1 keer mocht van Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Amputalent het volgende:
Hoeveel heeft die jerrel gisteren eigenlijk verdient met dat boodschappenspel?
Tijdelijk, zei Jill.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:15 schreef Kefke04 het volgende:
Wat een vervelend kereltje die ferrel ik denk nog steeds dat die hometrainer niet voor een dag is.
Heeft ie op zich gelijk in. Als bij het ene duidelijk aangegeven staat dat het voor 1 dag is had dat ook bij de anderen moeten staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Michel ging weer eens zagen over BB. Dat ze niet alles duidelijk in een lijstje hadden staan of zo.
Absolute power corrupts absolutely.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens, sinds hij die harem om zich heen heeft verzameld wordt hij anders.
Maakt niet uit.. hij durfde het nu wel.. tegen over deel K4 en Gertquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En straks bij een 1 tegen 1 met michel weer zeggen dat heb ik niet zo bedoeld, komt door mijn jeugd, schild enzo...
We wachten af
hij lag op de bank buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
VInd wel mooi dat Jerrel het gewoon in de groep doet ipv achter mensen hun rug
Ach ja, voor die 5eu... prima, ook nog even er ist wieder da kunnen kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
Jill heeft gekozen wat Michel wilde. En nu heeft hij dus een kat in de zak gekozen. Lachen tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill heeft geen ruggengraat, bb komt met een naaistreek en nu is het Michels schuld en is iedereen hier team Tekkel? T zal wel hoor
RedBull blijkbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:17 schreef viseenoptie het volgende:
Wie heeft er een drone met live beeld?
Vertel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:16 schreef jameshond7 het volgende:
haha vies boos, lekker gedaan BB
1000+ voor eten was BB het niet zo mee eens, dus hij heeft ze lekker genaaid
Nou valt ook wel mee hoor..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Juan_Roman het volgende:
Michel is best wel dominant, maar gij brengt het wel op een correcte manier.
En wanneer er iets is zegt hij het ook face tot face ipv constant achter de rug te gaan praten.
De enige die daar t anwtoord op weet is Jill. Of misschien zelfs die niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:15 schreef Kefke04 het volgende:
Wat een vervelend kereltje die ferrel ik denk nog steeds dat die hometrainer niet voor een dag is.
Ik wel vreemd dat Jill alsnog voor die hometrainer is gegaan, terwijl duidelijk was dat Michel en consorten niet iets voor 1 dag wilden hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill heeft gekozen wat Michel wilde. En nu heeft hij dus een kat in de zak gekozen. Lachen toch
Wel nee, hij moet janken en vanmorgen moest hij al spugen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft er niet 1 een ruggengraat.. behalve tarrel op dit moment
Jerrel weg en Michel gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:16 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoop dan wel echt dat er iets ergs is gebeurt! Zoals Michel die Jerrel over het hek heeft gesmeten
ongesteld zeker..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel nee, hij moet janken en vanmorgen moest hij al spugen....
Het ding is... Michel heeft niks tegen dominante hetero mannen. Toevallig liet hij dat vanochtend al heel duidelijk weten aan Zoey. "Ik heb ook een mening" kwam meermaals langsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Juan_Roman het volgende:
Michel is best wel dominant, maar gij brengt het wel op een correcte manier.
En wanneer er iets is zegt hij het ook face tot face ipv constant achter de rug te gaan praten.
Dat kreeg ze te horen nadat ze het had doorgegeven begreep ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik wel vreemd dat Jill alsnog voor die hometrainer is gegaan, terwijl duidelijk was dat Michel en consorten niet iets voor 1 dag wilden hebben
Ze hadden veel meer opgehaald met het boodschappenspel dat wat BB voor ogen had. Nu heeft de productie 800 euro terug in ruil voor 1 dagje hometrainerquote:
Nee hoor, er was gewoon niemand die z’n bek open trok dat ze wat anders wilde, dan moet je niet achteraf komen janken van ik wilde die hometrainer niet. Dan had je dat op dat moment moeten zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill heeft gekozen wat Michel wilde. En nu heeft hij dus een kat in de zak gekozen. Lachen toch
Nou dat dus. Jerrel is zelf een rat....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill heeft geen ruggengraat, bb komt met een naaistreek en nu is het Michels schuld en is iedereen hier team Tekkel? T zal wel hoor
dat is iets heel anders dan voor 1 dagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zegt tegen jerrel;"die hometrainer blijft niet eens"
oei dat kan BB niet makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kreeg ze te horen nadat ze het had doorgegeven begreep ik.
Hij trok 'm terugquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
Michel was wel wat dwingend net met zijn meerderheid beslist. Hij had het ook anders kunnen brengen. Ik snap heel goed dat Jill van streek is met haar persoonlijkheid. Ook al heeft hij misschien gelijk, op deze manier heeft zij geen keuze. Die f**ng fiets of anders sta je slecht in de groep. Alles voor het groepsbelang.
Dat gastje is erin gezet om de boel op te fucken. Leuk nee, maar wel weer leuk. Snappen jullie het nogquote:
Bood gelijk zijn excuus aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
En Jerrel begint weer met het K woord
Ik snap je volkomenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gastje is erin gezet om de boel op te fucken. Leuk nee, maar wel weer leuk. Snappen jullie het nog
Iets met schreeuwen over hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb dit gemist, wat heeft Patje gedaan tegen Jerrell?
Zegt genoeg over dat ventje. Verwacht respect voor zijn uiterlijke bezigheden, maar dat hoeft hij niet te verwachten. Het is gewoon een schijtvlek en die veeg je meestal weg. Geen respect voor dat ventjequote:
Omdat half uur soundlockquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
Waaaaarom ben ik in slaap gevallen!!!
Zo mee eens. Hij vroeg heeft iemand een ander voor stel of andere wens. Ja Zoey wou spellen. Prima Thomas wat wil jij en die kwam met weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:20 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Nee hoor, er was gewoon niemand die z’n bek open trok dat ze wat anders wilde, dan moet je niet achteraf komen janken van ik wilde die hometrainer niet. Dan had je dat op dat moment moeten zeggen
En zijn fixatie op Michel, wat we gelijk in het begin al doorhadden. Nu vlamt hij gelijk op en gaat los. Kon zich niet meer inhouden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:21 schreef jameshond7 het volgende:
Nu krijgen we de echte Jerrel te zien![]()
Omdat hij niet tegen dat soort dominant gedrag kan? Ben het hem eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:23 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel heeft net zich zelf genomineerd voor volgende week mooi zo.
Hij trok t meteen terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:22 schreef JimLaFleur het volgende:
En Jerrel scheld weer met kanker ben er nu echt helemaal klaar mee
Maar het kwaad was al geschied. Geeft wel een beetje aan hoe het ventje isquote:
Als hij er nu in blijft terwijl Theo er uit is gegaan (Sowieso is hij er wél gewoon uitgeknikkerd door BB maar dat mag hij niet zeggen) stop ik met kijken.quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij trok t meteen terug.
Half Nederland scheld met dat woord, of tering, of tyfus.
Is t netjes? Nee. Moet ie er op letten? Ja. Deed ie dat net ook? Ja, 3 sec te laat
Ja want Jerrel heeft z'n kruis bij iemand in het gezicht gedrukt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als hij er nu in blijft terwijl Theo er uit is gegaan (Sowieso is hij er wél gewoon uitgeknikkerd door BB maar dat mag hij niet zeggen) stop ik met kijken.
Heeft hij gewoon een punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:24 schreef Benny het volgende:
Patrick heeft tegen Jill gezegd: "Als je dit niet aan kunt moet je ook geen huismeester zijn"
Hij is toch ook homo? Jullie moeten niet meteen op de kast gaan zitten wanneer het woord ter sprake komt. Kanker zeggen vindt je minder erg? Even bij de les blijven en ga niet op de kast zitten. Ik ben Hetero en jij bent homo. Zie het niet als discriminatie. Goed bedoeld deze posting.quote:
En studentenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alleen tokkies schelden daarmee. En het daarna terugtrekken is niet omdat je er zelf niet achter staat, maar omdat je weet dat het maatschappelijk niet wordt geaccepteerd.
Net zo triest als met kanker gaan gooien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he. Zo triest om het op iemands geaardeid te gooien
En omdat de productie al tegen hem heeft gezegt dat die dat niet meer moet doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alleen tokkies schelden daarmee. En het daarna terugtrekken is niet omdat je er zelf niet achter staat, maar omdat je weet dat het maatschappelijk niet wordt geaccepteerd.
Michelquote:
Voilaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is toch ook homo? Jullie moeten niet meteen op de kast gaan zitten wanneer het woord ter sprake komt. Kanker zeggen vindt je minder erg? Even bij de les blijven en ga niet op de kast zitten. Ik ben Hetero en jij bent homo. Zie het niet als discriminatie. Goed bedoeld deze posting.
ja dat hij net helemaal met de andere mee aan het praten was en dan weer met hun.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze het nu over matt ook als jongste ?
Patrick geloof ik.quote:
Bull shit.. meisje is gewoon onzeker en voelt zich onder druk gezet..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon een punt.
Michel, omdat hij doet alsof hij er voor het groepsbelang is terwijl het daadwerkelijk -volgens Thomas- voor z'n eigenbelang isquote:
klopt, mijn ouders zijn er allebij aan overleden, maar ook ik scheld af en toe wel eens met kanker. Toen ik het telefoontje over mijn ma kreeg, heb ik 5 minuten lang alleen maar dat woord looen schreeuwen, dat heet emotiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij trok t meteen terug.
Half Nederland scheld met dat woord, of tering, of tyfus.
Is t netjes? Nee. Moet ie er op letten? Ja. Deed ie dat net ook? Ja, 3 sec te laat
Sorry, maar schelden met homo of nicht of vetklep is voor mij net zo erg als schelden met kanker. Je moet gewoon niet gaan schelden, of dat nu een ziekte is of een geaardheid of een lichaamsbouw. Dat enorme taboe op t woordje kanker... het is geen heiligere ziekte dan de rest hoor (en ik spreek net zo goed als mens die er andere aan verloren heeft).
Alleen Tokkies en half Den Haag en Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een onzin
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Michel, omdat hij doet alsof hij er voor het groepsbelang is terwijl het daadwerkelijk -volgens Thomas- voor z'n eigenbelang is
Hehe, succes met 2 streams terug kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
pff, ben ff een uurtje weg en ze hebben allemaal ruzie?
Bull shit echt bull shit. Mannetjes zijn dan te snel op hun aanhangsel getrapt.. dat zorgt voor problemenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef TheRacingElf het volgende:
Dit is het ultieme voorbeeld waarom een vrouwenquotum in het bedrijfsleven een slecht idee is
"We" hebben zo lang in de kast gezeten dat we er idd snel op gaan ook somsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is toch ook homo? Jullie moeten niet meteen op de kast gaan zitten wanneer het woord ter sprake komt. Kanker zeggen vindt je minder erg? Even bij de les blijven en ga niet op de kast zitten. Ik ben Hetero en jij bent homo. Zie het niet als discriminatie. Goed bedoeld deze posting.
Liese zegt; "wat een zever, dat is een gezever, dat vind ik belachelijk"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Oh mag hij nu langer blijven die hometrainer. Michel zegt dat nick naar huis had gegaan als die hometrainer na 1 dag weg had gedaan. Liese zegt wat een gelul
Je zal maar 24/7 op elkaars lip zitten. Dan krijg je dit en daar zitten we op te wachtenquote:
Daaruit haalde ik ook dat ie toch langer mag blijvenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Oh mag hij nu langer blijven die hometrainer. Michel zegt dat nick naar huis had gegaan als die hometrainer na 1 dag weg had gedaan. Liese zegt wat een gelul
Ik heb geen ideequote:
Relnicht is idd een betere benamingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"We" hebben zo lang in de kast gezeten dat we er idd snel op gaan ook soms
Komt omdat 9 van de 10x het woord met een dikke negatieve connotatie wordt geroepen.
Slechte en stomem dingen zijn "zo gay" en als je iets stoms doet dan ben je "een homo".
Bijna synoniem voor een willekeurig ander scheldwoord.
En dan is dat een behoorlijk triggerpunt.
Ik heb zelden meegemaakt dat de aanduiding "die homo" in een zin als iets positiefs of sterker nog als iets neutraals wordt gebruikt. Als dat nu hier wel was, ok.
Wat dat betreft ben ik dan wel als Jerrel: Als ik iets zie, dan zeg ik 't.
Je hebt gewoon als homo leren vechten tegen dat soort dingen.
En nee, da's idd niet altijd terecht.
Tussen de streamlocks door is dat ook wat ik er van heb beggrepen en Patje heeft blijkbaar gezegd dat Jill het huismeesterschap niet aankan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef Whuzz het volgende:
Ok, begrijp ik het dus goed dat:
- Jill is gezwicht voor terrormichel de baas en voor de hometrainer koos
- Die hometrainer toen maar voor 1 dag bleek te zijn
- Die 1 dag daarna is teruggedraaid?
en dat jerrel woorden heeft verdraaid naar jillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Tussen de streamlocks door is dat ook wat ik er van heb beggrepen en Patje heeft blijkbaar gezegd dat Jill het huismeesterschap niet aankan.
Ik kan 't hebben hoorquote:
Jij verwoord het beter dan ik, maar op dit punt hetken ik ook wel iets van mij in Jerrelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat 9 van de 10x het woord met een dikke negatieve connotatie wordt geroepen.
Slechte en stomem dingen zijn "zo gay" en als je iets stoms doet dan ben je "een homo".
Ik heb zelden meegemaakt dat de aanduiding "die homo" in een zin als iets positiefs of sterker nog als iets neutraals wordt gebruikt. Als dat nu hier wel was, ok.
Hele goede zet om eerst die tablet te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit voor de nominaties gaat betekenen
Kan ook nog zijn dat Jill weer eens iets niet goed begrijptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef Whuzz het volgende:
Ok, begrijp ik het dus goed dat:
- Jill is gezwicht voor terrormichel de baas en voor de hometrainer koos
- Die hometrainer toen maar voor 1 dag bleek te zijn
- Die 1 dag daarna is teruggedraaid?
Volgens mike die er bij stond heeft hij dat niet gezegdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
Heeft pat het nu wel of niet gezegd... het wordt enorm verwarrend zo..
wie kijkt stream 2..
Dan moet je ook niet klagen als er iemand Homo zegt. Ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
klopt, mijn ouders zijn er allebij aan overleden, maar ook ik scheld af en toe wel eens met kanker. Toen ik het telefoontje over mijn ma kreeg, heb ik 5 minuten lang alleen maar dat woord looen schreeuwen, dat heet emotie
Volgens mij gaat het ook Michel die iets gezegd heeft en niet Pat. Maar dat is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mike die er bij stond heeft hij dat niet gezegd
Mike geloof ik ook totaal niet.. die switcht bij elk gesprekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mike die er bij stond heeft hij dat niet gezegd
Als zo iemand tegen mij zou schelden zou ik 'm recht in zijn gezicht uitlachenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan 't hebben hoorDat woord is een soort geuzennaam.
Jerrel ook, maar die gaat dan wel eers schelden tegen je
Dus je hebt een soort van vrijbriefje om er tegen te vechten. Ik snap je punt oprecht, maar dat geeft je geen recht op. Sta erbovenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je benadrukken dat iemand homo is als het totaal niet relevant is op dat moment. Als je constant moet zeggen dat iemand homo is dan komt dat ontzettend denigrerend over. Zeker omdat het zo vaak in een negatieve context wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Heel erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jij verwoord het beter dan ik, maar op dit punt hetken ik ook wel iets van mij in Jerrel
Mensen zoals Matt stemden mee omdat ze dachten dat de rest dat wilden en ze er zelf geen probleem mee zouden hebben. De meesten wisten ook wel dat ze er zelf geen gebruik van zouden makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef TheRacingElf het volgende:
Er waren 6 mensen die voor de hometrainer stemde he, niet alleen Michel.
Omdat ie steeds tegen BB ingaat? (en wij een SL krijgen).quote:
Ik zou daar dan niet trots op zijn. Als je uitdeelt, moet je ook kunnen ontvangen. Nie gaan janken wanneer iets niet in het straatje past, toon dan ook aan dat je een kerel bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jij verwoord het beter dan ik, maar op dit punt hetken ik ook wel iets van mij in Jerrel
hoe zelfvoldaan hij ook erbij kijkt, zo van; 'ik heb het voor mekaar"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel: De rotten eieren moeten er worden uitgehaald... Het enige rotten ei is hijzelf
Wow. Zou ie dat gezegd hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Als je je geaardheid zo enorm uitdraagt dan is het niet vreemd dat mensen je zo aanduidenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou je benadrukken dat iemand homo is als het totaal niet relevant is op dat moment. Als je constant moet zeggen dat iemand homo is dan komt dat ontzettend denigrerend over. Zeker omdat het zo vaak in een negatieve context wordt gebruikt.
Het valt me sowieso op hier. Er wordt over iedereen wat gezegd, maar gaat het om een homofiele bewoner dan is het gelijk "die nicht" of "die homo". Noem mensen gewoon bij hun naam in plaats van hun gaardheid
Nee, had met Jowi inderdaad meer, maar hij ging die strijd maar niet aan, en liey zich ondersneeuwen door Naat, snapjuhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heel erg.
Daar komt mijn verdedigen van Jerrel ook wel een beetje vandaan, ik herken t gedrag.
Maar als ik in de echte wereld hem tegen zou komen, zouden we echt geen vrienden zijn
Had het er gisteren zelfs over met vrienden dat ik t jammer vond dat Jerrel niet gewoon zo'n leuke toffe gozer was als bv Jowie. Dat ik me bijan voel alsof hij me in dit huis vertegewoordigd, puur omdat ie gay is. En al mijn vrienden konden beamen dat ze zich zo voelen als er "een homo" op tv is. Dat ze dan hopen dat ie leuk is op tv, zodat sommige mensen gaan denken "Zie je? We zijn zo erg nog niet".
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
Naomi houdt zich afzijdig. Slim, want die vergeten ze straks te nomineren.
Het is een discussiepunt, wat hier niet besproken moet worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou je benadrukken dat iemand homo is als het totaal niet relevant is op dat moment. Als je constant moet zeggen dat iemand homo is dan komt dat ontzettend denigrerend over. Zeker omdat het zo vaak in een negatieve context wordt gebruikt.
Het valt me sowieso op hier. Er wordt over iedereen wat gezegd, maar gaat het om een homofiele bewoner dan is het gelijk "die nicht" of "die homo". Noem mensen gewoon bij hun naam in plaats van hun gaardheid
griezelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:40 schreef Ireth het volgende:
Jill moet van Jerrel wel even duidelijk maken dat ie kwam steunen en niet kwam stoken!Anders vertrekt ie!
Even daarvoor zegt ie dat Jill niet over zich heen moet laten lopen!
Waarvan aktequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je geaardheid zo enorm uitdraagt dan is het niet vreemd dat mensen je zo aanduiden
Als je toch oprecht iets niet gezegd hebt waarom dan weglopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:40 schreef greysbones het volgende:
Patje kan ook niet tegen tegenspraak.. dan loopt hij dus boos weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |