Nah, vergeleken de rest is hij nog heel fit, zit er nu 4 dagen in dus heeft mentaal nog niets meegemaakt in dat huis. Wel leuk dat hij nu zo'n grote bek heeft maar dat gaat hij niet lang volhouden.quote:
Ja eens, en dat mag best een toontje lager.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry Michel
Is echt wel het alfa mannetje die echt even overal over heen moet piesen
Lastig om toe te geven maar Jerrol heeft inderdaad wel gelijk ja, Michel denkt alles te kunnen bepalen, wat voor iedereen goed en gezond is.quote:
Michel ging weer eens zagen over BB. Dat ze niet alles duidelijk in een lijstje hadden staan of zo.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
En dit allemaal omdat Jill geen ruggengraat heeft en niet zelf het leukste voor haar durft kiezen.
Heeft er niet 1 een ruggengraat.. behalve tarrel op dit momentquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
En dit allemaal omdat Jill geen ruggengraat heeft en niet zelf het leukste voor haar durft kiezen.
Video van opa ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef aswesleep het volgende:
"Ons volk" kan gewoon niet zo goed tegen onderdrukkingquote:
Eens, sinds hij die harem om zich heen heeft verzameld wordt hij anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef spapaars het volgende:
Helemaal niet erg dat Michel wat tegengas krijgt.
Zit daar het mooie meneertje te spelen met een wat nare arrogantie.
Ik had al Videoland en kreeg de streams er 'gratis' bij. Nog beterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
Over relletjes gesproken; ik heb gratis streams, maar als ik Videoland had genomen om BB te kunnen zien, dan was ik toch wel in opstand gekomen
Vergeet ie af en toe dat t een spel is en dat niet alles eerlijk hoeft te zijn? Er zitten nou eenmaal vaak addertjes oner t gras en haken en ogen aan dingen. Da's bewust.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Michel ging weer eens zagen over BB. Dat ze niet alles duidelijk in een lijstje hadden staan of zo.
En straks bij een 1 tegen 1 met michel weer zeggen dat heb ik niet zo bedoeld, komt door mijn jeugd, schild enzo...quote:
Leg die baksteen neer D, leg neer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
Over relletjes gesproken; ik heb gratis streams, maar als ik Videoland had genomen om BB te kunnen zien, dan was ik toch wel in opstand gekomen
Nquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Amputalent het volgende:
Hoeveel heeft die jerrel gisteren eigenlijk verdient met dat boodschappenspel?
niks omdat iedereen maar 1 keer mocht van Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Amputalent het volgende:
Hoeveel heeft die jerrel gisteren eigenlijk verdient met dat boodschappenspel?
Tijdelijk, zei Jill.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:15 schreef Kefke04 het volgende:
Wat een vervelend kereltje die ferrel ik denk nog steeds dat die hometrainer niet voor een dag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |