Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
Zojuist voor 1,97 iets besteld op ali express
Stukje klimaatvervuiling
Klootzak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
[ afbeelding ]
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde net wel even komen posten hier. Ik ben namelijk geblokkeerd door FVD op Twitter.
Ik ben woest, ziedend, mad, compleet door het lint aan het gaan hier.
@:GGMM
@:Scrummie
@:maxi-mus
@:KingRoland
@:Caland
Het enige wat ik me kan heugen is dat ik een tijd geleden op een tweet van ze had gereageerd. 'Wat een gevaarlijke club zijn jullie toch'. Nog een dikke vette like van user @wateropmars voor gekregen.quote:
Je zit in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan heugen is dat ik een tijd geleden op een tweet van ze had gereageerd. 'Wat een gevaarlijke club zijn jullie toch'. Nog een dikke vette like van user @:wateropmars voor gekregen.
En nu de deksel op de neus. Wat een kutdag is dit.
Zeker net als @GGMM aan het dreigen geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde net wel even komen posten hier. Ik ben namelijk geblokkeerd door FVD op Twitter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-utrechter~a51dc9a2/quote:Toen Edwin hoorde dat hij doodging, vroeg hij een Ajax-shirt: 'Liever een Ajacied dood dan een Utrechter'
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-utrechter~a51dc9a2/
Al besproken hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@Nouriquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt hier flink gedemoniseerd. @KingRolandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft Baudet kanker toegewenst en zijn familieleden bedreigd.
Aldus Koert Westerman
Dat is echt een hele oude grap.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje vergezocht deze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder is ook oud maar doet het nog goed, je punt?
Nee matigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet best.quote:
Doe toch normaal man, debiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Oh, trouwens :
Bitcoin
@:aTypisch
Oh, trouwens :
Vechain
@:Wereldgozer
Haha. Check deze fluitketel @fetXquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe toch normaal man, debiel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
Maar waarom heeft de FVD je nou geblokkeerd dan
Waren ze je Vechain idioterie zat?
#shitcoin
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit
CORRED
@:zipportal
????????????????????????????quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je bijdehand wil doen kan je beter een relevant gifje zoeken
Oh ik dacht juist dat jij van de bitcoin was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
????????????????????????????
dit gifje was bedoeld als steun voor je opmerking
jammer dat je dit verkeerd opvat
nee dat is voor criminelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat jij van de bitcoin was.
Mijn excuses!
Die garmin die ik gebruik met hardlopen heeft zo'n rubber vastzetdingetje (geen idee hoe ik dat noem) om het bandje in te steken aan het uiteinde en die is kapot gegaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
[ afbeelding ]
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
Maar waarom heeft de FVD je nou geblokkeerd dan
Waren ze je Vechain idioterie zat?
#shitcoin
Als ik dat gifje bookmark kom ik alleen rechtstreeks op die pagina uit en kan ik hem niet meer kopieren+plakken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke gif, die zet ik thuis even in mijn favorieten
Leuk verhaal, FOK!basic user.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Hou je hond gewoon aangelijnd, doos
+8% in satsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Oh, trouwens :
Bitcoin
@:aTypisch
Oh, trouwens :
Vechain
@:Wereldgozer
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik dat gifje bookmark kom ik alleen rechtstreeks op die pagina uit en kan ik hem niet meer kopieren+plakken?
Heb jij daar een oplossing voor. /digibeetout
Deze vind ik niet zo leuk dus ga ik niet bookmarkenquote:
Dat lukt je toch niet dus dat scheeltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo leuk dus ga ik niet bookmarken
Ben ik gewoon heel eerlijk in
wanneer implementeert danny vtho/vet in het betalingssysteem?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie toch weer een hoop sterretjes (hi ha ho) naast verschillende usernamen wiens abonnement onlangs afliep.
Is user @:Scrummie weer als een big spender tekeer gegaan?
@Dannyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wanneer implementeert danny vtho/vet in het betalingssysteem?
Gele ster dankzij @Cocoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie toch weer een hoop sterretjes (hi ha ho) naast verschillende usernamen wiens abonnement onlangs afliep.
Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
quote:Mijn Klacht:
Na veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.
sinbaddebanaan
Beetje jammer dat na 6 jaar de klacht nog steeds niet in behandeling is!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
https://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/fok-komt-beloftes-niet-na/
[..]
KLB-humorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
SHOEDRAMAquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gekozen onderwerp
Klanten service
Natasja
Ik geef deze mail een 10/10
@:coco @:maxi-mus @:buitendam
Die ging vast naar het COR topic.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er reed hier net vrij hard een auto door de straat met een snowboarder erachter.
TILBURGED!
@:zipportal @:caland
besteltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
Gast....
https://www.easytoys.nl/the-deluxe-extreme-kuisheidskooi-p-21257/
[ afbeelding ]
Deze bestelt voor @:Muskusboktor57 sleuteltje weggooien.
jezusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
Gast....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
Oh wacht die lukt wel
Maar ik heb bijvoorbeeld deze in mijn bookmarks:
https://imgur.com/eTOUbH4
EN DAAR KAN IK HELEMAAL NIKS MEE
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Moderator @:lenny_leonard grijpt in.
Met scrotum kamer, anale plug en urinebuis stimulatorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
Gast....
[ afbeelding ]
Tot morgen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de bruine bonensoep te pruttelen
quote:
Mashed potatoes, sjnitsel & pubic hair.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat wordt morgen ook pruttelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Natasja houdt de klant binnen, niet aan het lijntje. zij verdient een pluim.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gekozen onderwerp
Klanten service
Natasja
Ik geef deze mail een 10/10
@:coco @:maxi-mus @:buitendam
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is alle actie weer over? Dan kan ik namelijk weer komen posten.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes en een groenteratatouille
@:drizzt
Je vieze dikke prostituerende moeder.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gif opgeslagen![]()
(met één sleep naar mijn bladwijzers @:caland)
Ik heb dat gifje wat je zocht hierboven ergens geplaatst.quote:
Ik ook, dik verdiend.quote:
Iets uitgeschotenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klassiekertje, wel netjes de rijst gewogen?
Smerig dik varken.quote:
niemand had ook aan zien komen dat er sneeuw lag, dat is echt pech hebben!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef Scrummie het volgende:
Met de auto naar ouders gegaan. Lopend terug.
Straat daar lag nog helemaal vol met sneeuw. Was geen doorkomen aan, na hulp tot de parkeerplaats gekomen. Teringsneeuw.
jij laat ook geen kans liggen om een ander te irriteren he.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niemand had ook aan zien komen dat er sneeuw lag, dat is echt pech hebben!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
jij laat ook geen kans liggen om een ander te irriteren he.
Als je dan godverdomme toch bijdehand loopt te doen, lees dan ook even heel bijdehand de zin dat *daar* de staat nog vol lag met sneeuw, en verder dus helemaal nergens. Met je teringkop. Hopelijk stik je in een satoshi.
Het was jou ontgaan dat het gesneeuwd heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef Scrummie het volgende:
Met de auto naar ouders gegaan. Lopend terug.
Straat daar lag nog helemaal vol met sneeuw. Was geen doorkomen aan, na hulp tot de parkeerplaats gekomen. Teringsneeuw.
Stik ook maar in een satoshi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was jou ontgaan dat het gesneeuwd heeft?
Like gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dan godverdomme toch bijdehand loopt te doen, lees dan ook even heel bijdehand de zin dat *daar* de straat nog vol lag met sneeuw, en verder dus helemaal nergens. Met je teringkop. Hopelijk stik je in een satoshi.
[..]
Als je dan godverdomme toch bijdehand loopt te doen, lees dan ook even heel bijdehand de zin dat *daar* de straat nog vol lag met sneeuw, en verder dus helemaal nergens. Met je teringkop. Hopelijk stik je in een satoshi.
[..]
Definieer 'snoeihard'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
Ja
Ik zet even een snoeihard livesetje op en ga een uurtje sporten
@:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Lol waaromquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Kan ik waarderen. Like gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt Miss K8 op q-base 2017
Even ter info
@:jancees
Hij doet alsof hij mr bigstar is op twitterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt hier flink gedemoniseerd. @:kingroland
Beetje zoals René op dit forum.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij mr bigstar is op twitter
Toch snap ik nog steeds niet waarom René hem en zijn familie heeft bedreigd, ik vind dat wel wat ver gaan.quote:
Dit vraagt iedereen zich af makker. Koert is de vriendelijkheid zelve. Niemand heeft dit ook zien aankomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch snap ik nog steeds niet waarom René hem en zijn familie heeft bedreigd, ik vind dat wel wat ver gaan.
Waar sport je? In je woonkamer? Buiten? Bij vrienden (lol, sorry maar voor de vorm vraag ik het gewoon)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Als je begint denk je godverdomme maar als je dan eenmaal klaar bent voel je je top en ben je weer blij dat je het gedaan hebt!
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:kingroland
Inderdaad dit MOETEN WIJ WETEN. Film je sportplek. Leuke rubriek. Upload maar op Dumpert.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar sport je? In je woonkamer? Buiten? Bij vrienden (lol, sorry maar voor de vorm vraag ik het gewoon)
quote:
Kerk. Samen met @KingRolandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar sport je? In je woonkamer? Buiten? Bij vrienden (lol, sorry maar voor de vorm vraag ik het gewoon)
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Als je begint denk je godverdomme maar als je dan eenmaal klaar bent voel je je top en ben je weer blij dat je het gedaan hebt!
@:caland @:jojoortje @:onlogisch @:kingroland
Geeft mensen bedreigen je eenzelfde soort kick?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch snap ik nog steeds niet waarom René hem en zijn familie heeft bedreigd, ik vind dat wel wat ver gaan.
Ik ben groot voorstander van shootouts boven strafschoppen. Dit heeft veel meer met voetbal te maken en is veel beter te trainen.quote:
Het lijkt me een stuk makkelijker, zegt mijn onderbuik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van shootouts boven strafschoppen. Dit heeft veel meer met voetbal te maken en is veel beter te trainen.
In jouw hoofd is het altijd FEEquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sorry ik dacht ik in FEE was
@:lenny_leonard
10.40-12.40 hier (dumbells)quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef onlogisch het volgende:
Bezorgtijd 10:55-12:55 uur
@:Scrummie (een lamp)
Is ELF al open?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Erg leuke nieuwe Deukkie.
@:flippiee
ik ga thee makenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die vragen of ELF open is.
Wat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die vragen of ELF open is.
Ik ben tegen Jeff Bezos, dus automatisch #TeamElonquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm zojuist een bestelling geplaatst bij Azerty.
Op Amazon was het product ¤ 1,84 goedkoper. Maar die kunnen de tering krijgen.
@:kingroland
Pittige meningen interesseren mij nietsquote:
Wat goed van jou om niet een bedrijf te steunen dat uit is op het vernielen van de concurrentie en uiteindelijk handelt ten nadele van de consument.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm zojuist een bestelling geplaatst bij Azerty.
Op Amazon was het product ¤ 1,84 goedkoper. Maar die kunnen de tering krijgen.
Niet gekliktquote:
niet gekliktquote:
Ik ben één pantoffel kwijt. Hoe krijg ik dat voor elkaar zeg?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb de kachel op 20 staan en heb alsnog koude voetjes
dit even ter info
Een pantoffel ja, hebben mensen van onder de 60 die nog?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben één pantoffel kwijt. Hoe krijg ik dat voor elkaar zeg?
Ik ben woest.
Niks mis met warme voeten makkerquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een pantoffel ja, hebben mensen van onder de 60 die nog?
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een pantoffel ja, hebben mensen van onder de 60 die nog?
ik zou me schamenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
https://tweedekamer2021.stemwijzer.nl/#/resultaat
Tering FvD.
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tering FvD.
Tja. Moet jij weten. Ik schaam mij niet voor mijn standpunten, dat dat overeenkomt met FvD is hun probleem.quote:
Nah, gaan we niet doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit en kom nooit meer terug.
Dat weet ik @Scrummie2.0 @Scrummie2.1quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja. Moet jij weten. Ik schaam mij niet voor mijn standpunten, dat dat overeenkomt met FvD is hun probleem.
[..]
Nah, gaan we niet doen.
Tokkiequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tering FvD.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met FvD. U was het op 21 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens. Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
Eindstand:
FvD 21
PVV 18
VVD 15
D66 15
ChristenUnie 14
PvdDieren 13
SP 13
PvdA 12
SGP 12
CDA 12
GroenLinks 11
50Plus 11
Denk 10
Ik ben woedend.
ga je het stemmen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja. Moet jij weten. Ik schaam mij niet voor mijn standpunten, dat dat overeenkomt met FvD is hun probleem.
[..]
Nah, gaan we niet doen.
Gore socialistquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groenlinks 68%
Maar ik mag Klaver niet, dus dat gaat hem niet worden.
Teken je alleen digitaal of maak je ook bomen dood om je mooie tekeningen op te maken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groenlinks 68%
Ik vind dit ook niet leuk voor de mensen die met jou in een teamsmeeting moeten zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zo een teamsmeeting met meer dan 15 personen. Ik vind dit niet leuk.
Stem Rita Verdonk dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
Maargoed. Dat het nauwelijks boven de 50% uitkomt geeft maar weer eens aan dat ik niet links of rechts ben, maar recht door zee!
Deze krijgt een like.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet leuk voor de mensen die met jou in een teamsmeeting moeten zitten.
Tip ; je kan altijd nog VVD stemmenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Proletenpartijen FvD, PVV & SGP lekker onderaan bij mij gelukkig.
SGPgodenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Proletenpartijen FvD, PVV & SGP lekker onderaan bij mij gelukkig.
worden ze wel kleinerquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zo een teamsmeeting met meer dan 15 personen. Ik vind dit niet leuk.
DigitaalGenot.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Teken je alleen digitaal of maak je ook bomen dood om je mooie tekeningen op te maken?
Nee die cultuur staat mij ook niet aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tip ; je kan altijd nog VVD stemmen
Jij deugt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groenlinks 68%
Ik sluit alleen forum uit eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
Wel grappig dat blijkbaar niemand hier gaat stemmen op een partij vanwege daadwerkelijke standpunten en partij programma's.
"ik mag die persoon niet"
"ik wil niet als tokkie overkomen"
Maar werkt wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zo met je decollete op de foto gaan als het om politiek gaat is een beetje sneu
niet mee eens, als je de kwaliteiten hebt moet je die aan de kiezer laten zienquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zo met je decollete op de foto gaan als het om politiek gaat is een beetje sneu
Jinek is het hier ook mee eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet mee eens, als je de kwaliteiten hebt moet je die aan de kiezer laten zien
@Flippieequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
1 Code Oranje
2 VVD
3 PVV
Hier heb ik een pittige mening over.
Er komt ook bij vrijwel niemand een duidelijke voorkeur uit als je goed kijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
Wel grappig dat blijkbaar niemand hier gaat stemmen op een partij vanwege daadwerkelijke standpunten en partij programma's.
Is toch logisch dat je ook naar de persoon kijkt. Je wil toch niet dat je vertegenwoordigd wordt door een racistische labiele dwaas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Hij ziet er niet echt uit als een boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We worden hier gewoon beflikkerdVBL SC influencer
Left, right, behind
Dan zet je je vinkje bij iemand anders van die partij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je ook naar de persoon kijkt. Je wil toch niet dat je vertegenwoordigd wordt door een racistische labiele dwaas.
Ik wacht even op de analyse van @RamboDirkquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
De uiers komen wel met een stukje buik
[ afbeelding ]
Die rechtsonder is toch die jongen die door zijn ouders werd opgehaald?quote:
Niemand die zich inlaat met een racistische labiele gek is een stem waard.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:10 schreef Coco het volgende:
Dan zet je je vinkje bij iemand anders van die partij.
'Attentie attentie, dit is een mededeling van de politie. Wil Peter zich naar de ingang van het Stedelijk begeven? Je moeder wacht op je.'quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die rechtsonder is toch die jongen die door zijn ouders werd opgehaald?
Gewoon een gebbetjequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
oh, op 0:15 trapt de verdachte, foto rechtsboven, een ME-er omver
Uiers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht even op de analyse van @:rambodirk
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand die zich inlaat met een racistische labiele gek is een stem waard.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
De uiers komen wel met een stukje buik
[ afbeelding ]
30 vragen.... zoveel tijd steken in politiek.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tering FvD.
Nee. Je doet je best maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
30 vragen.... zoveel tijd steken in politiek.is er ook een stemwijzer met 3 vragen?
Gereformeerde boer dat je daar in je stoel gedrukt zit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
Overigens stond JezusLeeft ook in mijn top 5
Wel moeite doen om een uitgebreid onderzoek te doen naar 'of dit een vrouw is' maar dit dan weer niet.quote:
RamboDirk heeft zijn prioriteiten niet op orde!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel moeite doen om een uitgebreid onderzoek te doen naar 'of dit een vrouw is' maar dit dan weer niet.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat @:scrummie zijn eigen politieke mening heel erg belangrijk vindt.
Sinds Baudet met de corona wappies bezig ging.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien heb ik iets gemist, ik sla weleens een post van @:Scrummie over, maar waarom is 'ie anno 2021 niet meer FvD-angehaucht?
Die is niet goed hoor, die Baudet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds Baudet met de corona wappies bezig ging.
Van Haga binnenhalen was ook niet echt handig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds Baudet met de corona wappies bezig ging.
Die schaar ik onder de 'corona wappies'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van Haga binnenhalen was ook niet echt handig.
Haar man heeft misschien ook een kinderarmpje, reflexquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie: 56 Hele Slechte Ouders - Zo moet het dus niet! foto 19:
[ afbeelding ]
Dit is een bekend plaatje.
@:danny had beter voor deze kunnen gaan.
[ afbeelding ]
Het is geen blunder, maar de onderste is denk ik wel leuker omdat je bij die andere de context een beetje mist.
[poll=1635]
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen blunder, maar de onderste is denk ik wel leuker omdat je bij die andere de context een beetje mist.
[poll=1635]
Geen probleem. (als je maar stemt)quote:
Dat zeker, ik doe mijn burgerplicht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. (als je maar stemt)
Je bent hier duidelijk heel druk mee geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[poll=1635]
Dat is niet heel erg leuk inderdaad. Ik baal hier enorm van en acht de mogelijkheid niet uitgesloten dat ik voor vandaag maar gewoon uitlog.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent hier duidelijk heel druk mee geweest.
Des te pijnlijker dat je tot nu toe 0 likes hebt ontvangen.
Dat lijkt me wel overdreven, als we dat als regel gaan hanteren dan zou @onlogisch nooit meer op Fok mogen komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg leuk inderdaad. Ik baal hier enorm van en acht de mogelijkheid niet uitgesloten dat ik voor vandaag maar gewoon uitlog.
Een echte vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |