Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef Koos1958 het volgende: Wat zitten die andere nu over die ipad en de boodschappen te kletsen. Dat is toch jill die dat beslist en niet die anderen
Andersom .. hij werd mad .. en denkt dat BB daarom nu de nieuwen heeft vrijgesteld van nominatiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Vanwege onze referenties en peers op TV. Daarom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:31 schreef viseenoptie het volgende:
Waarom mixen homo's zoveel Engelse zinnen in hun gesprek.. (Jowi-Tarrel)
Ik kan er niets aan doen, iemand heeft mijn topic-open-knop verstopt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik was net te laat
Had als TT: ode aan Whuz, de token niet-topic-opener!
Dat de nieuwe niet genomineerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Ja .. hebben ze ook nooit ontkend ... dat ze zijn gaan samenwerken nadat ze er achter kwamen dat de NL'ers dat ook deden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Niet mike maar michel tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft twijfels over Mike. Omdat hij naar iedereen gaat
* Ireth pakt de marshmallows!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel is tegen de kumbayah, ik ben tegen Ferrel dus leve de kumbayah
Nee, wel Mike. Hij kwam binnen en ging meteen proberen te binden met Mike. Hij weet het niet zo goed met hem. Beetje sneakyquote:
Niet door haarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill in tranen omdat er weer twee kampen zijn ontstaan... Goh Jill hoe zou dát nou komen?
Wie zie jij ander koken?? Het is toch logisch dat de hoofdmaaltijd en de lunch door die twee gedaan wordt en dan ook daar de boodschappen voor doet.. Of denk je dat jill kan inschatten hoeveel ze voor de hele groep moet inslaan . Trouwens ik denk niemand daar die niet hoeft te koken. Je kan toch ook vragen aan die twee van ik heb zo'n trek in ......voor een keer. Dan zullen ze heus de beroerdste niet zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.
Zjoelie of Patje, afhankelijk wie van hen tegenover Thomas komt te staan. No way dat BB Thomas laat gaan want oh wat is die toch schattig met Djillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
Gaat er om hangenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
zoey zegt zoveel, maar de stem van zoey is eigenlijk enkel belangrijk voor de 2e naam. Thomas is een certitude.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Zoey zegt tegen Jerrel dat ze Jill en Thomas er nog niet uit wil
Gaat ze toch afwijkend stemmen?!
patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Zoey weet precies wat ze doet, bij diegene die zich niet lekker voelen of zwakker is inlikken.....om alvast houvast te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Djill trok ook best wel veel naar haar toe voordat de nieuwe kwamen, maar heeft Naomi ook weer wat laten vallen.quote:
Huisregels hoeven niet leuk te zijn. Top juist dat het ergernis geeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill aan het huilen omdat niemand de huisregels leuk vindt. Jill vindt het heel moeilijk om huismeester te zijn.
Nee, nu bedoelt hij echt Mike....en die praat ook met iedereen......dat zit Jerrel ook niet lekker.quote:
Oh oke dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu bedoelt hij echt Mike....en die praat ook met iedereen......dat zit Jerrel ook niet lekker.
hoezo met de stemmen van Liese Naomi Nick Julie en Pat is thomas toch altijd genomineerdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Zoey inderdaad niet Thomas gaat stemmen.
Dat maakt de stemming opeens een stuk interessanter
Pas op..Jerrel bepaald over een poosje álles daar....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valse relnicht verstoort alleen de sfeer. Kan niks. Net als Zoey. Nu ineens de was doen. Heeft tot vorige week alleen geslapen.
Dat klopt... Maar wie tegenover Thomas komt te staan wordt wel interessantquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hoezo met de stemmen van Liese Naomi Nick Julie en Pat is thomas toch altijd genomineerd
zoey is niet nodig
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pas op..Jerrel bepaald over een poosje álles daar....
Zo blijf je ook in de picture.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Gisteren Jill die Thomas troost, vandaag Thomas die Jill troost.
LHBTXYZ-privilegequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Dan heeft hij er 6 ipv 7. De meerderheid is 5 deze week.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Zoey inderdaad niet Thomas gaat stemmen.
Dat maakt de stemming opeens een stuk interessanter
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijk
wat heeft die gedaan dan ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat de nieuwe regel (niet nomineren) is omdat hij gistermiddag helemaal los gegaan is in de DBK
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijk
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Als het weer eerlijk gaat en het publiek kan stemmen wordt hij het nooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijn
vast niet toch? Die heeft soms nog wat te zeggen..Hij en Jerrel maken momenteel BBquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.
Iedereen die er op dit moment uitvliegt behalve die tekkel is onterechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.
Zijn nog niet gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Oja en hoe is het gegaan met de boodschappen hebben de andere alles bepaald of kon jill zelf ook nog wel wat inbrengen?
ja en ik heb er echt voorgevoel over want dan kan die niet genomineerd wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijn
Vrees het ergste omdat het Thomas/Jill verhaallijntje voor programmamakers natuurlijk interessant blijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
vast niet toch? Die heeft soms nog wat te zeggen..Hij en Jerrel maken momenteel BB
Jerrel heeft gister een lang en emotioneel gesprek gehad met Big Brother. Het zou er volgens hem hard aan toe zijn gegaan. Maar het was ook een goed gesprek.quote:
Jerrel probeert te bonden met Zoey. Die hier en daar wat liet vallen over wat de musketiers hebben afgesproken.quote:en wat gebeurd er nou weer allemaal rond die relnicht met ze geroddel kan iemank kort update geven
Niemand vind haar regeltjes leukquote:en Jill aan het huilen ? en Matt er ook weer bij pffff
Ja maar iedereen moet zich juist kwaad maken, vooral wijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als het weer eerlijk gaat en het publiek kan stemmen wordt hij het nooit.
Enige manier is dat BB hem een opdracht geeft zoals Nick.
Als dat gebeurt ben ik er klaar mee.
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regie
Moet ze uitgerekend bij Zoey gaan doen, vuile slang.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill gaat nog maar eens janken, nu bij Zoey.
Een heel klein stemmetje zegt dat misschien wel eerdaags Michel naar huis gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regie
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?
Je kan altijd een topic openen om een groep FOK!ers met fakkels en hooivorken naar het BB-huis te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?
Ik ben het met je eens....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een heel klein stemmetje zegt dat misschien wel eerdaags Michel naar huis gaat.![]()
Ze hebben nu weer 5 Nederlanders .
De huismeester wordt altijd de populairste deelnemer, of middels een opdracht maar doorgaans door de popipoll van BB. Ik ga er niet vanuit dat Jerrel zoiets kan winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Koken? De huismeester gaat over de extra boodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zie jij ander koken?? Het is toch logisch dat de hoofdmaaltijd en de lunch door die twee gedaan wordt en dan ook daar de boodschappen voor doet.. Of denk je dat jill kan inschatten hoeveel ze voor de hele groep moet inslaan . Trouwens ik denk niemand daar die niet hoeft te koken. Je kan toch ook vragen aan die twee van ik heb zo'n trek in ......voor een keer. Dan zullen ze heus de beroerdste niet zijn.
Ja echt he pfffffffquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Benny het volgende:
GVD... Zelfs in de toiletten is Matt als Jill daar is
Wat dacht je? Misschien de wraaknemende Belgen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill in tranen omdat er weer twee kampen zijn ontstaan... Goh Jill hoe zou dát nou komen?
nee dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel heeft gister een lang en emotioneel gesprek gehad met Big Brother. Het zou er volgens hem hard aan toe zijn gegaan. Maar het was ook een goed gesprek.
[..]
Jerrel probeert te bonden met Zoey. Die hier en daar wat liet vallen over wat de musketiers hebben afgesproken.
Michel is volgens Jerrel een lul, omdat hij de commandant speelde in de gameroom.
Thomas mogen ze allebei
[..]
Niemand vind haar regeltjes leuk
Nog meer?
En huismeester die voor alles hulp nodig heeft en niks zelf kan bepalen.....Die ook totaal niks gedaan heeft als huismeester.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koken? De huismeester gaat over de extra boodschappen.
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Michel heeft dus tegen jill gezegd dat ze de ipad aan hem moet geven om in te vullen.
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad de kookboodschappen komen gewoon binnen. Met die ipad bestellen ze extra dingen en michel en die fanclub van hem willen dus beslissen wat er binnen komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.
Op zich een valide punt natuurlijk, maar waarom doen ze dat niet in overleg.
hij weet haar overal te vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Benny het volgende:
En jill is huismeester en die mag kiezen. Ze zei net al ik zou niet voor mezelf kiezen maar voor de groep dus ze vond het niet leuk wat michel deed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.
Op zich een valide punt natuurlijk, maar waarom doen ze dat niet in overleg.
Niet over de ipad boodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.
Nee want ik heb naomi, liese enzo zelf zien beslissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweest
Absoluut over de boodschappen. Ga maar terugkijken ..was Theo die dit heeft voorgesteld en als eerste met het tablet zat.quote:
matt bedoel jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
Wel jammer voor Mike dat hij bij niemand anders goede aansluiting denkt te kunnen vinden en daarom steeds naar Jill toe trekt. Hij is natuurlijk ook de jongste, kan best zijn dat hij onzeker is en zich veilig voelt bij Jill omdat hij zich dan niet alleen voelt.
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad de kookboodschappen komen gewoon binnen. Met die ipad bestellen ze extra dingen en michel en die fanclub van hem willen dus beslissen wat er binnen komt.
Hallelujahquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zo'n privilege bestaat helemaal niet
De regel van mensen die er nu bijna allemaal uit zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweest
Toen Thomas dat overkwam met Theo galmde BB "de huismeester bepaalt de boodschappen".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Michel heeft dus tegen jill gezegd dat ze de ipad aan hem moet geven om in te vullen.
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die Matt is net zo boeiend als een zak aardappelen, joh. Aardige gozer, maar meer niet
Wel. Bij de luxe boodschappen stond dan bijvoorbeeld zalm en dat werd dan als eerste gekozen om de "kook supplies" aan te vullen.quote:
erg he als iemand een normaal leven heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal
Zeker wel bepalen de koks daar mee wat er gekozen wordt.quote:
Ja dat is inderdaad belangrijker. Maar dan nog is het niet aan michel om dat op te eisen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.
Eten is toch belangrijker dan snoep?
De droppot binnen twee dagen leeg....maar geen normaal eten hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.
Eten is toch belangrijker dan snoep?
Als dat saai gevonden wordt blijkbaar welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg he als iemand een normaal leven heeft
Ik ken mensen die op hun vijftiende een hele rugzak vol levenservaringen hadden, heeft niets met leeftijd te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal
De kans is dan natuurlijk wel een stuk kleinerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op hun vijftiende een hele rugzak vol levenservaringen hadden, heeft niets met leeftijd te maken
*michel snaait peuk weg bij Blackprincesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
Sporten met michel![]()
*steekt peuk op*
Maar wel het goed recht van bewoners om maar over het eten te klagen .....en dat er niks meer is .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad belangrijker. Maar dan nog is het niet aan michel om dat op te eisen.
En de andere halve dagen het eraf te halenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zit zichzelf altijd halve dagen op te maken ....
Ja, het zorgt namelijk niet voor boeiende televisie. Zo'n Jowi Had nog wel eens wat heftige vethalen, van uit zijn jeugd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vorige keer was het niet eerlijk, de popi poll van jill was een noodgreep om haar huismeester te maken met daaraan immuniteit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als het weer eerlijk gaat en het publiek kan stemmen wordt hij het nooit.
Enige manier is dat BB hem een opdracht geeft zoals Nick.
Als dat gebeurt ben ik er klaar mee.
*steekt 20 peuken op*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*michel snaait peuk weg bij Blackprinces
ECHTE MARINIERS ROKEN NIET! NOW GIMME TWENTY!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja daar heb zoey dus wel gelijk in dat gaat niet gebeuren en dan hoop ik dat haar karakter het dan ook overneemt zometeen en jill helpt en er wat van zegtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Niet aan jou om te bepalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zeker wel bepalen de koks daar mee wat er gekozen wordt.
Je postgeschiedenis verraadt duidelijk dat je niet aandachtig en genoeg kijkt.
Ofwel post je correct, ofwel hou je dit soort onzin voor jezelf.
Was vast Jerrelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo dan wie vloekte er zo grof
Niet. De koks bepalen niks. Ze kunnen het vragen aan de huismeester. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zeker wel bepalen de koks daar mee wat er gekozen wordt.
Je postgeschiedenis verraadt duidelijk dat je niet aandachtig en genoeg kijkt.
Ofwel post je correct, ofwel hou je dit soort onzin voor jezelf.
wanneer was dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Benny het volgende:
Jill (huilend) en Zoey in de Voorraadkamer: Jill maakt duidelijk dat als de iPad komt, Michel wil dat hij dat "moet" krijgen. Zoe zegt dat dit niet gaat gebeuren en zij voor Jill op zal komen als dat toch gebeurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel heeft gister een lang en emotioneel gesprek gehad met Big Brother. Het zou er volgens hem hard aan toe zijn gegaan. Maar het was ook een goed gesprek.
[..]
Jerrel probeert te bonden met Zoey. Die hier en daar wat liet vallen over wat de musketiers hebben afgesproken.
Michel is volgens Jerrel een lul, omdat hij de commandant speelde in de gameroom.
Thomas mogen ze allebei
[..]
Niemand vind haar regeltjes leuk
Nog meer?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet. De koks bepalen niks. Ze kunnen het vragen aan de huismeester. Dat is wat anders.
Lees hier dat de K3 mee beslissen, waarom staat Jill en de andere klagers er niet bij en geven hun voorkeur op dan kan besloten worden wat het word na de aanvulling van de weekboodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad belangrijker. Maar dan nog is het niet aan michel om dat op te eisen.
Wanneer zou dat gezegd zijn? Is dit weer een verzinsel van Zoey?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Niet aan jou om te bepalen.
En als ik lees dat Michel die iPad op wil eisen krijg ik ook nare gevoelens.
Zo duidelijk was dat voor mij namelijk ook niet dat de koks alles bepalen en ik kijk wel voldoende.
Misschien Naomi. Die vloekt vaak met gotverdommequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo dan wie vloekte er zo grof
Wat is het nut, buiten stemmingmakerij, van onzin te posten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Niet aan jou om te bepalen.
En als ik lees dat Michel die iPad op wil eisen krijg ik ook nare gevoelens.
Zo duidelijk was dat voor mij namelijk ook niet dat de koks alles bepalen en ik kijk wel voldoende.
Dat is toch niet grofquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien Naomi. Die vloekt vaak met gotverdomme
dat gebeurt al weken niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo je gaat lekker, lees eens wat je zelf nu schrijft, MEEBEPALEN is iets anders dan beslissen wat er komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Wat is het nut, buiten stemmingmakerij, van onzin te posten?
Het ging over het feit dat de koks al weken mee bepalen wat er van de iPad boodschappenlijst wordt gekozen.
Dan moet je hier niet iets anders als waarheid zitten verkondigen.
Koosje zit hier btw de hele tijd al dit soort onjuist uitspraken te doen.
Zelfs toen Theo er nog was kregen zij de iPad al om hun keuze te maken om de menu's samen te stellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet. De koks bepalen niks. Ze kunnen het vragen aan de huismeester. Dat is wat anders.
nee voor dat de 3 minions kwamen was de sfeer goed en was het 1 groep, die minions komen, daar stort jill zich op en hoppa het zijn weer groepen..........quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat dacht je? Misschien de wraaknemende Belgen?
dat dacht ik dus ook te horen was beetje asoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien Naomi. Die vloekt vaak met gotverdomme
nee joh, is toch maar een grapje? Vat het niet verkeerd opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zo'n privilege bestaat helemaal niet
Dank zij Michel bewegen ze nog een beetje. Zetelhangen is nog steeds geen officiële sport.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als Michel er niet was zou het een chaos worden daar.
Hij is altijd bezig.
was in uto ook al zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Wat is het nut, buiten stemmingmakerij, van onzin te posten?
Het ging over het feit dat de koks al weken mee bepalen wat er van de iPad boodschappenlijst wordt gekozen.
Dan moet je hier niet iets anders als waarheid zitten verkondigen.
Koosje zit hier btw de hele tijd al dit soort onjuist uitspraken te doen.
Met toestemming van de huismeester. Jij moet opletten. Of misschien snap je het gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:18 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zelfs toen Theo er nog was kregen zij de iPad al om hun keuze te maken om de menu's samen te stellen.
Opletten.
Je maakt er telkens zelf wat anders van om je te eindeloze stemmingmakerij tov bepaalde bewoners verder te kunnen zetten. De koks krijgen al weken de iPad om hun selectie te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo je gaat lekker, lees eens wat je zelf nu schrijft, MEEBEPALEN is iets anders dan beslissen wat er komt.
Ha daar is mijn grote vriendin ook weer. Het stemmingmaken begint weer. Doeiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was in uto ook al zo
en dat is niet eens waar bij Matt, want hij heeft wel degelijk een apart levenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Aha je krabbelt al terug. Even willen kijken is al wat anders dan bepalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:21 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Je maakt er telkens zelf wat anders van om je te eindeloze stemmingmakerij tov bepaalde bewoners verder te kunnen zetten. De koks krijgen al weken de iPad om hun selectie te maken.
Dan is het toch niet zo onlogisch dat Michel hem even wilt om te kijken waar ze uit kunnen kiezen.
Das logisch toch Matt mag nog niet Ferrel is te lui en Zoey kan geen bevelen op volgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:09 schreef Kefke04 het volgende:
iedereen doet weer mee met de fitness behalve Ferrel Matt en Zoey
De voorbije weken was het nooit een probleem om de iPad aan de koks te geven. Als Jill of iemand anders dat plots een probleem vindt mogen ze ook altijd gewoon zelf gaan koken hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met toestemming van de huismeester. Jij moet opletten. Of misschien snap je het gewoon niet.
Zou ze soms denken dat ze heel wat is...? Man man...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zoey wil alles in eigen hand houden
niet dat ik hem er uit wil maar laat michel maar naast thomas staan, dan vliegt thomas er zeker uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:11 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat Michel en Nick doen denk ik, maar dat kan binnen 2 minuten weer veranderen.
Maar ik zie niet in hoe nick aan stemmen gaat komen, patje gaat niet op nick stemmen, thomas ook niet, en jill en zoey alleen dat is niet genoeg.
En ze bepalen voor een groot deel de boodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aha je krabbelt al terug. Even willen kijken is al wat anders dan bepalen.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:25 schreef Sangha het volgende:
Minder leuke ipad-kok-discussie nu gaande op den COS...
Goedenmiddag!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cossies
ow Zoe aan het naaien
Cockquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:25 schreef Sangha het volgende:
Minder leuke ipad-kok-discussie nu gaande op den COS...
Zoey verzet zich tegen elke vorm van gezag, zo extreem dat ze dingen niet meer in het juiste perspectief kan zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zoey wil alles in eigen hand houden
Die mogen bepalen wat er te kort is aan het schamele boodschappen wat er binnen komt. Dus sowieso de aanvulling voor bv. suiker voor in de koffie de yoghurt het vegan voer voor Naomi de Melk de thee met smaakje noem maar op. Pas dan wat er overblijft voor eigen genot.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aha je krabbelt al terug. Even willen kijken is al wat anders dan bepalen.
Met deze oefeningen, in dit tijdsbestek, zal dat niet significant zijn...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:26 schreef MMXMMX het volgende:
Ze hebben blijkbaar niet door dat als ze spiermassa opbouwen dat ze dan zwaarder worden
Arme Thomas !!
dit dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lees hier dat de K3 mee beslissen, waarom staat Jill en de andere klagers er niet bij en geven hun voorkeur op dan kan besloten worden wat het word na de aanvulling van de weekboodschappen.
Projectiegedrag al ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ha daar is mijn grote vriendin ook weer. Het stemmingmaken begint weer. Doei
Lol, ziet er niet uit zo!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:27 schreef Jockari het volgende:
Julie probeert indruk te maken op Michel
[ afbeelding ]
Denk dat het voor de meeste meer dan genoeg is. Het zit voor sommige al op het randje...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Met deze oefeningen, in dit tijdsbestek, zal dat niet significant zijn...
Zoey als eerste graagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef JimLaFleur het volgende:
De drie die er van mij achter elkaar uit mogen zijn Jerrel, Matt en Zoey
Gebaseerd op stemgeluid zéker.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoey als eerste graag
Matt en Zoey wel ja, Jerrol mag van mij nog even blijven, mits hij voor wat actie gaat zorgen en dan heb ik het niet over fluiten & boeren. En nee ook geen scheten laten in iemands gezicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef JimLaFleur het volgende:
De drie die er van mij achter elkaar uit mogen zijn Jerrel, Matt en Zoey
Het gaat om de manier waarop het ging, niemand zal er ene probleem mee hebben om eerst naar aanvulling voor het avondeten te kijken en daarna pas naar snacks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
De voorbije weken was het nooit een probleem om de iPad aan de koks te geven. Als Jill of iemand anders dat plots een probleem vindt mogen ze ook altijd gewoon zelf gaan koken hoor.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik stel voor dat iedereen vanaf nu zijn eigen boodschappenset krijgt en daar zelf mee moet koken.
Naomi: 5 kilo broccoli
Jill: 10 zakken eierkoeken
Zoey: 5 zakken kroepoek, verstopt ergens in het huis
Mike: Ingredienten voor worstenbrood
Michel: 2 kilo whey poeder
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik stel voor dat iedereen vanaf nu zijn eigen boodschappenset krijgt en daar zelf mee moet koken.
Naomi: 5 kilo broccoli
Jill: 10 zakken eierkoeken
Zoey: 5 zakken kroepoek, verstopt ergens in het huis
Mike: Ingredienten voor worstenbrood
Michel: 2 kilo whey poeder
dan had jill de waffel moeten opentrekken en nu niet huilie huilie (want dat doet het goed voor de verhaallijn op de camera) doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
De voorbije weken was het nooit een probleem om de iPad aan de koks te geven. Als Jill of iemand anders dat plots een probleem vindt mogen ze ook altijd gewoon zelf gaan koken hoor.
Ja hij praat zichzelf wel vaker tegen, ik denk dat hij gewoon wil aanpappen met mensen en ze naar de mond praat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Jerrel lult trouwens ook uit zijn nek.
Net in de badkamer zei hij dat eten hem niet interesseert. Hij eet wel tandpasta.
Met Julie in de slaapkamer een aantal dagen terug. Hadden ze het er nog over dat ze goed moeten eten en ook tussendoortjes, omdat ze anders in het ziekenhuis kunnen belanden.
Na een maagverkleining neem je heel weinig vitaminen op en moet je goed op je voeding letten.
Over de manier waarop valt idd te discussiëren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop het ging, niemand zal er ene probleem mee hebben om eerst naar aanvulling voor het avondeten te kijken en daarna pas naar snacks.
Leeftijd zegt niet zo veel als je alles gewoon goed soepel houd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:33 schreef aswesleep het volgende:
Wel respect voor Patje dat hij dit allemaal vlot meedoet.
Idd Jill gaat niet lekker nu hoor, dit is niet okeequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:33 schreef danilel het volgende:
[..]
dan had jill de waffel moeten opentrekken en nu niet huilie huilie (want dat doet het goed voor de verhaallijn op de camera) doen.
Daarbij ik kan met niet voorstellen dat Michel de ipad heeft opgeëist, hij zal het zeker netjes gevraagd hebben.
Dit iddquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niet zo veel als je alles gewoon goed soepel houd.
deze boodschappen wat ze gaan doenis van het geld van winterkermis en daar mogen ze dan extra dingen van bestellen, en dingen voor de boodschappen voor het eten krijgen ze gewoon binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop het ging, niemand zal er ene probleem mee hebben om eerst naar aanvulling voor het avondeten te kijken en daarna pas naar snacks.
en straks was matt daarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:32 schreef mario390 het volgende:
jill huilte zich buij ziey in de wc uit
over matt ofzo
Inderdaad! Al zit er natuurlijk uiteindelijk wel een grens aan, maar als je blijft bewegen dan houd je alles wel soepel ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent, hoe langer je het moet volhouden om het soepel te houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar ze willen de basisboodschappen aanvullen vanuit de extra pot omdat de basis te weinig isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze boodschappen wat ze gaan doenis van het geld van winterkermis en daar mogen ze dan extra dingen van bestellen, en dingen voor de boodschappen voor het eten krijgen ze gewoon binnen
oh en wie zit daar weer bij jill![]()
Beste voorbeeld is toch wel Mick Jagger. Hij word nu zichtbaar strammer vergeleken met 4-5 jaar terug. Maar die man is bijna 80 en heeft een betere conditie dan menig 30er.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad! Al zit er natuurlijk uiteindelijk wel een grens aan, maar als je blijft bewegen dan houd je alles wel soepel ja!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:37 schreef aswesleep het volgende:
Dit was trouwens het moment om iedereen aan elkaar vast te binden.
De standaard boodschappen zijn redelijk basic. Elke week vullen ze dat al aan met dingen gewonnen met het boodschappenspel. Bijvoorbeeld met zalm of biefstuk terwijl er in het standaardpakket alleen gehakt en kipfilet zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze boodschappen wat ze gaan doenis van het geld van winterkermis en daar mogen ze dan extra dingen van bestellen, en dingen voor de boodschappen voor het eten krijgen ze gewoon binnen
oh en wie zit daar weer bij jill![]()
Zeer progressief just! De 40 minuten werkweekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef Kefke04 het volgende:
jammer dat de zogenaamde weekopdracht weer maar 40 minuten duurde.
Iemand zei hier ooit dat het op de huiskamer-TV tonen van de poppulariteits-uitslag een "giftig geschenk" was. Mooie uitspraak vond ik dat, helemaal waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill stort helemaal in. Goed gedaan BB.
Een kleuter de leiding geven.
Ze is in een week veranderd van een leuke vrolijke meid naar een huilend sletje dat niet meer weet naar wie ze moet luisteren.
En wat hij allemaal niet gebruikt heeft en misschien nog.....ongelofelijk hoe goed hij nog is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Beste voorbeeld is toch wel Mick Jagger. Hij word nu zichtbaar strammer vergeleken met 4-5 jaar terug. Maar die man is bijna 80 en heeft een betere conditie dan menig 30er.
Nou zegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze is in een week veranderd van een leuke vrolijke meid naar een huilend sletje dat niet meer weet naar wie ze moet luisteren.
Oh dat wist ik niet, goed man. Ik werk met senioren en zie duidelijk de verschillen van mensen die zijn blijven bewegen en sporten en degene die zijn afgehaakt. Overigens is dat bijna altijd wel door ziekten en aandoeningen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Beste voorbeeld is toch wel Mick Jagger. Hij word nu zichtbaar strammer vergeleken met 4-5 jaar terug. Maar die man is bijna 80 en heeft een betere conditie dan menig 30er.
hoezo heeft bb dat gedaan. ze stapt zelf in zon programma en wilde toch huismeester worden. plus heeft zelf de kinderachtige regels bedachtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verrek!!! Zit die er ook in nu?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt ja. Ze zeggen toch dat als je boven een bepaalde leeftijd niet meer actief blijft dat het opeens heel rap kan gaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, goed man. Ik werk met senioren en zie duidelijk de verschillen van mensen die zijn blijven bewegen en sporten en degene die zijn afgehaakt. Overigens is dat bijna altijd wel door ziekten en aandoeningen.
ik zei meteen dat dit haar haar kop zou kosten.......et voilaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand zei hier ooit dat het op de huiskamer-TV tonen van de poppulariteits-uitslag een "giftig geschenk" was. Mooie uitspraak vond ik dat, helemaal waar.
Jill een sletje noemen vind ik heel onterecht, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die kop is heftig jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Verrek!!! Zit die er ook in nu?![]()
Die mag wel fit zijn, maar heb je die kop gezien, natte krant.
ja maar dat opa gedoe doet het zo leuk op tvquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Opa dit, opa dat, opa komt in het Big Brother huis, Opa komt koken. Jill, je bent verdikkeme 22, dat hoeft niet meteen gelijk te staan aan het aantal IQ punten he
Snap dat mensen een goede band hebben met familie, ik had óók een goede band met mijn opa tot gisternachtMaar je kan het ook overdrijven.
T is wel een beetje een mama's opa's kindje ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Opa dit, opa dat, opa komt in het Big Brother huis, Opa komt koken. Jill, je bent verdikkeme 22, dat hoeft niet meteen gelijk te staan aan het aantal IQ punten he
Snap dat mensen een goede band hebben met familie, ik had óók een goede band met mijn opa tot gisternachtMaar je kan het ook overdrijven.
Inderdaad met haar lichaam noem je haar geen sletje, maar slet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jill een sletje noemen vind ik heel onterecht, maar dat is mijn bescheiden mening.
Gaat heenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ja maar dat opa gedoe doet het zo leuk op tv
Dat moet dan samen met Michel (want nl). En dan moet Michel een favoriet gaan kiezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Whuzz het volgende:
Ergens.... diep van binnen... hoop ik dat K4 als laatste 4 overblijven. Dát wordt me een giftige bende dan joh
Hij weet hoelaat het is vanavond rond half 11quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis dr met Thommie ?
walking in the snow .. soort zielugh
Ergens is dat ook wel leuk om te zien, hoe ze dat t gif intern moeten gaan inspuitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Whuzz het volgende:
Ergens.... diep van binnen... hoop ik dat K4 als laatste 4 overblijven. Dát wordt me een giftige bende dan joh
Ja naja. Ik ben ook een mama's kindje, maar het is heel onrealistisch om te denken dat er familie in het BB huis komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is wel een beetje een mama's opa's kindje ja.
Nee, met Freggel. Die matched het gif-gehalte.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat moet dan samen met Michel (want nl). En dan moet Michel een favoriet gaan kiezen.
In het begin vond ik dat vertederend. Nu heb ik zoiets van please grow up.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gaat heen![]()
Het is een zielige vertoning.
ow jee.. opa deud ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Slim bij vlagen? Dan is dat zeker net op de momenten dat niemand kijktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef MissyZ het volgende:
Jill is Jill. Uniek. Simpel. Ontzettend slim bij vlagen.
Maar nog dommer dan dom dat ze niet ziet dat Thomas kapot van verdriet gaat.
Die vlaag heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef MissyZ het volgende:
Jill is Jill. Uniek. Simpel. Ontzettend slim bij vlagen.
Maar nog dommer dan dom dat ze niet ziet dat Thomas kapot van verdriet gaat.
Ja dát dus. En stel alsjefuckingblieft je verwachtingen bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In het begin vond ik dat vertederend. Nu heb ik zoiets van please grow up.
nee huismeester willt zij niet onbedingtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo heeft bb dat gedaan. ze stapt zelf in zon programma en wilde toch huismeester worden. plus heeft zelf de kinderachtige regels bedacht
Die vetrrekt dan vrijwillig. De volgende NL'er.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Toweler het volgende:
Thomas wss weg donderdag dan stort jill helemaal in
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Mike ooit door de casting is gekomen.
Daar gaan ze ook klachten over krijgen.
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Alle stoere verhalen over die Tinder dates.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
Jazeker, soms heeft ze opmerkingen dat ik denk zit er toch een actrice in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Slim bij vlagen? Dan is dat zeker net op de momenten dat niemand kijkt
whut ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
Helaas wel ja..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow jee.. opa deud ?
gecondoleerd
Nee joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vetrrekt dan vrijwillig. De volgende NL'er.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helaas wel ja..
Gistermiddag nog gezien last minute (Wilde eigenlijk niet gaan omdat het zo tyfus glad is in die straatjes) en toen was 'ie nog vrolijk aan het afwassen, gezellig met 'm gepraat.
En 1 uur word ik gebeld dat 'ie achterover in het bed was gevallen toen ze wilde gaan slapen en toen de ambulance er aan kwam was 'ie waarschijnlijk al overleden..
Ik heb twee uur niet gekeken en vanalles gemist schijnbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik moet zometeen duidelijk de stream weer aanzetten.
Gaat vast niet op tv uitgezonden worden.
Oh dat is heftig. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helaas wel ja..
Gistermiddag nog gezien last minute (Wilde eigenlijk niet gaan omdat het zo tyfus glad is in die straatjes) en toen was 'ie nog vrolijk aan het afwassen, gezellig met 'm gepraat.
En 1 uur word ik gebeld dat 'ie achterover in het bed was gevallen toen ze wilde gaan slapen en toen de ambulance er aan kwam was 'ie waarschijnlijk al overleden..
Hij heeft zo wel iets louche.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ook zo leuk voor de andere oma's en opa......die noemt ze nooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is wel een beetje een mama's opa's kindje ja.
Zoey haalt de finale nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
dat zou even fijn zijn iedere huismeester mag de extra boodschappen in beheer doen samen met de groep en jill moe de ipad meteen afstaan beetje raar en balachelijk hoop echt dat zoey haar dan wel helpt
maar verder moet jill uit de buurt blijven bij zoey want die wil geloof samen met djerrel haar inpalmen, hoor hem net zeggen volgens mijn met haar kom ik in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |