Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef Koos1958 het volgende: Wat zitten die andere nu over die ipad en de boodschappen te kletsen. Dat is toch jill die dat beslist en niet die anderen
Andersom .. hij werd mad .. en denkt dat BB daarom nu de nieuwen heeft vrijgesteld van nominatiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Vanwege onze referenties en peers op TV. Daarom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:31 schreef viseenoptie het volgende:
Waarom mixen homo's zoveel Engelse zinnen in hun gesprek.. (Jowi-Tarrel)
Ik kan er niets aan doen, iemand heeft mijn topic-open-knop verstopt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik was net te laat
Had als TT: ode aan Whuz, de token niet-topic-opener!
Dat de nieuwe niet genomineerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Ja .. hebben ze ook nooit ontkend ... dat ze zijn gaan samenwerken nadat ze er achter kwamen dat de NL'ers dat ook deden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Niet mike maar michel tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft twijfels over Mike. Omdat hij naar iedereen gaat
* Ireth pakt de marshmallows!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel is tegen de kumbayah, ik ben tegen Ferrel dus leve de kumbayah
Nee, wel Mike. Hij kwam binnen en ging meteen proberen te binden met Mike. Hij weet het niet zo goed met hem. Beetje sneakyquote:
Niet door haarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill in tranen omdat er weer twee kampen zijn ontstaan... Goh Jill hoe zou dát nou komen?
Wie zie jij ander koken?? Het is toch logisch dat de hoofdmaaltijd en de lunch door die twee gedaan wordt en dan ook daar de boodschappen voor doet.. Of denk je dat jill kan inschatten hoeveel ze voor de hele groep moet inslaan . Trouwens ik denk niemand daar die niet hoeft te koken. Je kan toch ook vragen aan die twee van ik heb zo'n trek in ......voor een keer. Dan zullen ze heus de beroerdste niet zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.
Zjoelie of Patje, afhankelijk wie van hen tegenover Thomas komt te staan. No way dat BB Thomas laat gaan want oh wat is die toch schattig met Djillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
Gaat er om hangenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
zoey zegt zoveel, maar de stem van zoey is eigenlijk enkel belangrijk voor de 2e naam. Thomas is een certitude.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Zoey zegt tegen Jerrel dat ze Jill en Thomas er nog niet uit wil
Gaat ze toch afwijkend stemmen?!
patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Zoey weet precies wat ze doet, bij diegene die zich niet lekker voelen of zwakker is inlikken.....om alvast houvast te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Djill trok ook best wel veel naar haar toe voordat de nieuwe kwamen, maar heeft Naomi ook weer wat laten vallen.quote:
Huisregels hoeven niet leuk te zijn. Top juist dat het ergernis geeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill aan het huilen omdat niemand de huisregels leuk vindt. Jill vindt het heel moeilijk om huismeester te zijn.
Nee, nu bedoelt hij echt Mike....en die praat ook met iedereen......dat zit Jerrel ook niet lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |