Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef Koos1958 het volgende: Wat zitten die andere nu over die ipad en de boodschappen te kletsen. Dat is toch jill die dat beslist en niet die anderen
Andersom .. hij werd mad .. en denkt dat BB daarom nu de nieuwen heeft vrijgesteld van nominatiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Vanwege onze referenties en peers op TV. Daarom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:31 schreef viseenoptie het volgende:
Waarom mixen homo's zoveel Engelse zinnen in hun gesprek.. (Jowi-Tarrel)
Ik kan er niets aan doen, iemand heeft mijn topic-open-knop verstopt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik was net te laat
Had als TT: ode aan Whuz, de token niet-topic-opener!
Dat de nieuwe niet genomineerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef jameshond7 het volgende:
Welke regel is nieuw doordat Jerrel mad werd in de DBK?
Ja .. hebben ze ook nooit ontkend ... dat ze zijn gaan samenwerken nadat ze er achter kwamen dat de NL'ers dat ook deden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Niet mike maar michel tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft twijfels over Mike. Omdat hij naar iedereen gaat
* Ireth pakt de marshmallows!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel is tegen de kumbayah, ik ben tegen Ferrel dus leve de kumbayah
Nee, wel Mike. Hij kwam binnen en ging meteen proberen te binden met Mike. Hij weet het niet zo goed met hem. Beetje sneakyquote:
Niet door haarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill in tranen omdat er weer twee kampen zijn ontstaan... Goh Jill hoe zou dát nou komen?
Wie zie jij ander koken?? Het is toch logisch dat de hoofdmaaltijd en de lunch door die twee gedaan wordt en dan ook daar de boodschappen voor doet.. Of denk je dat jill kan inschatten hoeveel ze voor de hele groep moet inslaan . Trouwens ik denk niemand daar die niet hoeft te koken. Je kan toch ook vragen aan die twee van ik heb zo'n trek in ......voor een keer. Dan zullen ze heus de beroerdste niet zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Die vier (Michel, Nick, Lies, July) beschouwen zich als de bepalers van de norm en de rest moet in de pas.
Zjoelie of Patje, afhankelijk wie van hen tegenover Thomas komt te staan. No way dat BB Thomas laat gaan want oh wat is die toch schattig met Djillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
Gaat er om hangenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Gaat dus donderdag denk ik een Belg naar huis wie zou zou dat kunnen zijn denk jullie?
zoey zegt zoveel, maar de stem van zoey is eigenlijk enkel belangrijk voor de 2e naam. Thomas is een certitude.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Zoey zegt tegen Jerrel dat ze Jill en Thomas er nog niet uit wil
Gaat ze toch afwijkend stemmen?!
patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Zoey weet precies wat ze doet, bij diegene die zich niet lekker voelen of zwakker is inlikken.....om alvast houvast te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey geeft toe aan jerrel dat er wel bondjes zijn bij de meiden.
Djill trok ook best wel veel naar haar toe voordat de nieuwe kwamen, maar heeft Naomi ook weer wat laten vallen.quote:
Huisregels hoeven niet leuk te zijn. Top juist dat het ergernis geeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill aan het huilen omdat niemand de huisregels leuk vindt. Jill vindt het heel moeilijk om huismeester te zijn.
Nee, nu bedoelt hij echt Mike....en die praat ook met iedereen......dat zit Jerrel ook niet lekker.quote:
Oh oke dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu bedoelt hij echt Mike....en die praat ook met iedereen......dat zit Jerrel ook niet lekker.
hoezo met de stemmen van Liese Naomi Nick Julie en Pat is thomas toch altijd genomineerdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Zoey inderdaad niet Thomas gaat stemmen.
Dat maakt de stemming opeens een stuk interessanter
Pas op..Jerrel bepaald over een poosje álles daar....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valse relnicht verstoort alleen de sfeer. Kan niks. Net als Zoey. Nu ineens de was doen. Heeft tot vorige week alleen geslapen.
Dat klopt... Maar wie tegenover Thomas komt te staan wordt wel interessantquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hoezo met de stemmen van Liese Naomi Nick Julie en Pat is thomas toch altijd genomineerd
zoey is niet nodig
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pas op..Jerrel bepaald over een poosje álles daar....
Zo blijf je ook in de picture.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Gisteren Jill die Thomas troost, vandaag Thomas die Jill troost.
LHBTXYZ-privilegequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Dan heeft hij er 6 ipv 7. De meerderheid is 5 deze week.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Zoey inderdaad niet Thomas gaat stemmen.
Dat maakt de stemming opeens een stuk interessanter
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijk
wat heeft die gedaan dan ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat de nieuwe regel (niet nomineren) is omdat hij gistermiddag helemaal los gegaan is in de DBK
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet hij wel opschieten, die gaat volgende week weer naar huis namelijk
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Als het weer eerlijk gaat en het publiek kan stemmen wordt hij het nooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijn
vast niet toch? Die heeft soms nog wat te zeggen..Hij en Jerrel maken momenteel BBquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.
Iedereen die er op dit moment uitvliegt behalve die tekkel is onterechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Patrick, wat ik overigens onterecht zou vinden.
Zijn nog niet gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Oja en hoe is het gegaan met de boodschappen hebben de andere alles bepaald of kon jill zelf ook nog wel wat inbrengen?
ja en ik heb er echt voorgevoel over want dan kan die niet genomineerd wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij als huismeester volgende week zou echt kut zijn
Vrees het ergste omdat het Thomas/Jill verhaallijntje voor programmamakers natuurlijk interessant blijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
vast niet toch? Die heeft soms nog wat te zeggen..Hij en Jerrel maken momenteel BB
Jerrel heeft gister een lang en emotioneel gesprek gehad met Big Brother. Het zou er volgens hem hard aan toe zijn gegaan. Maar het was ook een goed gesprek.quote:
Jerrel probeert te bonden met Zoey. Die hier en daar wat liet vallen over wat de musketiers hebben afgesproken.quote:en wat gebeurd er nou weer allemaal rond die relnicht met ze geroddel kan iemank kort update geven
Niemand vind haar regeltjes leukquote:en Jill aan het huilen ? en Matt er ook weer bij pffff
Ja maar iedereen moet zich juist kwaad maken, vooral wijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als het weer eerlijk gaat en het publiek kan stemmen wordt hij het nooit.
Enige manier is dat BB hem een opdracht geeft zoals Nick.
Als dat gebeurt ben ik er klaar mee.
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regie
Moet ze uitgerekend bij Zoey gaan doen, vuile slang.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill gaat nog maar eens janken, nu bij Zoey.
Een heel klein stemmetje zegt dat misschien wel eerdaags Michel naar huis gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, die is de volgende huismeester..let maar op.. Hij is de next lievelingetje van de regie
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?
Je kan altijd een topic openen om een groep FOK!ers met fakkels en hooivorken naar het BB-huis te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
AlsJerrel volgende week huismeester is, wordt dat huis toch bestormd door streamers en kijkers ? Niet ?
Ik ben het met je eens....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een heel klein stemmetje zegt dat misschien wel eerdaags Michel naar huis gaat.![]()
Ze hebben nu weer 5 Nederlanders .
De huismeester wordt altijd de populairste deelnemer, of middels een opdracht maar doorgaans door de popipoll van BB. Ik ga er niet vanuit dat Jerrel zoiets kan winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Koken? De huismeester gaat over de extra boodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zie jij ander koken?? Het is toch logisch dat de hoofdmaaltijd en de lunch door die twee gedaan wordt en dan ook daar de boodschappen voor doet.. Of denk je dat jill kan inschatten hoeveel ze voor de hele groep moet inslaan . Trouwens ik denk niemand daar die niet hoeft te koken. Je kan toch ook vragen aan die twee van ik heb zo'n trek in ......voor een keer. Dan zullen ze heus de beroerdste niet zijn.
Ja echt he pfffffffquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Benny het volgende:
GVD... Zelfs in de toiletten is Matt als Jill daar is
Wat dacht je? Misschien de wraaknemende Belgen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill in tranen omdat er weer twee kampen zijn ontstaan... Goh Jill hoe zou dát nou komen?
nee dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel heeft gister een lang en emotioneel gesprek gehad met Big Brother. Het zou er volgens hem hard aan toe zijn gegaan. Maar het was ook een goed gesprek.
[..]
Jerrel probeert te bonden met Zoey. Die hier en daar wat liet vallen over wat de musketiers hebben afgesproken.
Michel is volgens Jerrel een lul, omdat hij de commandant speelde in de gameroom.
Thomas mogen ze allebei
[..]
Niemand vind haar regeltjes leuk
Nog meer?
En huismeester die voor alles hulp nodig heeft en niks zelf kan bepalen.....Die ook totaal niks gedaan heeft als huismeester.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koken? De huismeester gaat over de extra boodschappen.
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Michel heeft dus tegen jill gezegd dat ze de ipad aan hem moet geven om in te vullen.
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad de kookboodschappen komen gewoon binnen. Met die ipad bestellen ze extra dingen en michel en die fanclub van hem willen dus beslissen wat er binnen komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.
Op zich een valide punt natuurlijk, maar waarom doen ze dat niet in overleg.
hij weet haar overal te vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Benny het volgende:
GVD... Zelfs in de toiletten is Matt als Jill daar is
En jill is huismeester en die mag kiezen. Ze zei net al ik zou niet voor mezelf kiezen maar voor de groep dus ze vond het niet leuk wat michel deed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had hij het gisteren ook met Nick over. Ze willen eerste keus qua boodschappen omdat er nog maar weinig opties zijn met de standaardboodschappen en niet willen dat er alleen chocola enz. wordt gekocht.
Op zich een valide punt natuurlijk, maar waarom doen ze dat niet in overleg.
Niet over de ipad boodschappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.
Nee want ik heb naomi, liese enzo zelf zien beslissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweest
Absoluut over de boodschappen. Ga maar terugkijken ..was Theo die dit heeft voorgesteld en als eerste met het tablet zat.quote:
matt bedoel jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
Wel jammer voor Mike dat hij bij niemand anders goede aansluiting denkt te kunnen vinden en daarom steeds naar Jill toe trekt. Hij is natuurlijk ook de jongste, kan best zijn dat hij onzeker is en zich veilig voelt bij Jill omdat hij zich dan niet alleen voelt.
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad de kookboodschappen komen gewoon binnen. Met die ipad bestellen ze extra dingen en michel en die fanclub van hem willen dus beslissen wat er binnen komt.
Hallelujahquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben in week 1 al afgesproken dat de koks eerste keus hebben zodat ze genoeg spullen hebben voor in de keuken. Daar zijn tot nu nog nooit klachten over geweest. De koks hebben ook nooit rare dingen besteld. En er bleef altijd budget over voor andere luxe dingen.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zo'n privilege bestaat helemaal niet
De regel van mensen die er nu bijna allemaal uit zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in week 1 al overlegd. Toen zat Jill er natuurlijk nog niet in .. maar is altijd de regel geweest
Toen Thomas dat overkwam met Theo galmde BB "de huismeester bepaalt de boodschappen".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Michel heeft dus tegen jill gezegd dat ze de ipad aan hem moet geven om in te vullen.
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die Matt is net zo boeiend als een zak aardappelen, joh. Aardige gozer, maar meer niet
Wel. Bij de luxe boodschappen stond dan bijvoorbeeld zalm en dat werd dan als eerste gekozen om de "kook supplies" aan te vullen.quote:
erg he als iemand een normaal leven heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal
Zeker wel bepalen de koks daar mee wat er gekozen wordt.quote:
Ja dat is inderdaad belangrijker. Maar dan nog is het niet aan michel om dat op te eisen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.
Eten is toch belangrijker dan snoep?
De droppot binnen twee dagen leeg....maar geen normaal eten hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is bijna geen eten en er komt steeds te weinig binnen.
Eten is toch belangrijker dan snoep?
Als dat saai gevonden wordt blijkbaar welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg he als iemand een normaal leven heeft
Ik ken mensen die op hun vijftiende een hele rugzak vol levenservaringen hadden, heeft niets met leeftijd te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal
De kans is dan natuurlijk wel een stuk kleinerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op hun vijftiende een hele rugzak vol levenservaringen hadden, heeft niets met leeftijd te maken
*michel snaait peuk weg bij Blackprincesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
Sporten met michel![]()
*steekt peuk op*
Maar wel het goed recht van bewoners om maar over het eten te klagen .....en dat er niks meer is .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad belangrijker. Maar dan nog is het niet aan michel om dat op te eisen.
En de andere halve dagen het eraf te halenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zit zichzelf altijd halve dagen op te maken ....
Ja, het zorgt namelijk niet voor boeiende televisie. Zo'n Jowi Had nog wel eens wat heftige vethalen, van uit zijn jeugd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg he als iemand een normaal leven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |