hebben ze niks beters te doen??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mn pand is gesloten en ik was daar en dan gaat een mongool bellen en dan word ik gecontroleerd of ik wel echt gesloten ben.
Mijn pand, ik mag daar 24 u naakt ronddansen als ik dat wil. Voor iemand gaat roepen dat ik daar niks te zoeken heb..
Dat zou kunnen. Ik heb het gevoel dat de maatregelen die op dit moment genomen worden puur genomen worden vanwege een angst dat de Britse variant het over kan gaan nemen, puur op basis van een model. De angst dat het over een maand helemaal mis gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee. Eigenlijk.
Kwestie van perceptie, wellicht.
Op zich zien de ziekenhuiscijfers er best aardig uit. Ze dalen nog steeds, al gaat het niet heel snel. Dat vind ik wel goed, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk überhaupt nog wel iets goed?
Naast kroketten.
Heel verstandig want het zou veel meer ergernis dan plezier gaan geven. Het zou bekeuringen gaan regenen vanwege de coronaregels.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Bestuur Elfstedentocht blijft bij standpunt: geen tocht tijdens coronapandemie
https://www.nu.nl/schaats(...)-coronapandemie.html
Vaak wel hoor. Hoe vaak hebben we wel niet gelezen "accepteren en risicogroeoen moeten zichzelf maar isoleren, kunnen we weer alles doen"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lastige is, er wordt eigenlijk bijna nooit geroepen om alles maar op zijn beloop te laten. Iemand die vraagtekens heeft bij bepaalde maatregelen wordt als reactie vaak op gezegd: "Ja, wat wil jij dan, de zorg overspoeld hebben?"
Dat zorgt ervoor dat de discussie niet gevoerd kan worden.
Indien het virus in de maatschappij blijft omdat dieren natuurlijke reservoirs zijn zul je erover na moeten denken. Dat zal inhouden dat je (bijvoorbeeld) eerst de mensen vaccineert die er heel ziek van kunnen worden en daarna alles (langzaam) open gooit. Je kan je zelfs afvragen of het zin heeft om iedereen te vaccineren als het virus er niet van weggaat.
Op dit moment wordt het virus behandeld als een soort polio, het moet verdwijnen. Een aanpak die logisch is, maar als het virus niet weg zal gaan is het misschien logischer het te behandelen als influenza, oftewel: Ieder jaar griepprik aan iedereen die er heel ziek van kan worden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
Wanneer komt de persconferentie met de aangekondigde zeer gewaardeerde verlenging van de avondklok?
Gisteren. Maar niet de moeite waar om terug te kijken. Tenzij je van slechte komedie houdt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
Wanneer komt de persconferentie met de aangekondigde zeer gewaardeerde verlenging van de avondklok?
1,5 meter forever!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie ook dit artikel in de WSJ van vandaag:
[..]
Je zei net dat je huur betaalt dus ik betwijfel of het jouw pand is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mn pand is gesloten en ik was daar en dan gaat een mongool bellen en dan word ik gecontroleerd of ik wel echt gesloten ben.
Mijn pand, ik mag daar 24 u naakt ronddansen als ik dat wil. Voor iemand gaat roepen dat ik daar niks te zoeken heb..
Veel mensen die zich op glad ijs zouden begeven waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heel verstandig want het zou veel meer ergernis dan plezier gaan geven. Het zou bekeuringen gaan regenen vanwege de coronaregels.
Dat er sprake is van een zekere angst, geloof ik wel. Maar angst is niet hetzelfde als paniek. Paniek is de meer dan overtreffende trap van angst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik heb het gevoel dat de maatregelen die op dit moment genomen worden puur genomen worden vanwege een angst dat de Britse variant het over kan gaan nemen, puur op basis van een model. De angst dat het over een maand helemaal mis gaat.
Ah nee, neem het ze niet kwalijk hoor, ze doen hun werk en elke keer is het een goed gesprek maar het is echt om moedeloos van te worden. Wanneer je down and out bent, voelt het alsof je nog een nekslag krijgt als zo’n debiel gaat bellen.quote:
'Wat meer doden' blijft natuurlijk ook een beetje vaag gedefinieerd. Wat accepteer je wel en niet.. daar zijn geen harde regels of (natuur)wetten voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De vaccins zorgen over het algemeen voor een mild ziekteverloop, die zijn er niet voor ontworpen om besmettingen tegen te gaan. Met jouw redenering zitten we dus voor altijd vast aan beperkende maatregelen, en daar zit ik niet op te wachten. We moeten ophouden met dat krampachtige gedoe en wat meer doden accepteren, dit kan zo niet.
Allemaal in quarantaine voor de verkiezingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze verzinnen wel weer wat. Slecht beeld vanwege de sneeuw, mutaties, naderende verkiezingen. Dikke kans dat ze in maart ook iedereen lekker opgehokt willen houden.
Dan heb ik er nog steeds alle recht op om daar te zijn. Ik huur het pand en alles wat daarin staat is mine.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zei net dat je huur betaalt dus ik betwijfel of het jouw pand is.
540 in de ic, geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich zien de ziekenhuiscijfers er best aardig uit. Ze dalen nog steeds, al gaat het niet heel snel. Dat vind ik wel goed, eigenlijk.
Of ze laten al die onzin gewoon los buiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heel verstandig want het zou veel meer ergernis dan plezier gaan geven. Het zou bekeuringen gaan regenen vanwege de coronaregels.
En niet te vergeten een tekort aan krokettenbezorgersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze verzinnen wel weer wat. Slecht beeld vanwege de sneeuw, mutaties, naderende verkiezingen. Dikke kans dat ze in maart ook iedereen lekker opgehokt willen houden.
Bitterballen gaan best lekker, frikandellen ook. De patat is ook niet slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk überhaupt nog wel iets goed?
Naast kroketten.
Ik weet wat het verschil is. Het pleidooi van Rutte dat er nu geen tijd was om maatregelen achter te houden maakte het wel een vorm van acute angst voor een dreigend scenario. Puur formeel gezien past dat in de definitie van paniek.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat er sprake is van een zekere angst, geloof ik wel. Maar angst is niet hetzelfde als paniek. Paniek is de meer dan overtreffende trap van angst.
15 april!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heel democratisch voelde het niet nee.
Ben benieuwd wanneer ze die avondklok eindelijk dumpen.
Ik heb een huur huis, dat noem ik ook 'mijn huis'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
Je zei net dat je huur betaalt dus ik betwijfel of het jouw pand is.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:01 schreef popje het volgende:
[..]
Allemaal in quarantaine voor de verkiezingen!
Doe je gewoon om de zoveel tijd een random kreet uit verveling, of hoe moet ik dit zien?quote:
Iets zegt mij dat ze dit niet snel zullen doen bij overheidstesten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef capricia het volgende:
Gaat lekker met die commerciële tests:
[..]
https://www.igj.nl/actuee(...)oor-pcrtestnederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |