abonnement Unibet Coolblue
pi_197902811
Deze week 2 dates.

1 op zondag ook :')
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:22:09 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197902861
HAHAHAHAHA. _O-

GMTA! => R&P / Het Datingtopic #227 - Valentijn is coming!

Wtf, dubbel openen, met dezelfde TT _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197902881
Wordt een koude Valentijn ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:25:33 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197902913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef El_Thijs het volgende:
Wordt een koude Valentijn ;(
Ja, koning winter is back :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197902921
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, koning winter is back :)
Dat het maar snel lente wordt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:28:14 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197902951
Jeh, kunnen we weer lekker denken aan de term 'terrasjesweer' en wat we vroeger altijd deden. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197902974
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, kunnen we weer lekker denken aan de term 'terrasjesweer' en wat we vroeger altijd deden. :+
Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.

Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
pi_197903046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.

Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:38:56 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197903100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.

Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
Mjah, gezien het gedrag van het afgelopen jaar, wordt dat golfje nummer 5 ws.. rapido zorgen dat ik die prikkies krijg.. dan ben ik iig van dat geneuzel af. :r

Als je nu even quick cash wilt maken, moet je even een flinke batch T-shirtjes met ''ik ben gevaccineerd; #kusjekroel?'' laten drukken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197903104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.
Ik merk nu al dat het veel actiever is op Tinder/Bumble. :Y
pi_197903122
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, gezien het gedrag van het afgelopen jaar, wordt dat golfje nummer 5 ws.. rapido zorgen dat ik die prikkies krijg.. dan ben ik iig van dat geneuzel af. :r

Als je nu even quick cash wilt maken, moet je even een flinke batch T-shirtjes met ''ik ben gevaccineerd; #kusjekroel?'' laten drukken :P
Ik zeg doen :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik merk nu al dat het veel actiever is op Tinder/Bumble. :Y
Lekker losgaan, en pas prikken als je je prik gehad hebt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197903138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.
Ze willen nu ook gewoon snel daten. Gisteren match en gelijk al een date dag.
pi_197903361
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, kunnen we weer lekker denken aan de term 'terrasjesweer' en wat we vroeger altijd deden. :+
Of rokjesdag O-)
Het is wat.......
pi_197903372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Of rokjesdag O-)
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:00:50 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197903440
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Of rokjesdag O-)
Oh yeah :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197903500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Of rokjesdag O-)
Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.
pi_197903896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.

Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
FEEST!! *O* Kan niet wachten tot het voorjaar/zomer, terrasjes.. zwemmen, bootje varen O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.
Geen last van *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197903923
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, koning winter is back :)
Dit vind ik overigens ook wel even heel leuk, heb zelfs gesleed afgelopen zondag :D. Hopelijk ook nog schaatsen eind van de week.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197904149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dit vind ik overigens ook wel even heel leuk, heb zelfs gesleed afgelopen zondag :D. Hopelijk ook nog schaatsen eind van de week.
Hier heeft een buurjongen een heuveltje gemaakt van sneeuw, kunnen de kinderen van het kinderdagverblijf er met de slee vanaf :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197904166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:33 schreef Kirb het volgende:

[..]

Geen last van *O*
Nice. Slide maar in mn dm
pi_197904198
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nice. Slide maar in mn dm
Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua dates :6
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197904218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Kirb het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua dates :6
Hoi :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197904455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.
Heb je tenminste iets om vast te pakken :Y
Het is wat.......
pi_197904569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoi :@
Jij hebt een vriendin :D gast!! ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197904660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Kirb het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua dates :6
True.

Ik update wel na het weekend wat er van over is.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:39:28 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197904931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dit vind ik overigens ook wel even heel leuk, heb zelfs gesleed afgelopen zondag :D. Hopelijk ook nog schaatsen eind van de week.
Ja, in het begin is het altijd wel nice, maar het gaat ook vrij vlot weer vervelen.. Zelfde als 35+ in de zomer.. er moet wat te zeiken blijven natuurlijk :+

Schaatsen heb ik niet, en ik ga ze niet kopen ook, want het duurt ws weer 10 jaar voor de volgende schaatsbeurt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197905290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:18 schreef Kirb het volgende:

[..]

Jij hebt een vriendin :D gast!! ;(
Oh ja, maar die doet mee hoor :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197906085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:18 schreef Kirb het volgende:

[..]

Jij hebt een vriendin :D gast!! ;(
Hoi :@
pi_197907671
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi :@
Hoi Fax O+, volgens mij willen wij heel andere dingen in het leven :P en ben al voorzien van een fwb :P hoewel we wel allebei surfen... 8-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197907689
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, in het begin is het altijd wel nice, maar het gaat ook vrij vlot weer vervelen.. Zelfde als 35+ in de zomer.. er moet wat te zeiken blijven natuurlijk :+

Schaatsen heb ik niet, en ik ga ze niet kopen ook, want het duurt ws weer 10 jaar voor de volgende schaatsbeurt.
Haha ik denk dat mijn schaatsen ook al 10 jaar werkloos in de kast staan, maar! Nog niet verroest, dus ik kom er vast op vooruit :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197909178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hoi Fax O+, volgens mij willen wij heel andere dingen in het leven :P en ben al voorzien van een fwb :P hoewel we wel allebei surfen... 8-)
Fok pener is doorgaans 25cm, so you know. Dat moet interesse wekken.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:31:50 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197909429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hoi Fax O+, volgens mij willen wij heel andere dingen in het leven :P en ben al voorzien van een fwb :P hoewel we wel allebei surfen... 8-)
Hoi :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:15 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha ik denk dat mijn schaatsen ook al 10 jaar werkloos in de kast staan, maar! Nog niet verroest, dus ik kom er vast op vooruit :P.
Na al die tijd kan niemand het meer, dus een beetje gekras valt toch niet op in de meute :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197911341
Ik zit te twijfelen en ja, jullie gaan mij afbranden...here goes...

Cheapo is afgeschreven als relatiemateriaal maar voor de jeweetwelwat is het wel leuk...

Hoe ga ik die boodschap brengen? :? O-)
pi_197911699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hoi Fax O+, volgens mij willen wij heel andere dingen in het leven :P en ben al voorzien van een fwb :P hoewel we wel allebei surfen... 8-)
Ja verdorie ;(
pi_197911707
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:18 schreef Brybry het volgende:
Ik zit te twijfelen en ja, jullie gaan mij afbranden...here goes...

Cheapo is afgeschreven als relatiemateriaal maar voor de jeweetwelwat is het wel leuk...

Hoe ga ik die boodschap brengen? :? O-)
:')
pi_197911781
Ik ben toch niet zo into you, maar ik heb je wel graag into me
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:49:55 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197911938
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:18 schreef Brybry het volgende:
Ik zit te twijfelen en ja, jullie gaan mij afbranden...here goes...

Cheapo is afgeschreven als relatiemateriaal maar voor de jeweetwelwat is het wel leuk...

Hoe ga ik die boodschap brengen? :? O-)
How about:

"Hey Cheapie, lekkere schattebout; luistert en huivert; ik zie een relatie deze week niet zo zitten, vraag het me volgende week nog een keer na de sex?"

:+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197912014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik ben toch niet zo into you, maar ik heb je wel graag into me
_O-

quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

How about:

"Hey Cheapie, lekkere schattebout; luistert en huivert; ik zie een relatie deze week niet zo zitten, vraag het me volgende week nog een keer na de sex?"

:+
_O-

Ik denk echt dat iemands ego ga breken :'( Maarja, dat heeft hij wel aan zichzelf te danken.
Ineens kan ik de opmerking 'Vrouwen zijn alleen uit op sex' goed plaatsen..
No shit Sherlock, als je 0 moeite en interesse in een vrouw steekt maar wel goed in bed bent, tja....
pi_197912078
Arme jongen...
pi_197912095
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:18 schreef Brybry het volgende:
Ik zit te twijfelen en ja, jullie gaan mij afbranden...here goes...

Cheapo is afgeschreven als relatiemateriaal maar voor de jeweetwelwat is het wel leuk...

Hoe ga ik die boodschap brengen? :? O-)
open deur:
Je neukt heerlijk.

Maar zeg gewoon dat je qua relatiemateriaal niet een match bent maar wel openstaat om zo nu en dan af te spreken
pi_197912118
En definieer wat er dan openstaat als ie niet zo snugger is
pi_197912154
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

open deur:
Je neukt heerlijk.

Maar zeg gewoon dat je qua relatiemateriaal niet een match bent maar wel openstaat om zo nu en dan af te spreken
Dat lijkt mij inderdaad het beste. Gewoon eerlijk zijn.
pi_197912184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:58 schreef Faxie het volgende:
Arme jongen...
Je zou het bijna niet geloven maar ik ben best lief. Laatst als verrassing een leuk kadopakket laten bezorgen voor z'n verjaardag, dat soort kleine dingetjes doe ik graag :s)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:12:40 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197912349
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-
[..]

_O-

Ik denk echt dat iemands ego ga breken :'( Maarja, dat heeft hij wel aan zichzelf te danken.
Ineens kan ik de opmerking 'Vrouwen zijn alleen uit op sex' goed plaatsen..
No shit Sherlock, als je 0 moeite en interesse in een vrouw steekt maar wel goed in bed bent, tja....
Ja, jonge broekies he, die waarderen een vrouw niet O-)

Het heeft natuurlijk ook niet geholpen dat je er zelf achteraan bent blijven hobbelen, want hij weet nu dat je toch wel komt.. je geeft je puppy alleen maar brokjes als hij iets moet leren, als het gedrag er eenmaal in zit is het helaas pindakaas :P

Oh, wacht, je kreeg al geen brokjes op je eerste date :o , Jij bent de ideale puppy; getraind zonder brokjes met alleen een beetje kriebelen _O_ _O_

Ik denk echt dat je het beest zelf gecreëerd hebt lieverd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197912597
El Cheapo heeft het goed voor elkaar :')
Hoeft geen stuiver te besteden maar van bil gaat hij toch wel :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197912623
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Hineni het volgende:
El Cheapo heeft het goed voor elkaar :')
Hoeft geen stuiver te besteden maar van bil gaat hij toch wel :?
Ja maar die arme jongen wil een relatie :'( En hij mag alleen maar continu vrouwen neuken :'(
pi_197913919
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, jonge broekies he, die waarderen een vrouw niet O-)

Het heeft natuurlijk ook niet geholpen dat je er zelf achteraan bent blijven hobbelen, want hij weet nu dat je toch wel komt.. je geeft je puppy alleen maar brokjes als hij iets moet leren, als het gedrag er eenmaal in zit is het helaas pindakaas :P

Oh, wacht, je kreeg al geen brokjes op je eerste date :o , Jij bent de ideale puppy; getraind zonder brokjes met alleen een beetje kriebelen _O_ _O_

Ik denk echt dat je het beest zelf gecreëerd hebt lieverd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|

_O-
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Hineni het volgende:
El Cheapo heeft het goed voor elkaar :')
Hoeft geen stuiver te besteden maar van bil gaat hij toch wel :?
:'(

Zit iets in...
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar die arme jongen wil een relatie :'( En hij mag alleen maar continu vrouwen neuken :'(
:D
pi_197914006
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

}:|

_O-
[..]

:'(

Zit iets in...
[..]

:D
Ja pfff ik zou echt niet in zijn schoenen willen staan hoor :N Word al moe als ik er aan denk.
pi_197914498
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

}:|

_O-
[..]

:'(

Zit iets in...
[..]

:D
Letterlijk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197914700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja pfff ik zou echt niet in zijn schoenen willen staan hoor :N Word al moe als ik er aan denk.
_O-
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:58:04 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197916379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Letterlijk :P
Geen eten tho, hij was helemaal betoverd, en nu is Bry betoverd, this guy is a genuine master _O_

Ik wil hem aanraken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:59:24 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197916407
Leuke match op Lexa trouwens; eens kijken of ze wil praten :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197917273
Superlike gebruikt match met 28 jarige. Type die je in de top picks ziet.

Gaat het worden hoor. :')
pi_197917405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
Superlike gebruikt match met 28 jarige. Type die je in de top picks ziet.

Gaat het worden hoor. :')
Kan toch, of leeftijdsverschil erg groot? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 10 februari 2021 @ 00:14:55 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197918411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
Superlike gebruikt match met 28 jarige. Type die je in de top picks ziet.

Gaat het worden hoor. :')
Zij superlikete jou? of jij haar? :D

Ik gebruik die echt nooit, ik heb echt een shitload van die dingen staan :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197920279
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen eten tho, hij was helemaal betoverd, en nu is Bry betoverd, this guy is a genuine master _O_

Ik wil hem aanraken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoooooo....Ik ben dus niet betoverd. Laten we zeggen dat het een leerzame ervaring was. :')
pi_197920610
Brybry _O-

En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:07:22 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197920878
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hoooooo....Ik ben dus niet betoverd. Laten we zeggen dat het een leerzame ervaring was. :')
Right >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197920891
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry _O-

En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht :D
Het werd een diepgaand gesprek :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197921683
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry _O-

En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht :D
Van El Cheapo naar El Chapo in 3, 2, 1... :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197921703
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zij superlikete jou? of jij haar? :D

Ik gebruik die echt nooit, ik heb echt een shitload van die dingen staan :')
Ik haar. Qua uiterlijk een 9.
pi_197921724
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry _O-

En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht :D
Of ze denkt nog een aantal keer oudhollands paalzitten voor ie na "het gesprek" afhaakt. :)
pi_197921735
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry _O-

En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht :D
Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:20:20 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197921933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:08 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik haar. Qua uiterlijk een 9.
Nice, and now we wait :7

Ik heb er 3 keer eentje gekregen.. waarvan één keer de moeite waard om te reageren en dat was een gekkie :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197921942
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik haar. Qua uiterlijk een 9.
Nice, and now we wait
Ik had er vorige week 1 van een vrouw van 40 in een Open relatie :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:29:51 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197922075
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht :D
Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened next :D

Als er een natte kutjes-loterij bestond, had die kerel het winnende lot, echt :X

_O- _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik had er vorige week 1 van een vrouw van 40 in een Open relatie :')
Oh, kewl.. en, was het wat? *)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197922221
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened next :D

Als er een natte kutjes-loterij bestond, had die kerel het winnende lot, echt :X

_O- _O-
[..]

Oh, kewl.. en, was het wat? *)
Neeeeee, excuses worden nu niet meer geaccepteerd.
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:51:42 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197922413
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Neeeeee, excuses worden nu niet meer geaccepteerd.
Excuses zijn niet nodig, want je wilt hem toch houden als FWB, en hij gaat heus niet tegenstribbelen :D

"Yo Cheap, ik zie die relatie niet echt meer zitten jongeh!"

"Ow, ehm, ok, ja sorry, zit niet lekker in mijn vel"

"Maar ik wil nog wel sexen hoor O+ "

"Ok, volgend weekend dan maar?"

"Yeah O+ O+ O+ "

" :7 :7 :7 "

Ik zie niet helemaal wat een excuus hier iets aan zou moeten verbeteren :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197923259
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht :D
Zijn z'n ballen nu al gekrompen? :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197923631
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened next :D

Als er een natte kutjes-loterij bestond, had die kerel het winnende lot, echt :X

_O- _O-
[..]

Oh, kewl.. en, was het wat? *)
Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staat :')
pi_197923658
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht :D
Joh je zegt we blijven sexen, maar geen relatie. Ipv geen sex geen relatie
pi_197923966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staat :')
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:29:22 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197924246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staat :')
Ga er maar vanuit dat je rugnummer boven de 25 is. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197924291
quote:
12s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat je rugnummer boven de 25 is. ;)
Ik ga ondertussen nergens van uit op datingapps.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:45:33 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197924501
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ga ondertussen nergens van uit op datingapps.
Heel goed, want meestal leidt het ook nergens toe.

Net effe geteld; 18 chats sinds de laatste date, en 90% door mij beëindigd schat ik. mijn low BS treshold maakt overuren. Je zou er bijna moedeloos van worden :')

Die match waarmee ik nu chat is van gistermiddag/avond, hele avond stilte, net na middernacht reageerde ze op mijn berichtje (zij maakte de match, maar ok, ik ben de rotste niet), en wisselden we 4 berichtjes uit, daarna werd het stil, en dat is het nog steeds. Als ik vandaag en vanavond weer de hele avond niks hoor en ze is wel online, kieper ik haar er gewoon weer uit en match ik de volgende leuke in de lijst met likes. :')

Nadeel van Lexa is dat je ze niet kunt unmmatchen, al boeit dat niet echt, want als ze vervelend doen kun je ze wel gewoon blokkeren, dan kunnen ze niks meer, zelfs niet op je profiel kijken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197924576
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel goed, want meestal leidt het ook nergens toe.

Net effe geteld; 18 chats sinds de laatste date, en 90% door mij beëindigd schat ik. mijn low BS treshold maakt overuren. Je zou er bijna moedeloos van worden :')

Die match waarmee ik nu chat is van gistermiddag/avond, hele avond stilte, net na middernacht reageerde ze op mijn berichtje (zij maakte de match, maar ok, ik ben de rotste niet), en wisselden we 4 berichtjes uit, daarna werd het stil, en dat is het nog steeds. Als ik vandaag en vanavond weer de hele avond niks hoor en ze is wel online, kieper ik haar er gewoon weer uit en match ik de volgende leuke in de lijst met likes. :')

Nadeel van Lexa is dat je ze niet kunt unmmatchen, al boeit dat niet echt, want als ze vervelend doen kun je ze wel gewoon blokkeren, dan kunnen ze niks meer, zelfs niet op je profiel kijken.
Ik stel ook gewoon snel voor om wat te gaan doen. Dat werkt vaak, daarna tot de date niet zoveel berichten uitwisselen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:54:43 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197924648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik stel ook gewoon snel voor om wat te gaan doen. Dat werkt vaak, daarna tot de date niet zoveel berichten uitwisselen.
Ik laat die bal meestal aan de overkant, maar je merkt snel zat wanneer de tijd rijp is voor een schot op het doel :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197926079
Maar SD, verwacht jij niet gewoon teveel van mensen? Soms kan iemand het toch gewoon druk hebben? Of een gesprek loopt niet of wat dan ook. Je jaagt er zo onnoemelijk veel matches doorheen die eigenlijk niet eens een kans bij je krijgen omdat ze niet NU en VEEL reageren... Als jij er happy mee bent, prima hoor, maar maak je het jezelf niet te moeilijk door er direct zoveel druk op te leggen? En je hoeft niet alles wat ik zeg tegen te spreken hoor, ik ben niet uit op een discussie, vroeg het me gewoon af.
Sarcasme. Herken het.
pi_197926514
De luxe hebben van likes :')
pi_197926556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar SD, verwacht jij niet gewoon teveel van mensen? Soms kan iemand het toch gewoon druk hebben? Of een gesprek loopt niet of wat dan ook. Je jaagt er zo onnoemelijk veel matches doorheen die eigenlijk niet eens een kans bij je krijgen omdat ze niet NU en VEEL reageren... Als jij er happy mee bent, prima hoor, maar maak je het jezelf niet te moeilijk door er direct zoveel druk op te leggen? En je hoeft niet alles wat ik zeg tegen te spreken hoor, ik ben niet uit op een discussie, vroeg het me gewoon af.
Ik dacht hetzelfde.
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:38:35 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197926664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar SD, verwacht jij niet gewoon teveel van mensen? Soms kan iemand het toch gewoon druk hebben? Of een gesprek loopt niet of wat dan ook. Je jaagt er zo onnoemelijk veel matches doorheen die eigenlijk niet eens een kans bij je krijgen omdat ze niet NU en VEEL reageren... Als jij er happy mee bent, prima hoor, maar maak je het jezelf niet te moeilijk door er direct zoveel druk op te leggen? En je hoeft niet alles wat ik zeg tegen te spreken hoor, ik ben niet uit op een discussie, vroeg het me gewoon af.
Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.

Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd? :?

Zoals ik al eerder zei: mijn lat ligt hoog, en die BS drempel ligt behoorlijk laag, want daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil iets waar toekomst in zit, en ik ga niet voor minder, dan wacht ik wel wat langer.. ze is ergens, en ik ga d'r vinden O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197926842
Het komt op mij een beetje geforceerd over, zoals je hier schrijft....
Gewoon chill man, het is net als met normaal mensen ontmoeten: Met de 1 heb je zo een uur weggekletst en bij een ander voelen 3 zinnen al als een lijdensweg.
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:48 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197926980
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Brybry het volgende:
Het komt op mij een beetje geforceerd over, zoals je hier schrijft....
Gewoon chill man, het is net als met normaal mensen ontmoeten: Met de 1 heb je zo een uur weggekletst en bij een ander voelen 3 zinnen al als een lijdensweg.
Misschien moet je jezelf even bedenken dat ik niet alles hier neergooi, maar meestal de negatieve shit of dingen die 'noemenswaardig' zijn.. ik heb ook zat leuke dames in de chat die gewoon bij nader inzien niet genoeg matchen om ermee door te gaan, en dan ben ik gewoon eerlijk, en haak ik vrij vlot af.
Ik koop ook geen broek die bijna lekker zit. Hij zit goed, of hij blijft in de winkel.

Ik zoek dus idd die dames waar je zo een uur, of wmb de hele nacht mee kunt wegkletsen, dát noem ik nou een klik hebben :) .. Als je het niet voor elkaar krijgt om meer dan 10 minuten per dag vrij te maken voor een chat, ben je gewoon niet wat ik zoek, en ik waarschijnlijk ook niet wat zij zoekt, anders was ze wel wat enthousiaster, zo simpel werkt het :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197927370
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd? :?

Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?
Gewoon oprecht geïnteresseerd hoor, niet veroordelend bedoelt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197927536
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?
Gewoon oprecht geïnteresseerd hoor, niet veroordelend bedoelt.
Is dit niet een beetje het verschil tussen mensen die tijd te veel hebben serieus op zoek zijn en mensen die er meer uit tijdverdrijf zitten?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197928474
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.

Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd? :?

Zoals ik al eerder zei: mijn lat ligt hoog, en die BS drempel ligt behoorlijk laag, want daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil iets waar toekomst in zit, en ik ga niet voor minder, dan wacht ik wel wat langer.. ze is ergens, en ik ga d'r vinden O+
Je lijkt mijn nicht wel. die gaat precies zo met haar matches om. Jammer dat ze niet echt in jouw buurt woont :)
Het is wat.......
pi_197928513
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.

Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd? :?

Zoals ik al eerder zei: mijn lat ligt hoog, en die BS drempel ligt behoorlijk laag, want daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil iets waar toekomst in zit, en ik ga niet voor minder, dan wacht ik wel wat langer.. ze is ergens, en ik ga d'r vinden O+
Vat ook alsjeblieft niet op als aanval, wan zo is het niet bedoeld. Wat ik eigenlijk bedoel, is dat voor veel mensen iets een beetje moet sudderen en rijpen. Dat wil niet meteen zeggen dat ze alleen op seks uit zijn of je er niet leuk mee kunt kletsen. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat je niet alles neerklatst hier, jij weet dit ongetwijfeld beter dan ik. Maar het komt soms zo ongeduldig en geforceerd over. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou. Dan denk ik: hoe zou het gaat als je het iets rustiger zou doen, iets meer geduld, iets minder keiharde eisen. Thats all.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:44:54 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197929760
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?
Gewoon oprecht geïnteresseerd hoor, niet veroordelend bedoelt.
Ik denk van wel.. en nogmaals, iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar niet zo heel lang gewoon.. die van vandaag ligt er vanavond niet meteen uit, want haar reactie was wel leuk en spontaan enzo, ik ga op gevoel, en dat meet met vele maten en variabelen :)
Ik kan ook niet zomaar duiden op welk moment ik bij welke dame de handdoek in de ring gooi, maar ik ben niet erg moeilijk.. Net als dat een 6je met lang blond haar wél de uitstraling heeft, en die 8,5 niet, moeilijk te zeggen gewoon. Gevoel.

En ja, als het meteen vanaf bericht 1 klikt, is dat erg fijn en raak ik heel gemotiveerd en word ik erg blij enzo. Als dat niet zo is en de chat is gewoon onderhoudend, krijgen dames bij mij alle kans om los te komen; met mijn FWB heb ik maaaaaanden gechat voor er ook maar een eerste date was. Kan allemaal prima, maar ik moet wel de indruk hebben dat het ergens toe leidt of ergens over gaat.. heb ik dat niet, ben ik vrij resoluut. Begin je meteen met je pet ernaar te gooien, ben ik dat ook nog eens erg vlot. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:14 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Je lijkt mijn nicht wel. die gaat precies zo met haar matches om. Jammer dat ze niet echt in jouw buurt woont :)
ik ben nog steeds op zoek naar een reden om te verhuizen.

Namen en rugnummers mogen in DM. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vat ook alsjeblieft niet op als aanval, wan zo is het niet bedoeld. Wat ik eigenlijk bedoel, is dat voor veel mensen iets een beetje moet sudderen en rijpen. Dat wil niet meteen zeggen dat ze alleen op seks uit zijn of je er niet leuk mee kunt kletsen. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat je niet alles neerklatst hier, jij weet dit ongetwijfeld beter dan ik. Maar het komt soms zo ongeduldig en geforceerd over. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou. Dan denk ik: hoe zou het gaat als je het iets rustiger zou doen, iets meer geduld, iets minder keiharde eisen. Thats all.
Snappik, en die kans krijgen ze ook echt wel als ik dat gevoel bij iemand heb, maar het moet wel enigszins onderhoudend zijn. Ik moet niet de indruk krijgen dat ik genoegen moet nemen met de restjes.. Er zitten 16 hele uren in een wakkere dag, als ik daarvan een paar dagen lang alleen maar de laatste 5 minuten krijg voor je je nest in stapt zonder iets te zeggen, ben je gewoon history, dan zit je me aan het lijntje te houden of weet ik het wat, en daar pas ik gewoon voor. :W
In de meeste gevallen duurt het minstens 2 weken voor er een real life date komt, ik heb ook een paar keer meer dan een maand gehad, en ook 2 uur :+ .. je kunt met mij alle kanten op, en ik heb echt geduld zat als dat nodig is, maar ik ben geen hondje, en ook niet je Tamagotchi.

Als ik de juiste tegenkom, denkt ze hetzelfde als ik.. de meeste dames die ik gedate heb, hadden precies die 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit. Als het goeie koppie erop staat komen dingen vanzelf op hun pootjes terecht, en de rest is gewoon bijvangst, die gaan per ommegaande retour vijver want dat vind ik zondetijd :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197929839
Naja ik vraag me gewoon af of je met een kopie van jezelf wel gelukkig gaat worden. Natuurlijk heb je overeenkomsten nodig, maar vuur dat snel opkomt, dooft over het algemeen ook weer snel. Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, want ik hoef zelf al poosje niet meer met die date- of tinderfrustraties te dealen.
Sarcasme. Herken het.
pi_197930129
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Naja ik vraag me gewoon af of je met een kopie van jezelf wel gelukkig gaat worden. Natuurlijk heb je overeenkomsten nodig, maar vuur dat snel opkomt, dooft over het algemeen ook weer snel. Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, want ik hoef zelf al poosje niet meer met die date- of tinderfrustraties te dealen.
Hoe kom je nu bij dat kopie verhaal? Sound wil gewoon een klik en terecht. Wil ik ook :P

En om samen de tijd later leuk door te blijven brengen mag je inderdaad wat eisen. Ook als mevrouw het druk heeft, zal ze dat bij echte interesse wel melden.

Anders bokken ze inderdaad maar op. Als ze een lange lijst van matches willen hebben om te kunnen pochen bij vrienden of zichzelf, zijn genoeg gasten zonder eigenwaarde te vinden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:21:39 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197930298
quote:
4s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe kom je nu bij dat kopie verhaal? Sound wil gewoon een klik en terecht. Wil ik ook :P

En om samen de tijd later leuk door te blijven brengen mag je inderdaad wat eisen. Ook als mevrouw het druk heeft, zal ze dat bij echte interesse wel melden.

Anders bokken ze inderdaad maar op. Als ze een lange lijst van matches willen hebben om te kunnen pochen bij vrienden of zichzelf, zijn genoeg gasten zonder eigenwaarde te vinden :)
Wat deze man zegt 14.gif

Wel frappant dat dit soort commentaren meestal van de vrouwelijke kant komen :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 10-02-2021 19:32:54 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197930499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Naja ik vraag me gewoon af of je met een kopie van jezelf wel gelukkig gaat worden. Natuurlijk heb je overeenkomsten nodig, maar vuur dat snel opkomt, dooft over het algemeen ook weer snel. Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, want ik hoef zelf al poosje niet meer met die date- of tinderfrustraties te dealen.
Auch, ware woorden. :@
pi_197930553
Ik heb weleens gehad dat ik een leuke match had, ondertussen aan het werk was, twee jengelende kinderen om me heen....Tja...dan zul je met mij geen leuk gesprek hebben. Vervolgens is het avond, ben ik blij dat ik de tel aan de kant kan gooien en op de bank kan gaan ploffen.
En dan word je dus afgeschreven blijkbaar.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:39:34 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197930633
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

Auch, ware woorden. :@
Als ik kijk naar mijn langere relaties, is dat gewoon gelul.

Alle vrouwen willen een open en eerlijke vent met een eigen mening die weet wat hij wil, bladieblablaat, tot..dat ze er eentje tegenkomen _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik een leuke match had, ondertussen aan het werk was, twee jengelende kinderen om me heen....Tja...dan zul je met mij geen leuk gesprek hebben. Vervolgens is het avond, ben ik blij dat ik de tel aan de kant kan gooien en op de bank kan gaan ploffen.
En dan word je dus afgeschreven blijkbaar.
'Hoi, ik heb een lange dag gehad, ik ga languit op de bank, morgen effe kletsen? :*'

'Ok meissie, neem het ervan'
'*paast je een zak M&M's naar keuze'

:*

Hoe moeilijk kan het zijn? w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197937177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Brybry het volgende:
Het komt op mij een beetje geforceerd over, zoals je hier schrijft....
Gewoon chill man, het is net als met normaal mensen ontmoeten: Met de 1 heb je zo een uur weggekletst en bij een ander voelen 3 zinnen al als een lijdensweg.
Snap hem wel hoor. Als er écht een oprechte interesse is dan voelt iemand ook meer behoefte om vaak eerder en sneller te reageren (als ik iig naar mijn eigen chatgedrag kijk). Als iemand het waard is app je snel terug, als het een moetje is dan schuift het naar het moment op de dag dat je even niets doet (vaak later op de avond net voor het slapen, zoals nu). Al moet je altijd waken voor te snel conclusies te trekken ofc, iemand kan gewoon een heel drukke week hebben waardoor de match precies op het verkeerd moment kwam.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_197938294
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik ben nog steeds op zoek naar een reden om te verhuizen.

Namen en rugnummers mogen in DM. :P
Sprak haar toevallig vanavond nog even. Ze heeft het helemaal gehad met daten. Dus dat gaat hem niet worden
Het is wat.......
pi_197938303
quote:
84s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat deze man zegt 14.gif

Wel frappant dat dit soort commentaren meestal van de vrouwelijke kant komen :+

Oei, hebben we nu Godshand's ware aard ontdekt? :X
Het is wat.......
pi_197938346
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]

'Hoi, ik heb een lange dag gehad, ik ga languit op de bank, morgen effe kletsen? :*'

'Ok meissie, neem het ervan'
'*paast je een zak M&M's naar keuze'

:*

Hoe moeilijk kan het zijn? w/
Zie je wel vaker van deze "schetsen" schrijven. Beperk je je niet heel veel door vast te houden aan een beeld hoe een contact moet verlopen dat je vooraf in je hoofd geprent hebt? Snap wel dat je geen zinloze tijdsinvestering wil doen maar volgens mij kun je veel meer bereiken.

Alles wat je aandacht geeft dat groeit. Je moet het alleen niet gelijk willen plukken, maar gewoon in de grond laten staan?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197939088
Tijd van reageren maak ik mij nu niet zo druk meer over. Als iemand traag reageert loopt ze enkel risico dat een ander misschien sneller is. Voor de rest gaat m'n leven gewoon door in de tijd dat ik op een antwoord wacht. Zijn toch al rare tijden nu dus kan dit mij ook niet meer deren als dat wat langer duurt.

Nog 1 concrete date over. Binnenkort maar eens wandelen. Hebben al week of 3 contact en dachten dat afspreken inmiddels wel eens handig zou zijn. Daarna wel even genoeg van gehad. Voorjaar (ondanks de sneeuw en kou) komt er aan. Thuis nog wel wat te doen, zelf mijn sporten intensiveren, daar heb ik niet een ander voor nodig. Het blijft een aanvulling en geen vereiste voor mij.
pi_197940174
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 07:45 schreef Hineni het volgende:

[..]


Alles wat je aandacht geeft dat groeit. Je moet het alleen niet gelijk willen plukken, maar gewoon in de grond laten staan?
Deze zin staat zeker ook op je dating profiel of Instagram? :')

De "Home is where the heart is" dames zullen helemaal met je "blenden" O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')