Ik stel ook gewoon snel voor om wat te gaan doen. Dat werkt vaak, daarna tot de date niet zoveel berichten uitwisselen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel goed, want meestal leidt het ook nergens toe.
Net effe geteld; 18 chats sinds de laatste date, en 90% door mij beëindigd schat ik. mijn low BS treshold maakt overuren. Je zou er bijna moedeloos van worden![]()
Die match waarmee ik nu chat is van gistermiddag/avond, hele avond stilte, net na middernacht reageerde ze op mijn berichtje (zij maakte de match, maar ok, ik ben de rotste niet), en wisselden we 4 berichtjes uit, daarna werd het stil, en dat is het nog steeds. Als ik vandaag en vanavond weer de hele avond niks hoor en ze is wel online, kieper ik haar er gewoon weer uit en match ik de volgende leuke in de lijst met likes.![]()
Nadeel van Lexa is dat je ze niet kunt unmmatchen, al boeit dat niet echt, want als ze vervelend doen kun je ze wel gewoon blokkeren, dan kunnen ze niks meer, zelfs niet op je profiel kijken.
Ik laat die bal meestal aan de overkant, maar je merkt snel zat wanneer de tijd rijp is voor een schot op het doelquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stel ook gewoon snel voor om wat te gaan doen. Dat werkt vaak, daarna tot de date niet zoveel berichten uitwisselen.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar SD, verwacht jij niet gewoon teveel van mensen? Soms kan iemand het toch gewoon druk hebben? Of een gesprek loopt niet of wat dan ook. Je jaagt er zo onnoemelijk veel matches doorheen die eigenlijk niet eens een kans bij je krijgen omdat ze niet NU en VEEL reageren... Als jij er happy mee bent, prima hoor, maar maak je het jezelf niet te moeilijk door er direct zoveel druk op te leggen? En je hoeft niet alles wat ik zeg tegen te spreken hoor, ik ben niet uit op een discussie, vroeg het me gewoon af.
Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar SD, verwacht jij niet gewoon teveel van mensen? Soms kan iemand het toch gewoon druk hebben? Of een gesprek loopt niet of wat dan ook. Je jaagt er zo onnoemelijk veel matches doorheen die eigenlijk niet eens een kans bij je krijgen omdat ze niet NU en VEEL reageren... Als jij er happy mee bent, prima hoor, maar maak je het jezelf niet te moeilijk door er direct zoveel druk op te leggen? En je hoeft niet alles wat ik zeg tegen te spreken hoor, ik ben niet uit op een discussie, vroeg het me gewoon af.
Misschien moet je jezelf even bedenken dat ik niet alles hier neergooi, maar meestal de negatieve shit of dingen die 'noemenswaardig' zijn.. ik heb ook zat leuke dames in de chat die gewoon bij nader inzien niet genoeg matchen om ermee door te gaan, en dan ben ik gewoon eerlijk, en haak ik vrij vlot af.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Brybry het volgende:
Het komt op mij een beetje geforceerd over, zoals je hier schrijft....
Gewoon chill man, het is net als met normaal mensen ontmoeten: Met de 1 heb je zo een uur weggekletst en bij een ander voelen 3 zinnen al als een lijdensweg.
Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd?![]()
Is dit niet een beetje het verschil tussen mensen die tijd te veel hebben serieus op zoek zijn en mensen die er meer uit tijdverdrijf zitten?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Kirb het volgende:
[..]
Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?
Gewoon oprecht geïnteresseerd hoor, niet veroordelend bedoelt.
Je lijkt mijn nicht wel. die gaat precies zo met haar matches om. Jammer dat ze niet echt in jouw buurt woontquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.
Ik heb geduld zat, maar ik weet gewoon wat ik wil, en ik weet ook hoe góede chats lopen, en ik heb ook zat leuke, maar ik ben gewoon kritisch.. ik zoek een match-match, een leukerdje die de rest van mijn leven meegaat, geen matras voor 2 maanden, en dan wil ik graag dat het iemand is met wie ik op één lijn zit en die ook gemotiveerd is om aan iets serieus te beginnen en daar moeite voor wil doen.. Is toch niet teveel gevraagd?![]()
Zoals ik al eerder zei: mijn lat ligt hoog, en die BS drempel ligt behoorlijk laag, want daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil iets waar toekomst in zit, en ik ga niet voor minder, dan wacht ik wel wat langer.. ze is ergens, en ik ga d'r vinden
Vat ook alsjeblieft niet op als aanval, wan zo is het niet bedoeld. Wat ik eigenlijk bedoel, is dat voor veel mensen iets een beetje moet sudderen en rijpen. Dat wil niet meteen zeggen dat ze alleen op seks uit zijn of je er niet leuk mee kunt kletsen. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat je niet alles neerklatst hier, jij weet dit ongetwijfeld beter dan ik. Maar het komt soms zo ongeduldig en geforceerd over. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou. Dan denk ik: hoe zou het gaat als je het iets rustiger zou doen, iets meer geduld, iets minder keiharde eisen. Thats all.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, ik ga op gevoel.. ik begrijp best dat mensen andere dingen te doen hebben als mij een berichtje sturen, maar 2 of drie dagen op rij een alleen berichtje rond middernacht? Dan ben je echt weg.
Zoals ik al eerder zei: mijn lat ligt hoog, en die BS drempel ligt behoorlijk laag, want daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil iets waar toekomst in zit, en ik ga niet voor minder, dan wacht ik wel wat langer.. ze is ergens, en ik ga d'r vinden
Ik denk van wel.. en nogmaals, iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar niet zo heel lang gewoon.. die van vandaag ligt er vanavond niet meteen uit, want haar reactie was wel leuk en spontaan enzo, ik ga op gevoel, en dat meet met vele maten en variabelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef Kirb het volgende:
[..]
Maar.. dit kun je toch niet inschatten na anderhalve dag chatten? Ze zal maar net een paar dagen wat minder in haar vel zitten, of even een paar heel drukke dagen op werk of privé hebben. Het moet meteen vanaf moment 1 vol klikken bij jou?
Gewoon oprecht geïnteresseerd hoor, niet veroordelend bedoelt.
ik ben nog steeds op zoek naar een reden om te verhuizen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:14 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Je lijkt mijn nicht wel. die gaat precies zo met haar matches om. Jammer dat ze niet echt in jouw buurt woont
Snappik, en die kans krijgen ze ook echt wel als ik dat gevoel bij iemand heb, maar het moet wel enigszins onderhoudend zijn. Ik moet niet de indruk krijgen dat ik genoegen moet nemen met de restjes.. Er zitten 16 hele uren in een wakkere dag, als ik daarvan een paar dagen lang alleen maar de laatste 5 minuten krijg voor je je nest in stapt zonder iets te zeggen, ben je gewoon history, dan zit je me aan het lijntje te houden of weet ik het wat, en daar pas ik gewoon voor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vat ook alsjeblieft niet op als aanval, wan zo is het niet bedoeld. Wat ik eigenlijk bedoel, is dat voor veel mensen iets een beetje moet sudderen en rijpen. Dat wil niet meteen zeggen dat ze alleen op seks uit zijn of je er niet leuk mee kunt kletsen. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat je niet alles neerklatst hier, jij weet dit ongetwijfeld beter dan ik. Maar het komt soms zo ongeduldig en geforceerd over. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou. Dan denk ik: hoe zou het gaat als je het iets rustiger zou doen, iets meer geduld, iets minder keiharde eisen. Thats all.
Hoe kom je nu bij dat kopie verhaal? Sound wil gewoon een klik en terecht. Wil ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Naja ik vraag me gewoon af of je met een kopie van jezelf wel gelukkig gaat worden. Natuurlijk heb je overeenkomsten nodig, maar vuur dat snel opkomt, dooft over het algemeen ook weer snel. Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, want ik hoef zelf al poosje niet meer met die date- of tinderfrustraties te dealen.
Wat deze man zegtquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kom je nu bij dat kopie verhaal? Sound wil gewoon een klik en terecht. Wil ik ook
En om samen de tijd later leuk door te blijven brengen mag je inderdaad wat eisen. Ook als mevrouw het druk heeft, zal ze dat bij echte interesse wel melden.
Anders bokken ze inderdaad maar op. Als ze een lange lijst van matches willen hebben om te kunnen pochen bij vrienden of zichzelf, zijn genoeg gasten zonder eigenwaarde te vinden
Auch, ware woorden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Naja ik vraag me gewoon af of je met een kopie van jezelf wel gelukkig gaat worden. Natuurlijk heb je overeenkomsten nodig, maar vuur dat snel opkomt, dooft over het algemeen ook weer snel. Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, want ik hoef zelf al poosje niet meer met die date- of tinderfrustraties te dealen.
Als ik kijk naar mijn langere relaties, is dat gewoon gelul.quote:
'Hoi, ik heb een lange dag gehad, ik ga languit op de bank, morgen effe kletsen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik een leuke match had, ondertussen aan het werk was, twee jengelende kinderen om me heen....Tja...dan zul je met mij geen leuk gesprek hebben. Vervolgens is het avond, ben ik blij dat ik de tel aan de kant kan gooien en op de bank kan gaan ploffen.
En dan word je dus afgeschreven blijkbaar.
Snap hem wel hoor. Als er écht een oprechte interesse is dan voelt iemand ook meer behoefte om vaak eerder en sneller te reageren (als ik iig naar mijn eigen chatgedrag kijk). Als iemand het waard is app je snel terug, als het een moetje is dan schuift het naar het moment op de dag dat je even niets doet (vaak later op de avond net voor het slapen, zoals nu). Al moet je altijd waken voor te snel conclusies te trekken ofc, iemand kan gewoon een heel drukke week hebben waardoor de match precies op het verkeerd moment kwam.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef Brybry het volgende:
Het komt op mij een beetje geforceerd over, zoals je hier schrijft....
Gewoon chill man, het is net als met normaal mensen ontmoeten: Met de 1 heb je zo een uur weggekletst en bij een ander voelen 3 zinnen al als een lijdensweg.
Sprak haar toevallig vanavond nog even. Ze heeft het helemaal gehad met daten. Dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek naar een reden om te verhuizen.
Namen en rugnummers mogen in DM.
Oei, hebben we nu Godshand's ware aard ontdekt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat deze man zegt
Wel frappant dat dit soort commentaren meestal van de vrouwelijke kant komen![]()
Zie je wel vaker van deze "schetsen" schrijven. Beperk je je niet heel veel door vast te houden aan een beeld hoe een contact moet verlopen dat je vooraf in je hoofd geprent hebt? Snap wel dat je geen zinloze tijdsinvestering wil doen maar volgens mij kun je veel meer bereiken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Hoi, ik heb een lange dag gehad, ik ga languit op de bank, morgen effe kletsen?'
'Ok meissie, neem het ervan'
'*paast je een zak M&M's naar keuze'![]()
Hoe moeilijk kan het zijn?
Deze zin staat zeker ook op je dating profiel of Instagram?quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:45 schreef Hineni het volgende:
[..]
Alles wat je aandacht geeft dat groeit. Je moet het alleen niet gelijk willen plukken, maar gewoon in de grond laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |