Ja, koning winter is backquote:
Dat het maar snel lente wordtquote:
Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, kunnen we weer lekker denken aan de term 'terrasjesweer' en wat we vroeger altijd deden.
Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.
Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
Mjah, gezien het gedrag van het afgelopen jaar, wordt dat golfje nummer 5 ws.. rapido zorgen dat ik die prikkies krijg.. dan ben ik iig van dat geneuzel af.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou als alles weer open gaat, dan wordt er gezopen, gefeest en geneukt hoor. Mark my words.
Dan is het denk ik wel prijs schieten, dus ik wil nog die tijd als single meemaken
Ik merk nu al dat het veel actiever is op Tinder/Bumble.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, gezien het gedrag van het afgelopen jaar, wordt dat golfje nummer 5 ws.. rapido zorgen dat ik die prikkies krijg.. dan ben ik iig van dat geneuzel af.![]()
Als je nu even quick cash wilt maken, moet je even een flinke batch T-shirtjes met ''ik ben gevaccineerd; #kusjekroel?'' laten drukken
Lekker losgaan, en pas prikken als je je prik gehad hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat het veel actiever is op Tinder/Bumble.
Ze willen nu ook gewoon snel daten. Gisteren match en gelijk al een date dag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De meesten hebben een jaar binnen gezeten, die willen echt wel los.
Of rokjesdagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, kunnen we weer lekker denken aan de term 'terrasjesweer' en wat we vroeger altijd deden.
quote:
Oh yeahquote:
Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.quote:
FEEST!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.
Dit vind ik overigens ook wel even heel leuk, heb zelfs gesleed afgelopen zondagquote:
Hier heeft een buurjongen een heuveltje gemaakt van sneeuw, kunnen de kinderen van het kinderdagverblijf er met de slee vanafquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef Kirb het volgende:
[..]
Dit vind ik overigens ook wel even heel leuk, heb zelfs gesleed afgelopen zondag. Hopelijk ook nog schaatsen eind van de week.
Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua datesquote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Kirb het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua dates
Heb je tenminste iets om vast te pakkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Door corona zijn de meeste wat zwaarder dan ervoor. Zal ook wel een ding zijn denk ik. Een land vol corpulente singles.
Jij hebt een vriendinquote:
True.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Kirb het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al aardig voorzien qua dates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |