Geen eten tho, hij was helemaal betoverd, en nu is Bry betoverd, this guy is a genuine masterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kan toch, of leeftijdsverschil erg groot?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
Superlike gebruikt match met 28 jarige. Type die je in de top picks ziet.
Gaat het worden hoor.
Zij superlikete jou? of jij haar?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
Superlike gebruikt match met 28 jarige. Type die je in de top picks ziet.
Gaat het worden hoor.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen eten tho, hij was helemaal betoverd, en nu is Bry betoverd, this guy is a genuine master![]()
Ik wil hem aanraken
Hoooooo....Ik ben dus niet betoverd. Laten we zeggen dat het een leerzame ervaring was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rightquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hoooooo....Ik ben dus niet betoverd. Laten we zeggen dat het een leerzame ervaring was.
Het werd een diepgaand gesprekquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry![]()
En, heb je ‘t hem al verteld? Of heb je je inmiddels toch weer bedacht
Van El Cheapo naar El Chapo in 3, 2, 1...quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry![]()
Ik haar. Qua uiterlijk een 9.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zij superlikete jou? of jij haar?![]()
Ik gebruik die echt nooit, ik heb echt een shitload van die dingen staan
Of ze denkt nog een aantal keer oudhollands paalzitten voor ie na "het gesprek" afhaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry![]()
Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terechtquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef Kirb het volgende:
Brybry![]()
Nice, and now we waitquote:
Ik had er vorige week 1 van een vrouw van 40 in een Open relatiequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haar. Qua uiterlijk een 9.
Nice, and now we wait
Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened nextquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht
Oh, kewl.. en, was het wat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik had er vorige week 1 van een vrouw van 40 in een Open relatie
Neeeeee, excuses worden nu niet meer geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened next![]()
Als er een natte kutjes-loterij bestond, had die kerel het winnende lot, echt![]()
![]()
[..]
Oh, kewl.. en, was het wat?
Excuses zijn niet nodig, want je wilt hem toch houden als FWB, en hij gaat heus niet tegenstribbelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:39 schreef Brybry het volgende:
[..]
Neeeeee, excuses worden nu niet meer geaccepteerd.
Zijn z'n ballen nu al gekrompen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij reageerde er goed op , nja....hij zegt niet lekker in z'n vel te zitten en vons m'n kritiek terecht
Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net zo schuldbewust als toen hij je wilde uithongeren.. and we all know what happened next![]()
Als er een natte kutjes-loterij bestond, had die kerel het winnende lot, echt![]()
![]()
[..]
Oh, kewl.. en, was het wat?
Joh je zegt we blijven sexen, maar geen relatie. Ipv geen sex geen relatiequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staat
Ga er maar vanuit dat je rugnummer boven de 25 is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vandaag pas een berichtje gestuurd. Maar eens kijken hoe open ze staat
Ik ga ondertussen nergens van uit op datingapps.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je rugnummer boven de 25 is.
Heel goed, want meestal leidt het ook nergens toe.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen nergens van uit op datingapps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |