quote:
Heer PF.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:52 schreef Homijn het volgende:
Fietsende champignons zijn ook best leuk
Veel fokkers houden konijnen, dan krijg je dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zitten trouwens best veel konijnen op FOK. Laatst kwam er hier nog een voorbij.
Klopt, ik ken er zo nog 2 naast @Homijn @DerRabbit .quote:Op maandag 8 februari 2021 23:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zitten trouwens best veel konijnen op FOK. Laatst kwam er hier nog een voorbij.
Muizen ook veel.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was vast een reden voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:55 schreef Homijn het volgende:
Ik ben hier door mijn baasje achtergelaten. Dus ik ben een weeskonijn.
En toen?quote:
Kom maar bij mij wonen.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:55 schreef Homijn het volgende:
quote:
Gelukkig overleef je het wel bij boer Groeneveldquote:Op maandag 8 februari 2021 23:55 schreef Homijn het volgende:
Zolang die er niet achter komt, is alles goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig overleef je het wel bij boer Groeneveld
Je moet hem niet met de luchtbuks achter je aan hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zolang die er niet achter komt, is alles goed.
Maar er groeien nu toch geen wortelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zolang die er niet achter komt, is alles goed.
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar er groeien nu toch geen wortelen?
Echte winterpenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.
Dit zijn dan topdagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:10 schreef Homijn het volgende:
FreshFruit, jij hebt veel te veel punten gehaald gisteren. Dit kan zo niet.
2 dagen geleden stond ik nog ergens op 30.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:12 schreef Homijn het volgende:
Ja, zelfs de hoogste dagscore. Zelfs nog meer dan de koploopster in de wedstrijd.
Puntjes of postaantallen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 dagen geleden stond ik nog ergens op 30.
Beide zoiets.quote:
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:16 schreef Fogel het volgende:
Noorderlicht eerder vanavond, was weer mooi
Is eigenlijk een flesje Heineken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:16 schreef Fogel het volgende:
Noorderlicht eerder vanavond, was weer mooi
Of ze hebben veel wegenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?
Die van Noor zijn.quote:
Zwetende Zweden deden Denen en Noren wegen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?
En Polen komt aan haar naam omdat Polen van poolen houden maar dat niet goed kunnen uitspreken omdat ze 24/7 dronken zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:26 schreef Homijn het volgende:
Dat zal het zijn. En waarschijnlijk waren ze samen tegen Polen
quote:
Dit kan dus niet hè...quote:
Al jaren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:26 schreef Homijn het volgende:
Dat zal het zijn. En waarschijnlijk waren ze samen tegen Polen
Noord of Zuid ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Polen komt aan haar naam omdat Polen van poolen houden maar dat niet goed kunnen uitspreken omdat ze 24/7 dronken zijn.
We moeten minimaal doen alsof we slowchattenquote:
Polen.quote:
Probeer je konijnen te lokken?quote:
Zeker wel. Zijn we nog aardig dronken van geworden laatstequote:
Ik vroeg me af of het bestaat,en het is dus nog redelijk simpel te maken ook nog.quote:
Gezellig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker wel. Zijn we nog aardig dronken van geworden laatste![]()
Zekerquote:
Toen hebben we gedronken op een goede raid van een van de wortel veldenquote:
Klopt. Ik zag alles dubbel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker wel. Zijn we nog aardig dronken van geworden laatste![]()
Moeten we snel weer eens doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag alles dubbel.![]()
Ik dacht ineens dat ik 680 punten had.
Nog gezond ook dus.quote:
En je blijft er lekker gehydrateerd vanquote:
Hey Mario.quote:
Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:52 schreef Fogel het volgende:
Wortel en aardappel, pak een bifi of rookworst erbij en het is een complete maaltijd
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:54 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat slapen, zodat mario wat punkte kan scoren
Trusten
Slaap lekker broer konijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:54 schreef Homijn het volgende:
Trusten
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:54 schreef Homijn het volgende:
Trusten
Slippen?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
Als nu iedereen lekker gaat slippen kan ik wat puntjes pakken
Als ik Fresh zijn taaltje een beetje ontcijferd heb zou Slippen slapen moeten zijn ofzoquote:
Slipen is Fries voor slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik Fresh zijn taaltje een beetje ontcijferd heb zou Slippen slapen moeten zijn ofzo
Ah kijk eens aan. Fries is toch nog zo moeilijk nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |