Je moet hem niet met de luchtbuks achter je aan hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zolang die er niet achter komt, is alles goed.
Maar er groeien nu toch geen wortelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zolang die er niet achter komt, is alles goed.
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar er groeien nu toch geen wortelen?
Echte winterpenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.
Dit zijn dan topdagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje opgebouwd. En gelukkig zijn er mensen die sneeuwpoppen met een wortelneus maken. Nou, die kunnen best zonder neus.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:10 schreef Homijn het volgende:
FreshFruit, jij hebt veel te veel punten gehaald gisteren. Dit kan zo niet.
2 dagen geleden stond ik nog ergens op 30.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:12 schreef Homijn het volgende:
Ja, zelfs de hoogste dagscore. Zelfs nog meer dan de koploopster in de wedstrijd.
Puntjes of postaantallen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 dagen geleden stond ik nog ergens op 30.
Beide zoiets.quote:
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:16 schreef Fogel het volgende:
Noorderlicht eerder vanavond, was weer mooi
Is eigenlijk een flesje Heineken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:16 schreef Fogel het volgende:
Noorderlicht eerder vanavond, was weer mooi
Of ze hebben veel wegenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?
Die van Noor zijn.quote:
Zwetende Zweden deden Denen en Noren wegen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heet Noorwegen eigenlijk zo? Moesten al die Noren op de weegschaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |