Zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Mensen hier moeten ook wat makkelijker met hem omgaan. Ik heb best wel respect hoe hij snel Nederlands heeft geleert ook al is het niet foutloos.
Of een beeldscherm slopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hij gooit ook met de muis als hij wordt gebolkt hoorde ik?
Via Utopia,zo ben ik hier ook verzeild.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is hij dan op een nederlands forum terecht gekomen?
Ushhh!quote:
UTO naar 40+ naar DTS.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Via Utopia,zo ben ik hier ook verzeild.
Maar als hij geen Nederlands kan, waarom volgt hij dan wel een Nederlands programma?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Via Utopia,zo ben ik hier ook verzeild.
Hij volgt ook andere buitenlandse RLS.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als hij geen Nederlands kan, waarom volgt hij dan wel een Nederlands programma?
Ah oké.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij volgt ook andere buitenlandse RLS.
Nee, hij is obsessiev bezig met vrouwelijk naakt, poep, plas en stoelgang de hele dag.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij volgt ook andere buitenlandse RLS.
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee, hij is obsessiev bezig met vrouwelijk naakt, poep, plas en stoelgang de hele dag.![]()
Of dacht je dat ie ook plotseling Spaans spreekt?
Mario is Mario en SBE is SBE. We zitten in onzin voor je leven en je kan alles negeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:28 schreef Straatverlichting het volgende:
Het gaat bij mij iig niet over zijn gebrekkig Nederlands, dat is meestal nog wel te ontcijferen. Maar over gedrag. En wat ie constant en bewust loopt uit te kramen. Oftewel; wat mij betreft, een obsessieve eikel.
Tuurkijk kan dat. En dat doe jij ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is Mario en SBE is SBE. We zitten in onzin voor je leven en je kan alles negeren.
En de Spaanse editie van BB heeft hij ook gekeken.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ach, Spaans en Portugees lijken op elkaar
Heisse signarites kiekenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Spaanse editie van BB heeft hij ook gekeken.
Hey Shii.quote:
Wie heeft er vanaf 05:00 uur bolkdienst?quote:
#mequote:Op maandag 8 februari 2021 23:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wie heeft er vanaf 05:00 uur bolkdienst?
En jij tot 5.00 bolkdienst?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wie heeft er vanaf 05:00 uur bolkdienst?
Ja, maar ik doe altijd heel aardig tegen DerRabbitquote:Op maandag 8 februari 2021 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand afzeiken is makkelijk. Iemand in zijn waarde laten lastig.
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:44 schreef moemoe het volgende:
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare.
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:44 schreef moemoe het volgende:
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare.
Nee, dat gaat 'm niet worden. Ik dacht het komende uur nog even wat puntjes te scorenquote:
Verkeerd gedacht.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat gaat 'm niet worden. Ik dacht het komende uur nog even wat puntjes te scoren
Ja daar is mensenkennis voor nodig. En zelfinzicht.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand afzeiken is makkelijk. Iemand in zijn waarde laten lastig.
Pliemoetvuuriequote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe altijd heel aardig tegen DerRabbit
Wat weet jij hier van?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik geen koe zou zijn, was ik liever geboren als konijn.
Ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet als mensen mijn post liken, want je kunt er niet op reageren.quote:
Ik vind konijnen ook wel lief.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik geen koe zou zijn, was ik liever geboren als konijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |