Ik heb wel wat van Robin Cook gelezen. Niet slecht maar ook niet bijzonder.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag dat vanwege je mensenkennis.
Robin Cook vind ik trouwens een slechte schrijver.
Tja mario heeft een lekkage omdat hij een mes in zijn radiator heeft gesmeten, de mannen zitten de lenkte vd piemel op te meten en willen er wat centimeters meer bij ende vrouwen hier liggen in een deuk.quote:
Wacht whutquote:Op maandag 8 februari 2021 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja mario heeft een lekkage omdat hij een mes in zijn radiator heeft gesmeten, de mannen zitten de lenkte vd piemel op te meten en willen er wat centimeters meer bij ende vrouwen hier liggen in een deuk.
Mijn reportage vd dag.quote:
Is hij dat serieus komen vertellen of wat?quote:
Kort en krachtig.Mario zit bij de buren trouwens.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja mario heeft een lekkage omdat hij een mes in zijn radiator heeft gesmeten, de mannen zitten de lenkte vd piemel op te meten en willen er wat centimeters meer bij ende vrouwen hier liggen in een deuk.
Van dat mes? Dat was gisteren al.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is hij dat serieus komen vertellen of wat?
Ow, toen was ik er zeker nietquote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van dat mes? Dat was gisteren al.
Maar ik had het wel in het kort goed samengevat.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van dat mes? Dat was gisteren al.
Een stream deed het niet,en dan gaat hij gooien.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik had het wel in het kort goed samengevat.
Ahah, duidelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een stream deed het niet,en dan gaat hij gooien.
Ik mag hem graag maar op sommige momenten.quote:
Vanochtend ook weer woest.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag hem graag maar op sommige momenten.
Achja, hij onze dts wappiequote:Op maandag 8 februari 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag hem graag maar op sommige momenten.
Ik ken hem nu bijna 6 jaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Mario is zoals hij is maar ik mag hem wel.
Is hij origneel van COS dan?quote:
Hij laat zich wat te snel boos maken en dat moet hij niet doen.quote:
Daar kwam hij idd binnen,hij kon toen nog helemaal geen Nederlands.Hij heeft wel veel geleerd.quote:
Hoe is hij dan op een nederlands forum terecht gekomen?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kwam hij idd binnen,hij kon toen nog helemaal geen Nederlands.Hij heeft wel veel geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |