Man man man..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)er-als-kan~a5a586dc/
Het valt tegen, dus we gaan verlengen. Zou “het valt tegen” ook kunnen betekenen dat het niet werkt? Wat is dit voor redenering?
Breng ze niet op ideeën.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als we niet weten of het werkt of niet, kunnen we net zo goed het eten van aardappels of het wassen van sokken op donderdag verbieden.
Toen ik dit vanmiddag noemde was het ongehoordquote:Op maandag 8 februari 2021 20:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaat zeker wel gebeuren, maar geen jaar, ik voorspel 4 maanden, je hoeft geen mastermind zijn om die logica te snappen toch?
Interessant wat een complotwappie allemaal verzint en op Twitter zetquote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Oidipous het volgende:
Nog even een gerucht op Twitter.
[ twitter ]
Zou het enige logische besluit zijn als we een paar mensen die sleetje rijden al wegsturen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Oidipous het volgende:
[ twitter ]
quote:In principe geldt de verlenging van de avondklok tot en met de nacht van 2 op 3 maart om 4.30 uur, maar het kabinet kijkt over twee weken goed of de maatregel mogelijk toch eerder van tafel kan.
Dat zegt justitieminister Ferd Grapperhaus na overleg met ministers over de coronamaatregelen. De spertijd maakt deel uit van een pakket maatregelen, maar zal los worden bekeken.
Wacht maar.. daar komt de Nederlandse variant nog om de hoek kijken over twee weken!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef Oliver23 het volgende:
Erg mooie en hoopgevende cijfers uit de VK en Ierland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontweek ook alle vragen over de avondklok. Hele rare vertoning dit. Bah.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Man man man..
Net Rutte gezien op het Journaal.. dat kan echt niet.
Gaan ze gewoon rekken tot maart, maar dit maakt het voor sommige mensen wellicht makkelijker te behappen.quote:
In elk geval een politiek trucje. In het ene geval is het een zoethoudertje, in het andere geval is iedereen ineens heel blij omdat we eerder weer naar buiten mogen van de grote baas. Win-win voor Rutte en Grapperhaus.quote:
dan is geen ziekenhuis meer veilig daarquote:Op maandag 8 februari 2021 20:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wacht maar.. daar komt de Nederlandse variant nog om de hoek kijken over twee weken!
Maar wel een keer of 10 aangeven dat hij gaat kijken of schaatswedstrijden mogelijk zijn, en natuurlijk gaat dat gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef JosMert het volgende:
Rutte die geen verklaring geeft voor verlengen avondklok, wat een zwakte van een leider van je land.
Maar in de schoenen schuiven van Grapperhaus.
Wat een zwaktebod.
Hij zakt wat mij betreft door het ijs hier.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef JosMert het volgende:
Rutte die geen verklaring geeft voor verlengen avondklok, wat een zwakte van een leider van je land.
Maar in de schoenen schuiven van Grapperhaus.
Wat een zwaktebod.
Wil je met me wedden om 250 euro dat de verkiezingen uitgestelt worden?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Interessant wat een complotwappie allemaal verzint en op Twitter zet
Graag meer!
Nee, dat kan echt niet en dat heeft niks met praktische overwegingen te maken.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou het enige logische besluit zijn als we een paar mensen die sleetje rijden al wegsturen.
Stel het gewoon 6 maanden uit. tegen die tijd kan het misschien wel. Zijn de winkels dan nog niet open, dan nog eens met 6 maanden uitstellen.
nee dit is psychologiequote:
Onbetrouwbaar. Als ze het al doen dan tot de zomer.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Oidipous het volgende:
[ twitter ]
Dat komt niet overeen met mijn geloofquote:Op maandag 8 februari 2021 20:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wil je met me wedden om 250 euro dat de verkiezingen uitgestelt worden?
Ik heb dit al maanden terug aangegeven, het is ook niet zo vreemd natuurlijk, je gaat ook niet vlak voor de verkiezingen belastingverhogingen aankondigen, veel leuker is om ze vlak ervoor te verlagen en roepen dat iedereen 1000 euro krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toen ik dit vanmiddag noemde was het ongehoord
Gewoon een tructje van onze Lavrentie Grapperhaus. Die avondklok hebben we gewoon tot minstens 2 maart aan onze broek hangen.quote:
Triest hoe de politiek dit soort ingefluisterde stijve-piemel plannetjes van het OMT aanstuurt en daar vervolgens op voort borduurt om daarna het tot Veiligheidsissue te maken; en al klap op de vuurpijl, de mensen die wantrouwend zijn omtrent maatregelen uitmaken voor wappie.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)er-als-kan~a5a586dc/
Het valt tegen, dus we gaan verlengen. Zou “het valt tegen” ook kunnen betekenen dat het niet werkt? Wat is dit voor redenering?
Hij verwijst gewoon naar het OMTquote:Op maandag 8 februari 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ontweek ook alle vragen over de avondklok. Hele rare vertoning dit. Bah.
Dat heet nu itt virusgevolgen, kan gebeuren en is heel normaal bij/met vaccins..... je zal maar die ene oudere zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:50 schreef DonDruiper het volgende:
RTL durft wel in haar nieuwsbulletin
"15 ouderen overleden aan bijwerkingen vaccinatie"
Bizar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |