quote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef eragon2890 het volgende:
Opzich vind ik juist deze TT ook best wel origineel hoor!
dat was ook de verwachting, want sommige bijwerkingen die voor gezonde mensen licht zijn, kunnen dodelijk zijn voor zieke oudere mensen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is gewoon bekent, daarom krijgen niet alle ouderen ook de vaccinatie.
https://www.tubantia.nl/p(...)er-als-kan~a5a586dc/quote:Volgens minister Ferd Grapperhaus (Justitie) valt het aantal besmettingen ‘tegen’. ,,Daarom heeft het OMT ons geadviseerd toch door te gaan met de avondklok.”
Nee hoor, er gaan 2500 mensen per week dood in de categorie 80+, die groep is al bijn geheel ingeent, dus het is niet zo vreemd als daar een paar gevallen tussen zitten die verdacht zijn.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)er-als-kan~a5a586dc/
Het valt tegen, dus we gaan verlengen. Zou “het valt tegen” ook kunnen betekenen dat het niet werkt? Wat is dit voor redenering?
Mijn punt is dat ze gewoon overleden zijn aan onderliggend lijden, maar door het zo neer te zetten geef je wel de verkeerde indruk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is gewoon bekent, daarom krijgen niet alle ouderen ook de vaccinatie.
Als we niet weten of het werkt of niet, kunnen we net zo goed het eten van aardappels of het wassen van sokken op donderdag verbieden.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het valt tegen, dus we gaan verlengen. Zou “het valt tegen” ook kunnen betekenen dat het niet werkt? Wat is dit voor redenering?
Ik bedoel de berichtgeving.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaan 2500 mensen per week dood in de categorie 80+, die groep is al bijn geheel ingeent, dus het is niet zo vreemd als daar een paar gevallen tussen zitten die verdacht zijn.
Geen idee, maar volgens mij gaan er in februari met klote weer helemaal niet zoveel mensen na 9 uur de deur uit, dus dat dit ook maar enigzins invloed heeft lijkt me waanzin. Al afgezien dat de mensen die het flauwekul vinden zich er toch niet aan houden, het gaat om een boete van 90 euro.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke indruk wordt dan gegeven? Dat er mensen dood gaan aan de vaccinatie? Maar dat klopt toch ookquote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze gewoon overleden zijn aan onderliggend lijden, maar door het zo neer te zetten geef je wel de verkeerde indruk.
Haha, vanaf 1 januari ben ik aan het afvallen. Ik eet iedere dag een zak chips en twee zakken drop.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Uitstel niet en zeker geen jaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Oidipous het volgende:
Nog even een gerucht op Twitter.
[ twitter ]
Ah ja, alleen zijn journalisten ook niet goed in cijfers, dat vinden ze moeluk! Daarom gaan ze ook journalistiek studeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze gewoon overleden zijn aan onderliggend lijden, maar door het zo neer te zetten geef je wel de verkeerde indruk.
Het is meer dat ze zonder vaccinatie ook wel zouden zijn overleden... Dat is de daadwerkelijke oorzaakquote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Welke indruk wordt dan gegeven? Dat er mensen dood gaan aan de vaccinatie? Maar dat klopt toch ook
als dat het enige is wat je eet dan gaat het wel werken.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef maan_man het volgende:
[..]
Haha, vanaf 1 januari ben ik aan het afvallen. Ik eet iedere dag een zak chips en twee zakken drop.
Het resultaat valt nog wat tegen dus ik ga nog even door.
dan zouden ze zijn overleden aan iets anders... je weet toch dat iedereen dood gaat?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zonder vaccinatie ook wel zouden zijn overleden... Dat is de daadwerkelijke oorzaak
Als mijn leerlingen dit soort argumenten gebruiken in een betoog bij Nederlands dan krijgen ze een onvoldoende. Onvoorstelbaar in wat voor bochten het kabinet zichzelf aan het wringen is om toch maar niet te hoeven toegeven dat ze wellicht ergens een verkeerde beslissing hebben gemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als we niet weten of het werkt of niet, kunnen we net zo goed het eten van aardappels of het wassen van sokken op donderdag verbieden.
Geloof er ook geen reet van. Wie zou daar baat bij hebben?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Uitstel niet en zeker geen jaar.
Gaat zeker wel gebeuren, maar geen jaar, ik voorspel 4 maanden, je hoeft geen mastermind zijn om die logica te snappen toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Uitstel niet en zeker geen jaar.
Ik mag hopen dat dit ironie is.....quote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geloof er ook geen reet van. Wie zou daar baat bij hebben?
ik ben benieuwd hoe gemeentes de verkiezingen goed kunnen regelen....quote:Op maandag 8 februari 2021 20:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaat zeker wel gebeuren, maar geen jaar, ik voorspel 4 maanden, je hoeft geen mastermind zijn om die logica te snappen toch?
Nee hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit ironie is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |