Dus de productie van vaccins neemt niet toe?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach dat schemaatje is net Hugo de Jonge. Totaal onbetrouwbaar. Qua volgorde zegt het iets.
Vast wel. Tot dat blijkt dat de EU weer een of andere inkoopblooper heeft gemaakt. Ik zou echt niet op die tijdsplanning afgaan. Hooguit op de volgorde.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dus de productie van vaccins neemt niet toe?
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.yvesgijrath.nl/
Luister de podcasts, zeer zeer sterke scoops, 1 van de beste Podcasts van dit moment, de ene scoop na de andere en voor niets bang.
Erik de Vlieger.. sorry. Ik haak af.quote:In de wekelijkse podcastshow ‘The GYGS’ wordt de wereld besproken door zakenvrienden Erik de Vlieger en Yves Gijrath.
De grootste steunpilaar is Pfizer in het hele schema, en die levert gewoon probleemloos. Ook nog geen negatief geluid daarover gehoord, buiten een zeer tijdelijk dipje om op te schalen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast wel. Tot dat blijkt dat de EU weer een of andere inkoopblooper heeft gemaakt. Ik zou echt niet op die tijdsplanning afgaan. Hooguit op de volgorde.
Ik denk uiteindelijk de meeste bedrijven niet. Nu de vaccinaties nog lopen, mis je dan gewoon een groot deel van je klanten. En op het moment dat genoeg mensen gevaccineerd zijn, is het als het goed is snel over met de pandemie en dan is het ook niet meer nodig.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk belang heeft die supermarktbaas daar ook bij?
Alles voor de covid junta van het omt-kabinet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De verhalen stapelen zich op, maar er gebeurt niets mee.
Dan ga je lekker naar Margriet en Twan kijken en luisteren hoe die sympathieke Gommers de harten weet te veroveren.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Erik de Vlieger.. sorry. Ik haak af.
Wat ergens wel logisch is.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
De grootste steunpilaar is Pfizer in het hele schema, en die levert gewoon probleemloos. Ook nog geen negatief geluid daarover gehoord, buiten een zeer tijdelijk dipje om op te schalen.
Jansen moet de tweede pilaar worden straks en heeft het voordeel dat het met 1 prik kan.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
De grootste steunpilaar is Pfizer in het hele schema, en die levert gewoon probleemloos. Ook nog geen negatief geluid daarover gehoord, buiten een zeer tijdelijk dipje om op te schalen.
Of het nou met 1 of met 5 kan maakt niet zoveel uit, daar zit de bottleneck niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jansen moet de tweede pilaar worden straks en heeft het voordeel dat het met 1 prik kan.
Niet qua logistiek misschien. Ik denk dat het qua bereidheid wel scheelt. Het zal mij niks verbazen als het percentage mensen wat wel de eerste maar niet de tweede prik haalt in de dubbele cijfers loopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of het nou met 1 of met 5 kan maakt niet zoveel uit, daar zit de bottleneck niet echt.
Maakt waarschijnlijk ook niet heel veel uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet qua logistiek misschien. Ik denk dat het qua bereidheid wel scheelt. Het zal mij niks verbazen als het percentage mensen wat wel de eerste maar niet de tweede prik haalt in de dubbele cijfers loopt.
Definieer minder ziek ? Is dat niet doodgaan of wat anders ?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is het slecht nieuws? Volgens mij was bekend dat je alsnog ziek kan worden alleen word je met het vaccin minder ziek.
Jep. Daar is het grote wachten op.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jansen moet de tweede pilaar worden straks en heeft het voordeel dat het met 1 prik kan.
Belangrijkste is niet in het ziekenhuis komen, daar zit de pijn op het moment, als half Nederland 2 weken op bed ligt is dat vervelend, maar daar komen we over heen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Definieer minder ziek ? Is dat niet doodgaan of wat anders ?
Dat minder ziek is een klinische CDC/gezondheidsdefinitie waarbij iemand naast eventueel besmet, meer dan 2 symptomen moest hebben van de categorie.... hoofdpijn, koorts, hoesten e.d.
Iemand is/was volgens die criteria pas echt ziek te noemen als je halfdood aan de beademing ligt.
Toch ook wel een beetje gek, helemaal in een land dat zou moeten uitblinken in logistiek. Ook dat is een vak apartquote:Op maandag 8 februari 2021 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep. Daar is het grote wachten op.
Alleen geloof ik dat vaccin wel alleen de operatie van de ggd's niet. Wordt een veel te zware klus voor die ambtenaren dit te regelen.
Is hugo nu al bezig die operatie voor te bereiden? Hulptroepen te roepen? Mensen op te leiden nu het on the job kan met relatief lage aantallen?
Niks.
Het wordt een groot feest van bureaucratie, hokjes, wachten en falen. En vooral falen.
Valt allemaal wel mee, ik zie om me heen dat men nu volop al lokaties aan het voorbereiden is.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel een beetje gek, helemaal in een land dat zou moeten uitblinken in logistiek. Ook dat is een vak apart
Eensch, ik hoop dan ook dat men die doelpaal in beeld houdt en niet gaat verschuiven.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Belangrijkste is niet in het ziekenhuis komen, daar zit de pijn op het moment, als half Nederland 2 weken op bed ligt is dat vervelend, maar daar komen we over heen.
Ik maak me geen zorgen, de weg omhoog is ingezet, over 2/3 maanden zijn we er.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Eensch, ik hoop dan ook dat men die doelpaal in beeld houdt en niet gaat verschuiven.
Voor mij is ook alleen maar relevant dat de zorg niet overstroomt, door het beleid te richten op mensen die daarvoor doorgaans in aanmerking komen voor zorg/behandeling.
Vooral door dat geklooi met die tweede prik heb ik zelf ook liever een prik van J&J. Maar sowieso is het gewoon veel minder gedoe. Hoef je dan ook niet twee keer voor zo'n vaccinatiehal in de rij te staan.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet qua logistiek misschien. Ik denk dat het qua bereidheid wel scheelt. Het zal mij niks verbazen als het percentage mensen wat wel de eerste maar niet de tweede prik haalt in de dubbele cijfers loopt.
"Uw educatie is de bron van menig crematie."quote:Op maandag 8 februari 2021 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Groot op een bord bij de ingang zou ik zeggen. “Hou anderhalve meter afstand en zet uw mondkapje op, anders gaan er nog meer mensen dood door uw schoolbezoek dan nu reeds het geval”.
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar Margriet en Twan kijken en luisteren hoe die sympathieke Gommers de harten weet te veroveren.
Maar tot nu toe krijgen we er alleen miljoenen meer. Sure, minder van AZ, wat het slechtst werkt, maar daardoor mistte iedereen dat de 4 keer zoveel krijgen van pfizer, ook meer van moderna geloof ik, en nu waarschijnijk ook 3,67 miljoen (van 100, sleutel was 3,67% toch geloof ik?) van sputnik V straks, wat ook véél beter blijkt te werken dan AZ (niveau pfizer et co).quote:Op maandag 8 februari 2021 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach dat schemaatje is net Hugo de Jonge. Totaal onbetrouwbaar. Qua volgorde zegt het iets.
Erik de Vlieger is gewoon een vervelend etterig balletje. Dat is een feit. Inhoudelijk zal hij best zinnige dingen zeggen geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar Margriet en Twan kijken en luisteren hoe die sympathieke Gommers de harten weet te veroveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |