Maar Thomas heeft wel het voordeel dat hij ook de Jill fans achter zich heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet een sterke speler naast thomas staan vind ik
Patje gaat niet winnen van Thomas, dat is duidelijk bij mij. Maar Thomas zal wel eens kunnen verliezen van een Liese of Nick.
Ze moeten het aandurven om een nick te nomineren
Zodat thomas zeker naar huis kan gaan
What the actual fuck?! Die gozer moet zo hard opdonderen. EN wtf heeft ie met de kop van Michel gedaan?!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje de reactie van iedereen, zowel in het huis als daarbuiten.
Behalve van Jerrer natuurlijk. Zijn reactie was: "Bye Bitches! Nu gaat het leuk worden!"
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.quote:
Eerst zien dan geloven. Vertrouw Zoey nog steeds niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
Ja. Die begint nu overduidelijk te worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
Dat lijkt dan Thomas tegen Patje te gaan worden
[poll=1619]
K4 op Liese? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese ...
Ik vind ze onderling super naar in dit soort slaapkamergesprekken. EN dan een Liese die zo "grappig" zegt "Ik kan niet tegen mensen die liegen. Ik kan niet tegen mensen die oneerlijk zijn. En Oh! Die zitten hier!"quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
pfffffffquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Klopt als een bus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
Michel: het is gewoon een week uitstel
ik had de lapo wel door,maar geen idee vor TTquote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
In de herhaling:
Jill: Liese en ?
Julie: Thomas en ?
Liese: Thomas en ?
Michel: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en ?
Nick: Thomas en ?
Patrick: Thomas en ?
Thomas: Liese en ?
Die tweede stem gaat overal bepalend zijn.
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese en verdelen die over de andere bewoners. Kans is groot dat er een gelijk aantal stemmen gaat zijn en Jill als huismeester de beslissende stem moet geven
Ja, Liese is een irritant kindquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al opquote:
Gebeurt niet eens .. zal Pat of Thomas zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al op
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Patrick moet samenspannen met Thomas en Jill om zichzelf te redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Patje heeft die 4 belgische meiden wel heel erg goed door.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermen
Thomas mag blijven dus ik vrees voor Patrick. Wat ik overigens zeer onterecht vind. Voor de dynamiek van de groep onlogisch. Te jong.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
[poll=1619]
dat had je al gepostquote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef mario390 het volgende:
stream 2 teruggekijkt,liese moest niet echt op toilet
het was nur en test en plezier
Zij hebben zichzelf ook goed door, maar ze lullen recht wat krom is. Begint me steeds meer tegen te staan.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Patje heeft die 4 belgische meiden wel heel erg goed door.
BB is gewoon oliedom. Als je K4 wilt openbreken.. die anderen spannen niet samen, dus je kan nog altijd niemand van de belgische dames lozen. Dus wat is het doel van deze regel dan? NIKS. Dat je Jerrel houdt. Nou jippyquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef DKUp het volgende:
Zo saai als die vier dames hier ongeschonden uitkomen, bijna geen haar beter dan die drie exit Nederlanders.
Niet om K4 op te breken (dat bestaat al niet meer want Zoey) maar om de Nederlanders te beschermen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermen
Dit dus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef DKUp het volgende:
Zo saai als die vier dames hier ongeschonden uitkomen, bijna geen haar beter dan die drie exit Nederlanders.
Hoop het. Als zij op Thomas stemt, staat ze bij mij vanaf dan nog lager dan dat Julie-figuur.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat Zoey Thomas nomineert.
Ze heeft geen klik met Liese. De laatste dagen juist wel met Zoey.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef mario390 het volgende:
waarom denken julie jill stemt op liese?
ik denk op nick en zoey
Zal er om hangen zie ikquote:
Ja het werkt averechts, want ze maken nu een grotere kloof tussen oud en nieuw.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
Michel: "Hierdoor wil ik mijn pijlen juist richten tegenover de nieuwen"
Ik weet niet wat de reden is.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.
Eens, en het is gewoon echt oneerlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het werkt averechts, want ze maken nu een grotere kloof tussen oud en nieuw.
maar meer klik als met zoeyquote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft geen klik met Liese. De laatste dagen juist wel met Zoey.
Als ze doorheeft dat Thomas genoeg stemmen krijgt om sowieso genomineerd te zijn, zonder haar stem... Dan kan dat ook nog wel een leuke stemming opleverenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat Zoey Thomas nomineert.
En dan komt die ene adviseur van 51 er weer inquote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Thomas mag blijven dus ik vrees voor Patrick. Wat ik overigens zeer onterecht vind. Voor de dynamiek van de groep onlogisch. Te jong.
ja en kiezen werd zij an het eind ook moetenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Mag Jill wel stemmen dan als huismeester?
Ja. Sterker nog... Als er een gelijke stemming is, mag zij de knoop doorhakkenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Alleen Liese heeft recht van spreken in dit geval, zij heeft 2x op de bank gezeten door nominatie afsprakenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt geen ene haar beter.
En het argument "zij begonne eerst" is niet meer valide, want die mensen zijn eruit.
Zouden ze Jowi dan ook beschermd hebben?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.
Hopelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt die ene adviseur van 51 er weer in
En grote kans dat het daar op uit gaat komenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog... Als er een gelijke stemming is, mag zij de knoop doorhakken
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Oh omdat het hun niet uitkomt nu. Ik vind dat zo jammer van naomi elke keer dat kinderachtige gedoe. Beetje jaloers komt ze over.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Ebinas het volgende:
Naomi wil dat ze immuniteit van huismeester weg moeten halen
Die ook niet. De "wraak" is voorbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alleen Liese heeft recht van spreken in dit geval, zij heeft 2x op de bank gezeten door nominatie afspraken
Kleinzerig, zeurderig mens.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh omdat het hun niet uitkomt nu. Ik vind dat zo jammer van naomi elke keer dat kinderachtige gedoe. Beetje jaloers komt ze over.
Oh de heilige vier mag niet op gestemd worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel had geen idee dat de dames op Thomas zouden gaan stemmen. Michel : 'Ik wou bijna op hem stemmen omdat ik dacht dat hij wel safe zou zijn'
De dames : 'Vanwege het spel .. hij nomineert ons ook'
Het maakt allemaal niet uit, het is nu wel heel duidelijk dat alles gemanipuleerd wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
ik vind ook dat je een huismeesterschap moet verdienen met een spel en niet een popi jopi poll die gemanipuleerd kan worden
vondt, OMG.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey vondt het eerder toch niet eerlijk om op de nieuwe te stemmen als ik het goed begreep eerder op de dag en nu houdt ze wijselijk haar klep
Nick gaat wel op Thomas stemmen. Dat bevestigde hij vandaag nog meer of minder in de hottub tegen Patje.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef engine het volgende:
Julie klept ook alles door. Hoop dat Nick niet op Thomas stemt. Kijken hoe principieel Naomi is.
Dom gelul allemaal.
Hij nomineert ze, ja. Omdat die dames hem volledig links laten liggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel had geen idee dat de dames op Thomas zouden gaan stemmen. Michel : 'Ik wou bijna op hem stemmen omdat ik dacht dat hij wel safe zou zijn'
De dames : 'Vanwege het spel .. hij nomineert ons ook'
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Thomas moet de stoute schoenen aantrekken... Tegen Zoey zeggen dat hij ook wel doorheeft genomineerd te zijn, haar overhalen tot een afwijkende stemming t.o.v. K4
Die eindeloze tripjes naar de DBK.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet uit, het is nu wel heel duidelijk dat alles gemanipuleerd wordt.
Jowi had dat niet nodig en besloot zélf op te stappen. En dus moest er een nieuwe token terug.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze Jowi dan ook beschermd hebben?
Als hij dan Zoey maar kiest.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Patrick moet samenspannen met Thomas en Jill om zichzelf te redden.
Nee, maar wel in wie er naast hem staat. Hij kan daardoor blijvenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?
met de pampersquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Thomas nu met de poepers zitten
Enigszins, hij is toch wel genomineerd, maar misschien kan ie invloed hebben over wie er naast hem zitquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?
Zoey = Jowi, niet te veel geloven van wat zij zegt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey vondt het eerder toch niet eerlijk om op de nieuwe te stemmen als ik het goed begreep eerder op de dag en nu houdt ze wijselijk haar klep
In het gesprek wat ik hoorde leek hij te twijfelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick gaat wel op Thomas stemmen. Dat bevestigde hij vandaag nog meer of minder in de hottub tegen Patje.
Dit is het COS topicquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Elfstedentocht mag doorgaan als het veilig kan![]()
![]()
![]()
Ow echtquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Naomi net een nieuw woordje geleerd?
Principieel maal 15
Dat best lastig in die tuin daar .. hoeveel rondjes worden dat wel niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Nee precies. Dan is t een afspraak, een complot, een strategie.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh de heilige vier mag niet op gestemd worden.
Die komt er toch niet, dus dat is een makkelijk besluit...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Dan mag ze naar huis, ze kan wel op haarzelf nomineren heb ik begrepenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Krambo het volgende:
Liese gaat weigeren een tweede naam te noemen bij de nominaties.
Makkelijk opgelost, ze wordt door BB zelf als tweede genomineerd
niet op witte zeequote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Als Naomi weggaat, komt er dan ook een nieuwe token vegan?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jowi had dat niet nodig en besloot zélf op te stappen. En dus moest er een nieuwe token terug.
dat gaat toch nietquote:Op maandag 8 februari 2021 17:20 schreef Ebinas het volgende:
Jemig zeg Liese zegt nu pas bij mij, ik noem maar 1 naam
Ik voel rellen aankomen en veel zout/molotofs op het ijs, iedereen om 21:00 binnen maar wel 11stedentochtquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Duurde lang deze keerquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
[poll=1619]
Als dat toch eens bewaarheid zou worden, gaaf! Gaan we streamen en COS-sen maar dan de tocht!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Zo'n ANWB-koppeltjequote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Kleden Thomas en Jill zich nu al als een eenheid?
Het was me op die manier niet opgevallen, maar kan me wel voorstellen dat het vervelend overkomt dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Naomi weggaat, komt er dan ook een nieuwe token vegan?
Want ik begin t hier zo onderhand wel behoorlijk beu te worden dat de LGBTQ steeds als token wordt gezien, en niemand van de rest. Het zijn allemaal tokens. Maar we hebben t er alleen over bij LGBTQ.
Begint me hier echt een beetje tegen te staan, persoonlijk.
Graag. Gewoon een reboot. Vers huis met mensenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
K4 mag inmiddels ook zo over de schutting gegooid worden
Veel van de Nederlanders hebben zich onpopulair gemaakt. Stappen er uiteindelijk nog uit ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat Michel zegt. Anders zou er weer een Nederland uit gaan, en de week er op ook.
Dat zei Theo toch ook al? Maar toen dachten we nog dat het een verzinsel van Theo was.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:23 schreef Benny het volgende:
Oh. Er staat in de regels dat er een Belg en een Nederlander in de finale staat, volgens Michel. Michel heeft er vragen over gesteld.
Voetmassage... ik voel een discussie aankomenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
Dit had Thomas vorige week denk ik echt nog niet gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik ben heel onzeker in het huis .. daarom zit ik ook uren in de DBK'
welke blonde met dikke tieten bedoel je nu?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begrijp eigenlijk beide kampen.
Je moet jezelf inbeelden dat niet Jerrel in dat huis zat maar een knappe hollandse blonde die superlief is en met een dikke kont en af en toe een tiet laat zien.
Zou zonde zijn dat die blonde met dikke tieten op de bank zat?
Maar ik begrijp ook perfect K4 + michel+Nick dit is oneerlijk en je straft de mede bewoners hier mee die er al langer inzitten
Dat hebben meerdere mensen al gezegdquote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef danilel het volgende:
aha michel verklapt het dus nu;
"toen ik het contract doorlas kwam ik 1 regel tegen ==> er moet 1NL en 1 BE in de finale komen.
Toen ik vroeg hoe ze dat wilden gaan doen werd gezegd die vraag kun je stellen bij de redactie, zei zeiden als dat niet natuurlijk verloopt gaan we dingen doen om de dingen natuurlijk te laten verlopen"
Streamlock
Ga dan lekker naar huis en val ons niet langer lastig met je aanwezigheidquote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
anwb stelletjequote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Kleden Thomas en Jill zich nu al als een eenheid?
Laat die maar schuiven. Die gaat hun allemaal om hun moeder laten roepen daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat er nooit uit gaan .. wordt de mastermind zometeen
Michel heeft dezelfde strategie als Thomas had/heeft. Medelanders er uit werken. Daarom hokt Thomas met de Nederlanders en Michel met de Belgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:23 schreef Benny het volgende:
Oh. Er staat in de regels dat er een Belg en een Nederlander in de finale staat, volgens Michel. Michel heeft er vragen over gesteld.
dat was nu niet tof van michel over te sprekenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef danilel het volgende:
"toen ik het contract doorlas kwam ik 1 regel tegen ==> er moet 1NL en 1 BE in de finale komen.
Toen ik vroeg hoe ze dat wilden gaan doen werd gezegd die vraag kun je stellen bij de redactie, zei zeiden als dat niet natuurlijk verloopt gaan we dingen doen om de dingen natuurlijk te laten verlopen"
Streamlock
Ik heb nog wel eens moeite om sarcasme en cynisme te interpreteren, maar ik vat hem, lol!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wel leuk als je als kandidaat ook nog eens de hele regie achter je hebt staan om je door een spel te leiden.
Heel de benelux wil Jerrel eruit dus de Nederlandse regie grijpt in en beslist dat er maar een willekeurige belg uit moet, want, Nederland boven.
Ik ga wat anders doen, doei.
Het is gewoon irritant dat dat steeds benoemd wordt. Want dat zou betekenen dat ik nooit aan een spelletje kan meedoen op mijn eigen verdienste, want dan zou ik meteen er alleen maar inzitten omdat ik LGBTQ ben en de "token" moet zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het was me op die manier niet opgevallen, maar kan me wel voorstellen dat het vervelend overkomt dan.
tjaquote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgende week is ie vast huismeesterquote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat er nooit uit gaan .. wordt de mastermind zometeen
Sja ... Matt....quote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Yolk het volgende:
Matt denkt dat Jill-Thomas-Patrick-Nick een groep is.
Doe gewoon even 5 minuten je capuchon op en kin omhoogquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat BB, gooi ze alle 12 eruit en stop er 12 nieuwe in.
Heb het ondertussen helemaal gehad
o jawel hoor, in de huiskamerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
Dit had Thomas vorige week denk ik echt nog niet gedaan:
[ afbeelding ]
Wil ik dan wel eens zien in de TV showquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik ben vandaag uit de slof geschoten. Ik hoop dat ik de tapes kan krijgen. Als je mijn verhaal zou horen in de DBK'
sterker nog, er is niet 1 met dikke tietenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke blonde met dikke tieten bedoel je nu?
jill kann het niet zijn
Hij is inmiddels in de badkamer met Mikequote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef Angelique61 het volgende:
Zit Matt niet bij Jill in de slaapkamer, hoor em niet?
Nee, liever niet, zo min mogelijk aandacht voor Ferrel aubquote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil ik dan wel eens zien in de TV show
dr is al bepaald dat er 1 belg en 1 ned in de finale staatquote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben eigenlijk geleerd de afgelopen weken dat een Big brother met 2 nationaliteitsgroepen eigenlijk niet werkt.
Zou ook zo zijn als je 8 Britten en 8 Amerikanen erin zou stoppen
Jawel dat is juist interessant voor onsquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was nu niet tof van michel over te spreken
met wat is die uit zijn slof geschoten dan>?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik ben vandaag uit de slof geschoten. Ik hoop dat ik de tapes kan krijgen. Als je mijn verhaal zou horen in de DBK'
na ja liese, hij bedoelte denk ik daniellequote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
sterker nog, er is niet 1 met dikke tieten
Ik doe het je één keer voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Naomi weggaat, komt er dan ook een nieuwe token vegan?
Want ik begin t hier zo onderhand wel behoorlijk beu te worden dat de LGBTQ steeds als token wordt gezien, en niemand van de rest. Het zijn allemaal tokens. Maar we hebben t er alleen over bij LGBTQ.
Begint me hier echt een beetje tegen te staan, persoonlijk.
Heeft ie niet verteldquote:Op maandag 8 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met wat is die uit zijn slof geschoten dan>?
Bij voorkeur 12 exact dezelfde types.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doe gewoon even 5 minuten je capuchon op en kin omhoog
Ik hoop het, hij is nu al door BB teruggeroepen dus ik vrees het ergste. Maar aan de andere kant lijken ze hem wel te beschermen en is hij voor hen misschien wel degene die tv gaat maken!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat die maar schuiven. Die gaat hun allemaal om hun moeder laten roepen daar.
Dan gaan jij en Mario kijken? En wij dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij voorkeur 12 exact dezelfde types.
Dat zou ook een leuk experiment .
Bij voorkeur 12 blonde dames met dikke tieten, strak kontje, allemaal een gemiddelde IQ
Nee. Morgen nominaties. 3 nieuwen zijn vrijgesteld. Happy teruglezen!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben er weer. Heb ik nog wat gemist? Is er al genomineerd?
Ik heb geen leeftijden genoemdquote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gaan jij en Mario kijken? En wij dan?
Ze spreken uit wat veel van ons denken. Hoe vaak hebben we al gezegd het wordt de grote Jill show.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Yolk het volgende:
K4 + gladde Michel zijn aan het complotdenken over Jill![]()
Verbaast mij helemaal niets, dit gelul.
stoere praat van febo voor 1 keerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
Het is Big Brother zijn spel en zijn huis. Hij bepaalt wat er gebeurt. Zijn regels.
Dus, als je het niet bevalt: pak je koffers maar.
Zou dat nog een keer werken?
Moet je aan zijn vriendengroep vragen, die hebben het allemaal gedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 17:34 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe kun je zoiets nou serieus nemen
Voor hun 10 andere, dus de gevleugelde woorden van ons aller Huub (DGK) 'als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!' gelden voor een ieder daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
Het is Big Brother zijn spel en zijn huis. Hij bepaalt wat er gebeurt. Zijn regels.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:34 schreef Kinga het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar heb liever die andere kamer op de stream.
Wie zal BB in de finale willen zie?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:29 schreef D. het volgende:
Benieuwd wat BB gaat doen als er komende 4 nominaties een Nederlander vertrekt
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Door dit zijn er duidelijk weer groepen ontstaan: Michel en K4 tegen Jill's Hangbuikzwijnen. En Patje en Nick die er tussen in staan.
Dit ja!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen Jerrel maximaal 2 nominaties reddenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:35 schreef Ebinas het volgende:
D
[..]
Wie zal BB in de finale willen zie?
De volgorde van wieberen zullen de minst spraakmakende tv makers zijn.
Finale: Nick (B) en Jerrel of Jill (NL)
Dan denk ik dat nu patje vertrekt
Heeft die meid de basisschool wel afgemaakt? En zo ene wil stewardess worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:36 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Heeft nederland maar 12 provincies!? Hoe weet je dat?
En hoeveel % is zwart?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe het je één keer voor.
https://www.beout.be/2019(...)bisch-of-biseksueel/
2.7% van de bevolking is dus LGB. We hebben nu 19 bewoners gehad. Statistisch zouden daar dus 0.5 bewoners van LGB zijn als je ze "random" selecteert.
In werkelijkheid zijn het er 4 (Jowi, Jerrel, Naomi, Jill), ofwel 21%, tien keer meer dan je statistisch zou verwachten. Dan is het geen rare conclusie dat daar specifiek op geselecteerd is. Ofwel "tokens". Daar mag je je aan storen hoor, maar het is geen rare conclusie. Met fantasie zou je het ook nog eens discrimatie kunnen noemen
Ik dacht al, hoor ik dat nu goed?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:36 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Heeft nederland maar 12 provincies!? Hoe weet je dat?
Nu ga ik erop letten of hij na Jill als huismeester wordt aangewezen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen Jerrel maximaal 2 nominaties redden
Volgens de huidige 'regels', that is
Nick tegenover Michel? Zou een reële optie kunnen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:35 schreef Ebinas het volgende:
D
[..]
Wie zal BB in de finale willen zie?
De volgorde van wieberen zullen de minst spraakmakende tv makers zijn.
Finale: Nick (B) en Jerrel of Jill (NL)
Dan denk ik dat nu patje vertrekt
zo en gilf komt niet binnenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb geen leeftijden genoemd
Ze kan ook 66 zijn
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef danilel het volgende:
Streamlock
Klopt.
U hoorde het hier als eerstequote:Op maandag 8 februari 2021 17:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu ga ik erop letten of hij na Jill als huismeester wordt aangewezen.
Alles op Liese en hop sterke speler eruit.quote:
Ik vind Julie ook nog wel "de knappe", of ben ik daar de enige in?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zitten er wel allemaal typetjes daarin
Jill het domblondje
Jerrel de relnicht
Thomas de Obees
Nick de grappigste
Liese de "knappe"
Ik hoop dat er nog enige invloed van de kijker en inwoners is.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen Jerrel maximaal 2 nominaties redden
Volgens de huidige 'regels', that is
Je kunt dalijk ook gewoon als regel maken: Je nomineert alleen mensen van je eigen nationaliteit.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef danilel het volgende:
Streamlock
Bevestinging door de moeder van Renequote:
Waarom dan? Da's al tijden bekendquote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bevestinging door de moeder van Rene
Jongens, hier moet FOK! een artikel over schrijven!
ja is knapp maar de vallt me uit de handquote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Julie ook nog wel "de knappe", of ben ik daar de enige in?
weinig op liesequote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Alles op Liese en hop sterke speler eruit.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dus datquote:
Mee eens, maar dat is eik bij alle reality-tv programma's zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
We kunnen van alles speculeren maar BB bepaalt wie BB 2021 wint...
De laatste 3 kloppen nietquote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zitten er wel allemaal typetjes daarin
Jill het domblondje
Jerrel de relnicht
Thomas de Obees
Nick de grappigste
Liese de "knappe"
Jawel, vind het ook wel een mysterieuze vrouw. Je vraagt je continu af waar ze vandaan komt en welke taal ze spreekt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Julie ook nog wel "de knappe", of ben ik daar de enige in?
Er is NIEMAND zo knap als Michel! (als ik de dames in COS goed peilquote:Op maandag 8 februari 2021 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoeveel % is zwart?
En hoeveel % is zo fors/dik?
En hoeveel % zo knap als Michel?(da;'s een lastige te meten
)
Dat is het niet hoor, zie bovenstaande "BAME". Daarnaast is hier in het topic ook al meerdere malen gezegd dat Thomas de standaard "dikke knuffelbeer" is die er in "hoort". Ik denk dat jij wellicht een beetje selectief getriggered wordt op een beperkt onderwerp.quote:Ik snap je token wel. Ik snap alleen niet waarom dat maar op 1 type token van toepassing is.
Omdat bij Jerrel een groot deel van zijn interessant/irritant (doorhalen wat je niet van toepassing vind) factor voortkomt uit zijn wat extreme homo-gedrag.quote:En waarom zou Jerrel er niet in kunnen zitten omdat ze denken "Da;s een leuke kandidaat, omdat ie irriteert". Waarom zou LGTBQ zijn identifier moeten zijn?
Want de conclusie is meteen: Hij is homo, dus DAAROM zit hij er in.
Neequote:Op maandag 8 februari 2021 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah heb je dann thomas bij de knappe"?![]()
Klopt ook wel, ze moeten alleen eens gaan samenzitten.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Yolk het volgende:
Matt denkt dat Jill-Thomas-Patrick-Nick een groep is.
Michel twijfel ik over, mss net iets te netjes/correct....weet ff niet hoe hem te omschrijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nick tegenover Michel? Zou een reële optie kunnen zijn.
Als een echte terreur bestrijder!!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Michel de DBK aan het verbouwen wellicht?
Gebeurt ook al wel en volkomen terecht.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB moet toch afgemaakt worden op sociale media
die krijgt op zn ballenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan zal hij door de achterdeur afgevoerd worden schat ik in.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
ja dann ga met naomi menstratiecup spelenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Julie, Zoey en Naomi zijn ook knapper dan Liese
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |