Maar Thomas heeft wel het voordeel dat hij ook de Jill fans achter zich heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet een sterke speler naast thomas staan vind ik
Patje gaat niet winnen van Thomas, dat is duidelijk bij mij. Maar Thomas zal wel eens kunnen verliezen van een Liese of Nick.
Ze moeten het aandurven om een nick te nomineren
Zodat thomas zeker naar huis kan gaan
What the actual fuck?! Die gozer moet zo hard opdonderen. EN wtf heeft ie met de kop van Michel gedaan?!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje de reactie van iedereen, zowel in het huis als daarbuiten.
Behalve van Jerrer natuurlijk. Zijn reactie was: "Bye Bitches! Nu gaat het leuk worden!"
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.quote:
Eerst zien dan geloven. Vertrouw Zoey nog steeds niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
Ja. Die begint nu overduidelijk te worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
Dat lijkt dan Thomas tegen Patje te gaan worden
[poll=1619]
K4 op Liese? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese ...
Ik vind ze onderling super naar in dit soort slaapkamergesprekken. EN dan een Liese die zo "grappig" zegt "Ik kan niet tegen mensen die liegen. Ik kan niet tegen mensen die oneerlijk zijn. En Oh! Die zitten hier!"quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
pfffffffquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Klopt als een bus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
Michel: het is gewoon een week uitstel
ik had de lapo wel door,maar geen idee vor TTquote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
In de herhaling:
Jill: Liese en ?
Julie: Thomas en ?
Liese: Thomas en ?
Michel: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en ?
Nick: Thomas en ?
Patrick: Thomas en ?
Thomas: Liese en ?
Die tweede stem gaat overal bepalend zijn.
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese en verdelen die over de andere bewoners. Kans is groot dat er een gelijk aantal stemmen gaat zijn en Jill als huismeester de beslissende stem moet geven
Ja, Liese is een irritant kindquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al opquote:
Gebeurt niet eens .. zal Pat of Thomas zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al op
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Patrick moet samenspannen met Thomas en Jill om zichzelf te redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Patje heeft die 4 belgische meiden wel heel erg goed door.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermen
Thomas mag blijven dus ik vrees voor Patrick. Wat ik overigens zeer onterecht vind. Voor de dynamiek van de groep onlogisch. Te jong.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
Dat lijkt dan Thomas tegen Patje te gaan worden
[poll=1619]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |