Maar Thomas heeft wel het voordeel dat hij ook de Jill fans achter zich heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet een sterke speler naast thomas staan vind ik
Patje gaat niet winnen van Thomas, dat is duidelijk bij mij. Maar Thomas zal wel eens kunnen verliezen van een Liese of Nick.
Ze moeten het aandurven om een nick te nomineren
Zodat thomas zeker naar huis kan gaan
What the actual fuck?! Die gozer moet zo hard opdonderen. EN wtf heeft ie met de kop van Michel gedaan?!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje de reactie van iedereen, zowel in het huis als daarbuiten.
Behalve van Jerrer natuurlijk. Zijn reactie was: "Bye Bitches! Nu gaat het leuk worden!"
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.quote:
Eerst zien dan geloven. Vertrouw Zoey nog steeds niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
Ja. Die begint nu overduidelijk te worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
Dat lijkt dan Thomas tegen Patje te gaan worden
[poll=1619]
K4 op Liese? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese ...
Ik vind ze onderling super naar in dit soort slaapkamergesprekken. EN dan een Liese die zo "grappig" zegt "Ik kan niet tegen mensen die liegen. Ik kan niet tegen mensen die oneerlijk zijn. En Oh! Die zitten hier!"quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar het gaat weer niet gebeuren. Het wordt Patje vs. Thomas. Laat de Patje promo maar beginnen.
pfffffffquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Klopt als een bus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
Michel: het is gewoon een week uitstel
ik had de lapo wel door,maar geen idee vor TTquote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Benny het volgende:
In de herhaling:
Jill: Liese en ?
Julie: Thomas en ?
Liese: Thomas en ?
Michel: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en ?
Nick: Thomas en ?
Patrick: Thomas en ?
Thomas: Liese en ?
Die tweede stem gaat overal bepalend zijn.
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese en verdelen die over de andere bewoners. Kans is groot dat er een gelijk aantal stemmen gaat zijn en Jill als huismeester de beslissende stem moet geven
Ja, Liese is een irritant kindquote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
JILL NOOIT OP LIESE
SONST IS ZIJ EN IRRITANT KIND
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al opquote:
Gebeurt niet eens .. zal Pat of Thomas zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Tactisch doorgedacht... Zou het verstandig zijn om de stemmen van K4 over K4 uit te spreiden. En dan niet Liese, want daar stemmen Thomas en Jill al op
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben t wel met Michel eens dat dit bij Rene en Els ook niet was, en bij hen. Dus waarom nu wel? Dit is echt een regie-zet om K4 op te breken. EN ik ben voor.... maar eerlijk is het niet.
Patrick moet samenspannen met Thomas en Jill om zichzelf te redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Patje heeft die 4 belgische meiden wel heel erg goed door.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermen
Thomas mag blijven dus ik vrees voor Patrick. Wat ik overigens zeer onterecht vind. Voor de dynamiek van de groep onlogisch. Te jong.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef D. het volgende:
Dat lijkt dan Thomas tegen Patje te gaan worden
[poll=1619]
dat had je al gepostquote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef mario390 het volgende:
stream 2 teruggekijkt,liese moest niet echt op toilet
het was nur en test en plezier
Zij hebben zichzelf ook goed door, maar ze lullen recht wat krom is. Begint me steeds meer tegen te staan.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Patje heeft die 4 belgische meiden wel heel erg goed door.
BB is gewoon oliedom. Als je K4 wilt openbreken.. die anderen spannen niet samen, dus je kan nog altijd niemand van de belgische dames lozen. Dus wat is het doel van deze regel dan? NIKS. Dat je Jerrel houdt. Nou jippyquote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef DKUp het volgende:
Zo saai als die vier dames hier ongeschonden uitkomen, bijna geen haar beter dan die drie exit Nederlanders.
Niet om K4 op te breken (dat bestaat al niet meer want Zoey) maar om de Nederlanders te beschermen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk niet om K4 open te breken ik denk om Jerrel te beschermen
Dit dus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef DKUp het volgende:
Zo saai als die vier dames hier ongeschonden uitkomen, bijna geen haar beter dan die drie exit Nederlanders.
Hoop het. Als zij op Thomas stemt, staat ze bij mij vanaf dan nog lager dan dat Julie-figuur.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat Zoey Thomas nomineert.
Ze heeft geen klik met Liese. De laatste dagen juist wel met Zoey.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef mario390 het volgende:
waarom denken julie jill stemt op liese?
ik denk op nick en zoey
Zal er om hangen zie ikquote:
Ja het werkt averechts, want ze maken nu een grotere kloof tussen oud en nieuw.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
Michel: "Hierdoor wil ik mijn pijlen juist richten tegenover de nieuwen"
Ik weet niet wat de reden is.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.
Eens, en het is gewoon echt oneerlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het werkt averechts, want ze maken nu een grotere kloof tussen oud en nieuw.
maar meer klik als met zoeyquote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft geen klik met Liese. De laatste dagen juist wel met Zoey.
Als ze doorheeft dat Thomas genoeg stemmen krijgt om sowieso genomineerd te zijn, zonder haar stem... Dan kan dat ook nog wel een leuke stemming opleverenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat Zoey Thomas nomineert.
En dan komt die ene adviseur van 51 er weer inquote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Thomas mag blijven dus ik vrees voor Patrick. Wat ik overigens zeer onterecht vind. Voor de dynamiek van de groep onlogisch. Te jong.
ja en kiezen werd zij an het eind ook moetenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Mag Jill wel stemmen dan als huismeester?
Ja. Sterker nog... Als er een gelijke stemming is, mag zij de knoop doorhakkenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Alleen Liese heeft recht van spreken in dit geval, zij heeft 2x op de bank gezeten door nominatie afsprakenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt geen ene haar beter.
En het argument "zij begonne eerst" is niet meer valide, want die mensen zijn eruit.
Zouden ze Jowi dan ook beschermd hebben?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Jerrol is de token LGBQXYZ en ze kunnen niet hebben dat die er meteen uitgetrapt wordt.
Hopelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt die ene adviseur van 51 er weer in
En grote kans dat het daar op uit gaat komenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog... Als er een gelijke stemming is, mag zij de knoop doorhakken
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Oh omdat het hun niet uitkomt nu. Ik vind dat zo jammer van naomi elke keer dat kinderachtige gedoe. Beetje jaloers komt ze over.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Ebinas het volgende:
Naomi wil dat ze immuniteit van huismeester weg moeten halen
Die ook niet. De "wraak" is voorbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alleen Liese heeft recht van spreken in dit geval, zij heeft 2x op de bank gezeten door nominatie afspraken
Kleinzerig, zeurderig mens.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh omdat het hun niet uitkomt nu. Ik vind dat zo jammer van naomi elke keer dat kinderachtige gedoe. Beetje jaloers komt ze over.
Oh de heilige vier mag niet op gestemd worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel had geen idee dat de dames op Thomas zouden gaan stemmen. Michel : 'Ik wou bijna op hem stemmen omdat ik dacht dat hij wel safe zou zijn'
De dames : 'Vanwege het spel .. hij nomineert ons ook'
Het maakt allemaal niet uit, het is nu wel heel duidelijk dat alles gemanipuleerd wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
ik vind ook dat je een huismeesterschap moet verdienen met een spel en niet een popi jopi poll die gemanipuleerd kan worden
vondt, OMG.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey vondt het eerder toch niet eerlijk om op de nieuwe te stemmen als ik het goed begreep eerder op de dag en nu houdt ze wijselijk haar klep
Nick gaat wel op Thomas stemmen. Dat bevestigde hij vandaag nog meer of minder in de hottub tegen Patje.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef engine het volgende:
Julie klept ook alles door. Hoop dat Nick niet op Thomas stemt. Kijken hoe principieel Naomi is.
Dom gelul allemaal.
Hij nomineert ze, ja. Omdat die dames hem volledig links laten liggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel had geen idee dat de dames op Thomas zouden gaan stemmen. Michel : 'Ik wou bijna op hem stemmen omdat ik dacht dat hij wel safe zou zijn'
De dames : 'Vanwege het spel .. hij nomineert ons ook'
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Thomas moet de stoute schoenen aantrekken... Tegen Zoey zeggen dat hij ook wel doorheeft genomineerd te zijn, haar overhalen tot een afwijkende stemming t.o.v. K4
Die eindeloze tripjes naar de DBK.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet uit, het is nu wel heel duidelijk dat alles gemanipuleerd wordt.
Jowi had dat niet nodig en besloot zélf op te stappen. En dus moest er een nieuwe token terug.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze Jowi dan ook beschermd hebben?
Als hij dan Zoey maar kiest.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Patrick moet samenspannen met Thomas en Jill om zichzelf te redden.
Nee, maar wel in wie er naast hem staat. Hij kan daardoor blijvenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?
met de pampersquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Thomas nu met de poepers zitten
Enigszins, hij is toch wel genomineerd, maar misschien kan ie invloed hebben over wie er naast hem zitquote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar maakt dat nog uit dan als hij 1 stem minder heeft?
Zoey = Jowi, niet te veel geloven van wat zij zegt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey vondt het eerder toch niet eerlijk om op de nieuwe te stemmen als ik het goed begreep eerder op de dag en nu houdt ze wijselijk haar klep
In het gesprek wat ik hoorde leek hij te twijfelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick gaat wel op Thomas stemmen. Dat bevestigde hij vandaag nog meer of minder in de hottub tegen Patje.
Dit is het COS topicquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Elfstedentocht mag doorgaan als het veilig kan![]()
![]()
![]()
Ow echtquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Naomi net een nieuw woordje geleerd?
Principieel maal 15
Dat best lastig in die tuin daar .. hoeveel rondjes worden dat wel niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Nee precies. Dan is t een afspraak, een complot, een strategie.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh de heilige vier mag niet op gestemd worden.
Die komt er toch niet, dus dat is een makkelijk besluit...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Dan mag ze naar huis, ze kan wel op haarzelf nomineren heb ik begrepenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Krambo het volgende:
Liese gaat weigeren een tweede naam te noemen bij de nominaties.
Makkelijk opgelost, ze wordt door BB zelf als tweede genomineerd
niet op witte zeequote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Als Naomi weggaat, komt er dan ook een nieuwe token vegan?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jowi had dat niet nodig en besloot zélf op te stappen. En dus moest er een nieuwe token terug.
dat gaat toch nietquote:Op maandag 8 februari 2021 17:20 schreef Ebinas het volgende:
Jemig zeg Liese zegt nu pas bij mij, ik noem maar 1 naam
Ik voel rellen aankomen en veel zout/molotofs op het ijs, iedereen om 21:00 binnen maar wel 11stedentochtquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |