Ik zie hem voorlopig nog niet doorgaan daar is veel te weinig vorst voor geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat ze misschien willen doen is iets met een paar topschaatser doen.
Dat moet je zelf doe. 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen wat Rutte zegt![]()
En ik moet iets eten.
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem voorlopig nog niet doorgaan daar is veel te weinig vorst voor geweest.
Heb je de kanonnen klaar staan?quote:
Ze zijn onderweg naar het huis van SBEquote:
Het ijs is ook nog lang niet geschikt.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.
75% is het trouwens eens met die avondklok. 14% niet. Zijndus relatief weinig van die opstandige wappies
Maar in een paar dagen kan het me deze temperaturen aardig groeien.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ijs is ook nog lang niet geschikt.
11% geeft geen mening?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.
75% is het trouwens eens met die avondklok. 14% niet. Zijndus relatief weinig van die opstandige wappies
Goed zo. De ijsballen zijn ook onder wegquote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg naar het huis van SBE
Klopt.quote:
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"quote:
Ik vind dit wel een heel controversiele meningquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"
Dan hou je maar stil sssstttttquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
75% onder welke boomergroep hebben ze die peiling gehouden?
Lijkt me namelijk erg sterk.
Mee eens hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk trouwens dat de avondklok weinig zin heeft, net als het sluiten van de restaurants, ik vind het maatregelen die in deze toch al moeilijke tijd niet echt nodig zijn, als er verstandig mee omgegaan wordt.
Ik ga Mark alvast bellenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel controversiele mening![]()
Het open water zal het probleem ook niet zijn. Dat zit altijd bij bruggen, sluizen en binnenwateren. 1/3 vd tocht klunen is ook niet te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in een paar dagen kan het me deze temperaturen aardig groeien.
-19 hier.quote:
Is wel minder contact. Minder mensen die bij elkaar op bezoek gaan. Bij een restaurant zag je toen veel cluster besmettingen. Je zit langer dan 15 met meerdere mensen jn een ruimtequote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk trouwens dat de avondklok weinig zin heeft, net als het sluiten van de restaurants, ik vind het maatregelen die in deze toch al moeilijke tijd niet echt nodig zijn, als er verstandig mee omgegaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |