Walvisquote:
Kan best lekker zijn denk ikquote:
Soms. Is vooral vers prima te eten, uit de vriezer zit er vaak een bijsmaak aan. Maar het is inmiddels alweer een poos geleden, jaar of 2.quote:
Ik ga het geen eens proberen, als ik het op een bord zou krijgenquote:
Zit wel veel vlees aan.quote:
Wist geen eens, dat dat gegeten werd..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms. Is vooral vers prima te eten, uit de vriezer zit er vaak een bijsmaak aan. Maar het is inmiddels alweer een poos geleden, jaar of 2.
Dat word een lange zit als je de whole whale challange doetquote:
Kantoorirritaties is wel eens leuks maar dat is het enige wat ik daar wel eens lees.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even een kijken daar
Vrij normaal hier. En in tegenstelling tot Japan is het hier legaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist geen eens, dat dat gegeten werd..
Zo dan. Moet je niet willen 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word een lange zit als je de whole whale challange doet
Klik wel eens op nieuw topic, staan soms echt grappig topics tussen maar ook domme en rarequote:Op maandag 8 februari 2021 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kantoorirritaties is wel eens leuks maar dat is het enige wat ik daar wel eens lees.
Ah ok, weer iets geleerd bedankt Fok uhhhm Fogelquote:Op maandag 8 februari 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrij normaal hier. En in tegenstelling tot Japan is het hier legaal.
Jaarlijkse quota, die aangepast worden aan het bestand, dus geen sprake van overbe"vissing". En daardoor dus ook alleen walvissoorten die ruim voldoende aanwezig zijn (in tegenstelling tot Ijsland en Japan).
quote:
Kom daar nooitquote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klik wel eens op nieuw topic, staan soms echt grappig topics tussen maar ook domme en rare
Hey Moon.quote:
Zo leer je hier nog wat.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, weer iets geleerd bedankt Fok uhhhm Fogel
Heb het hier nog nooit gehoord dat het gegeten werd.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrij normaal hier. En in tegenstelling tot Japan is het hier legaal.
Jaarlijkse quota, die aangepast worden aan het bestand, dus geen sprake van overbe"vissing". En daardoor dus ook alleen walvissoorten die ruim voldoende aanwezig zijn (in tegenstelling tot Ijsland en Japan).
Hey SBE !quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Moon.
[..]
Zo leer je hier nog wat.
Hoi Moonquote:
Iedere dag weer 😛quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Moon.
[..]
Zo leer je hier nog wat.
Yep overal je hele levenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Moon.
[..]
Zo leer je hier nog wat.
Zelfs hierquote:
Prima, met jou dan?quote:
Ja, alleen onthoudt ik het meestal nietquote:
Vergeleken bij jou is ze dat niet nee.quote:
Zegt men wel he.quote:
Mooi zoquote:
Gewoon ook De Sparquote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
https://spar.no/nettbutikk/varer/fisk-og-skalldyr/hvalkjott
Walvisburgers kende ik dan weer niet, dus zelfs ik leer.
Maar dit zijn dus normale vriesvakproducten.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou is ze dat niet nee.
Sbe is weer rebels vanavondquote:
Ze weet wie het zegt.quote:
Of zal het wederom zijn parkiet zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een beetje ondeugend.
Maar de elfstedentocht is nog niet definitief van de (ijs)baan.quote:
Een recalcitrant eendje.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een beetje ondeugend.
Ja hoor. Wat ze misschien willen doen is iets met een paar topschaatser doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de elfstedentocht is nog niet definitief van de (ijs)baan.
Ja je weet nooit of je jou bij de kop of bij de parkiet hebt 😛quote:
Eetsmakelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen wat Rutte zegt![]()
En ik moet iets eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |