Ik zie hem voorlopig nog niet doorgaan daar is veel te weinig vorst voor geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat ze misschien willen doen is iets met een paar topschaatser doen.
Dat moet je zelf doe. 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen wat Rutte zegt![]()
En ik moet iets eten.
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem voorlopig nog niet doorgaan daar is veel te weinig vorst voor geweest.
Heb je de kanonnen klaar staan?quote:
Ze zijn onderweg naar het huis van SBEquote:
Het ijs is ook nog lang niet geschikt.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.
75% is het trouwens eens met die avondklok. 14% niet. Zijndus relatief weinig van die opstandige wappies
Maar in een paar dagen kan het me deze temperaturen aardig groeien.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ijs is ook nog lang niet geschikt.
11% geeft geen mening?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar het kan nu gewoon niet.
75% is het trouwens eens met die avondklok. 14% niet. Zijndus relatief weinig van die opstandige wappies
Goed zo. De ijsballen zijn ook onder wegquote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg naar het huis van SBE
Klopt.quote:
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"quote:
Ik vind dit wel een heel controversiele meningquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"
Dan hou je maar stil sssstttttquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik durf geen mening te hebben, want dan komt de regering me ophalen"
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
75% onder welke boomergroep hebben ze die peiling gehouden?
Lijkt me namelijk erg sterk.
Mee eens hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk trouwens dat de avondklok weinig zin heeft, net als het sluiten van de restaurants, ik vind het maatregelen die in deze toch al moeilijke tijd niet echt nodig zijn, als er verstandig mee omgegaan wordt.
Ik ga Mark alvast bellenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel controversiele mening![]()
Het open water zal het probleem ook niet zijn. Dat zit altijd bij bruggen, sluizen en binnenwateren. 1/3 vd tocht klunen is ook niet te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in een paar dagen kan het me deze temperaturen aardig groeien.
-19 hier.quote:
Is wel minder contact. Minder mensen die bij elkaar op bezoek gaan. Bij een restaurant zag je toen veel cluster besmettingen. Je zit langer dan 15 met meerdere mensen jn een ruimtequote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk trouwens dat de avondklok weinig zin heeft, net als het sluiten van de restaurants, ik vind het maatregelen die in deze toch al moeilijke tijd niet echt nodig zijn, als er verstandig mee omgegaan wordt.
Das best fris.quote:
iddquote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur is veel extremer
Ik blijf gewoon lekker binnen.quote:
Dat vriest de komende dagen heus wel goed dicht hoor, de gemalen zijn ook al uit gezet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het open water zal het probleem ook niet zijn. Dat zit altijd bij bruggen, sluizen en binnenwateren. 1/3 vd tocht klunen is ook niet te doen.
Geen avond klok en toch binnen blijven?quote:
Daarom moet er ook verstandig mee opgegaan worden, voldoende afstand, mondkapje op als je niet aan tafel zit en voor het persoobeel, dat soort dingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel minder contact. Minder mensen die bij elkaar op bezoek gaan. Bij een restaurant zag je toen veel cluster besmettingen. Je zit langer dan 15 met meerdere mensen jn een ruimte
Zou wat zijn als heel Nederland spontaan om 21u naar buiten als het weer mag, zelfs als ze helemaal niks buiten te doen hebben....quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen avond klok en toch binnen blijven?
Haags !!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens meer over dit.
"wegens succes geprolongeerd "quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 3 weken erbij, tot en met 2 maart.
Werkt niet in de praktijk. En toen twee keer uit eten geweest. Gasten lopen kort langs je tafeltje en de obers staan dicht boven je te praten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet er ook verstandig mee opgegaan worden, voldoende afstand, mondkapje op als je niet aan tafel zit en voor het persoobeel, dat soort dingen.
In de winter niet, maar in de zomer blijft iedereen langer dan 21 uur buiten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als heel Nederland spontaan om 21u naar buiten als het weer mag, zelfs als ze helemaal niks buiten te doen hebben....
Niet echt een verrassing toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 3 weken erbij, tot en met 2 maart.
Dat is dus niet verstandig.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt niet in de praktijk. En toen twee keer uit eten geweest. Gasten lopen kort langs je tafeltje en de obers staan dicht boven je te praten.
Voordeel is dat als de avondklok voorbij is het meteen lente is (bijna)quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat het direct drie weken is had ik niet verwacht.
Nee ik ben blij dat ik die beslissingen niet hoef te nemen hoor. Wat een ellende.quote:
Als voldoende mensen vinden dat ze zich niet aan de regels hoeven te houden dan krijg je dat soort dingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat het direct drie weken is had ik niet verwacht.
Ze kunnen beter lang verlengen en tussen door stoppen als het goed gaat. Stel ze stoppen en het moet weerquote:Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel is dat als de avondklok voorbij is het meteen lente is (bijna)
Gisteren was er nog wel iets maar niet veel.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als voldoende mensen vinden dat ze zich niet aan de regels hoeven te houden dan krijg je dat soort dingen.
Of zijn die theedrinkprotestanten en plunderaars enzo alweer koest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |