Maar wat is tielquote:
Als je het met mensen op het forum al gezellig hebt dan is het in het echt ook zo. Ik heb 4 meets meegemaakt en ze zijn allen heel leuk geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zijn mensen daar eigenlijk dan net zo als op het forum?
quote:
Goedenavondquote:
Wilde Kree geloof ik organiseren. Maar corona. Dus kon nietquote:Op maandag 8 februari 2021 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou misschien komt er een keer een DTS meet.
Stond wel op de planning maar vanwege corona is die tot een nog niet bepaalde datum uitgesteld.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou misschien komt er een keer een DTS meet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:20 schreef Homijn het volgende:
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van eerder vandaag heeft de KNKF (Koninklijke Nederlandse Konijnenfederatie) besloten om bij wijze van laatste waarschuwing een ansichtkaart uit te geven.
[ afbeelding ]
Volgend jaar denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond wel op de planning maar vanwege corona is die tot een nog niet bepaalde datum uitgesteld.
Nee, een 2e keer naar buiten zat er toch niet in; meneertje was toch te moe.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Mini nog genoten van de sneeuw nadat hij op de berg sneeuw had gezeten ToT
Hij was ook naar de opvang geweest natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een 2e keer naar buiten zat er toch niet in; meneertje was toch te moe.
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.quote:
Aan de bar hangen, toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.
De kroeg van nijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.
Paintball, karten, kanoën van alles werd er geopperd.quote:
Het spijt mequote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ben ik na jou stil doe je mij dit aan.
Plannen genoegquote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paintball, karten, kanoën van alles werd er geopperd.
Wat is een doe-meet?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Of wordt het een doe-meet, met diverse activiteiten? Of zo'n escape-room gebeuren?
Jij mag dat.quote:
Welke Alexander?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Strenge vorst verwacht: gaat Alexander dan alle maatregelen keihard handhaven?
Je moet een activiteit laagdrempelig houden, iedereen moet het leuk vinden. Lage kosten en een beetje op een centrale plek is ook wel een voorwaarde.quote:
Met een doe-meet bedoel ik een meet waarin je iets met elkaar onderneemt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is een doe-meet?Ga je dan samen een liniaal aan de slag?
Bbqen dan zit je samen en je bent toch bezig? Maar he ik kom toch niet. 😛quote:Op maandag 8 februari 2021 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet een activiteit laagdrempelig houden, iedereen moet het leuk vinden. Lage kosten en een beetje op een centrale plek is ook wel een voorwaarde.
Je hebt ook heel vaak matige vorst. Dat is wanneer Wim-Lex niet in goeden doen is.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Strenge vorst verwacht: gaat Alexander dan alle maatregelen keihard handhaven?
Karten lijkt me niet heel geschikt voor een meet. Paintballen ook niet. Je schiet dan op overalls en niet op mensen die je kent.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet een activiteit laagdrempelig houden, iedereen moet het leuk vinden. Lage kosten en een beetje op een centrale plek is ook wel een voorwaarde.
Ja we gaan dan elkaars lul opmetenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een doe-meet bedoel ik een meet waarin je iets met elkaar onderneemt.
man3quote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja we gaan dan elkaars lul opmeten
Dat dacht ik dus ook. Als je elkaar wilt leren kennen moet je gewoon gezellig ergens gaan zitten.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Karten lijkt me niet heel geschikt voor een meet. Paintballen ook niet. Je schiet dan op overalls en niet op mensen die je kent.
Ik kom je gewoon halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bbqen dan zit je samen en je bent toch bezig? Maar he ik kom toch niet. 😛
En dat er bij jou dan twee keer 20cm uitkomt en niemand dat snapt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel mannen er dan zijn, kan 3 zijn, kan meer of minder zijnquote:
Jammer dat ik niet kom anders had ikm dit klusje welop mij genomen 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Druk en saai en wel oke.quote:
Je kunt meekijken met een live-feed.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kom anders had ikm dit klusje welop mij genomen 😉
Dan hoeven we de jouwe ook niet op te meten.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kom anders had ikm dit klusje welop mij genomen 😉
Ook druk met school en werk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Druk en saai en wel oke.![]()
En met jou?
Jij weet niet waar mijn huis woont 😛quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |