Mooi mee genomen op de valreepquote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een hele leuke meet geweest.
Met hoeveel mensen waren jullie in totaal?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een hele leuke meet geweest.
Ik heb meerdere meets meegemaakt en er goede en leuke herinneringen aan over gehouden.quote:
Ja dat zei je al. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meets meegemaakt en er goede en leuke herinneringen aan over gehouden.
15-20 pers. meen ik. Oma Nijn organiseerde in haar cafee.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen waren jullie in totaal?
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...quote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Dag #1038:quote:
Lief mens is dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
15-20 pers. meen ik. Oma Nijn organiseerde in haar cafee.
Reptiel!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dag #1038:
- "Wat eten we vanavond?"
Fogel: vis
- "Alweer vis?"
Ja kan alle kanten op. Ik vind het prima zoquote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...
Is dat ook geen hiphopcursus voor jongeren in de Betuwe?quote:
Gratis bier en gezelligheid. Dat wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan alle kantenen op. Ik vind het prima zo
Vooral andersom is mijn ervaring, Het is erg leuk om een gezicht te zien van iemand waar je vaak slap mee zit te lullen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...
Geen ideequote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is dat ook geen hiphopcursus voor jongeren in de Betuwe?
Niemand snapt mijn grapjesquote:
En zijn mensen daar eigenlijk dan net zo als op het forum?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral andersom is mijn ervaring, Het is erg leuk om een gezicht te zien van iemand waar je vaak slap mee zit te lullen.
Oh ik ken tiel helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |