Ze zullen ook minder mensen toelaten en kunnen zo ook de eisen voor de ijsdikte wat versoepelen. Zolang de rayonhoofden en de elfstedencommissie niets zegt geloof ik er niet in.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vriest de komende dagen heus wel goed dicht hoor, de gemalen zijn ook al uit gezet.
It giet oan
Kan je ook weer bezoek ontvangen buiten.quote:
Ja, daar wordt het allemaal wat makkelijker van.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook weer bezoek ontvangen buiten.
Hopelijk wel. Het lijkt hier buiten al 21 uur niemand te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het allemaal wat makkelijker van.
Dat heb ik hier al sinds februari.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Het lijkt hier buiten al 21 uur niemand te zien
Zo stil op straat?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al sinds februari.
quote:
Ja de kachel werkt weer. Nu de kou al nog. Krijg morgen bericht wat ze daar aan gaan doen. Ik de k niet die mannen die kwamen zeiden dat het in de kozijnen zat en niet te verhelpen was. Alleen nieuwe kozijnen zouden het verhelpen kunnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is koud... Net de verwarming een graad omhoog gezet, want ondanks dat de thermostaat 20 graden aangeeft voelt het heel wat kouder aan.
Is jouw kachel al weer werkend?
Nu niet meer zo maar ik zit best wel aan een druk plein en het viel in het begin best wel op hoe rustig het ineens op straat werd op een doordeweekse dag.quote:
Ja. Als alles dicht is blijven mensen vanzelf wel binnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu niet meer zo maar ik zit best wel aan een druk plein en het viel in het begin best wel op hoe rustig het ineens op straat werd op een doordeweekse dag.
5 jaar geleden renovatie helemaal nieuwe puien gekregen. Vanaf het begin klaar ik al over kou en dat scheelt echt veel als ik met zo meedenkt op de ramen dicht is het 20 1/2 ga ik in de boeken dan is het 11 van de week met die kou of 6.5 graden. En dat is een beetje dom want in beginsel de garantie op maar wat is het nu de fabriek die dat geleverd heeft is failliet. Hebben ze aannemer gestuurd om het na te kijken en die zegt van ja maar dit kunnen wij niet opknappen dan moeten we echt helemaal nieuwe kozijnen gaan zetten en dat zal het woningbedrijf niet doen want dat wordt veel te duurquote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm. Dat is een flinke operatie, nieuwe kozijnen...
Ja, je hebt toch nergens heen te gaan. En om 21 uur thuis zijn betekent heel erg op tijd weer op weg naar huis.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Als alles dicht is blijven mensen vanzelf wel binnen.
We waren nog net op tijd met de 40+ meet op 29 feb. Een week later had het niet meer gekund.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Als alles dicht is blijven mensen vanzelf wel binnen.
Ja is de moeite niet om te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch nergens heen te gaan. En om 21 uur thuis zijn betekent heel erg op tijd weer op weg naar huis.
Ja. Niemand had verwacht dat het deze proporties zou aannemen. Echt ongekend.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We waren nog net op tijd met de 40+ meet op 29 feb. Een week later had het niet meer gekund.
Dat is zeker geluk. Was het gezellig?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We waren nog net op tijd met de 40+ meet op 29 feb. Een week later had het niet meer gekund.
Ze hadden reizen niet toe moeten staan. Denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Niemand had verwacht dat het deze proporties zou aannemen. Echt ongekend.
Het is een hele leuke meet geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker geluk. Was het gezellig?
Mooi mee genomen op de valreepquote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een hele leuke meet geweest.
Met hoeveel mensen waren jullie in totaal?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een hele leuke meet geweest.
Ik heb meerdere meets meegemaakt en er goede en leuke herinneringen aan over gehouden.quote:
Ja dat zei je al. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meets meegemaakt en er goede en leuke herinneringen aan over gehouden.
15-20 pers. meen ik. Oma Nijn organiseerde in haar cafee.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen waren jullie in totaal?
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...quote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Dag #1038:quote:
Lief mens is dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
15-20 pers. meen ik. Oma Nijn organiseerde in haar cafee.
Reptiel!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dag #1038:
- "Wat eten we vanavond?"
Fogel: vis
- "Alweer vis?"
Ja kan alle kanten op. Ik vind het prima zoquote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...
Is dat ook geen hiphopcursus voor jongeren in de Betuwe?quote:
Gratis bier en gezelligheid. Dat wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan alle kantenen op. Ik vind het prima zo
Vooral andersom is mijn ervaring, Het is erg leuk om een gezicht te zien van iemand waar je vaak slap mee zit te lullen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de persoon die op het forum heel tof is, in het echt enorm tegenvalt. En andersom natuurlijk...
Geen ideequote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is dat ook geen hiphopcursus voor jongeren in de Betuwe?
Niemand snapt mijn grapjesquote:
En zijn mensen daar eigenlijk dan net zo als op het forum?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral andersom is mijn ervaring, Het is erg leuk om een gezicht te zien van iemand waar je vaak slap mee zit te lullen.
Oh ik ken tiel helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |