Maar wat is tielquote:
Als je het met mensen op het forum al gezellig hebt dan is het in het echt ook zo. Ik heb 4 meets meegemaakt en ze zijn allen heel leuk geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zijn mensen daar eigenlijk dan net zo als op het forum?
quote:
Goedenavondquote:
Wilde Kree geloof ik organiseren. Maar corona. Dus kon nietquote:Op maandag 8 februari 2021 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou misschien komt er een keer een DTS meet.
Stond wel op de planning maar vanwege corona is die tot een nog niet bepaalde datum uitgesteld.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou misschien komt er een keer een DTS meet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:20 schreef Homijn het volgende:
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van eerder vandaag heeft de KNKF (Koninklijke Nederlandse Konijnenfederatie) besloten om bij wijze van laatste waarschuwing een ansichtkaart uit te geven.
[ afbeelding ]
Volgend jaar denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond wel op de planning maar vanwege corona is die tot een nog niet bepaalde datum uitgesteld.
Nee, een 2e keer naar buiten zat er toch niet in; meneertje was toch te moe.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Mini nog genoten van de sneeuw nadat hij op de berg sneeuw had gezeten ToT
Hij was ook naar de opvang geweest natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een 2e keer naar buiten zat er toch niet in; meneertje was toch te moe.
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.quote:
Aan de bar hangen, toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.
De kroeg van nijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen wel zien wanneer het mogelijk gaat worden.2de dingetje was ook wat te gaan doen op een meet, daar waren de meningen ook verdeeld over.
Paintball, karten, kanoën van alles werd er geopperd.quote:
Het spijt mequote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ben ik na jou stil doe je mij dit aan.
Plannen genoegquote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paintball, karten, kanoën van alles werd er geopperd.
Wat is een doe-meet?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Of wordt het een doe-meet, met diverse activiteiten? Of zo'n escape-room gebeuren?
Jij mag dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |