Ja dit levert vast een goed debat op!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is toch geen serieuze stelling...? Tijd voor een goede exitstrategie? Moet er niet aan denken!
Ze maakt hier geen beste beurt. Alsof ze strak staat van de zenuwen.quote:
Dat zal ook wel, politiek lichtgewicht.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze maakt hier geen beste beurt. Alsof ze strak staat van de zenuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:49 schreef VoMy het volgende:
Buiten -6. Waar zijn al die klimaatwetenschappers nou he!Hij heeft wel gelijk, het is een groot complot van de mainstreammedia om zo windmolens te maken waarin we kleine kinderen kunnen opsluiten. ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Fake newsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Fretwork het volgende:
Slobeend die al 11 posts klaarzat voor deze TT
Wanneer komen de eerste TV-debatten? Heb echt weer factcheckblogs nodig.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
SP die weer meer geld wil uitdelen aan de rijkste groep van ons land (de ouderen)
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zijn echt krankzinnige stellingen. Starters moeten makkelijk een huis kunnen vinden? Geen sprake van!
In het inleidend filmpje stond een man een zeer bedroevend relaas te houden alsof zijn konijn net overleden is, dus ik vermoed van wel. Wat ik jammer zou vinden, want ik wil ook naar het noorden.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?
Er zijn natuurlijk wel issues, vrienden van ons zijn net wederom met 10k overboden op een bod van 40k boven de vraagprijs, zonder voorwaarden, voor een huis van 270kquote:Op maandag 8 februari 2021 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het inleidend filmpje stond een man een zeer bedroevend relaas te houden alsof zijn konijn net overleden is, dus ik vermoed van wel. Wat ik jammer zou vinden, want ik wil ook naar het noorden.
Ligt eraan waar je wil wonen. Als je net zo makkelijk in Vlagtwedde als in Groningen Stad wil wonen, kun je volgens mij prima huizen krijgen daar. Het probleem is dat bijna niemand dat wil.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?
Daar ben ik ooit op vakantie geweest. Geen aanrader.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je wil wonen. Als je net zo makkelijk in Vlagtwedde als in Groningen Stad wil wonen, kun je volgens mij prima huizen krijgen daar. Het probleem is dat bijna niemand dat wil.
Je krijgt gewoon een waterbedeffect. Als de woningen in de Randstad te duur worden gaan mensen net buiten de Randstad zoeken waardoor de prijzen daar ook stijgen en dus gaan mensen nog verder weg zoeken. Uiteindelijk los je dat probleem niet op door de overdrachtsbelasting te verlagen oid, het aanbod moet gewoon groeien. En daarvoor hoef je niet eens zo veel te bouwen, woningen uit de vrije huursector moeten naar de sociale huur of koopsector worden overgeheveld. Een woonplicht zou al helpen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je wil wonen. Als je net zo makkelijk in Vlagtwedde als in Groningen Stad wil wonen, kun je volgens mij prima huizen krijgen daar. Het probleem is dat bijna niemand dat wil.
Tot we een Elfstedentocht hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we dit lang volhouden @:Slobeend?
Dat duurt nog wel even dan HAHAHAHAquote:Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot we een Elfstedentocht hebben.
De huidige regelingen zorgen alleen maar voor waardevermeerdering van de starterswoningen inderdaad. Overdrachtsbelasting omlaag? Hoppa, 10k eigen geld meer beschikbaar. NHG omhoog, dan biedt iedereen gewoon 15k meer.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een waterbedeffect. Als de woningen in de Randstad te duur worden gaan mensen net buiten de Randstad zoeken waardoor de prijzen daar ook stijgen en dus gaan mensen nog verder weg zoeken. Uiteindelijk los je dat probleem niet op door de overdrachtsbelasting te verlagen oid, het aanbod moet gewoon groeien. En daarvoor hoef je niet eens zo veel te bouwen, woningen uit de vrije huursector moeten naar de sociale huur of koopsector worden overgeheveld. Een woonplicht zou al helpen.
Het aanbod moet groeien, aan de andere kant moet je juist ook stimuleren om buiten de Randstad te gaan wonen. Ik snap dat iedereen en zijn moeder tegenwoordig in Utrecht wil wonen, maar is dat een reden om heel Utrecht vol te gaan bouwen, of moet je daar na een tijdje gewoon niet meer in mee gaan? De woningnood in het Noorden beperkt zich volgens mij vooral tot Stad, van Emmen tot Veendam tot Bad Nieuweschans koop je zo een herenboerderij voor 2 ton met pony's en alles erbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een waterbedeffect. Als de woningen in de Randstad te duur worden gaan mensen net buiten de Randstad zoeken waardoor de prijzen daar ook stijgen en dus gaan mensen nog verder weg zoeken. Uiteindelijk los je dat probleem niet op door de overdrachtsbelasting te verlagen oid, het aanbod moet gewoon groeien. En daarvoor hoef je niet eens zo veel te bouwen, woningen uit de vrije huursector moeten naar de sociale huur of koopsector worden overgeheveld. Een woonplicht zou al helpen.
Wat is er met zijn mic? Hij verdient beter. Verder visueel een meesterwerk natuurlijk.quote:
Mensen zijn wel heel gevoelig voor het "deze plannen kunnen we niet betalen" argumentquote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt heeft geen grip op Klaver @:Koffieplanter
Ik heb 'm afgezet, die stream werkt niet bepaald naar behoren.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Klaver komt wel vaker goed over de laatste tijd. Jammer genoeg voor hem is er geen PvdA meer over om leeg te eten.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Tijd dat ze aan D66 beginnenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klaver komt wel vaker goed over de laatste tijd. Jammer genoeg voor hem is er geen PvdA meer over om leeg te eten.
Je hebt misschien nog meer kans bij de VVD. Daar zitten nu mensen die rechts stemmen en die je eventueel kunt overhalen om een keer naar links te gaan, terwijl bij D66 mensen zitten die zichzelf voor de gek houden dat ze al links stemmen terwijl ze eigenlijk op de VVD stemmen.quote:
Bas Paternotte vond Pieter ijzersterk. Ik weet voldoende.quote:
quote:
Einde tijdperk begrijp ik al.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de zuurlinkse bubbel meespeelt.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik probeerde zo objectief mogelijk te kijken.
Wat ben jij eigenlijk? Maar ik ben helemaal geen Klaver-fan, Omtzigt kan ik juist waarderen. En Eelco probeerde Omtzigt te pakken op een frame maar dat was een beetje vergezocht.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de zuurlinkse bubbel meespeelt.
Oh jee, de zuurlinkse bubbel die vindt dat dingen beter moeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de zuurlinkse bubbel meespeelt.
Het was sowieso een rommelig debat. Ze wilden geen enkele lijsttrekker weg laten komen met niet onderbouwde uitspraken of algemeenheden, wat goed is, maar uiteindelijk zat er te weinig lijn in de discussiesquote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk? Maar ik ben helemaal geen Klaver-fan, Omtzigt kan ik juist waarderen. En Eelco probeerde Omtzigt te pakken op een frame maar dat was een beetje vergezocht.
De modellen waren twee dagen geleden wel een stuk kouder dan nu. We hebben het al kapot gehypet.quote:
Modellen kunnen ook weer kouder worden, we hebben in ieder geval tot zondag koud weerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De modellen waren twee dagen geleden wel een stuk kouder dan nu. We hebben het al kapot gehypet.
Henk Angenent, dat was een hele kleurrijke voetballer. Die kwam eigenlijk van Haarlem.quote:
Kijk, daarom ben je geen cabaretier geworden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Henk Angenent, dat was een hele kleurrijke voetballer. Die kwam eigenlijk van Haarlem.
Net zolang tot we Erben aan het huilen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef Felagund het volgende:
Twee avonden achter elkaar over een mogelijke elfstedentocht?
Zo warm?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voorlopig is het -1 bij Bartlehiem.
Ja nee doe dat maar nietquote:Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
f
[..]
Ja, als we Friesland nou tijdelijk even richting de Achterhoek zouden kunnen verplaatsen.
Vanaf woensdag wordt het onbewolkt en dan schrijf je zo 3cm per dag aan ijs bij. #Keepthefaithquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voorlopig is het -1 bij Bartlehiem.
Zitten we klaar voor de Tapia-show?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk, daarom ben je geen cabaretier geworden.
Hopen dat Erben door het ijs zakt en Maarten in vriest.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopig is kans groter dat we weer Maarten in het water bij Bartlehiem hebben dan Errrrrben op het ijs.
Je kunt straks van Leiden tot Arnhem schaatsen over slootjes en door steden. Fantastisch.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Eerste ijsvorming geconstateerd. Het is droog en de wind is gaan liggen.
Dit wordt een fantastisch schaatsweekend. 'S ochtends zelf schaatsen en 's middags WK Afstanden
Heeft dat clubje dat deze folklore organiseert al iets laten horen? Die hebben toch al lang gezegd dat IT NJET ON GOAT?quote:
Die zullen vooral afvragen wat de FvD met geiten wil gaan doen, het is 'it giet oan' niet 'it goat oan'.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft dat clubje dat deze folklore organiseert al iets laten horen? Die hebben toch al lang gezegd dat IT NJET ON GOAT?
En ook IT en niet IETquote:Op maandag 8 februari 2021 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zullen vooral afvragen wat de FvD met geiten wil gaan doen, het is 'it giet oan' niet 'it goat oan'.
Over het debat van vanmiddag lees ik louter lovende kritieken over Pieter, terwijl hij hier ook weer een bijzonder sterke indruk achterlaat. De verkiezingsoverwinning is nu al ingezet.quote:
Jij slaat louter fanboy-teksten uit, maar hij hield zich goed staande ja. In een rustiger gesprek zoals net bij Jinek vind ik hem op z'n best. Ik zeg het nog maar een keer, hij had op 1 moeten staan.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over het debat van vanmiddag lees ik louter lovende kritieken over Pieter, terwijl hij hier ook weer een bijzonder sterke indruk achterlaat. De verkiezingsoverwinning is nu al ingezet.
Ik vond het saai.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo de Rutte I-docu kijken en ik wil vooraf al kotsen op Henk Bleker.
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie bij AllesKaputt ook altijd aan dat nummer van Destroyer denken? Nee? Ik wel.
Op voorhand vind ik dit soort docu's altijd wel leuk. De Kok-kabinetten bij Andere Tijden was wel leuk jaren terug.quote:
Veel populistischer dan dit gaat het toch niet worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is echt hemeltergend slecht
Kapoet is een normaal woord hier. Al heb je ook kaduuk met dezelfde betekenis.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie bij AllesKaputt ook altijd aan dat nummer van Destroyer denken? Nee? Ik wel.
Kotsen op Bleker is altijd terecht. Teeven denkt ook nog steeds met weemoed terug aan dat kabinetquote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo de Rutte I-docu kijken en ik wil vooraf al kotsen op Henk Bleker.
Vanaf nu wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil nu nog meer kotsen op Hero Brinkman. Die staat nog net niet te fappen op Greetquote:Op maandag 8 februari 2021 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kotsen op Bleker is altijd terecht. Teeven denkt ook nog steeds met weemoed terug aan dat kabinet
quote:Bamford bereikt magische mijlpaal en verpest droomweek Riedewald
Het Leeds United van Pascal Struijk heeft het Crystal Palace van Jaïro Riedewald en Patrick van Aanholt verslagen.
.insert ErbenHUILEN.gifquote:Volgens het bestuur van de Koninklijke Vereniging De Friesche Elf Steden is het in coronatijd niet mogelijk om de 'Tocht der Tochten' te organiseren. Het bestuur heeft daarover overlegd met de Veiligheidsregio Friesland en het provinciebestuur.
De ESF meet wordt nog veel groter.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / [Idee]Mega Feest ter viering einde Corona
Zou dit groter worden dan de vaste WLR-meets? Ik betwijfel het. @:Mani89
Matig, slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch al afgelast door de nieuwe pluim.
[ afbeelding ]
quote:
God, dit is echt doping voor mij. 💉 Inject it into my veins. 💉quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt nog niet eens ijs dus het is sowieso compleet debiel al die heisa om de Elfstedentocht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
MaAr De MedIaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Nederland is een volkomen geschift wappieland.
Ik moet bij AllesKaputt altijd denken aan de act die ik hier behoor op te voeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat zeldzame valt ook wel weer mee. Afgelopen zondag in Buitenhof, paar dagen eerder in Op1, en mocht haar boek pluggen in Rondje Binnenhof.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef VoMy het volgende:
Een zeldzaam mediamoment voor de PvdD, een interview met de Volkskrant.
https://www.volkskrant.nl(...)verspiller~be229abc/
Rake teksten. Opgegroeid naast Dirk Kuijt in Katwijk, je zou voor minder.
Heerlijk jongens, die Nederlandse zorgvuldigheid.quote:De coronavaccins zijn in Nederland niet altijd even professioneel vervoerd, blijkt uit onderzoek van deze site naar verschillende video’s waarop het vervoer is vastgelegd. Op beelden is bijvoorbeeld te zien hoe een plaatselijke krokettenleverancier een zorginstelling helpt bij het vervoer van het Pfizer/BioNTech-vaccin waarbij het uiterst belangrijk is dat het goed gekoeld blijft. Sommige andere vaccins zijn zodanig door elkaar geschud dat ze moesten worden vernietigd.
PvdDGodenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef VoMy het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef VoMy het volgende:
Wat is voor jullie het voornaamste verschil/reden tussen GroenLinks en de PvdD?quote:
Bij GroenLinks is het nog enigszins realistisch dat ze mee gaan regeren. Verder niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Wat is voor jullie het voornaamste verschil/reden tussen GroenLinks en de PvdD?
Europa.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij GroenLinks is het nog enigszins realistisch dat ze mee gaan regeren. Verder niet zoveel.
Jammer, weer zo'n premiumartikel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef VoMy het volgende:
Ohja, goeie. En PvdD wil nog wel eens gekke wetenschap-tegensprekende standpunten hebben, al heb ik die deze keer nog niet gecheckt.quote:
Hij heeft het hier over een "echte" Elfstedentocht, dus met 25.000 deelnemers en enorm veel publiek.. Nee, logisch dat die niet door kan gaan in de huidige tijd, geloof ook niet dat iemand daar wel in geloofdequote:
[..] een feiten-neuker, een loser kortom [..]quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe draait @:Koffieplanter dit om?
https://www.parool.nl/cs-b7401808quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
God, dit is echt doping voor mij. 💉 Inject it into my veins. 💉
Is dit echt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe draait @:Koffieplanter dit om?
https://www.ewmagazine.nl(...)chtenverkeer-803993/quote:
Hij valt zelf niet onder de wedstrijdrijders en zal wss ingeloot zijn voor dit jaar als toerrijderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft het hier over een "echte" Elfstedentocht, dus met 25.000 deelnemers en enorm veel publiek.. Nee, logisch dat die niet door kan gaan in de huidige tijd, geloof ook niet dat iemand daar wel in geloofde
Met als toevoeging dat een alternatieve opzet voor hem geen Elfstedentocht is.. Goed verhaal wel
Thierry racistisch en homofoob? Nooit van hem gedachtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)chtenverkeer-803993/
Elsevier, nota bene. Dat zouden zijn bondgenoten moeten zijn.
Is Elsevier traditioneel gezien niet meer richting de vvd?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)chtenverkeer-803993/
Elsevier, nota bene. Dat zouden zijn bondgenoten moeten zijn.
Smerig rechts in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Elsevier traditioneel gezien niet meer richting de vvd?
Die hadden vorig jaar met de eerste Europese Coronasteunoverleggen al fascinerende voorpagina's en artikelen, ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Smerig rechts in ieder geval.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Smerig rechts in ieder geval.
Andreas Bakir over racisme: "Waarom? Racisme is het haten van iemand omdat die persoon een ander kleurtje heeft. Ik haat negers niet ze hoeven niet allemaal dood ofzo. Ik heb wel een voorkeur of mag dat ook niet meer? Ik heb geen last van de negers in Afrika als ze maar daar blijven."quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Andreas Bakir over racisme: "Waarom? Racisme is het haten van iemand omdat die persoon een ander kleurtje heeft. Ik haat negers niet ze hoeven niet allemaal dood ofzo. Ik heb wel een voorkeur of mag dat ook niet meer? Ik heb geen last van de negers in Afrika als ze maar daar blijven."
[ afbeelding ]
Ik heb geen last van die mensen als ze maar braaf op hun zolderkamer blijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje
Aldus meneer Bakir, van vermoedelijk Turkse afkomst gezien zijn achternaam. Jammer dat de achterban ook hetzelfde denkt als moslims/mensen uit die hoek.
Zoals @Slobeend al zegt, Europa. De houding van de PvdD ten opzichte van de EU/Europa, is er een met veel minder overgave dan bij GroenLinks het geval. In het geval van Europa komt GroenLinks nogal snel over als een fanclub, als een partij die een Europese oplossing belangrijker lijkt te vinden dan een oplossing in lijn met het partijprogramma. De PvdD hoort wat dat betreft een stuk minder bij het establishment, omdat die zich juist afzetten tegen (delen van) de EU. Met die eerste houding trek je veel jongeren aan, met die tweede houding meer proteststemmen - denk ik, ik heb er geen onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Wat is voor jullie het voornaamste verschil/reden tussen GroenLinks en de PvdD?
Doet er echt alles aan om te voorkomen dat zijn zus met een niet-boreaal gaat dus (quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die Van Meijeren woont nog met zijn zus samen![]()
quote:
Deze column geeft me weer voldoende moed om even naar buiten te gaan.quote:
Gewoon alles ontkennen en in je eigen werkelijkheid blijven leven. Zeer vermoeiend en kwalijk.quote:
En gewoon weer 2 a 3 zetels oppikken. En dan moeten we blij zijn dat het er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gewoon alles ontkennen en in je eigen werkelijkheid blijven leven. Zeer vermoeiend en kwalijk.
Van Haga werd eerst nog een zetelrover genoemd, nu hebben ze hem helemaal omarmd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En gewoon weer 2 a 3 zetels oppikken. En dan moeten we blij zijn dat het er niet meer zijn.
De lijst van interne tegenstrijdigheden is eindeloos. Deze uitgebreide reactie ook van bijna 3 minuten ook waarbij hij zegt dat ie er niet eens meer op in gaat is ook mooi:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Haga werd eerst nog een zetelrover genoemd, nu hebben ze hem helemaal omarmd.
Altijd fijn als oud-soldaten de politiek in gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Haga werd eerst nog een zetelrover genoemd, nu hebben ze hem helemaal omarmd.
Gewoon alle testlocaties sluiten, dan daalt het aantal besmettingen vanzelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:21 schreef VoMy het volgende:
Sinds het winter is, daalt het aantal coronagevallen met 50% per dag. Zoals al werd gezegd, dit is wat Nederland nodig had.
In de eerste golf testen we ook niet, toen was dat hele coronaprobleem in 2 maanden opgelost.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon alle testlocaties sluiten, dan daalt het aantal besmettingen vanzelf.
Zit je nou naar een sponsorcontractje te hengelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Is er iets lekkerders dan een crackertje met Philadelphia?
(dit is een retorische vraag)
Ik word de nieuwe Jared from Subway.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit je nou naar een sponsorcontractje te hengelen?
Die heeft een interessante levensloop inclusief obesitas en kinderporno. Succes!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word de nieuwe Jared from Subway.
Dankje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die heeft een interessante levensloop inclusief obesitas en kinderporno. Succes!
Ja, dat is een manier om de testbereidheid te interpreteren. De ander is dat men blijkbaar meer angst heeft voor sneeuw en gladheid dan voor het mogelijk wel of niet hebben van het virus. De witte jassen kennende weegt het eerste voor een veelvoud, zodat ze andermaal een advies kunnen uitbrengen om ons wéér een paar weken op te sluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik op de image voor een heel leuk artikel dat verdacht veel lijkt op het constante lokale gedram en gehamer over een bepaald Brits iets. Gommers zoemt en zingt alweer in mijn hoofd.
Dit is je eerste verstandige post in tijden. Doe zo voort.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat is een manier om de testbereidheid te interpreteren. De ander is dat men blijkbaar meer angst heeft voor sneeuw en gladheid dan voor het mogelijk wel of niet hebben van het virus. De witte jassen kennende weegt het eerste voor een veelvoud, zodat ze andermaal een advies kunnen uitbrengen om ons wéér een paar weken op te sluiten.
Snap ik dit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat is een manier om de testbereidheid te interpreteren. De ander is dat men blijkbaar meer angst heeft voor sneeuw en gladheid dan voor het mogelijk wel of niet hebben van het virus. De witte jassen kennende weegt het eerste voor een veelvoud, zodat ze andermaal een advies kunnen uitbrengen om ons wéér een paar weken op te sluiten.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze de lockdown tot net na mijn verjaardag verlengen.
Wat wil je doen op je verjaardag?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben een dag na het einde van avondklok jarigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Heb je Amber al gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben een dag na het einde van avondklok jarig.
Weet je niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan ben je een optimistisch mens.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar, jawel.quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Talkshows zijn geen sport.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meteen al een website gemaakt
Rachid kan ook wat overdrijven hoor.
quote:Taylor (/ˈteɪ lɚ/)
Engelse uitspraak, net als bij haar moeder. Betekent 'maker'. Bedacht tijdens de Netflix-show van comedian Taylor Tomlinson.
Susie (/ˈsu zi/)
Vernoemd naar Susie Wolff, tot op heden de laatste vrouw die heeft deelgenomen aan een Formule 1-weekend.
Mooi man, de Pluim heeft de elfstedenkoorts 12 uur geleden al ingehaald en toch koste wat het kost maar door blijven drukken deze ellende.quote:
Het is niet eens koud.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is het zo godsgruwelijk koud?
Klappertanden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is niet eens koud.
Waar kijk ik naar? Mulu heeft net als Mani zijn 'eigen' kinderboerderij?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
De altijd sympathieke Mulu. @:showtimer en andere fans.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is het zo godsgruwelijk koud?
Leuk dat het vanmiddag uit te houden was, maar, indien het je nog niet opgevallen was, heb ik het over nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..], het was in het zonnetje zonder wind bijna warm vandaag.
Het is -2 ofzo. Ga om 5 uur nog maar eens naar buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leuk dat het vanmiddag uit te houden was, maar, indien het je nog niet opgevallen was, heb ik het over nu.
Welkom terug in de SC!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Mulu heeft net als Mani zijn 'eigen' kinderboerderij?
Daar lijkt het op. Zal vast ook wel van het Delkomannetje zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn paardfoto?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het godenteam van de gedriebroeders Banaszek.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Miku ook eindelijk een contractGaat schroeien in de .2 koersjes in Polen, Bulgarije, Roemenië, Rusland en Turkije
Terechte kritiek toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Madis Mihkels is ziedend op Insta, wat gaat er nu door je heen? @:Mani89
Aniolkowski is er groot geworden. Er is een kans op een bounce back. Zou leuk zijn als ze uitgenodigd worden voor wat 1.1 en 1.2 koersjes in Frankrijk en België.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het godenteam van de gedriebroeders Banaszek.ik ben erg hype.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Madis Mihkels is ziedend op Insta, wat gaat er nu door je heen? @:Mani89
Ik ben al blij met schroeien in de In The Footsteps Of The Romans, Course Cycliste de Solidarnosc et des Champions Olympiques en de Tour of Malopolska.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aniolkowski is er groot geworden. Er is een kans op een bounce back. Zou leuk zijn als ze uitgenodigd worden voor wat 1.1 en 1.2 koersjes in Frankrijk en België.
Ze doen net als Israël mee aan de Tour de Hongarie. Dat is zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met schroeien in de In The Footsteps Of The Romans, Course Cycliste de Solidarnosc et des Champions Olympiques en de Tour of Malopolska.
Dat is ook precies het niveau waar Mihkel kan domineren. Hopelijk wordt hij niet tegengewerkt door de mafiaclan van Banaszek, die al 10 jaar achteruit sprint.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze doen net als Israël mee aan de Tour de Hongarie. Dat is zeker niet slecht.
Neem aan dat de wild card voor de Ronde van Estland ook binnen is. Die kan ie zomaar nog een keer winnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook precies het niveau waar Mihkel kan domineren. Hopelijk wordt hij niet tegengewerkt door de mafiaclan van Banaszek, die al 10 jaar achteruit sprint.
Nee, dat wint Gert Joeaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neem aan dat de wild card voor de Ronde van Estland ook binnen is. Die kan ie zomaar nog een keer winnen
Ampler Development Team*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen Peter Pruus?
Ik hoop natuurlijk sowieso op mooie prestaties van Tartu2024
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dan jongens wat een plaatje deze man. Zucht.
[ afbeelding ]
De balans van het universum.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijft wel een mooi team. Als ze zo door gaan komen er nog wat lui uit Estland, Letland, Litouwen en Finland in het pelotonquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ampler Development Team*
Ik sta volledig achter Peter Pauls Rubenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blijft wel een mooi team. Als ze zo door gaan komen er nog wat lui uit Estland, Letland, Litouwen en Finland in het pelotonAfgelopen jaar Arm en Pajur afgeleverd. En er komen er nog een paar aan. Gleb zal wel de volgende zijn.
Markeer mijn woorden, als ze een keer kappen met de juniorencategorie af te gelasten gaat hij schandalig harde resultaten neerzetten. In de winter heeft hij de hele profscène een verkoudheid gefietst in het veld.quote:
100% antti Juntunen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Peter Pauls Rubenis.
Finnen vertrouw ik niet.quote:
Komt dat door de combi van atletiek en rendierbloed?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Finnen vertrouw ik niet.
Hahaha. Welke Jap moeten ze nu gaan halenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Oka schijnt per ongeluk de sushi van z'n vriendin gegeten te hebben. Lijkt nogal op elkaar. Lekker wel, dat Nippo. Zit je ineens opgezadeld met doperende doch niet presterende Japannertjes.
Tevens gaat de haarlijn van Rajovic tegenwoordig door het leven als 1911997780031.
En wat zit er dan in de sushi van zijn vriendin?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oka schijnt per ongeluk de sushi van z'n vriendin gegeten te hebben. Lijkt nogal op elkaar. Lekker wel, dat Nippo. Zit je ineens opgezadeld met doperende doch niet presterende Japannertjes.
Yugi Tsuda.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hahaha. Welke Jap moeten ze nu gaan halen
Nee, dit is een van de twee die nog bij Delko zit. Volgens de UCI, althans. Delko zelf negeert het bestaan van die twee volledig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hahaha. Welke Jap moeten ze nu gaan halenOh wacht, dacht even dat het die gozer was die naar EF ging.
We sluiten dus niet uit dat hij vergiftigd is door Delko?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is een van de twee die nog bij Delko zit. Volgens de UCI, althans. Delko zelf negeert het bestaan van die twee volledig.
Een van de twee schijnt dus positief te zijn, al staat hij verder niet in het documentje met voorlopige schorsingen.
Dat sluit ik inderdaad niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We sluiten dus niet uit dat hij vergiftigd is door Delko?
Vergelding voor de kritiek van vorig jaar?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat sluit ik inderdaad niet uit.
Delkomannetje als maffiabaas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelding voor de kritiek van vorig jaar?
https://www.wielerflits.n(...)uci-start-procedure/
Is Gonçalves al gesignaleerd?
Maar Goncalves kan ten minste nog iets.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Delkomannetje als maffiabaas.
Goncalves lijkt weer in genade aangenomen te zijn ja. Was in ieder geval aanwezig bij het trainingskamp, in tegenstelling tot de Japanners.
Brabant of Limburg, wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef hhh38 het volgende:
Peter Kuipers Munneke die op het journaal zegt dat Helmond in Limburg ligt, wat een klootzak
Kon. En je hebt 24/7 een begeleider voor hem nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Goncalves kan ten minste nog iets.
Marion Koopmans vind het onwaarschijnlijk, maar geen argument gehoord. Ik ben iets op het spoor.quote:De laatste hypothese, dat het virus uit het lab komt, is door de onderzoekers als "extreem onwaarschijnlijk" afgedaan. Verder onderzoek naar die laatste optie is niet meer nodig, vinden ze.
Dat heeft ie goed weten te verbergen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Goncalves kan ten minste nog iets.
Jij staat vanaf nu op de shitlist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brabant of Limburg, wat maakt het uit.
Je zou bijna denken dat de WHO in de zak zit van China.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marion Koopmans vind het onwaarschijnlijk, maar geen argument gehoord. Ik ben iets op het spoor.
China vindt dat zij dat moeten vinden. Beetje jammer dat je onderzoek moet doen in een land met zo'n beetje de zwaarste censuur ter wereldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marion Koopmans vind het onwaarschijnlijk, maar geen argument gehoord. Ik ben iets op het spoor.
En bedankt. Is dat een lange lijst?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu op de shitlist.
Koffieplanter en ik heten je van harte welkom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
En bedankt. Is dat een lange lijst?
Echt het meest nutteloze programma op de Nederlandse tvquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
EenVandaag zit vol aparte werklaafjes.
Ik moet altijd verschrikkelijk cringen van die Nieuwstrend. Zelfde categorie als WNL in de ochtend. Dat van die meisjes van een tablet/cue aflezen wat de presentator ook kan of we allemaal al op de soosjuls hebben gelezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt het meest nutteloze programma op de Nederlandse tv
Bestaat dat opiniepanel van die kleuter Gijs Radersmaker nog? Ik vind dat altijd zo ontzettend tenenkrommend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet altijd verschrikkelijk cringen van die Nieuwstrend. Zelfde categorie als WNL in de ochtend. Dat van die meisjes van een tablet/cue aflezen wat de presentator ook kan of we allemaal al op de soosjuls hebben gelezen.
En die Lammert die de Twitters met zoveel flair bespreekt? Of is dat een ander kutprogramma?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat dat opiniepanel van die kleuter Gijs Radersmaker nog? Ik vind dat altijd zo ontzettend tenenkrommend.
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
En bedankt. Is dat een lange lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dan kun je vanavond weer overslaan, gaat over Baudet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek gisteren weer eens Jinek, veel beter joh, zolang De Winther of Eerdmans er niet zitten tenminste.
Wow.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je vanavond weer overslaan, gaat over Baudet.
De altijd vervelende teringmongool idioot klootzak ransdebiel Joost Niemoller zit alles alweer goed te praten, het ligt aan de media die trekken het naar een andere context. Ik word witheet van zoveel domheid, wat een vervelende man.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
De nieuwe pluim is uit, volgende week woensdag 10 graden en zon.
[ afbeelding ]
Spijtig spijtigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Biedt wel kansen voor een eerste doordeweeks rondje op de racefiets na werktijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet altijd verschrikkelijk cringen van die Nieuwstrend. Zelfde categorie als WNL in de ochtend. Dat van die meisjes van een tablet/cue aflezen wat de presentator ook kan of we allemaal al op de soosjuls hebben gelezen.
Als een echte baas ben ik zaterdag nog door de snijdende wind mijn rondje gaan makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Biedt wel kansen voor een eerste doordeweeks rondje op de racefiets na werktijd.
Keurig hoor, ik was het eerder in de week nog wel van plan, maar toen het zaterdagochtend al windkracht 5 was en een gevoelstemperatuur onder 0 was, ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als een echte baas ben ik zaterdag nog door de snijdende wind mijn rondje gaan maken![]()
Of doe het als deze idioot (Crosspost uit andere topic)
Toch maar maandag vrijnemen ipv dinsdagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
10 graden vind ik ook weer teveel van het goede, maar prima dat de zuurstof van de Erben Wennemars-show wordt ontnomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
De Op1 uitzending wordt met de minuut genanter, een heel uur lang net doen alsof er nog een Elfstedentocht komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
10 graden vind ik ook weer teveel van het goede, maar prima dat de zuurstof van de Erben Wennemars-show wordt ontnomen.
@ikbenechtben gaat het gewoon rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Op1 uitzending wordt met de minuut genanter, een heel uur lang net doen alsof er nog een Elfstedentocht komt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zag niemand aankomen, amai ze. Het volgende dat er absoluut doorgedrukt moet worden is ons vermoedelijk ook al gekend: er komen geen verkiezingen op 17 maart
Je verwacht het niet.quote:Deskundigen uit het Outbreak Management Team (OMT) maken zich zorgen over het risico van het houden van verkiezingen midden in een mogelijke derde coronagolf. Het kabinet heeft het OMT nog niet om advies gevraagd over of en hoe de verkiezingen kunnen doorgaan, maar verschillende leden vinden dat het OMT de potentiële gevolgen ervan moet bespreken en doorrekenen, blijkt uit een rondgang van NRC.
Oud nieuws. Beetje bij blijven maximusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat is beide fout, domme mongool.
Sorry, een dag geen krant gehad hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oud nieuws. Beetje bij blijven maximus
Het NK Marathon gaat er wel komen zaterdag of zondag lijkt me?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:ikbenechtben gaat het gewoon rijden.
Komen de WK afstanders dan in de problemen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het NK Marathon gaat er wel komen zaterdag of zondag lijkt me?
Leuk verzonnen Sjer.quote:
Twee bubbels door elkaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen de WK afstanders dan in de problemen?
Ik mag het niet van Henk Bleker zeggen maar wat heeft die man een foute uitstraling zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat die Wybren van Haga echt de meest onsympathieke opportunitische neppe paljas is die ik ooit in de politiek heb meegemaakt.
Ik vraag me af of Schouten zou switchen. Stroetinga misschien? @wimderonquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen de WK afstanders dan in de problemen?
Een man die zijn bedrijf Sjopperdepop noemt, daar had ik eigenlijk veel meer van verwacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat die Wybren van Haga echt de meest onsympathieke opportunitische neppe paljas is die ik ooit in de politiek heb meegemaakt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het NK Marathon gaat er wel komen zaterdag of zondag lijkt me?
quote:Op z’n vroegst maandag lijken KNSB en House of Sports te kunnen organiseren, als de vorst aanhoudt. ,,Normaal zou ik zeggen: doe het zaterdag of zondag al, maar het moet wel héél veilig kunnen nu en dat moet allemaal getoetst worden. Dat vertraagt nu allemaal wel iets’’, beseft Teun Breedijk, voorheen marathoncoördinator namens de bond en nu ploegleider van AB Vakwerken.
Ook het WK Afstanden in Thialf (donderdag tot en met zondag) zit de KNSB en House of Sports praktisch een beetje in de weg, qua mankracht. Die corona-bubbel in Thialf loopt tot en met zondag, waarna volledig de focus op het natuurijs kan.
Denk dat Schouten voor het natuurijs gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Schouten zou switchen. Stroetinga misschien? @:wimderon
Wybren is die Wormtong uit Lord of the Rings. Als je begrijpt wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Wist je dat die pandjesbaas eerst kamerlid voor de VVD was?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag het niet van Henk Bleker zeggen maar wat heeft die man een foute uitstraling zeg.
Uh ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wist je dat die pandjesbaas eerst kamerlid voor de VVD was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |