We kunnen nu sparen, zet alvast 100 euro per week opzij, dan heb je in Augustus 300 euro per dag weg te slaanquote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef KennyPowers het volgende:
Weet je wel niet wat dat kost, denk even aan de economie ja.
Niet zeuren, gewoon dit jaaar, jij mag trouwens niet komen van Ferd begreep ik.quote:
Ik rook zelf als een ketter, 2 weken lang 3 pakjes scheelt me al snel 300 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:11 schreef eragon2890 het volgende:
Dit idee was al geopperd door een of meer experts bij een of andere talkshow.
Opzich leuk! Maar, waarom tabak? Beetje stimuleren dat mensen een longkankertje koppen als ze corona succesvol hebben ontweken?? X'D
Prima, maar ik zie niet in waarom je btw eraf zou halen... het stimuleren om te vieren dat de pandemie voorbij is... Just why??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik rook zelf als een ketter, 2 weken lang 3 pakjes scheelt me al snel 300 euro
Om verkoop te simuleren natuurlijk en mensen zo min mogelijk kosten te laten maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:43 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie niet in waarom je btw eraf zou halen... het stimuleren om te vieren dat de pandemie voorbij is... Just why??
Dat is sarcasme hoop ik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:27 schreef ZarB het volgende:
Sorry hoor maar het feit dat je hier alleen al aan denkt laat zien dat je gewoon je opa en oma wel dood wilt hebben
Helemaal aan het einde natuurlijk na dat proces...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben serieus voor. Heb dit ook al geroepen. Eigenlijk moet je een nationale feestdag uitroepen. Probleem is wel dat het einde waarschijnlijk heel stapsgewijs zal verlopen. Wanneer doe je zoiets dan?
Kom je de VS al binnen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:23 schreef asco het volgende:
Ik vlieg dit jaar wel naar Las Vegas om te feesten.
Nederland en wachten dat plezier weer mag ben ik wel klaar mee en gaat op deze manier toch niks worden.
Nu nog niet maar ergens dit jaar vast wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kom je de VS al binnen dan?
Ik hoop het maar, en ook zonder teveel gedoe aubquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef asco het volgende:
[..]
Nu nog niet maar ergens dit jaar vast wel.
Ja hier sinds 2008 en vaak meerdere malen per jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, en ook zonder teveel gedoe aub
Ik ben sinds 2013 ieder jaar in de VS geweest tot vorig jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |