Ik sla Twitter en VBL over vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feliciteer hier PSV met het kampioenschap.
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL over vandaag.
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.
Ik sla Twitter en VJBL de rest van mijn leven over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
Een reglementaire 3-0 lijkt mij niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De onvermijdelijke Marjan Olfers is ook alweer opgedoken.
Met duiding.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?
(dit is een retorische vraag)
Nee, ze zijn ook de hele CL cyclus met één doelman ingegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Keepers:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Oh, de nummer 1 is gewoon beschikbaar!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Keepers:
1. Maarten Stekelenburg
16. Kjell Scherpen
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
51. Daan Reiziger*
52. Calvin Raatsie*
6 keepers zelfs!
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft de dag van z'n leven natuurlijk
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.quote:Een teamsporter heeft dit niet nodig, en zeker hij niet. Dit is dan ook absoluut niet bewust.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
De nieuwe AD is uit.quote:Luuk de Jong tegen Frenkie de Jong in halve finales Copa del Rey
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje clementie graag voor mij, dit is echt een waardeloze week aan het worden.
Juist.quote:Aanleiding zijn incidenten waarbij medewerkers werden beticht van het verspreiden van nepnieuws vanwege de afkorting NEP.
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef Aguero het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)s-na-incidenten.html
[..]
Juist.
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.
Marianne Zwagerman mag in dit rijtje niet ontbreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.
In het noorden blijkbaar niet hahaha @Slobeendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezen
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.
Niet gelouterd vind ik nog mild. Veel van die 'wielrennen dopingsport huil huil' mensen zien een kop voorbij komen, steken hun vingers in hun oren en roepen LALALALALA.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komen
Zou Schimmelgod het label vrouwonvriendelijk of misogynist opgeplakt krijgen omdat hij met feiten gaat strooien over vooral part-time werkende Nederlandse vrouwen? Goed dat je me mentioned, overigens. Tijd om de nieuwe Zelfspodcast te besluiteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is: heeft @:Koffieplanter de bereidheid om naar Astrid Joosten en Paul de Leeuw te kijken?
https://op1npo.nl/2021/02(...)n-mannen-en-vrouwen/
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt erg interessantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is: heeft @:Koffieplanter de bereidheid om naar Astrid Joosten en Paul de Leeuw te kijken?
https://op1npo.nl/2021/02(...)n-mannen-en-vrouwen/
Bijzonder dat demense er ook overheen lezen dat het middel ander gebruik kan maskeren.quote:
quote:
Dit is mij nog niet opgevallen.quote:Geen enkele partij loopt er echt warm voor om over de bestrijding van de coronacrisis campagne te voeren, maar Xander en Joost zien het wel steeds meer gebeuren. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, is hun conclusie in deze aflevering van De Stemming. Er kleven trouwens grote risico's aan. Verder valt op dat het CDA steeds vaker door partijen op de korrel wordt genomen, vanwege de hoge standaard die Kamerlid Pieter Omtzigt heeft gezet in de toeslagenaffaire. Zijn pleidooi voor een sterkere tegenmacht maakt zijn partij kwetsbaar voor kritiek in de campagne.
Mij in alle eerlijkheid eigenlijk ook niet, maar ik kan me het tegelijk ergens wel voorstellen. Het is toch een beetje alsof Amadeus Mozart voortaan de klanken van de liedjes van Bassie en Adriaan produceert, weet je wel. Zoals ik laatst al zei, de ene dag krijgt Omtzigt de minister-president aan het wankelen, de andere dag valt Heerma vooral op door zijn corpulentie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Dit is mij nog niet opgevallen.
De naïviteit van de voetbalwereld, prachtig.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
8 februari het eerste lijstrekkersdebat, olv Welmoed en Eelco.
Geen fan van, jullie wel?
quote:Geert Wilders is als leider van de grootste oppositiepartij maandag de opvallendste aanwezige tijdens het Noordelijk Lijsttrekkersdebat. De VVD komt met Tamara van Ark, de nummer twee op de lijst. De regeringspartij liet in een vroeg stadium al weten dat premier Mark Rutte niet komt. Hij wil zich zo lang mogelijk buiten het verkiezingsgeweld houden. Het CDA vaardigt ook de nummer twee af, Pieter Omtzigt, evenals D66 dat Rob Jetten stuurt en niet lijsttrekker Sigrid Kaag.
Godverdetering.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt steeds zuidelijker.
[ afbeelding ]
Morgen blijkt alles in België te vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar staat de datum van maandag boven en niet morgen en zondag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen zou dat de VVD stemmen kunnen kosten, dus Hugo de Jonge mag dat gaan afkondigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit zag niemand aankomen, amai ze. Het volgende dat er absoluut doorgedrukt moet worden is ons vermoedelijk ook al gekend: er komen geen verkiezingen op 17 maart, want de burregemeesters willen dat niet.
Dit is het UKMO model, je kan beter kijken wat GFS en ECMWF doen in de nieuwste runsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurdquote:
Diep in de nacht. Daar heb je toch geen last van?quote:
Niks gebeurt?! En al die cheerleaders, vuurwerk, rookblazers, optredens enzo dan?!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurd
Nee doe mij maar rugby
Jammer genoeg vindt het oeverloze voor en nabeschouwen niet 's nachts plaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Diep in de nacht. Daar heb je toch geen last van?
Het is net wielrennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurd
Nee doe mij maar rugby
En Daft Punkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk alleen uit naar de half time show van The Weeknd
Tijdens de zondagavondkraker in Spanje scroll ik niet door mijn timeline en maandag ben ik overdag vast ergens buiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer genoeg vindt het oeverloze voor en nabeschouwen niet 's nachts plaats.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijzonder dat demense er ook overheen lezen dat het middel ander gebruik kan maskeren.
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies ook mijn gedachte, hoor. Maar de regels zijn er, het is niet gek dat de dopingautoriteiten argwaan hebben. Dan nuanceer of relativeer ik het iets makkelijker. Dingen die buiten de macht van meerderen staan, zoals in dit geval Ajax, waar moet je dan precies tegen ranten/schelden? Ik erger me alleen aan dat 'het komt nooit meer goed' gedoe onder bepaalde Ajax-fans bij een beetje tegenslag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.
Onder wielrenners was het ook belangrijk om in competitie niet te gloeien. Vandaar dat maskerenden middelen zo populair zijn gebleken. Meest logische lijkt mij dat Onana ook niet wilde gloeien op de wedstrijddag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.
quote:Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..
Niemand kan ontkennen dat Amerika ook een ontzettend proletenland is en in het bijzonder republikeinen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Wel fijn dat we het er allemaal over eens zijn dat Amerikaans eierbal geen sport is
Wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als clubwatcher ben je een halve bekende Nederlander tegenwoordig.
Raptorixquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PSVCL? Klopkoek? Bianconeri?
Veel opties.
Rik ElfrinkGodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Freek Jansen, Rik Elfrink, Martijn Krabbendam allemaal op tv.
Thijsje Slegers was hiervoor natuurlijk de grote trendsetterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Freek Jansen, Rik Elfrink, Martijn Krabbendam allemaal op tv.
De heren herkennen kwaliteit niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij wordt tot dusver nog niet erg serieus genomen.
Nederland eert zijn helden nooit goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De heren herkennen kwaliteit niet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland eert zijn helden nooit goed.
Echte helden zijn de mensen die hun kop nooit boven het maaiveld uitsteken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland eert zijn helden nooit goed.
Wie zijn jouw helden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Echte helden zijn de mensen die hun kop nooit boven het maaiveld uitsteken.
Kots kots kots kots
40-45 mm misschienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gemiste kans om met 40-45 te komen
14-18 behoort nog steeds tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het komt wel vanuit Duitsland toch? De sneeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Luchtaanval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het komt wel vanuit Duitsland toch? De sneeuw.
Denk eerder dat hij Mani een aantal taarten laat bakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is al taarten aan het bakken voor zijn enige gast.
Ik ga zondag brownies maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij Mani een aantal taarten laat bakken.
Dat zou zijn morbide obesitas wel verklarenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij Mani een aantal taarten laat bakken.
Ploemen zal nooit serieus genomen worden met deze accentje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ploumen krijgt alle hoeken van de studio te zien. Schimmelgod.
Zondagochtend eerst een rondje lopen door de schnee natuurlijkquote:
Hij lust zelf ook wel een gebakje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is al taarten aan het bakken voor zijn enige gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De klok is gezet. Ik zal een witte klinkenbergeplas posten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondagochtend eerst een rondje lopen door de schnee natuurlijk
Ik heb me net geschoren. Overal.quote:
Toch leuk dat het werk bij Brownies en Downies gewoon doorgaat.quote:
Leuk feitje, mijn cheesecake recept is bij Brownies 4 Downies terecht gekomen en was daar een grandioos succes! Volgend jaar zie je mij bij HHB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch leuk dat het werk bij Brownies en Downies gewoon doorgaat.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind RR steeds grappiger
Welk soort bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ploumen had geen poot om op te staan. Haar enige argument was dat vrouwen het niet aandurven om sterk te onderhandelen. Moraal van het verhaal: vrouwen willen heel veel, voor heel weinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ploemen zal nooit serieus genomen worden met deze accentje.
Zijn daar beelden van? Zieke respect👌quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk feitje, mijn cheesecake recept is bij Brownies 4 Downies terecht gekomen en was daar een grandioos succes! Volgend jaar zie je mij bij HHB.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk feitje, mijn cheesecake recept is bij Brownies 4 Downies terecht gekomen en was daar een grandioos succes! Volgend jaar zie je mij bij HHB.
Thanks Bob, jouw respect is waar ik voor leef.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Zieke respect👌
Bijzonder om Rik in levende lijven in Voetbal Inside te zien. Cultheld.quote:
Moet ook een klokje zetten denk ik. En dan maandag of dinsdag vast even op het ijs staan haha.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De klok is gezet. Ik zal een witte klinkenbergeplas posten.
Wat een godsonmogelijk lelijke vent he? Genieten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijzonder om Rik in levende lijven in Voetbal Inside te zien. Cultheld.
Met Grolsch is niets mis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat maakt hij goed met zijn charisma.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een godsonmogelijk lelijke vent he? Genieten.
Dit is hier gewoon een gemiddeld figuurquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een godsonmogelijk lelijke vent he? Genieten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt hij goed met zijn charisma.
Wat vind je van zijn haarlijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt hij goed met zijn charisma.
Acceptabel voor zijn leeftijd.quote:
Wat een heerlijke uploads zijn dit he.quote:
Gouden archief.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke uploads zijn dit he.
Vanaf wanneer is een terugtredende haarlijn dan acceptabel? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
drunkensailor112quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke uploads zijn dit he.
Vanaf jaar 40. Het probleem is dat hoe vroeger je kaal wordt hoe sneller het gaat. Ik heb derhalve een groot probleem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is een terugtredende haarlijn dan acceptabel? Ik vraag dit voor een vriend.
Soms vermoed ik dat ik Ryo Hazuki ben. Ik zou echt goed kunnen doorzakken met hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
drunkensailor112
2 weken geleden
Ik keek al vanaf 98. Rokend en zuipend. Vooral die hugo camps. Wat een woordkunstenaar. Toen ging het ook nog vaak over wielrennen. Ik mis het.
Ryo Hazuki leeft nog.
Jullie passen ook heel goed samen in tien jaar oude commentssecties van semi-obscure wielervideos.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soms vermoed ik dat ik Ryo Hazuki ben. Ik zou echt goed kunnen doorzakken met hem.
@:wimderon
Eens. Klaver komt zelfs heel sterk over vergeleken met Baudetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)wonderboy-rutte.html
Keesgod is positief over iedereen
En Baudet
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)wonderboy-rutte.html
Keesgod is positief over iedereen
En Baudet
Klaver zit sowieso in een zeldzame fase van goed overkomen. Misschien kan ie daar nog wat mee bereiken ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Klaver komt zelfs heel sterk over vergeleken met Baudet
Het is veel te koud om te schaatsen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beloven jullie geen arm te breken tijdens het schaatsen?
We gaan nooit meer naar buiten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is veel te koud om te schaatsen.
Jij pleit al week voor de winter en dan nu dit?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
Nu al een gevoelstemperatuur van -6.
Sterke laatste zin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:37 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ademen-olie-a4030779
Goeiste grafrede over Ben van Beurden en indirect ook de Volkskrant.
20 centimeter komt eraanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
Nu al een gevoelstemperatuur van -6.
Ok.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, die Slobeend. Dagen, zo niet wekenlang, snelt hij bij het minste of geringste grafiekje en statistiekje naar deze reeks, want oh, jongens, winter is coming. En voor het eerste vlokje is neergestort op aarde heeft hij er alweer genoeg van.
Karaktermoordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, die Slobeend. Dagen, zo niet wekenlang, snelt hij bij het minste of geringste grafiekje en statistiekje naar deze reeks, want oh, jongens, winter is coming. En voor het eerste vlokje is neergestort op aarde heeft hij er alweer genoeg van.
Hoezo?quote:
Ho ho, ik had het over sneeuw hè.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij pleit al week voor de winter en dan nu dit?
Doorzichtige poging.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoezo?insinueert een hoop en komt totaal niet overeen met de jubelstemming van een x aantal dagen geleden. Tenzij had gerekend had op dertig centimeter sneeuw bij een graad of 10, maar dat lijkt me bijzonder sterk.
Natuurlijk komt dat niet uit, al die mensen buiten de provincie die altijd meteen de Elfstedentocht aanhalen na een paar dagen vorstquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen komt het scenario van Theeplanter nog uit ook, dat er in theorie een Elfstedentocht gehouden zou kunnen worden... Nee dat zou niet leuk zijn.
Niet met de wind van deze dagen en maar een week vorst neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat niet uit, al die mensen buiten de provincie die altijd meteen de Elfstedentocht aanhalen na een paar dagen vorstZelfs Karl doet er aan mee. De. elfstedentocht.komt.niet.
Maar dit is geen poging. Je bent er inmiddels zo vaak ingetrapt dat je nu waanbeelden krijgt.quote:
We gaan nooit meer schaatsen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet met de wind van deze dagen en maar een week vorst nee
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit is geen poging. Je bent er inmiddels zo vaak ingetrapt dat je nu waanbeelden krijgt.
Het is me enigszins onduidelijk waarom je lichtelijk geagiteerd aan het posten bent. Je ziet de inconsequentie van een juichstemming vanwege extreme sneeuwval en een bedroefdheid vanwege extreme kou toch wel?quote:
Morgen wordt een gevoelstemperatuur van -20 voorspeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ho ho, ik had het over sneeuw hè.
Op papier is kou altijd leuker dan in de realiteit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is me enigszins onduidelijk waarom je lichtelijk geagiteerd aan het posten bent. Je ziet de inconsequentie van een juichstemming vanwege extreme sneeuwval en een bedroefdheid vanwege extreme kou toch wel?
Ja, bij de eerste nacht -4 begint de hype doorgaans al.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat niet uit, al die mensen buiten de provincie die altijd meteen de Elfstedentocht aanhalen na een paar dagen vorstZelfs Karl doet er aan mee. De. elfstedentocht.komt.niet.
Nico Dijkshoorn sinds vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik ben fan van dit Twitteraccount.
Je woont in Friesland of Groningen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:45 schreef franklop het volgende:
Ik zie alleen maar minder sneeuw maar het KNMI gaat toch voor code rood
Zal max 5cm worden hier
Niet eens in de buurtquote:
Ik ga alleen akkoord met GFS!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat de ECMWF en GFS nu voorspellen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Columnist Thijs Zonneveld denkt'quote:
Thijs zit bij mij in het hokje met Schimmelpenninck en Jort Kelder. Dat is niet positief.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Columnist Thijs Zonneveld denkt'
Dat lijkt mij eigenlijk stug, dat een columnist van het AD denkt.
Niet geklikt.quote:
Thijs denkt dat er bij een Elfstedentocht niemand gaat komen kijken. In Thijs zijn hoofd is het altijd sesamstraat.quote:
Ik vermoed zomaar dat er helemaal geen Elfstedentocht komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thijs denkt dat er bij een Elfstedentocht niemand gaat komen kijken. In Thijs zijn hoofd is het altijd sesamstraat.
Volgens jou kwam er ook nooit meer een koers en ook daar zat je er volledig naast.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er helemaal geen Elfstedentocht komt.
We gaan inderdaad nooit meer koersen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens jou kwam er ook nooit meer een koers en ook daar zat je er volledig naast.
Natuurlijk wel, het wordt een prachtig voorjaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan inderdaad nooit meer koersen.
We gaan nooit, ik herhaal nooit, meer schaatsen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er helemaal geen Elfstedentocht komt.
quote:Vrijdag 5 februari
„De redactie van Matthijs Gaat Door belde. Of ik zaterdag in de uitzending kon komen. Ze wilden dat ik een prijs uitreikte aan iemand tegen wie ik opkeek. Dat leek mij leuk en ik had zelfs al iemand op het oog: Boyan Slat, de jongen van de plasticvanger. Maar al snel kreeg ik de indruk dat het hele item over die prijs zou gaan; de schaaksport kwam er bekaaid vanaf. Dus na overleg met Dirk Jan heb ik voor de eer bedankt.
„Ik had er totaal geen moeite mee om af te zeggen, want De Wereld Draait Door heeft mij destijds ook twee keer gecanceld, terwijl ik al onderweg was naar de studio. Mijn doel is en blijft de schaaksport op de kaart te zetten. De rest is bijzaak.
quote:
Wij hebben tot dinsdag avondeten. Eigenlijk gewoon zoals normaal.quote:
Oh dank voor de tip.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Interview met Van Foreest in NRC. Dat nieuwe programma van Matthijs is echt suf.
[..]
Moet het weten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Tafelmens stond overigens in het magazine van het AD. @:slobeend
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:42 schreef franklop het volgende:
Nog geen sneeuw in Zuid Holland Zuid
Er was ook niet om 17:45 sneeuw beloofd volgens mijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voorlopig alleen veel wind hier.
Ook in die van de Gelderlander (zelfde magazine waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Tafelmens stond overigens in het magazine van het AD. @:slobeend
Waarschijnlijk simpel te herkennen aan de site-layouts die van die kranten hetzelfde zijn denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook in die van de Gelderlander (zelfde magazine waarschijnlijk).
Verschilde per dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Er was ook niet om 17:45 sneeuw beloofd volgens mijn.
Ja, Tubantia heeft waarschijnlijk ook dezelfde.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk simpel te herkennen aan de site-layouts die van die kranten hetzelfde zijn denk ik.
De Gelderlanderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, Tubantia heeft waarschijnlijk ook dezelfde.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/DPG_Media
Groetjes.
Hier gaat iets mis.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik merk het, Imgur met mobiel is kut
Thanksquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er stond geen .png achter de link.
Waardoor?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een boze Mike Verweij in mijn twitter dm hangen.
quote:
Die voetjebalmeneer heeft een fascinerende nek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik moest geen onzin twitteren want hij heeft dit in talloze artikelen en podcasts gezegd. Toen ik vroeg om een linkje naar de artikelen werd mij succes gewenst.
Ah, het klassieke sterven als opportunisten. Johan was gisteren ook weer vrij ziedend toen Wilfred Driessen te kijk zette met zijn opportunistische geneuzel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik moest geen onzin twitteren want hij heeft dit in talloze artikelen en podcasts gezegd. Toen ik vroeg om een linkje naar de artikelen werd mij succes gewenst.
Hij is echt ontzettend boos en wil geen linkje geven want hij heeft wel wat beters te doen. Ik merk het.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het meest bijzondere aan dit soort figuren vind ik altijd dat ze totaal niet tegen kritiek kunnen.
Lekker boeiend wat jongejonga of all places twittert, zou je denken. Maar nee, we moeten die anonieme twitteraar een boze DM sturen want hij is het niet met me eens.
Eindeloos fascinerend.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is echt ontzettend boos en wil geen linkje geven want hij heeft wel wat beters te doen. Ik merk het.
Ik heb net al een sneeuwbal gegooid. Nu is t wel weer genoeg, tijd voor de lentequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef Felagund het volgende:
Hier beginnen de daken langzaam een beetje wit te worden.
Lang is een irritant jong, maar wel een goede voetballer. Hij had heel goed gepast als 12e, 13e of 14e man om iets extra’s te brengen. Alleen wilde hij zelf gewoon alles spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, het klassieke sterven als opportunisten. Johan was gisteren ook weer vrij ziedend toen Wilfred Driessen te kijk zette met zijn opportunistische geneuzel.
Overigens is Lang wel een zeer spijtig verhaal, maar dit terzijde.
Zoals ik het begrijp ligt de waarheid meer in het midden. Hij eiste geen basisplaats, maar wel een normale kans. En gezien zijn uitstekende voorbereiding ook niet meer dan logisch. Maar goed, hij heeft wel een grote bek inderdaad en Ten Hag had daar geen zin in. Zelfs verhuur was geen optie vanuit Ajax, erg teleurstellend. Als je ziet hoeveel minuten Labyad en Promes dit seizoen maken is het echt spijtig dat ie vertrokken is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lang is een irritant jong, maar wel een goede voetballer. Hij had heel goed gepast als 12e, 13e of 14e man om iets extra’s te brengen. Alleen wilde hij zelf gewoon alles spelen.
Tja, als je op voorhand weet dat Neres en Kudus (langdurig) en Traoré geblesseerd zouden zijn en dat Promes niet messcherp zou zijn (en dat Lang zijn niveau van een redelijk kleurloze uitleenbeurt aan Twente met drie niveaus zou overstijgen).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp ligt de waarheid meer in het midden. Hij eiste geen basisplaats, maar wel een normale kans. En gezien zijn uitstekende voorbereiding ook niet meer dan logisch. Maar goed, hij heeft wel een grote bek inderdaad en Ten Hag had daar geen zin in. Zelfs verhuur was geen optie vanuit Ajax, erg teleurstellend. Als je ziet hoeveel minuten Labyad en Promes dit seizoen maken is het echt spijtig dat ie vertrokken is.
Graag jouw mening @Littlerabbitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die voetjebalmeneer heeft een fascinerende nek.
Ajax wil gewoon snel geld vangen voor dat soort spelers. Ze hebben Botman ook iets te makkelijk verkocht. Maar je hebt ook niet echt geduld nodig als het geld in je zak brandtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je op voorhand weet dat Neres en Kudus (langdurig) en Traoré geblesseerd zouden zijn en dat Promes niet messcherp zou zijn (en dat Lang zijn niveau van een redelijk kleurloze uitleenbeurt aan Twente met drie niveaus zou overstijgen).
Het voornaamste punt is dat Ten Hag sinds de zomer Tadic eigenlijk alleen nog maar wil gebruiken als linksbuiten, waardoor de buitenpositie op papier beter bezet was dan gedacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je op voorhand weet dat Neres en Kudus (langdurig) en Traoré geblesseerd zouden zijn en dat Promes niet messcherp zou zijn (en dat Lang zijn niveau van een redelijk kleurloze uitleenbeurt aan Twente met drie niveaus zou overstijgen).
Hier blijft t nu zelfs op de stoep aardig liggen, op de auto's al een flinke laagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef franklop het volgende:
Ondergrond zal nog wat warm zijn na de +10 graden
Botman hobbelde leuk mee bij een matig draaiend Heerenveen, kon totaal niet met ruimte in zijn rug en zou reserve zijn geweest achter Blind. Eenieder die dat die verkoop niet begreep mag zichzelf opheffen, hoe goed hij het nu ook doet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax wil gewoon snel geld vangen voor dat soort spelers. Ze hebben Botman ook iets te makkelijk verkocht. Maar je hebt ook niet echt geduld nodig als het geld in je zak brandt
Bedanktquote:
En los van die opmerking over Lang, ondanks al het gedoe van afgelopen week is "beroerd seizoen" ook wel onzinnig als je vrij comfortabel bovenaan staat en nog in de beker en EL zit..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zeg ook niet dat ik de verkoop niet begrijp, maar als je wat meer geduld hebt kan ie ook de opvolger van Blind worden. Maar Ajax heeft dat geduld niet nodig, die kopen straks wel weer een nieuwe verdediger.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Botman hobbelde leuk mee bij een matig draaiend Heerenveen, kon totaal niet met ruimte in zijn rug en zou reserve zijn geweest achter Blind. Eenieder die dat die verkoop niet begreep mag zichzelf opheffen, hoe goed hij het nu ook doet.
Of ze hadden gewoon niet het geloof dat hij op termijn uit zou groeien tot de opvolger van Blind..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de verkoop niet begrijp, maar als je wat meer geduld hebt kan ie ook de opvolger van Blind worden. Maar Ajax heeft dat geduld niet nodig, die kopen straks wel weer een nieuwe verdediger.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon niet het geloof dat hij op termijn uit zou groeien tot de opvolger van Blind..
Oosten des lands?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef noodgang het volgende:
Als het hier zo 2 weken doorgaat is t huis aardig ingesneeuwd vrees ik
Er ligt hier al een redelijk pak, Stijn. En een tyfusharde wind.quote:
Dit is een incrowdgimmick, sorry.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ligt hier al een redelijk pak, Stijn. En een tyfusharde wind.
Gaat lekker met de woei jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ligt hier al een redelijk pak, Stijn. En een tyfusharde wind.
Ik hoop vooral dat Maarten Wijffels mentaal voorbereid is op deze storm, makker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een incrowdgimmick, sorry.
Maar in de straat is de weg nog vochtig; op de auto's en kozijnen is al sneeuw te zien.
En sowieso gaat het morgen nog de hele dag sneeuwen, en de nacht erop. Ik maak me geen zorgen, waare Caland.
Ik hoop dat Mike Verweij ook een arm over de schouder krijgt van iemand. Dat iemand gewoon even de waarheid aan de beste man vertelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Maarten Wijffels mentaal voorbereid is op deze storm, makker.
Maandag moet ik effectief de deur uit richting Den Haag, dat wordt een hel. Nog los van de verplaatsing. Qua weer trek ik alles. Of dat wind, regen, zon of sneeuw is. Maar zodra de temperaturen in de min gaan haak ik af. Dat zouden ze moeten afschaffen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ben je niet bang om dood te vriezen komende week?
Veel sterkte gewenst. En dan te bedenken dat het in Sevilla vast een graad of 20 is, oh oh oh wat een narigheid.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maandag moet ik effectief de deur uit richting Den Haag, dat wordt een hel. Nog los van de verplaatsing. Qua weer trek ik alles. Of dat wind, regen, zon of sneeuw is. Maar zodra de temperaturen in de min gaan haak ik af. Dat zouden ze moeten afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |