Ik sla Twitter en VBL over vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feliciteer hier PSV met het kampioenschap.
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL over vandaag.
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.
Ik sla Twitter en VJBL de rest van mijn leven over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
Een reglementaire 3-0 lijkt mij niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De onvermijdelijke Marjan Olfers is ook alweer opgedoken.
Met duiding.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?
(dit is een retorische vraag)
Nee, ze zijn ook de hele CL cyclus met één doelman ingegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Keepers:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Oh, de nummer 1 is gewoon beschikbaar!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Keepers:
1. Maarten Stekelenburg
16. Kjell Scherpen
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
51. Daan Reiziger*
52. Calvin Raatsie*
6 keepers zelfs!
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft de dag van z'n leven natuurlijk
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.quote:Een teamsporter heeft dit niet nodig, en zeker hij niet. Dit is dan ook absoluut niet bewust.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
De nieuwe AD is uit.quote:Luuk de Jong tegen Frenkie de Jong in halve finales Copa del Rey
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje clementie graag voor mij, dit is echt een waardeloze week aan het worden.
Juist.quote:Aanleiding zijn incidenten waarbij medewerkers werden beticht van het verspreiden van nepnieuws vanwege de afkorting NEP.
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef Aguero het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)s-na-incidenten.html
[..]
Juist.
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.
Marianne Zwagerman mag in dit rijtje niet ontbreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.
In het noorden blijkbaar niet hahaha @Slobeendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezen
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.
Niet gelouterd vind ik nog mild. Veel van die 'wielrennen dopingsport huil huil' mensen zien een kop voorbij komen, steken hun vingers in hun oren en roepen LALALALALA.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komen
Zou Schimmelgod het label vrouwonvriendelijk of misogynist opgeplakt krijgen omdat hij met feiten gaat strooien over vooral part-time werkende Nederlandse vrouwen? Goed dat je me mentioned, overigens. Tijd om de nieuwe Zelfspodcast te besluiteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is: heeft @:Koffieplanter de bereidheid om naar Astrid Joosten en Paul de Leeuw te kijken?
https://op1npo.nl/2021/02(...)n-mannen-en-vrouwen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |